Wii, PS3, 360 ?

Data: 2011-04-22 02:35:30
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Wii, PS3, 360 ?
W dniu 2011-04-21 22:13, - pisze:

Wii że mała, czujnik ruchu jaki¶ podobno jest zaje$%^ty,

W najbliższym czasie maj± ponoć oficjalnie ogłosić Wii 2, więc raczej nie ma sensu inwestycji. Kontrolery ruchowe znajdziesz w tym momencie na każdej konsoli - na PS3 jest to PS Move, a na Xbox'a Kinect.

PS3 że mogę internet przegl±dać z łóżka padem i jast jaki¶ magiczny
pendrive za 200zł,

USB dongle kosztuj± teraz mniej, a i samemu można taki sobie w domu sklecić. Ale raczej się w to pchać nie warto. Przegl±darka owszem jest, dosyć wygodna. Możesz podł±czyć sobie myszkę i klawiaturę (ale uwaga - w grach nie zadziałaj±).

X360 że ma pilota do ogl±dania filmów

Pilot można i do PS3 dokupić (no i dodatkowo masz wtedy BluRay, a nie DVD).

w darmowe gry z
internetu pisane przez "amatorów" pogram.

Jeżeli chodzi Ci o 'indie', to nie s± one darmowe. Kosztuj± jakie¶ groszowe MSP (waluta na XB Live Arcade - to z kolei microsoftowski Steam), ale raczej rzadko trafia się co¶ godnego zainteresowania.

A jak te mity maj± się naprawdę, czy gry s± tylko te firmowe za 200zł,

Nówki potrafi± trochę kosztować, jednak starsze tytuły i używki to przystępne cenowo oferty.

czy s± w sieci jakie¶ darmowe (nie chodzi mi o piraty, tylko jak na
komputer - jest masa freeware)?

Niestety nie.

Czy jest na któr±¶ konsolę dostepne
oprogramowanie typu emulator np. nitendo?

Tylko w przypadku przeróbki i to wiem tylko, że na Wii jaki¶ by¶ znalazł. Tak pozostaje kupowanie staroci przez XBLA/PSN/WiiWare

Jak sie ma sprawa wifi,

W tym momencie jedynie starsze modele Xbox'a go nie posiadaj±.

przegl±dania stron www

PS3 ma darmow± przegl±darkę, Wii w tym momencie chyba też (kiedy¶ trzeba było za ni± zapłacić jakie¶ grosze).

ogl±dania filmów z pendrive z napisami np.?

Ogólnie kiepsko, chociaż zbyt wiele się w to nie bawiłem. Ponoć na PS3 da się co¶ streamować z napisami.

 filmów przez USB..

A tak wogóle to chodzi o Xvid czy H264?

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-04-22 08:48:50
Autor: sebo
Wii, PS3, 360 ?
Barteq (s.z.t.o.) wrote on 2011-04-22 :
oglÄ…dania filmĂłw z pendrive z napisami np.?

Ogólnie kiepsko, chociaż zbyt wiele się w to nie bawiłem. Ponoć na PS3 da się coś streamować z napisami.

Da sie, ale ja np dodaje napisy do filmow za pomoca aviaddxsubs (trwa to ok minuty dla 700MB pliku).

Data: 2011-04-24 10:43:18
Autor: blind.one
Wii, PS3, 360 ?
Dnia Fri, 22 Apr 2011 08:48:50 +0200, sebo napisał(a):

[...]

A mi się tak sztuke (dodanie napisów) nigdy nie udała. Już miałem je jako
obrazy ale nie chciały się wklejać do filmu. Próbowałem dwa programy i za
każdym razem co¶ się wywalało. Dlatego też ja streamuję sobie filmy z
kompa. Problem jest tylko z przewijaniem. Ogl±danie jest bardzo wygodne. --
blind.one et consortes

Data: 2011-04-25 20:11:05
Autor: KAM_
Wii, PS3, 360 ?
W dniu 2011-04-24 10:43, blind.one pisze:

Dlatego teĹĽ ja streamujÄ™ sobie filmy z
kompa.

Z napisami?

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://www.myspace.com/kamsonowicz

Data: 2011-04-26 09:55:02
Autor: blind.one
Wii, PS3, 360 ?
Dnia Mon, 25 Apr 2011 20:11:05 +0200, KAM_ napisał(a):

W dniu 2011-04-24 10:43, blind.one pisze:

Dlatego też ja streamuję sobie filmy z
kompa.

Z napisami?

Tak z napisami. Je¶li dobrze pamiętam to musz± być skompilowane do *.srt i
nie powinny zawierać polskich znaków diakrytycznych bo wtedy się krzaczki
poakzuj±. --
blind.one et consortes

Data: 2011-04-26 19:52:22
Autor: KAM_
Wii, PS3, 360 ?
W dniu 2011-04-26 09:55, blind.one pisze:

Tak z napisami. Jeśli dobrze pamiętam to muszą być skompilowane do *.srt i
nie powinny zawierać polskich znaków diakrytycznych bo wtedy się krzaczki
poakzujÄ….

Meh. Zapewne PS3 Media Server?

Data: 2011-04-29 00:51:03
Autor: budzik
Wii, PS3, 360 ?

> [...]

nie powinny zawierać polskich znaków diakrytycznych bo wtedy się krzaczki

W PS3 Media Server krzaczki znikn±, je¶li w ustawieniach transkodowania, przy MEncoder, strona kodowa napisów jest ustawiona na "cp1250" - wtedy napisy wy¶wietlaj± się w pełnej polskiej wersji :-)

Data: 2011-04-29 12:24:27
Autor: Piotr KUCHARSKI
Wii, PS3, 360 ?
budzik <iskierka_2009WYTNIJTO@tlen.pl> wrote:
Tak z napisami. Jeśli dobrze pamiętam to muszą być skompilowane do *.srt i
nie powinny zawierać polskich znaków diakrytycznych bo wtedy się krzaczki
poakzujÄ….
W PS3 Media Server krzaczki znikną, jeśli w ustawieniach transkodowania, przy MEncoder, strona kodowa napisów jest ustawiona na "cp1250" - wtedy napisy wyświetlają się w pełnej polskiej wersji :-)

No, to zaleĹĽy od tego, w jakim kodowaniu sÄ… te napisy...

p.

Data: 2011-04-29 23:35:31
Autor: Mirek Ptak
Wii, PS3, 360 ?
Dnia 2011-04-29 14:24, *Piotr KUCHARSKI* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]
MEncoder, strona kodowa napisĂłw jest ustawiona na "cp1250" - wtedy napisy
wyświetlają się w pełnej polskiej wersji :-)

No, to zaleĹĽy od tego, w jakim kodowaniu sÄ… te napisy...

Wszystkie mi znane w PL sÄ… w CP-1250

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-04-27 09:37:12
Autor: sebo
Wii, PS3, 360 ?
blind.one brought next idea :

A mi się tak sztuke (dodanie napisów) nigdy nie udała. Już miałem je jako
obrazy ale nie chciały się wklejać do filmu. Próbowałem dwa programy i za
każdym razem coś się wywalało. Dlatego też ja streamuję sobie filmy z
kompa. Problem jest tylko z przewijaniem. OglÄ…danie jest bardzo wygodne.

No to sprĂłbuj tym progsem co napisalem. Mnie on dokleja do wszystkich filmow i jest ok. Wystarczy przerobic txt na srt jakims progsem a pozniej w konfiguracji ustawic character set na east europe + polish language code.
Filmik ma pozniej rozszerzenie *.divx

Wii, PS3, 360 ?