Wii are the champions... :]

Data: 2009-03-30 09:18:12
Autor: torq314
Wii are the champions... :]
Wieki temu byl tutaj ostatni post o Wii - czyzby wszyscy juz sprzedali te zabawke czy moze posiadacze tej egzotycznej ;) konsolki okopali sie na z gory upatrzonych pozycjach? :P

mam, grywam, głównie w Super Mario Kart Wii online. całkiem niezłych kilku pozycji nie mam czasu ukończyć i z pewnością dla kogoś grającego podobnie "przeciętnie" (w sensie czasu) Wii zdecydowanie może być wręcz "tą jedyną". sprzęt kupiony w dniu premiery (jako jeden z dwóch, które dostał sklep), do dziś nie ma ani zajawki żadnych kłopotów technicznych.

z nowości specjalnie nic mnie nie interesuje, nawet Mad World. czekam raczej na coś nowego z Motion Plus, niech będzie chociaż to nowe Wii Sports, ale daj Boże jakieś Virtua Tennis czy fajnego Tigera Woodsa.

torq314

Wii are the champions... :]