Wiki Bronek nie przeczytał Wiki

Data: 2010-06-03 03:21:34
Autor: Pistacjusz
Wiki Bronek nie przeczytał Wiki
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gaz_łupkowy

Ameryka Północna przoduje w rozwoju i produkcji gazu z łupków. Wielki
sukces gospodarczy złoża Barnett Shale w Texassie zachęcił do
poszukiwania innych źródeł takiego gazu w Stanach i Kanadzie.
Początek eksploatacji złóż łupkowych niektóre źródła opisują jako
cichą rewolucję gazową[2][3]. W roku 2009 USA stały się największym
wydobywcą gazu ziemnego (745,3 mld m3), przy czym, ponad 40 %
przypadało na źródła niekonwencjonalne (pozyskiwanie ze złóż węgla
oraz łupków). W pierwszej dekadzie XXI w. średnie wydobycie gazu z
łupków w USA wyniosło 51 mld m3 rocznie[4]. W tej sytuacji pozycja
Gazpromu, jako potentata w wydobyciu i eksporcie gazu ziemnego, na
początku 2010 roku okazała się zagrożona[5][6].

Data: 2010-06-03 12:26:59
Autor: u2
W dniu 2010-06-03 12:21, Pistacjusz pisze:
[...]

Wiki nie jest głupie, ale trzeba umieć z niego korzystać.

Data: 2010-06-03 03:30:53
Autor: Hans Kloss
Wiki Bronek nie przeczytał Wiki
On 3 Cze, 12:26, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Wiki nie jest g upie, ale trzeba umie z niego korzysta .

Jakby tak bronkowi zamontować jakiś port USB albo FiWi i go na stałe
do wikipedii podłączyć to może byłby kandydatem wartym rozważenia?
J-23

Data: 2010-06-03 12:33:01
Autor: u2
W dniu 2010-06-03 12:30, Hans Kloss pisze:

Jakby tak bronkowi zamontować jakiś port USB albo FiWi i go na stałe
do wikipedii podłączyć to może byłby kandydatem wartym rozważenia?

Tak, czy siak był i jest sterowany przez kolesiów ze spalonych WSI.

Data: 2010-06-03 12:35:49
Autor: MrWebsky
u2 wrote:

> [...]

> do wikipedii podłączyć to może byłby kandydatem wartym rozważenia?

Tak, czy siak był i jest sterowany przez kolesiów ze spalonych WSI.

Kaczyński jest sterowany z kruchy, nie tylko toruńskiej.
Przecież to taka sama zależność jak od WSI.

Data: 2010-06-03 12:44:43
Autor: boukun

Użytkownik "MrWebsky" <mrwebsky@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4C078585.C723FCD2poczta.onet.pl...
u2 wrote:

> [...]

Kaczyński jest sterowany z kruchy, nie tylko toruńskiej.
Przecież to taka sama zależność jak od WSI.

Syjonistyczną międzynarodówkę, patrz jego występy w Fundacji Batorego i obrona układu okrągłego stołu...

boukun

Data: 2010-06-03 12:40:24
Autor: raff
Pistacjusz pisze:
[...]

Ja bym sie tak nie smial z Bronka. Moze jest jakas nowa technologia, znana tylko Bronkowi ?

R.

Wiki Bronek nie przeczytał Wiki