Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.

Data: 2010-12-01 11:50:09
Autor: Tomy M.
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.
W dniu 2010-12-01 11:40, Neko pisze:

"Z amerykańskich materiałów dyplomatycznych ujawnionych
przez serwis Wikileaks wynika, że ambasada USA w Warszawie
oceniała, iż w sierpniu 2008 roku Polska "przyjęła zaskakująco
silną rolę przywódczą podczas konfliktu w Gruzji".

   CaÅ‚y Åšwiat widziaÅ‚ postawÄ™ Polski. Putin siÄ™ napinaÅ‚
ale gówno zrobił ... Polska nie uklękła po szczekach
z Rosji.

   Pokażcie mi JEDNEGO PREZYDENTA sÄ…siedniego kraju który
poleciałby gdzieś z Dupą z Wąsami. Lech zebrał wszystkich,
których trzeba było, zebrać w kilka dni!

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell

Data: 2010-12-01 11:53:26
Autor: D. J. MC Donald Musk
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.

U¿ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf62863$0$22809$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-01 11:40, Neko pisze:

"Z amerykañskich materia³ów dyplomatycznych ujawnionych
przez serwis Wikileaks wynika, ¿e ambasada USA w Warszawie
ocenia³a, i¿ w sierpniu 2008 roku Polska "przyjê³a zaskakuj±co
siln± rolê przywódcz± podczas konfliktu w Gruzji".

  Ca³y ¦wiat widzia³ postawê Polski. Putin siê napina³
ale gówno zrobi³ ... Polska nie uklêk³a po szczekach
z Rosji.

  Poka¿cie mi JEDNEGO PREZYDENTA s±siedniego kraju który
polecia³by gdzie¶ z Dup± z W±sami. Lech zebra³ wszystkich,
których trzeba by³o, zebraæ w kilka dni!

i dlatego MUSIAL zginac w zamachu...
ruski rzad takich rzeczy nie daruje!

Data: 2010-12-01 12:13:30
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-01 11:53, D. J. MC Donald Musk pisze:

i dlatego MUSIAL zginac w zamachu...
ruski rzad takich rzeczy nie daruje!

Najgorsze jest nie to że wróg go zabił lecz
to że jego rodacy go zdradzili i wystawili.

Data: 2010-12-01 12:24:16
Autor: Neko
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

Najgorsze jest nie to że wróg go zabił lecz
to że jego rodacy go zdradzili i wystawili.

Kaczynski byl zdradzony od poczatku prezydentury

Bo czy kpienie z niego nieustannie w TV, umniejszanie,
wyszydzanie i prymitywne docinki (np. Szklo Kontaktowe)
to nie jest jaka forma zdrady?

Potem jak zginal nagle radio, TV i prasa stwierdzili,z
ze byl to mily czlowiek. Ze sie usmiechal, ze pomagal ludziom
i zwierzetom. I tak dalej. Nagle te wszystkie wszy padly na kolana.

To tak jak z komunistami po 89 roku. Wczesniej walczyli
z kosciolem a po 89 roku nagle sie "nawrocili". I teraz siedza
w pierwszej lawie... :/

Data: 2010-12-01 06:19:01
Autor: dexth
On 1 Gru, 12:24, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
U¿ytkownik "Tomy M." <t...@ansibl.com> napisa³

> Najgorsze jest nie to ¿e wróg go zabi³ lecz
> to ¿e jego rodacy go zdradzili i wystawili.

Kaczynski byl zdradzony od poczatku prezydentury

Kto go zdradza³? ¯ona?

[...]

Troszkê pokory. Za ¿ycia jest sens wytykaæ komu¶   wady, a nu¿ siê
poprawi. Po ¶mierci ju¿ nie ma sensu, bo po co?

pozdr dexth

Data: 2010-12-01 16:08:14
Autor: cirrus
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.
U¿ytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:77563f6a-cdd7-4004-933a-f63907d59b68b25g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

A nie pamiêtasz reakcje licznych kretynów na ¶mieræ Geremka?

--
stevep

Data: 2010-12-01 19:42:23
Autor: the_foe
W dniu 2010-12-01 12:24, Neko pisze:
Bo czy kpienie z niego nieustannie w TV, umniejszanie,
wyszydzanie i prymitywne docinki (np. Szklo Kontaktowe)
to nie jest jaka forma zdrady?

raczej nie, inaczej obecnie RM uprawialoby zdrade na calego.

--
the_foe

Data: 2010-12-01 12:25:07
Autor: D. J. MC Donald Musk
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.

U¿ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf62ddb$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-01 11:53, D. J. MC Donald Musk pisze:

i dlatego MUSIAL zginac w zamachu...
ruski rzad takich rzeczy nie daruje!

Najgorsze jest nie to ¿e wróg go zabi³ lecz
to ¿e jego rodacy go zdradzili i wystawili.

widac taka mamy tradycje. Polacy wola obcych namiestnikow zamiast wlasnych krolow...
Od Jagielly to sie chyba zaczelo...

Data: 2010-12-01 12:27:29
Autor: Neko
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.
U¿ytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisa³

widac taka mamy tradycje. Polacy wola obcych namiestnikow zamiast wlasnych
krolow...
Od Jagielly to sie chyba zaczelo...

Od Mieszka I ;)

Data: 2010-12-01 12:31:23
Autor: Tomy M.
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.
W dniu 2010-12-01 12:27, Neko pisze:

Od Mieszka I ;)

Teeee ... gdyby nie ten chrzest to byśmy po drzewach skakali.

Data: 2010-12-01 12:32:22
Autor: Neko
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

Teeee ... gdyby nie ten chrzest to byśmy po drzewach skakali.

To fakt. Chrzest byl w tamtych czasach genialnym posunieciem politycznym.

Data: 2010-12-01 12:35:05
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-01 12:32, Neko pisze:

To fakt. Chrzest byl w tamtych czasach genialnym posunieciem politycznym.

I tylko po to się odbył.

Data: 2010-12-01 13:57:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:id5bos$pfo$1news.onet.pl...
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

Teeee ... gdyby nie ten chrzest to byśmy po drzewach skakali.

To fakt. Chrzest byl w tamtych czasach genialnym posunieciem politycznym.

Nie była to potrzeba ducha? Chęć bycia w Chrystusie itp?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-01 23:12:47
Autor: kefirh
[...]

To byl czysty przypadek tak jak ze Smolenskiem.

k.

Data: 2010-12-01 13:55:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cf62ddb$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-01 11:53, D. J. MC Donald Musk pisze:

i dlatego MUSIAL zginac w zamachu...
ruski rzad takich rzeczy nie daruje!

Najgorsze jest nie to że wróg go zabił lecz
to że jego rodacy go zdradzili i wystawili.

W jaki sposób wystawili? Pilota zdrajcę umieścili za sterami samolotu?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-01 16:06:45
Autor: cirrus
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.
U¿ytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisa³ w wiadomo¶ci news:id59f0$2q5m$1news.ett.com.ua...
[...]

Ale mamy pobla¿anie dla twojego kretynizmu.

--
stevep

Data: 2010-12-01 16:08:40
Autor: u2
W dniu 2010-12-01 16:06, cirrus pisze:
i dlatego MUSIAL zginac w zamachu...
ruski rzad takich rzeczy nie daruje!

Ale mamy pobla¿anie dla twojego kretynizmu.

S±dzisz, ¿e ruscy s± tak wszechmocni, aby wszystkich Polaków zg³adziæ ?

Data: 2010-12-01 12:04:32
Autor: Neko
[...]

I za to nalezy mu sie DOZGONNY SZACUNEK, bo ten Czlowiek
zrobil 100 x wiecej dla Polski nizeli 10 wąsów, magistrów i walizek razem
wziętych.

Data: 2010-12-01 13:54:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:id5a4l$jnk$1news.onet.pl...
[...]

Co zrobił? Wymień!

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-01 14:59:39
Autor: jadrys
[...]

No to co najbardziej się rzuca w oczy to obce żołdactwo w naszym kraju.. W innych krajach za coś takiego wieszają jako zdrajców.

Data: 2010-12-01 15:09:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:id5kfi$n5t$1news.onet.pl...

[...]

Nie przesadzaj! Kilkudziesięciu żołnierzyków z atrapami rakiet "Patriot"?
Ponoć to są wyrzutnie, ale puste - bez rakiet. To nawet gorzej niż pistolety hukowe - pistolety chociaż słychać gdy strzelają. A z pustych wyrzutni się nie da.
Takie oto sukcesy z współpracy z Amerykanami.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-01 23:26:43
Autor: jadrys
[...]

Nie ma żadnej przesady w nazwaniu zdrajcÄ… wpuszczajÄ…cego obce wojska do kraju.  W każdym kraju w którym panoszÄ… siÄ™ jankeskie wojska jankesi status musieli sobie wywalczać krwiÄ…. A w naszym przypadku wystarczy czerwony dywan na powitanie i obietnica pÅ‚atnych wykÅ‚adów na uczelniach dla naszych "przywódców" żeby wprowadzić swoje wojska.

Data: 2010-12-01 16:10:22
Autor: cirrus
[...]

A dużo tych obcych żołdaków masz na swojej wiosze?

--
stevep

Data: 2010-12-01 23:26:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 16:10, cirrus pisze:
No to co najbardziej się rzuca w oczy to obce żołdactwo w naszym kraju.. W innych krajach za coś takiego wieszają jako zdrajców.

A dużo tych obcych żołdaków masz na swojej wiosze?

W tej wiosze zwanej Polską wystarcza około kompanii, żeby sztandar jankeski powiewał tryumfalnie.

Data: 2010-12-02 15:22:59
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:id6i42$qus$2news.onet.pl...
[...]

To twoja wiocha nazywa się Polska? Gdzie spotykasz tych obcych żołdaków?

--
stevep

Data: 2010-12-01 17:34:32
Autor: he®sk
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.
On Wed, 01 Dec 2010 14:59:39 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

No to co najbardziej siê rzuca w oczy to obce ¿o³dactwo w naszym kraju.. W innych krajach za co¶ takiego wieszaj± jako zdrajców.

 gdzie widzisz "obce zoldactwo"? ruskie stoja pod warszawa ?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-01 18:11:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.

U¿ytkownik "heRsk" <nasz.dziennik.brednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:a3ucf61636q4ssadsi91g3frmcgeu5v3bh4ax.com...
[...]

Ruskie jak ruskie, ale amerykañcy ze swoimi atrapami rakiet gdzie¶ siê pa³êtaj±.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-12-01 23:25:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 17:34, he®sk pisze:
No to co najbardziej się rzuca w oczy to obce żołdactwo w naszym kraju..
W innych krajach za coś takiego wieszają jako zdrajców.
  gdzie widzisz "obce zoldactwo"? ruskie stoja pod warszawa ?

W MorÄ…gu, a obecnie pod Toruniem.

Data: 2010-12-01 23:46:51
Autor: Panslavista
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:id5kfi$n5t$1news.onet.pl...

No to co najbardziej siê rzuca w oczy to obce ¿o³dactwo w naszym kraju.. W innych krajach za co¶ takiego wieszaj± jako zdrajców.

To widaæ przy ka¿dej wycieczce parchatej m³odzie¿y do Polski. Jest ochraniana przez si³y specjalne z Izraela.
Amerykanie to tylko delegacja z Izraela - BIS...

Data: 2010-12-02 00:00:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 23:46, Panslavista pisze:
[...]

No chyba jednak nie mo¿na porównywaæ tych dwu spraw. Ci ochroniarze z Izraela s± w Polsce najwyzej kilka dni. A nasi "wodzowie" oddali Polskê w lenno na czas, (z tego co wiem) chyba nieokre¶lony.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-12-02 09:43:14
Autor: cyc
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.
Taaak! podniecaja sie tym swterdzeniem ci , dla ktorych polityka projankeska zawsze jest polityka dobra i ktorzy nie sa w stanie zrozumiec tego , ze ta niekoniecznie jest dobra dla Polski .
Zaprezentowana w WikiLeads pozytywna ocena amerykanskiej dyplomacji polityki wschodniej L.Kaczynskiego to  amerykanski punkt widzenia a ten stoi w wyraznej sprzecznosci z naszymi interesami jako kraju bedacego bezposrednim sasiadem Rosji .
Czy to tak trudno zrozumiec ? .

cyc

Data: 2010-12-02 17:05:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-02 09:43, cyc pisze:
[...]

Nie wiem czy sobie przypominasz cycu, t± aferê sprzed paru lat, w której to "wyciek³o" do publicznej wiadomo¶ci pismo Ambasadora USA do Premiera Polski? Otó¿ w tym pi¶mie by³ szereg pytañ  i zarazem odpowiedzi na to  czego jankesi oczekuj± w tych konkretnych sprawach! To pismo by³o przekazywane Premierowi przez ministra spraw zagranicznych, i nawet ów szef MSZ-tu (gor±cy orêdownik wspó³pracy z USA) zbulwersowany jankeskimi ¿±daniami w zaopiniowaniu tego¿ pisma dopisa³ "chujek" okre¶laj±c tym mianem Ambasadora.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-12-03 09:18:55
Autor: cyc
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:id8g5v$o07$2news.onet.pl...
[...]

Nie , nie przypominam sobie darzenia , moze umnkenlo mojej uwadze ale doskonale charakteryzuje stosunke Amerykanow do Polski i Polakow .

cyc

Data: 2010-12-01 17:34:31
Autor: he®sk
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.
On Wed, 1 Dec 2010 12:04:32 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

> których trzeba by³o, zebraæ w kilka dni!

I za to nalezy mu sie DOZGONNY SZACUNEK, bo ten Czlowiek
zrobil 100 x wiecej dla Polski nizeli 10 w±sów, magistrów i walizek razem
wziêtych.

 a tak konkretnie to co zrobil? --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-02 12:23:15
Autor: Dobrodziej
Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.

U¿ytkownik "heRsk" <nasz.dziennik.brednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:63ucf65eknvj80km5drk48ftv6g9dlad4m4ax.com...
wrote:

> [...]

I za to nalezy mu sie DOZGONNY SZACUNEK, bo ten Czlowiek
zrobil 100 x wiecej dla Polski nizeli 10 w±sów, magistrów i walizek razem

Te¿ jestem ciekaw! ;-)

d.

Data: 2010-12-01 12:22:05
Autor: sofu
[...]

I dla tego musia³ zgin±æ!

sofu

Wikileaks: Kaczynski prowadzil dobra polityke wschodnia.