Wikileaks bankrutuje!

Data: 2010-12-05 17:17:15
Autor: Klin
Wikileaks bankrutuje!
Serwis PayPal, który obsługuje przelewy internetowe, przestał przekazywać darowizny dla WikiLeaks i zamroził jego konto – poinformował serwis newsru.com. WikiLeaks stoi u progu bankructwa.

Data: 2010-12-05 17:18:40
Autor: D. J. MC Donald Musk
Wikileaks bankrutuje!

U¿ytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisa³ w wiadomo¶ci news:idgdua$r9g$1news.onet.pl...
Serwis PayPal, który obs³uguje przelewy internetowe, przesta³
przekazywaæ darowizny dla WikiLeaks i zamrozi³ jego konto - poinformowa³
serwis newsru.com. WikiLeaks stoi u progu bankructwa.

Co za antyludzkie bydlo.
Mafia wszechswiatowa!

Data: 2010-12-05 17:55:07
Autor: boukun
Wikileaks bankrutuje!

U¿ytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisa³ w wiadomo¶ci news:idge0v$vn3$1news.ett.com.ua...

[...]

Rz±d ¶wiatowy...

boukun

Data: 2010-12-05 18:22:09
Autor: Klin
Wikileaks bankrutuje!
Użytkownik Klin > napisał:
Serwis PayPal, który obsługuje przelewy internetowe, przestał
przekazywać darowizny dla WikiLeaks i zamroził jego konto – poinformował
serwis newsru.com. WikiLeaks stoi u progu bankructwa.

   Szef Wikileaks J.A. grozi opublikowaniem klucza do zaszyfrowanych materiałów
   kompromitujÄ…cych USA, które gdzieÅ› już tam w necie sÄ… dostÄ™pne w przypadku
   jego aresztowania.

Data: 2010-12-05 19:51:04
Autor: jadrys
Wikileaks bankrutuje!
W dniu 2010-12-05 18:22, Klin > pisze:
Użytkownik Klin > napisał:
[...]

Tak swoja drogą to komu te "rewelacje" Wikileaks są do czegos potrzebne. Przecież wszyscy wiedza kto jest ich pieskiem na posyłki a kto potrafi powiedzieć nie.. To samo dotyczy konfliktów które wywołują USA i sposobu prowadzenia wojny. Czym niby J. A. by miał nas zaskoczyć?

Moim zdaniem znacznie ciekawsze by były "wycieki" zakulisowe np. z Watykanu.

Data: 2010-12-05 18:42:53
Autor: WW
Wikileaks bankrutuje!
W dniu 2010-12-05 17:17, Klin > pisze:
Serwis PayPal, który obsługuje przelewy internetowe, przestał
przekazywać darowizny dla WikiLeaks i zamroził jego konto – poinformował
serwis newsru.com. WikiLeaks stoi u progu bankructwa.

Wreszcie wiemy, co to za zwierz ten "terrorysta".
To każdy, kto nie podoba się rządowi USA.

Dla jasnoÅ›ci  - rodzinie Bin Ladena kont nie blokowali.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać.

Data: 2010-12-05 18:37:59
Autor: obserwator
Wikileaks bankrutuje!
WW <wuwu0@vp.pl> napisa³(a): (ciach brednie)

opublikowano dopiero niewielka czesc informacji. Na razie podejrzewa sie,
ze za informacjami stoja takie panstwa jak Niemcy,Rosja,Chiny i Francja.

To sa tylko hipotezy, ale to ze ktos tym kieruje nie ma zadnej watpliwosci.
Juz teraz widac,ze w zasadzie zadnych sensacji tam nie ma o ktorych
spoleczenstwo by nie wiedzialo, ale miedzy tymi informacjami podaje sie kilka
(w kazdym razie do tej pory)z ktorych na obecnym etapie mozna juz zaczac sie
domyslac o co w tym wszystkim chodzi.  Jesli natomiast chodzi o ciebie, to jestes bezczelnym i malo inteligentnym dezinformatorem, ktoremu na pewno nie zalezy na suwerennosci Polski.

Data: 2010-12-05 20:53:03
Autor: obserwator
Wikileaks bankrutuje!
WW <wuwu0@vp.pl> napisa³(a):
W dniu 2010-12-05 19:37,  obserwator pisze:

> To sa tylko hipotezy, ale to ze ktos tym kieruje nie ma zadnej watpliwosci.

GratulujÄ&#65533;.

sobie pogratuluj. Ty juz wiesz, a ja nadal nie. Pewnie z tych samych zrodel
wiesz co Idzikowski, ktory jest pewny, ze pod smolenskim katastrofe spowodowal
Kaczynski:)) --

Data: 2010-12-05 21:02:37
Autor: Tomy M.
Wikileaks bankrutuje!
[...]

Każdy kto się zada z PAYPAL jest bliski bankructwa.
To firma-wypierdolka, parabank bez żadnych gwarantów
bezpieczeństwa.
RejestrujÄ…c siÄ™ u nich daje siÄ™ im PRAWO do dowolnego
obciążania konta, mogą pobrać z waszego konta ile im
siÄ™ podoba.
Spróbujcie się nimi posądzić ... nie ma gdzie pozwu złożyć.
Można się babci własnej poskarżyć i tyle. Tej firmie
nie można założyć żadnej sprawy, to niemożliwe.

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell

Data: 2010-12-05 22:33:24
Autor: boukun
Wikileaks bankrutuje!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cfbefe1$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeden "znawca" od wszystkiego tak napisał na scp:

PayPal stoi pod wzgledem typu tranzakcji na bardzo watlym gruncie.
Jest PayPal glownym instrumentem/posrednikiem w tranzakcjacj na E-Bay,
gdzie nastepuje masowe naruszanie copy rights jak tez nastepuje masowe
"opylanie" rzeczy
kradzionych. Ergo: PayPal moze byc zamkniety z udzialem nawet bardzo
miernego prokuratora. Dlatego PayPal nie bedzie sie "stawial"
jakiejkolwiek wladzy.

Moje doswiadczenie z PayPal: Z mojego konta bankowego ukradziono za
posrednictwem PayPal $1400. Konto mam ubezpieczone wiec pieniadze Bank
mi zwrocil. PayPal zwrocil
pieniadze Bankowi. Po sprawdzeniu informacji o PayPal dowiedzialem
sie, ze moj problem byl dosc masowy. Slady prowadzily do bylych
pracownikow PayPal, ktorzy opuscili firme z danymi
dot. kont bankowych klientow PayPal jak i kodami pozwalajacymi na
uzywania PayPal w transferach zlodziejskich.

Moj Bank ma dyspozycje blokowania wszelkich tranzakcji dokonywanych za
posrednictwem PayPal na moim koncie.

Koniec cytatu.

boukun

Data: 2010-12-06 14:34:08
Autor: Tomy M.
Wikileaks bankrutuje!
W dniu 2010-12-05 22:33, boukun pisze:

Moj Bank ma dyspozycje blokowania wszelkich tranzakcji dokonywanych za
posrednictwem PayPal na moim koncie.

Sęk w tym że podpisując umowę z PAYPAL, czyli rejestrując
się u nich de facto dajesz im POZWOLENIE na obciążanie
Twojego konta bankowego przez system VISA lub MASTERCARD.
NIE MA MOŻLIWOŚCI TEGO ZABLOKOWAĆ!
Jedynym rozwiązaniem jest WYREJESTROWANIE SIĘ Z PAYPAL.
.... ja się wyrejestrowałem po jednej przygodzie z tym
parabankiem. Nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.

Natomiast złego słowa nie powiem na VISA, miałem
przypadek że przy wypłacie gotówki z bankomatu
zadzwonił telefon i zajęty rozmową nie podjąłem
kasy z podajnika. Zapomniałem kompletnie i poszedłem
do samochodu :-)
VISA bez najmniejszych problemów po zaledwie kilku
dniach zwróciła mi pieniądze (zdjęła blokadę).
Zasługą pewnie jest również bank INTELIGO który
zawsze polecam bo mam w nim konto od samego poczÄ…tku
i jestem zadowolony. W INTELIGO podoba mi siÄ™ to
że klient ma realny wpływ np. na funkcjonalność
serwisu internetowego tej firmy. Co najmniej kilka
moich sugestii zostało natychmiast wprowadzonych np.
dowolna forma wklejanego nr. konta, a nie dalej
jak rok temu zasugerowałem aby podczas rozliczeń
międzybankowych (nocnych) była możliwość definiowania
przelewów i jest!
  Jeżeli dodamy do tego fakt że karta debetowa (pÅ‚aska)
z banku INTELIGO ma takÄ… samÄ… "moc" jak karta kredytowa
(zakupy za pomocÄ… samego numeru karty) i jest to jedyna
taka karta w Polsce to nic więcej mi nie potrzeba.

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Wikileaks bankrutuje!