Wiktor Suworow

Data: 2010-08-01 21:01:42
Autor: Klin
Wiktor Suworow
Jego książki są w necie przyda się Wam link, który niedawno
podałem, by je sobie ściągnąć.

Ze wstępu do książki  "Lodołamacz"  tak Suworow nazywa Hitlera, który
miał umożliwić ZSRR i komunistom władzę na światem co się udało
nie w pełni.

Hitler dokonał w Polsce straszliwych zbrodni, które nigdy nie zostaną
zapomniane. Jednak Stalin, Armia Czerwona i NKWD ponoszą winę
nie mniejszą niż Hitler, Wehrmacht i Gestapo. O tym właśnie traktuje
  książka, którą oddaję wam do rąk. Szczerze mówiąc, czynię to z
ogromną tremą: polski czytelnik jest moim najwyższym sędzią. Tak
się stało, że właśnie w Polsce moje książki uzyskują największe na-
kłady, to w Polsce powstaje film na podstawie Akwarium, polscy
dziennikarze jako pierwsi odszukali mnie przed laty w Londynie, prze-
prowadzili pierwsze wywiady i nakręcili reportaż.
Polska wersja Lodołamacza, to jak dotąd jedyne wydanie tej książki
  w krajach dawnego bloku komunistycznego. Nie opublikowano jej
również po rosyjsku - ani w Rosji, ani na emigracji. Na Zachodzie
najczęściej ukazywała się w okrojonej postaci. Polski czytelnik otrzyma
pełną wersję - i sam oceni, ile jest warta.
Pragnę podziękować wszystkim, którzy mi pomagali w trudnych
chwilach, którzy tłumaczyli, wydawali, kolportowali i czytali moje
książki, nieraz narażając się na szykany. Jestem waszym dozgonnym
dłużnikiem. Mam nadzieję, że zechcecie uznać Lodołamacz za drobną
rekompensatę.

Data: 2010-08-01 23:15:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Wiktor Suworow

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i34gap$iu6$1news.onet.pl...
[...]

Ten Suworow to taka wyrocznia wiedząca o wszystkim?

Data: 2010-08-02 12:17:11
Autor: Eulalia Browarek
Wiktor Suworow

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c55e402$1news.home.net.pl...

[...]

Ten facet napisał jedną naprawdę dobrą książkę "Akwarium". Reszta to popłuczyny i jechanie na sławie z tej książki.

Zennon

Data: 2010-08-02 15:28:48
Autor: Klin
Wiktor Suworow

=========================================>>
Ten Suworow to taka wyrocznia wiedząca o wszystkim?

Ten facet napisał jedną naprawdę dobrą książkę "Akwarium". Reszta to
popłuczyny i jechanie na sławie z tej książki.

Zennon

   Akwarium zostało sfilmowane, pewnie Cię stać tylko na oglądanie
   jak większość prawie, że już wtórnych analfabetów stąd ta "druzgocąca"
   opinia.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wiktor_Suworow

Data: 2010-08-02 12:41:13
Autor: Klin
Wiktor Suworow

.
[...]

=========================================>
Ten Suworow to taka wyrocznia wiedząca o wszystkim?

   Na temat GRU KGB i historii CCCP bardzo dużo. Sam w tym
   siedział po uszy.

Data: 2010-08-02 13:27:42
Autor: jadrys
Wiktor Suworow
  W dniu 2010-08-02 12:41, Klin > pisze:

Ten Suworow to taka wyrocznia wiedząca o wszystkim?

  Na temat GRU KGB i historii CCCP bardzo dużo. Sam w tym
  siedział po uszy.

No niby tak, ale  chorobliwa nienawiść do ZSRR i Komunizmu wypacza jego obiektywność w tych sprawach.

Data: 2010-08-02 20:17:39
Autor: Klin
Wiktor Suworow
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

   Nie potrafisz przyjąć, że znając tak dobrze ten system może mieć rację.
   Może zmieniłbyś zdanie, gdybyś musiał przeżyć co on względnie Sołżenicyn.
   Zauroczone oczy nie są  właściwym narzędziem obserwacji.

Data: 2010-08-02 22:04:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Wiktor Suworow

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i37248$jnd$1news.onet.pl...
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Co przeżył Sołżenicyn - to wiem. Ale co przeżył Suworow?
Sołżenicyn pozostał Rosjaninem, a Suworow?

Data: 2010-08-02 22:31:17
Autor: Klin
Wiktor Suworow

Użytkownik jadrys napisał:
[...]

   Ma problem został na niego wydany wyrok śmierci za zdradę.
   Rosjaninem jest nadal choć musi się ukrywać przed mściwością
   obecnych władców Rosji a może już nie musi nie wiem dokładnie
   czy ten wyrok nadal nad nim wisi czy też jest już w zawiasach.

Wiktor Suworow