Wiktor Suworow O Polskich Służbach Specjalnych

Data: 2012-01-10 04:52:05
Autor: muto2100
Wiktor Suworow O Polskich Służbach Specjalnych
Data: 2012-01-10 15:24:44
Autor: Klin
Wiktor Suworow O Polskich Służbach Specjalnych
Data: 2012-01-10 17:19:28
Autor: Obserwator
Wiktor Suworow O Polskich Służbach Specjalnych

   http://www.historycy.org/historia/index.php/t24527.html

Bardzo wazny tekst dla Polski, zacytuje najwazniejsze akapity:

*Siedemnaście lat po uzyskaniu niepodległości zlikwidowano w Polsce Wojskowe
Służby Informacyjne.
Jestem daleki od tego, aby doradzać Polakom. Myślę jednak, że zrobiliście to o
siedemnaście lat za późno (sic !!)

Ludzie szkoleni w Moskwie nigdy nie przestaną służyć Moskwie.(sic !!1)

Niezależne od tego, czy na Kremlu będize zasiadał car, Putin czy gensek, oni
zawsze będą niewolnikami Moskwy. Zależność ta jest zaprogramowana w mózgach
wszystkich, których Moskwa wykształciła.    Oficerowie, którzy byli szkoleni przez sowieckie służby, nigdy nie powinni
pracować w służbach niepodległej Polski. Oni nie są niepodlegli.(!!)

Polska zawsze była dla nas symbolem luksusu i wielkiej kultury.

 Z wielkąprzyjemnością oglądaliśmy polskie filmy i czytaliśmy polskie książki.
Do dziś uwielbiam Karierę Nikodema Dyzmy Dołęgi-Mostowicza. Stać was na własne szkoły wywiadu i na wyszkolenie własnej kadry - polskiej
kadry dla polskich służb specjalnych.

Romuald Traugutt, dyktator powstania styczniowego, wcześniej też był carskim
oficerem.

Jeszcze raz podkreślam - nie chcę pouczać Polaków. Urządzicie sobie kraj, tak
jak chcecie. Wszystko, co mówię, mówię z perspektywy starego szpiega. Nie szukajmy w historii przykładów na usprawiedliwienie własnej indolencji.

 Po 1990 r. powinniście byli spróbować zastosować opcję zerową w służbach(!!)

 Tylko takie działanie mogło przynieść zamierzone rezultaty, przede wszystkim
zaś zwiększyć bezpieczeństwo waszego kraju. Wiem, że nie było to łatwe, bo przecież zarówno niemieckie, jak i rosyjskie
służby w tym czasie nie spały.

Jeśli chcecie ujawnić komunistycznych agentów, to wiadomo, że ci z nich,
którzy teraz są dziennikarzami, oficerami, politykami, będą głośno krzyczeć,
że jest to nieludzkie i humanitarne. Działalność szpiega też nie ma wiele wspólnego z dekalogiem. Przeciwko ujawnieniu agentów walczą tylko byli agenci i ludzie, którzy ich
prowadzili(!!!)

Jeszcze niedawno szefem WSI był generał Dukaczewski.
(obecnie nieoficjalny wiceprezydent - !!!)

No tak, towarzysz z tej samej uczelni, którą i ja kończyłem (śmiech).

 Jesteście lekkomyślni, jeśli myśleliście, że szkoleni w Związku Sowieckim
oficerowie będą bronić niepodległości waszego kraju. Nie wierzcie w to, że usuwając tych oficerów, pozbędziecie się facowców i
Polska będzie bezbronna. Sami wielokrotnie wymyślaliśmy takie bajki, aby wpływać na bieg wydarzeń w
różnych miejscach świata.

Polskie służby muszą same wyszkolić kadry, w przeciwym razie czeka was
powtórka z historii. (sic!!!)

Gdybym dziś był premierem w wszaym kraju, natychmiast zwolniłbym wszystkich
ludzi, którzy służyli Moskwie. Dałbym im solidne emerytury i na zawsze odsunął od tajemnic kraju.

 Niech sobie tak jak ja piszą książki. Niech robią na drutach byle tylko nie
zajmowali się bezpieczeństwem Polski. Zwolnijcie potencjalnych agentów innych
państw, póki jeszcze możecie to zrobić.

To, co robi obecnie wasz premier Kaczyński, powinno już stać się dawno temu.                     (sic !!!)

Proszę pamiętać, czym był Związek Sowiecki. Było to państwo totalnie
kontrolujące swoich obywateli, piorące im mózgi, zaszczepiające paniczny lęk
przed zmianami.

 Każdy, kto był przez ten system szkolony, jest nosicielem genu uniżoności i
służalczości wobec Rosji. W ten sposób szkolono wszystkich oficerów, dotyczy
to także tych z czwartego oddziału naszej uczelni, przeznaczonego dla
cudzoziemców.*

......koniec cytatu.......

Data: 2012-01-10 18:37:23
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jehrv0$5a1$1inews.gazeta.pl...

   http://www.historycy.org/historia/index.php/t24527.html

Bardzo wazny tekst dla Polski, zacytuje najwazniejsze akapity:

Pewnien znany komunista powiedział: "Wróg czai się w każdej kropli powietrza". Zobaczmy co pisze inny znany komunista pod linkiem: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator .

BomBel

Wiktor Suworow O Polskich Służbach Specjalnych