Wiktor Suworow O Polskich Służbach Specjalnych

Data: 2012-01-10 18:02:46
Autor: Obserwator
Wiktor Suworow O Polskich Służbach Specjalnych
Gerlof <latajacy.holender@piraci.nl> napisał(a): (...)

sadzisz ze jak zmienisz nick, to juz jestes kims innym *Panie hrabio Bobrowski*?

IP address [?]: 83.9.2.233 [Whois] [Reverse IP]
IP country code: PL
IP address country: ip address flagPoland
IP address state: Zachodniopomorskie
IP address city: Nowe Czarnowo
IP address latitude: 53.2000
IP address longitude: 14.4833
ISP of this IP [?]: Neostrada Plus

http://www.ip-adress.com/ip_tracer/83.9.2.233

Data: 2012-01-10 19:12:29
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jehug5$com$1inews.gazeta.pl...
Gerlof <latajacy.holender@piraci.nl> napisał(a):

(...)

[...]

Namierzaj go! Namierzaj! Namierzaj! Ja cie pierdziele! Ty jesteś człowieku opętany jakąś obsesją śledzenia. Skąd to u ciebie?

BomBel

Data: 2012-01-11 09:13:39
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Idąc za radą swego prawnika zgłosiłem w ubiegłym roku sprawę na policję.
Przeglądając z prawnikiem inne wypowiedzi w/w na tym forum zauważyłem, że
pomówienia i inwektywy tej osoby dotyczą również innych osób. Biorę pod
uwagę, że osoba podpisująca się Obserwator ma problemy psychiczne ale nie
pozwolę by czuł się bezkarny. Oczywiście nie mam nic wspólnego z bredniami
które tu wypisuje na mój temat. W/w tekst dotyczący IP został sfabrykowany!

BBR

Wiktor Suworow O Polskich Służbach Specjalnych