Wiktor Suworow O Polskich Służbach Specjalnych

Data: 2012-01-11 09:12:43
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Wiktor Suworow O Polskich Służbach Specjalnych

Użytkownik "Gerlof" <latajacy.holender@piraci.nl> napisał w wiadomości news:8x2eo8eyq1f4$.ncmaxhkw13eo$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 10 Jan 2012 17:45:11 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):

Pewnien znany komunista powiedział: "Wróg czai się w każdej kropli
powietrza". Zobaczmy co pisze inny znany komunista pod linkiem:
http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator .

nie czytam twoich postow, bo wiadomo kim jestes, ale ostrzegam kolejny raz,
jesli nadal bedziesz na tej grupie mnie atakowal ad personam, poprosze o
zablokowanie twojego konta.

Ktoż cię atakuje ad personam człowieku? Leprechaun podał link do twoich
jakże interesujących wypowiedzi gdzie nie przebierasz w słowach atakując
innych. Zanimzaczniesz straszyć innych przyjrzyj się sobie! Sądzisz, że
pisząc z adresu 69.165.134.6 jesteś bezkarny?

G.

Idąc za radą swego prawnika zgłosiłem w ubiegłym roku sprawę na policję.
Przeglądając z prawnikiem inne wypowiedzi w/w na tym forum zauważyłem, że
pomówienia i inwektywy tej osoby dotyczą również innych osób. Biorę pod
uwagę, że osoba podpisująca się Obserwator ma problemy psychiczne ale nie
pozwolę by czuł się bezkarny. Oczywiście nie mam nic wspólnego z bredniami
które tu wypisuje na mój temat.

BBR

Wiktor Suworow O Polskich Służbach Specjalnych