Wiktor Suworow: To koniec zbrodniczego re?imu w Kijowie!

Data: 2014-02-03 20:50:33
Autor: mi¶ z okienka
Wiktor Suworow: To koniec zbrodniczego re?imu w Kijowie!
To, co siê obecnie dzieje na Ukrainie, jest skierowane przeciwko prezydentowi
Rosji W³adimirowi Putinowi i prezydentowi Ukrainy Wiktorowi Janukowyczowi.
Przeciwko dwóm kryminalistom, którzy próbuj± podejmowaæ decyzje wbrew narodowi
ukraiñskiemu. To jednak im siê nie uda. Obecne protesty to ¶mieræ obecnego
przestêpczego re¿imu w Kijowie. Nie wiem, ile jeszcze lat Janukowycz bêdzie
rz±dzi³, ale to jest pocz±tek jego koñca.
http://www.prawyprosty.net/index.php/wiat/2537-wiktor-suworow-to-koniec-zbrodniczego-reimu-w-kijowie

Data: 2014-02-03 21:57:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Wiktor Suworow: To koniec zbrodniczego re?imu w Kijowie!

U¿ytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:lcorus$c7d$3node2.news.atman.pl...
[...]

Hej przyg³upy, prezydent Ukrainy zosta³ wybrany w demokratycznych i nie sfa³szowanych wyborach przez naród.

rozbawiony

--
K³ótnia z idiot± jest jak gra w szachy z go³êbiem. Niewa¿ne, jak dobrze grasz, go³±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicê i bêdzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-03 22:34:19
Autor: mi¶ z okienka
Wiktor Suworow: To koniec zbrodniczego re?imu w Kijowie!

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

[...]

Hitler te¿ tak zosta³ wybrany Idzikowski. I Niemcy lepiej by na tym wyszli, gdyby mu zrobili Majdan w Berlinie.

Data: 2014-02-03 22:41:12
Autor: boukun
"mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lcp21h$j5p$2node2.news.atman.pl...

[...]

I Tusk i Komorowski te¿, a teraz okradaj± naród z emerytury i upadlaj±...

boukun

Data: 2014-02-04 04:31:15
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:41 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

Spierdalaj kretynie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-04 04:41:56
Autor: A. Filip

"miÅ› z okienka" <miszokienka@.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w
wiadomości

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
> [...]
To, co siÄ™ obecnie dzieje na Ukrainie, jest skierowane przeciwko
prezydentowi
Rosji WÅ‚adimirowi Putinowi i prezydentowi Ukrainy Wiktorowi
Janukowyczowi.
Przeciwko dwóm kryminalistom, którzy próbują podejmować decyzje wbrew
narodowi
ukraińskiemu. To jednak im się nie uda. Obecne protesty to śmierć
obecnego
przestępczego reżimu w Kijowie. Nie wiem, ile jeszcze lat
Janukowycz będzie
rządził, ale to jest początek jego końca.
http://www.prawyprosty.net/index.php/wiat/2537-wiktor-suworow-to-koniec-zbrodniczego-reimu-w-kijowie

Hej przygłupy, prezydent Ukrainy został wybrany w demokratycznych i nie
sfałszowanych wyborach przez naród.

Hitler też tak został wybrany Idzikowski. I Niemcy lepiej by na tym
wyszli, gdyby mu zrobili Majdan w Berlinie.

I Tusk i Komorowski też, a teraz okradają naród z emerytury i upadlają...

boukun
Spierdalaj kretynie.

Ty "geniuszu" nazywasz to "twórczą księgowością"?

--
A. Filip
Pewny siebie jak Å»yd na jarmarku, a pop na chrzcie.  (PrzysÅ‚owie rosyjskie)

Data: 2014-02-04 04:30:44
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:34 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

I co z tego, dlatego powinno wiê wprowadziæ dyktaturê zamiast demokracji?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-10 21:18:49
Autor: mi¶ z okienka
Wiktor Suworow: To koniec zbrodniczego re?imu w Kijowie!

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xaqmpifz50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie wiem panie Pietrzykowski. Ani dyktatury, ani demokracji nie zaliczam do prawd objawionych, wiêc trudno je traktowaæ jako warto¶ci uniwersalne. Czasami sprawdza siê monarchia, czasami dyktatura, innym razem demokracja.

Data: 2014-02-11 02:40:55
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:18 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Nie uciekaj od tematu, co tym razem?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-11 22:31:38
Autor: mi¶ z okienka
Wiktor Suworow: To koniec zbrodniczego re?imu w Kijowie!

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xa3gahp250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Dyktatura to twój temat nie mój. Nie mam obowi±zku odnoszenia sie do ka¿dego twojego tematu.

Data: 2014-02-12 02:14:41
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:31 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Sam o niej wspomnia³e¶ Grzegorzu Dynda³o na swoje nieszczê¶cie, a ja na  swoje nie jestem bardzo spragniony twoich "¶wiat³ych" wypowiedzi.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-03 22:39:32
Autor: boukun
"mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lcorus$c7d$3node2.news.atman.pl...
To, co siê obecnie dzieje na Ukrainie, jest skierowane przeciwko prezydentowi
Rosji W³adimirowi Putinowi i prezydentowi Ukrainy Wiktorowi Janukowyczowi.
Przeciwko dwóm kryminalistom,

Co z naszymi kryminalistami z okr±g³ego sto³u?

boukun

Data: 2014-02-03 22:49:51
Autor: A. Filip
miÅ› z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
[...]

Według logiki samego "Suworowa" ludziom którzy skończyli jego uczelnie ufać nie wolno :-) [Patrz średnio słuszna wypowiedź o Dukaczewskim i WSI]

Chcesz brać jego zdanie pod uwagę to bierz, jak prezentujesz je jak prawdę objawioną to sam z siebie robisz publicznie idiotę IMHO.

--
A. Filip
Nie pójdzie siÄ™ do przodu bez schylenia karku.  (PrzysÅ‚owie japoÅ„skie)

Data: 2014-02-04 00:00:23
Autor: miÅ› z okienka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:47cprs7m3fe231.huge.strangled.net...
[...]

Dokładnie tak! (co bynajmniej nie jest śmieszne)

 [Patrz Å›rednio sÅ‚uszna wypowiedź o
Dukaczewskim i WSI]

Chcesz brać jego zdanie pod uwagę to bierz

Przeczytałem kilka jego książek, w tym dwie autobiograficzne: 'Akwarium' i 'Żołnierze wolności'.
http://chomikuj.pl/mantol/KSI*c4*84*c5*bbKI/Suworow+Wiktor/Suworow+Wiktor+-+Zo*c5*82nierze+wolnosci,111814219.doc
http://tadeuszczernik.files.wordpress.com/2011/04/akwarium-wiktor-suworow.pdf
Wyłania się z nich obraz taki, że w sowieckiej razwiedce większość ludzi czuje się jak w pułapce, lecz nie każdy ma siłę się z niej wyrwać (renegatów pali sie żywcem w krematorium).
Suworow załamał się na placówce we Wiedniu, gdzie był zmuszony donieść na swojego przyjaciela (przypadkowo go nakrył, gdy tamten zrobił wyskok na panienki). Gdy zauważył, że sam jest namierzany, zgłosił sie do brytyjskiej ambasady.

, jak prezentujesz je
jak prawdÄ™ objawionÄ… to sam z siebie robisz publicznie idiotÄ™

Niczego tak nie traktuję, lecz relacje Suworowa pasują do wielu innych. Także do moich refleksji, że sowietyzm to schizoidalna sekta. Od innych sekt różni się tylko tym, że w warunkach wojennych zawładnęli ogromnym krajem i drogą kolejnych wojen zaczęli się rozprzestrzeniać na następne.

IMHO.

Żeby mieć nawet skromną opinię w tej sprawie musiałbyś coś na ten temat przeczytać. Jeżeli nie interesuje cię nic poza 'amerykańskim imperializmem', to w sprawach sowietyzmu głosu nie zabieraj.

Data: 2014-02-04 01:19:16
Autor: A. Filip
Wiktor Suworow vel W??adimir Bogdanowicz Riezun
miÅ› z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
miÅ› z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
[...]
[...]

On SAM skoÅ„czyÅ‚ tÄ… uczelnie, nieprawdaż?  Jednak jemu wolno ufać gdy akurat mówi co tobie trzeba o Ukrainie? ;-)

[...]

Ty nie grzeszysz rozumem?

Przeczytaj sobie jego inne późniejsze książki.  Skoro przyznaje tam otwartym tekstem że fragment z Akwarium o pochodzeniu koÅ‚chozowym i zaÅ‚atwieniu lewych dokumentów to Å›ciema (fikcja literacka) to NIGDY nie bÄ™dziesz wiedziaÅ‚ co i w jakim stopniu jest prawdÄ… w jego "autobiograficznej" książce Akwarium.  Jak to siÄ™ zastrzega "książka/film jest (w jakimÅ› bardzo celowo niedoprecyzowany stopniu) oparta na prawdziwych zdarzeniach".

BTW jak ostatnio przeczytaÅ‚em  jego "Tatiana - ..." to mi chęć na jego książki przeszÅ‚a na dÅ‚uższÄ… chwilÄ™. [DÅ‚ugaÅ›ne powtórzenie "argumentacji" z innych książek i zbyt wprost okazywane osobiste antypatiÄ™ jak na _serie_ książek "analitycznych"].  To jest pisane tak że można przeczytać pojedyncze książki/serie ale czytanie wszystkiego może wywoÅ‚ać niestrawność.

--
A. Filip
BartÅ‚omieja Å›wiÄ™tego dzieÅ„ w jakiej zostaje porze, takÄ… jesieÅ„ bez ochyby daje.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2014-02-10 21:40:37
Autor: miÅ› z okienka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:398i3pdzvfe242.huge.strangled.net...
[...]

On SAM skończył tą uczelnie, nieprawdaż?

Skończył, lecz nie pracuje w polskich służbach specjalnych, nie zajmuje się blendowaniem lewego paliwa w jednostkach wojskowych, nie bierze udziału w innych tego typu przekrętach (nielegalny handel bronią, ingerowanie w świat polityki, mediów itp). Wręcz przeciwnie, odciął się od tych środowisk i opisuje ich działalnośc w swoich książkach (za co w putinowskiej Rosji dostał czapę).

  Jednak jemu wolno ufać

Rozmowa jest na temat polskich służb sowieckiego pochodzenia. Komu mam ufać na ten temat, jeśli nie człowiekowi, który je zna jak własną kieszeń?

gdy akurat mówi co tobie trzeba o Ukrainie? ;-)

Suworow pochodzi z Ukrainy, edukację zaczynał w Kijowskich szkołach wojskowych - któż lepiej zna problemy, jakie doprowadziły ludzi na dzisiejszy Majdan?

Data: 2014-02-11 09:57:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:ldbhsu$obe$2node2.news.atman.pl...
Suworow pochodzi z Ukrainy, edukację zaczynał w Kijowskich szkołach wojskowych - któż lepiej zna problemy, jakie doprowadziły ludzi na dzisiejszy Majdan?

Suworow zna się na Ukrainie jak żyd na gwiazdach. Od 1974 roku pracował w Genewie. Spie*dolił do GB w roku 1978.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-11 22:34:29
Autor: miÅ› z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52f9e611$0$2370$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie tylko w Genewie, ale co to ma do rzeczy?

Spie*dolił do GB w roku 1978.

Data: 2014-02-12 00:26:32
Autor: A. Filip
[...]

To ma do rzeczy że Ukraina nie stała w miejscu gdzie ją oficer armii czerwonej Rezun zostawił.

--
A. Filip
W Å›wiÄ™ty August koniec burz.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2014-02-12 21:46:13
Autor: miÅ› z okienka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:fdargegnrfe2b2.huge.strangled.net...
[...]

Cały czas stoi na rozdrożu.

 gdzie jÄ… oficer

Data: 2014-02-12 11:46:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lde8i3$hok$2node2.news.atman.pl...

[...]

Ano, że nie ma zielonego pojęcia o współczesnej Ukrainie. Wie tyle, co wyczyta w brukowcach.

rozbawiony

Data: 2014-02-10 22:21:21
Autor: miÅ› z okienka
[...]

Z tego co pamiętam, pisał o jakiejś kołchozianej kapuście i o bazarowym Żydzie, który uczył go handlu z indywidualnym zyskiem. Mówisz, że to fikcja literacka? Nie wiem na jakiej podstawie tak twierdzisz, ale ta historia wpisuje się w szereg innych relacji na temat sowieckich realiów. Jak dotąd nie mam podstaw, aby Witii Suworowowi, czyli Wołodii Riezunowi nie dowierzać.

  Jak to
się zastrzega "książka/film jest (w jakimś bardzo celowo niedoprecyzowany stopniu) oparta na prawdziwych zdarzeniach".

Filmu nie widziałem i chyba nie obejrzę (nie każda opowieść nadaje się na film).

[...]

Czego ty oczekujesz od czÅ‚owieka, który w życiu nie otrzymaÅ‚ żadnego   twórczego wyksztaÅ‚cenia? CaÅ‚a jego ponadpodstawowa edukacja nakierowana byÅ‚a na wychodowanie sowieckiego żoÅ‚daka a potem agenta i politruka. OpozycjoniÅ›ci rodzaju Sołżenicyna, czy Bukowskiego obracali siÄ™ (nawet w Å‚agrach) w krÄ™gach humanistów, literatury samizdatu itd. Suworow miaÅ‚ pięć minut na swojÄ… decyzjÄ™: albo pożegna siÄ™ z sektÄ… idiotów, albo zostanie w niej na zawsze. No wiÄ™c o czym on ma pisać, jeÅ›li nie o czerwonych idiotach? Na tym zna siÄ™ najlepiej, dlatego nie dziw siÄ™, że siÄ™ powtarza.

Data: 2014-02-10 23:12:21
Autor: A. Filip
[...]

otwartym tekstem że fragment z Akwarium o pochodzeniu kołchozowym i
załatwieniu lewych dokumentów to ściema (fikcja literacka) to NIGDY
nie będziesz wiedział co i w jakim stopniu jest prawdą w jego
[...]

tak twierdzisz, ale ta historia wpisuje siÄ™ w szereg innych relacji na
temat sowieckich realiów. Jak dotąd nie mam podstaw, aby Witii
Suworowowi, czyli Wołodii Riezunowi nie dowierzać.

[...]

TwierdzÄ™ to na podstawie tego co sam napisaÅ‚ w innej książce o tym jakÄ… sowieckÄ… mÅ‚odzieżowÄ… szkoÅ‚Ä™ wojskowÄ… skoÅ„czyÅ‚.  PiszÄ… o tym bez podania konkretnego źródÅ‚a/wypowiedzi w angielskojÄ™zycznej wikipedii i zanim zaczniesz dyskutować przeczytaj tamtejsze dalsze detale o mÅ‚odoÅ›ci.

https://en.wikipedia.org/wiki/Viktor_Suvorov
[...] born April 20, 1947 [...] ccording to Rezun, he studied in a Suvorov Military School: the one based in Voronezh (from 1958–63) and later transferred to Kalinin (from 1963-1965) [...]

--
A. Filip
Brzydota jest stróżem kobiety.  (PrzysÅ‚owie arabskie)

Data: 2014-02-11 23:34:10
Autor: miÅ› z okienka

[...]

Twierdzę to na podstawie tego co sam napisał w innej książce o tym jaką
sowieckÄ… mÅ‚odzieżowÄ… szkoÅ‚Ä™ wojskowÄ… skoÅ„czyÅ‚.  PiszÄ… o tym bez podania
konkretnego źródła/wypowiedzi w angielskojęzycznej wikipedii i zanim zaczniesz
dyskutować przeczytaj tamtejsze dalsze detale o młodości.

[...]

[...] From 1965-1968 Rezun finished the Frunze Kiev Red Banner Higher Military
Command School. In 1968 he served in the 145th Motorized Rifles Regiment of the
Carpathian Military District in Ukraine, participating in the Warsaw Pact
invasion of Czechoslovakia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Viktor_Suvorov#Military_career

Data: 2014-02-11 00:10:40
Autor: Klin
W dniu 2014-02-03 20:50, miÅ› z okienka pisze:
[...]

   Masz siÄ™ co cieszyć - bo za tym kryjÄ… siÄ™ Chabadczycy
   czyli Twoi ukochani Å»ydzi!

 http://www.wicipolskie.org/index.php?option=com_content&task=view&id=8845

Data: 2014-02-11 23:33:45
Autor: miÅ› z okienka

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości
[...]

Jak siÄ™ to ma do tematu Ukrainy?

http://www.wicipolskie.org/index.php?option=com_content&task=view&id=8845

Temat nudny jak flaki z olejem! (w sam raz dla kogoÅ› skopanego przez komunÄ™..)

Data: 2014-02-11 15:16:43
Autor: stchebel
Wiktor Suworow: To koniec zbrodniczego re?imu w Kijowie!
W dniu poniedzia³ek, 3 lutego 2014 20:50:33 UTC+1 u¿ytkownik mi¶ z okienka napisa³:
To, co siê obecnie dzieje na Ukrainie, jest skierowane przeciwko prezydentowi

Rosji W³adimirowi Putinowi i prezydentowi Ukrainy Wiktorowi Janukowyczowi.

Dyæ ka¿dy Burok o tym wie Obsrywatorze z Okienka. Ino zadej se ch³opie kilka prostych pytañ:

1) Kto?
2) No i do Pani Nêdzy : Po co?

Hmmm, tegoroczna Pani Zima by³a wyrozumia³a. Za rok mo¿e byæ mniej wyrozumia³y Dziadek Mróz.. Mnie to ko³o Wacka lata, ale Majdañczyki z Dziadkiem Mrozem raczej se nie poradz±. I skamleæ do Putina zaczn±.. Proste jak 2x2 !! £apiesz to ch³optasiu ?!

Data: 2014-02-12 21:57:30
Autor: mi¶ z okienka
Wiktor Suworow: To koniec zbrodniczego re?imu w Kijowie!
Obsrywatorze z Okienka.

:-DDD   Sam ¿e¶ to wymy¶li³?

[...]

-- -

Ch³opski filozof z ciebie, to i dla ciebie proste. We Finlandii s± wiêksze mrozy ni¿ na Ukrainie, a nikt tam u Putina skamleæ nie musi. Dok±d Ukraina bêdzie rozkradana przez klan z³odziei, dot±d bêd± skamleæ.

ad 1) Coraz wiêcej takich, którym siê znudzi³o to dziadowanie.
ad 2) Wróæ do punktu pierwszego.

Wiktor Suworow: To koniec zbrodniczego re?imu w Kijowie!