Wiktor Suworow - 'Żołnierze wolności'

Data: 2013-01-15 21:39:10
Autor: Trybun
Wiktor Suworow - 'Żołnierze wolności'
W dniu 2013-01-15 14:05, Jacek Biały pisze:

Tak zaczyna się faktograficzna powieść Wiktora Suworowa "Żołnierze wolności"
(akcja kończy się wraz z interwencją w Czechosłowacji, w której autor brał
udział jako młody oficer).
Stron ok. 100. Czyta się jednym ciągiem. Całość w formacie doc. (gratis):

http://chomikuj.pl/mantol/KSI*c4*84*c5*bbKI/Suworow+Wiktor/Suworow+Wiktor+-+Zo*c5*82nierze+wolnosci,111814219.doc

lub w pdf:

http://chomikuj.pl/cubik2k/zachomikowane/Wiktor+Suworow+-+*c5*bbo*c5*82nierze+wolno*c5*9bci,437357152.pdf

miłej lektury!
jb

No i co? A polecasz też coś opisującego zwyczaje w US-army? Tam podobno dochodzi do tysięcy gwałtów, a i być może kończy się na zamordowaniu Jugosławii.. Albo Libii. Czy to nie ciekawsza lektura i bardziej na czasie?

Data: 2013-01-15 22:13:03
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kd4epr$sjv$1node1.news.atman.pl...

| No i co? A polecasz też coś opisującego zwyczaje w US-army? Tam podobno
| dochodzi do tysięcy gwałtów

Zamiast płakać, podaj jakiś link.

, a i być może kończy się na zamordowaniu
| Jugosławii.

Jugosławię zamordował Miloszewicz i jego komuchy.

Data: 2013-01-16 17:13:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-15 22:13, jr pisze:

Zamiast płakać, podaj jakiś link.

, a i być może kończy się na zamordowaniu
| Jugosławii.

Jugosławię zamordował Miloszewicz i jego komuchy.

Sam sobie poszukaj. Nawet w necie jest sporo informacji na ten temat.

Te z nad Tamizy i Oceanu Atlantyckiego, ale to przecież nie komuchy - to kapitalistyczne ścierwa rozwaliły Jugosławię. To oni rozwalali mosty w Belgradzie - wypasażali Chorwatów w broń i przekupili władze Czarnogóry a nie Milosvić. Radzę podszkolić się w temacie jak już chcesz zabierać głos w tak poważnych sprawach.

Data: 2013-01-16 17:30:40
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kd6jig$f60$1node2.news.atman.pl...

> [...]
|
| Te z nad Tamizy i Oceanu Atlantyckiego, ale to przecież nie komuchy - to
| kapitalistyczne ścierwa rozwaliły Jugosławię. To oni rozwalali mosty w

Co zakonczyło sadystyczna wojne rozpetana przez miejscowych komuchow.
Jesli tak szukasz prawdy Trybunie, to dowiedz sie o tym, ze jeszcze za czasow Tity czerwone gowna w Jugoslawii zdolaly zbrązowiec, czyli zmutowac w nacjonalizmy. We wzglednym spokoju trzymal ich strach przed interwencja sowiecka, wiec gdy tylko Sojuz sie rozpadl, wzieli sie i oni za lby.
Musisz wiedziec Trybunie, ze przed II Wojna Swiatowa tez istnialo sobie panstwo jugoslawianskie i ludziom nie w glowie byly wojny, dopoki nie przyszli partyjni ideolodzy najpierw od Hitlera, a potem od Tito.
jb

Data: 2013-01-17 15:29:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-16 17:30, jr pisze:

[...]

Prawda jest taka że imperialiści nie mogli sobie pozwolić na na silne i niezależne państwo w tym rejonie świata. Co masz na poparcie swoich czczych spekulacji? Nic - Jugosławię wykończyły bombardowania sił Jugosławii i wspieranie rebeliantów przez imperialistów z zagranicy. Tak wygląda prawda a nie te bzdury z mediów które tu psp starasz się powielać. Nie wiem tylko z jakiego powodu - z przekory, z głupoty czy masz z tego jakieś korzyści.

Data: 2013-01-17 20:20:59
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kd91ra$q0d$1node2.news.atman.pl...

| Prawda jest taka że imperialiści nie mogli sobie pozwolić na na silne i
| niezależne państwo w tym rejonie świata.

Wojne rozpoczal komuch Miloszewicz z komuchem Tućmanem.
Bomby NATO zakonczyly ta komusza wojne.

Data: 2013-01-18 09:12:46
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-17 20:20, jr pisze:

| Prawda jest taka że imperialiści nie mogli sobie pozwolić na na silne i
| niezależne państwo w tym rejonie świata.

Wojne rozpoczal komuch Miloszewicz z komuchem Tućmanem.
Bomby NATO zakonczyly ta komusza wojne.

Bomby i inne i inne środki imperialistów nie pozwoliły żeby JAL zapanowała nad rebelią. Przez nich samych zresztą wywołaną. Kopia wydarzeń została przeniesiona w czasie późniejszym do zniszczenia Libii jako samodzielnego państwa.

> [...]
| wygląda prawda a nie te bzdury z mediów które tu psp starasz się
| powielać. Nie wiem tylko z jakiego powodu - z przekory, z głupoty czy

I czemu mnie nie dziwi brak odpowiedzi.. Po prostu twoja nienawiść do prawdy ma zbyt płytkie podłoże.. Ot tylko trochę powtórować werbalnie propagandzie kapitalistów i to wszystko.

Data: 2013-01-18 09:25:10
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdb05q$l9o$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-01-17 20:20, jr pisze:
| > |

> [...]
| zapanowała nad rebelią. Przez nich samych zresztą wywołaną. Kopia
| wydarzeń została przeniesiona w czasie późniejszym do zniszczenia Libii

| > |

Data: 2013-01-18 09:29:03
Autor: jr
> [...]

|W dniu 2013-01-17 20:20, jr pisze:
| > |

| Bomby i inne i inne środki imperialistów nie pozwoliły żeby JAL

Ja-co?

| zapanowała nad rebelią. Przez nich samych zresztą wywołaną. Kopia
| wydarzeń została przeniesiona w czasie późniejszym do zniszczenia Libii
| jako samodzielnego państwa.

Jakiej Libii?
Od czasow Kadafiego nie ma czegos takiego jak Libia.

Wiktor Suworow - 'Żołnierze wolności'