Wiktory rozdane...

Data: 2011-10-24 22:00:51
Autor: Lorn
Wiktory rozdane...
"Bronis艂aw Komorowski, Krzysztof Penderecki, Ma艂gorzata Braunek, Maciej Stuhr, to tylko niekt贸rzy z laureat贸w 26. gali Wiktor贸w, kt贸ra odby艂a si臋 na dzi艣 na Zamku Kr贸lewskim w Warszawie."

"Politykiem 2010 roku zosta艂 Prezydent RP Bronis艂aw Komorowski. - Zwyci臋stwo w polityce polega na tym, 偶e si臋 kogo艣 pokonuje. Uda艂o mi pokona膰 kogo艣 dzi艣 i uda艂o mi si臋 pokona膰 kogo艣 w czasie wybor贸w i nie ukrywam, 偶e mam z tego ogromn膮 satysfakcj臋. Trzecie zwyci臋stwo, kt贸rego bardzo bym sobie 偶yczy艂, to zwyci臋stwo nad samym sob膮. Dzi臋kuj臋 bardzo mediom publicznym i niepublicznym - powiedzia艂 Komorowski."

http://tnij.org/wiktory

Wiktory rozdane...