Wilcox do Detroit

Data: 2009-07-19 12:23:46
Autor: Tomasz Radko
Wilcox do Detroit
6/2. Pistons ponoć uznali, że nie są w stanie zaproponować Davisowi takiego kontraktu, żeby Celci nie zmatchowali. Tak, chodzi o tego Davisa, który rzuca, zbiera i blokuje jak PG (TS% .502, eFG% .444, 6.6 Reb36, 0.4 Bl36), za to podaje jak center (1.5 Ast36, 1.9 TO36).

A Lakers Powella (TS% .479, eFG% .444, Reb36 9.0, Ast36 1.4, TO36 2.6, Bl36 0.9) zatrzymali dając mu minimum.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-19 12:36:21
Autor: s
Wilcox do Detroit
Tomasz Radko pisze:
[...]

A ciekawe, czy aby za podobne pieniadze nie mogliby siegnac po Goodena.
Jezeli tak, to IMHO dylemat Cox - Gooden bylby no brainerem.

W kazdym razie, nie jest to moim zdaniem posuniecie, ktore mogloby cokolwiek wyjasniac w temacie frontcourtu Pistons.

Pozdr

Data: 2009-07-19 12:44:51
Autor: Tomasz Radko
Wilcox do Detroit
s pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

IMO tam nie ma dużej różnicy. Tylko trzeba spojrzeć na statsy per36, bo Gooden miał 25 mpg, podczas gdy Wilcox 17 mpg.

        G    W
TS%  .526 .517
eFG% .468 .496
Reb  10.3  9.5
Ast   1.4  1.6
Stl   0.9  0.9
Blk   0.4  0.3
TO    1.5  1.2
PF    4.1  4.7

Główna różnica - Gooden lepiej rzuca osobiste (.840/.564). Ale średnie z kariery sa bardziej zbliżone (.732/.655), więc oczekiwałbym, że regres do średniej odwróci relację TS%.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-19 16:08:19
Autor: sooobi
Wilcox do Detroit
Tomasz Radko pisze:
s pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

IMO tam nie ma dużej różnicy.

Tez tak sadze, z tym ze Wilcox moze grac na C. Znaczy Gooden tez moze ale Wilcox bardziej mi tam pasuje.

Ps: Nie zapominajmy ze Pistons maja jeszcze MLE do wydania:)

Data: 2009-07-19 10:52:21
Autor: Calagan
Wilcox do Detroit
On 19 Lip, 16:08, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> IMO tam nie ma dużej różnicy.

Tez tak sadze, z tym ze Wilcox moze grac na C. Znaczy Gooden tez moze
ale Wilcox bardziej mi tam pasuje.

Ps: Nie zapominajmy ze Pistons maja jeszcze MLE do wydania:)

 Nie maja. Jak masz cap space to MLE jest don wliczane. Pistons byli
hoooooo under salary, wiec zadnego MLE, czy BAE (dawne LLE) nie maja.

Data: 2009-07-19 20:48:34
Autor: sooobi
Wilcox do Detroit
Tomasz Radko pisze:

s pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

A jak wykorzystasz swoj cap space(co wlasnie zrobili), to MLE Ci nie przysluguje?

Data: 2009-07-19 22:55:48
Autor: L'e-szczur
Wilcox do Detroit
On 19 Lip, 20:48, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Calagan pisze:

> [...]
> hoooooo under salary, wiec zadnego MLE, czy BAE (dawne LLE) nie maja.

A jak wykorzystasz swoj cap space(co wlasnie zrobili), to MLE Ci nie

MLE przysluguje kazdej druzynie co roku. Tylko druzyny bedace ponizej
salary cap maja mniej kasy na zatrudnianie FA bez uzycia exceptions
(poza MLE wchodzi tu jeszcze Disabled Player Exception, Traded Player
i Bi-Annual).
Powiedzmy, ze masz kontrakty na 50M$, a sc jest na poziomie 58M$. MLE
jest na poziomie 5.5M$.  Do sc liczy Ci sie 50+5.5M$. Czyli de facto
mozesz nie korzystajac z MLE kupic FA tylko za 2.5M$/y, a nie za 8M$/y
i potem kolejnego jeszcze za MLE.
Oczywiscie druzyna majaca na oku gwiazde moze zrzec sie wszystkich
exceptions i wykorzystac maksimum tego co maja pod sc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-19 23:03:47
Autor: L'e-szczur
Wilcox do Detroit
On 20 Lip, 07:55, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

jest na poziomie 5.5M$.  Do sc liczy Ci sie 50+5.5M$. Czyli de facto
mozesz nie korzystajac z MLE kupic FA tylko za 2.5M$/y, a nie za 8M$/y

Kurza twarz jest jeszcze inaczej. Jezeli po dodaniu MLE i wszystkich
innych exceptions druzyna caly czas jest pod sc to traci prawa do
exceptions, ktore w zalozeniu jest przyznawane wylacznie druzynom
bedacym powyzej saraly cap :-)

Pozdro

Le-szczur

Data: 2009-07-20 00:57:39
Autor: sooobi
Wilcox do Detroit
On 20 Lip, 08:03, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

innych exceptions druzyna caly czas jest pod sc to traci prawa do
exceptions, ktore w zalozeniu jest przyznawane wylacznie druzynom

Czyli Pistons nie maja MLE?

Data: 2009-07-20 01:01:04
Autor: L'e-szczur
Wilcox do Detroit
On 20 Lip, 09:57, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> innych exceptions druzyna caly czas jest pod sc to traci prawa do
> exceptions, ktore w zalozeniu jest przyznawane wylacznie druzynom

Czyli Pistons nie maja MLE?

W tym sezonie najwyrazniej im nie przyslugiwalo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-19 23:05:57
Autor: s
Wilcox do Detroit
Tomasz Radko pisze:
s pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

Ooo, ja dzis zmeczylem WoW i tam pisza, ze jezeli zawodnik gra w druzynie z mocnymi teammates to produkcja sila rzeczy mu spada! I przytaczali przyklad kilku Bulls i Jordana.

A ze Gooden gral zasadniczo w znacznie mocniejszych zespolach (Sactos pominmy) - pewnie stad mam wrazenie, ze daje rade lepiej :-)

Pozdr

Data: 2009-07-19 23:01:14
Autor: L'e-szczur
Wilcox do Detroit
On 19 Lip, 23:05, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> IMO tam nie ma dużej różnicy. Tylko trzeba spojrzeć na statsy per36, bo
> Gooden miał 25 mpg, podczas gdy Wilcox 17 mpg.

Ooo, ja dzis zmeczylem WoW

/Brawa, skandowane oklaski, szał na trybunach, meksykanska fala,
kobiety rzucaja bielizne na scene, pandemonium, koncert Lady Pank w
Gorzowie Wielkopolskim w 1986/

i tam pisza, ze jezeli zawodnik gra w
druzynie z mocnymi teammates to produkcja sila rzeczy mu spada! I
przytaczali przyklad kilku Bulls i Jordana.

Nie pamietam tego przykladu, ale czytalem tez ze kanibalizacja statsow
- mimo, ze istnieje - chyba nie jest az tak wielkim problemem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-20 12:30:08
Autor: Tomasz Radko
Wilcox do Detroit
L'e-szczur pisze:

[...]

Yup, Berri często powtarza, że efekt istnieje, ale nie jest duży.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-20 03:44:39
Autor: sooobi
Wilcox do Detroit
Tomasz Radko pisze:

> IMO tam nie ma dużej różnicy. Tylko trzeba spojrzeć na statsy per36, bo
> Gooden miał 25 mpg, podczas gdy Wilcox 17 mpg.

Ooo, ja dzis zmeczylem WoW

No ja meczylem WoW'a przez 2 lata:) Gra bajeczna ale jak sie dobiło do
lvl 60 i sie tylko chodzilo na rajdy po 20 osob to juz nudy panie
nudy:)

Data: 2009-07-20 03:53:23
Autor: L'e-szczur
Wilcox do Detroit
On 20 Lip, 12:44, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Ooo, ja dzis zmeczylem WoW

No ja meczylem WoW'a przez 2 lata:) Gra bajeczna ale jak sie dobiło do
lvl 60 i sie tylko chodzilo na rajdy po 20 osob to juz nudy panie
nudy:)

Tez najpierw pomyslalem, ze Slawek zabral sie za Warctrafta i jakos go
chce wykorzystac w dyskusji o koszu ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Wilcox do Detroit