Wilcze bilety

Data: 2018-12-18 16:58:01
Autor: Pajdak
Wilcze bilety
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24289032,fakt-dominik-tarczynski-bedzie-kolejnym-politykiem-ktorego.html#a=167&c=154&s=BoxNewsLink

"Poseł Dominik Tarczyński ma być kolejnym politykiem, którego PiS "ukryje"
przed wyborami do Parlamentu Europejskiego - informuje "Fakt".

""Fakt" powołuje się na słowa "ważnego polityka Prawa i Sprawiedliwości",
który miał powiedzieć, że Dominik Tarczyński będzie następną osobą, zaraz po
Krystynie Pawłowicz, która zostanie "schowana" na rzecz wygranej PiS w
nadchodzących eurowyborach.

Fakt: Dominik Tarczyński zostanie "schowany", tak jak Krystyna Pawłowicz

"Pawłowicz i Tarczyński stali się piewcami antyunijnej narracji PiS oraz
obraźliwych wpisów w mediach społecznościowych" - pisze "Fakt". W związku z
tym, że oboje są znani z eurosceptycznych wypowiedzi, a PiS chce przekonać
wyborców do tego, iż  obóz rządzący nie chce Polski poza Europą, politycy ci
będą musieli zrezygnować z politycznej kariery."

Mówiąc wprost: Krycha dostała wilczy bilet!

"Dobrowolnie" zakończyła karierę! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-18 11:26:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wilcze bilety
W dniu wtorek, 18 grudnia 2018 17:10:30 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:

Mówiąc wprost: Krycha dostała wilczy bilet!

Dostała dokładnie jeden egzemplarz tego, co sprzedawała wszem i wobec na mównicy.

Data: 2018-12-18 16:21:47
Autor: japanizer
Wilcze bilety
On Wednesday, December 19, 2018 at 4:26:01 AM UTC+9, Jakub A. Krzewicki wrote:
W dniu wtorek, 18 grudnia 2018 17:10:30 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
 > Mówiąc wprost: Krycha dostała wilczy bilet!

Dostała dokładnie jeden egzemplarz tego, co sprzedawała wszem i wobec na mównicy.

W Wikipedii piszą o Dominiku Tarczyńskim, że "był świeckim asystentem jednego z brytyjskich egzorcystów". Duma rozpiera Polaków.

Data: 2018-12-19 07:36:53
Autor: Pajdak
Wilcze bilety
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:d5bee634-9348-4dff-8987-5238432d8a43googlegroups.com...
> [...]

W Wikipedii piszą o Dominiku Tarczyńskim, że "był świeckim asystentem jednego z brytyjskich egzorcystów". Duma rozpiera Polaków.

XXI wiek, a tu taki Ciemnogród.

Durnowatym narodem łatwiej rządzić i robić kasę "z pracy rąk".

https://pikio.pl/ujawniono-prywatny-majatek-abp-glodzia-astronomiczna-fortuna/

--
Pajdak

Data: 2018-12-18 20:56:44
Autor: u2
Wilcze bilety
W dniu 18.12.2018 o 20:26, kupa pisze:
W dniu wtorek, 18 grudnia 2018 17:10:30 UTC+1 użytkownik Pajda napisał:

Mówiąc wprost: Krycha dostała wilczy bilet!

Dostała dokładnie jeden egzemplarz tego, co sprzedawała wszem i wobec na mównicy.

ta, ty kupa, rozdajesz cudze bajki za darmo:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-18 17:16:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wilcze bilety
W dniu wtorek, 18 grudnia 2018 20:56:56 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 18.12.2018 o 20:26, kupa pisze:
> W dniu wtorek, 18 grudnia 2018 17:10:30 UTC+1 użytkownik Pajda napisał:
>   >> Mówiąc wprost: Krycha dostała wilczy bilet!
> ta, ty kupa, rozdajesz cudze bajki za darmo:))))))))

To nie jest tak całkiem za darmo, tylko w celu utrzymania określonego status quo!

Jak ci się nie podoba twórczość mojego starego znajomego, to będziesz się musiał
liczyć, że miejsce kulturowe po tradycyjnym islamie tatarskim zapełni wahabizm.
Zamiast ludzi, którzy wiedzą, jak się zachować w Polsce od 600 lat co najmniej i są w zasadzie Polakami, pierwsze skrzypce przejmą przybłędy widzące nasz kraj
jako dom wojny!

Starożytne chińskie przysłowie mówi "odciąć wargi, zmarzną zęby".

Wilcze bilety