Wilcze oczy

Data: 2020-05-25 06:35:58
Autor: Runt
Wilcze oczy
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/dyrektor-biebrzanskiego-parku-narodowego-odwolany/49tq49z#slajd-3

"Odwołali dyrektora z Biebrzy. To ten, który zrobił wielkie oczy przy Morawieckim."

"Ja się zaczynam troszeczkę bać wtedy, jak dużo by tych wilków się nazbierało. Ale, mniejsza z tym, myślę, że z waszą pomocą z wilkami sobie też poradzimy - stwierdził premier. W tym momencie (mniej więcej w minucie 02:47 nagrania) stojący obok niego Andrzej Grygoruk szeroko otworzył oczy, lekko zezując."

Może po prostu "małpował" Tuska? ;-)))

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Wilcze oczy