Wildstein, dziennikarz na miarę telewizji Kaczyńskiego.

Data: 2009-11-12 08:49:05
Autor: marek czaplicki
Wildstein, dziennikarz na miarę telewizji Kaczyńskiego.
Roger Perejro pisze:
http://wyborcza.pl/1,75478,7243288,Bronislaw_Wildstein_przedstawia_sie_coraz_gorzej.html

Przemek

Wildstein nie po raz pierwszy wykazał się swoją głupotą. Jej szczytem było opublikowanie w internecie esbeckich dokumentów, nie rozróżniających katów od ich ofiar.

oglądałem ten program. ale tylko fragment jak dziennikarz rozmawiał z Rosatim. zastanawiało mnie dlaczego Wildstein zaprasza gości i nie daje im skończyć rozpoczętego zdania. po paru minutach wysłuchiwania myśli p. Wildsteina miałem dość. przełączyłem kanał :-)

Wildstein, dziennikarz na miarę telewizji Kaczyńskiego.