Wildstein, dziennikarz na miarę telewizji Kaczyńskiego.

Data: 2009-11-12 09:53:23
Autor: Tomek
Wildstein, dziennikarz na miarę telewizji Kaczyńskiego.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hdgdt7$qil$1news.onet.pl...
Wildstein odebrał we wtorkowy wieczór dwie lekcje. Obie bolesne. Pierwszą od Joanny Szczepkowskiej, drugą - Dariusza Rosatiego. Wystarczyło pół godziny.

Piękna i bestia

Wildstein chciał zmusić Aktorkę Joannę Szczepkowską do tłumaczenia, dlaczego się cieszy z wejścia w życie Traktatu Lizbońskiego, dlaczego ufa unijnym elitom, dlaczego jest pełna wiary na lepszą przyszłość. Bo sam Wildstein się nie cieszy, nie ufa, nie wierzy.

No tak, zacząłem czytać wątek i już myslałem, że Przemek samodzielnie sformułował jakąś myśl a tu na samym dole znów źródełko - Gazeta Wyborcza... :-)

Ps. Rozumiem, że zadawanie pytań to teraz "zmuszanie do tłumaczenia". To jednak straszne, tak kogoś zmuszać... A tortury jakieś były? :-)
T.

Data: 2009-11-12 10:15:14
Autor: Roman Rumian
Wildstein, dziennikarz na miarę telewizji Kaczyńskiego.
Panie Tomku,

Tomek pisze:
(...)
> [...]
>
> Ps. Rozumiem, że zadawanie pytań to teraz "zmuszanie do tłumaczenia". To
> jednak straszne, tak kogoś zmuszać... A tortury jakieś były? :-)

pan 'Przemek' ufa bezgranicznie GazWyb, nie zrażając się zupełnie
kłamstwami i manipulacjami, na których była tyle razy złapana.
Własciwie, to każde jej kolejne wydanie mógłby zacząć od analizy co w
niej jest ewentualnie prawdą i dlaczego tak kłamie, co nie jest trudne
ale najwyraźniej przekracza to jego możliwości, lub, zwyczajnie, nie ma
na to zlecenia.

Wracając do adremu, to Pan Wildstein wchodzi w słowo swoim rozmówcom
albowiem (pisze to na podstawie obejrzanego ostatnio wywiadu z
Jarosławem Kaczyńskim) nie odpowiadają na zadane pytania, klucząc i
uciekając od odpowiedzi, często traktując swoją obecność przed kamerą
jako okazję do długich tyrad autoreklamy. Podejrzewam, że tak było z
Panią Szczepkowską.
'Niezależene' merdia próbują jak zwykle przekonać widzów, że z tą
niepodległościa jest wszystko git, bo wiekszośc tak 'uważa', broń Boże
nie analizując FAKTÓW.
Słowem - czysty Matrix.

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2009-11-12 10:33:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 10:15:14 +0100, Roman Rumian napisał(a):

[...]

Jezeli już szukają wzorca, to służę - Monisia Obłudnisia... Przerywa,
kluczy, wypytuje o to co myślą inni, zmienia tematy jak rękawiczki...
Ale to postubecka faworytka salonu, więc się gwno nie czepi.
Piotr

Data: 2009-11-12 11:01:13
Autor: Roman Rumian
Wildstein, dziennikarz na miarę telewizji Kaczyńskiego.
Piotr pisze:
(...)
Jezeli już szukają wzorca, to służę - Monisia Obłudnisia... Przerywa,
kluczy, wypytuje o to co myślą inni, zmienia tematy jak rękawiczki...
Ale to postubecka faworytka salonu, więc się gwno nie czepi.

Jeszcze inaczej, osoby typu "Stokrotka" czy 'Przemek' określiłbym jako detalistów: robia wielkie ajwaj ze sztucznych i detalicznych problemów, a problemy wielkie związane z ogromnymi pieniędzmi i poważnymi ograniczeniami czy wręcz zamachami na naszą wolność są przez nich przemilczane, starannie omijane.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-11-12 12:04:12
Autor: Piotr
Dnia Thu, 12 Nov 2009 11:01:13 +0100, Roman Rumian napisał(a):

[...]

Ale to już raczej linia "programowa" stacji określa. Stokrotka jest za cieńka do takich rzeczy. Robi to, co umie, pyskówki jej wychodzą, jak w skupie butelek.
Piotr

Data: 2009-11-12 11:03:46
Autor: cirrus
Wildstein, dziennikarz na miarę telewizji Kaczyńskiego.
Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hdgjp9$ecj$3news.agh.edu.pl...
Panie Tomku,
Tomek pisze:
(...)
[...]

Raczej wchodzi w słowo rozmówcom bo odpowiedzi nie sa po jego myśli.

--
stevep

Wildstein, dziennikarz na miarę telewizji Kaczyńskiego.