Wildstein o Polakach: "Naród nieudaczników"...

Data: 2009-06-14 11:04:25
Autor: Tzva Adonai
Wildstein o Polakach: "Naród nieudaczników"...
Co za brutal!... ;}

***

(...) ponurego upiora wskrzesza Bronisław Wildstein w weekendowej
"Rzeczpospolitej" ("Polska, czyli folwark nietypowy", (6-7 czerwca), w
której pisze.:

"Jakiekolwiek poczucie narodowej dumy miało (...) przekształcić się w
plemienną megalomanię i stać zaczynem groźnego nacjonalizmu. Dlatego
trzeba było tłumaczyć Polakom, że są narodem nieudanym, zacofanym,
zaściankiem, czyli ciemnogrodem, którego tradycja jest nic niewarta, a
narodowa chwała jest jedynie tanią mitologią. Heroiczna przeszłość
była relatywizowana".

http://wyborcza.pl/1,75515,6696400,Jak_sie_nam_udalo_zostac_narodem_nieudanym.html

Data: 2009-06-14 15:49:59
Autor: Pistacjusz
Wildstein o Polakach: "Naród nieudaczników"...
On 14 Cze, 20:04, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Co za brutal!... ;}

 Nie taki był sens wypowiedzi Wildsteina. Twoja nienawiść zalewa ci
mózg i dostrzegasz tylko to czym możesz sycić swoje uczucia biedna
istoto.

Data: 2009-06-14 20:06:31
Autor: raff

której pisze.:

[...]

To mowisz, Kupa, ze masz nazistowskie pochodzenie ? Bo kazdy Niemiec to nazista.

R.

Data: 2009-06-14 11:11:03
Autor: Tzva Adonai
On 14 Cze, 20:06, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

masz nazistowskie pochodzenie ? Bo kazdy Niemiec to nazista.

To nie mój problem, bo nie miałem nazistów w rodzinie....

Data: 2009-06-14 20:37:58
Autor: raff
Wildstein o Polakach: "Naród nieudaczni ków"...
masz nazistowskie pochodzenie ? Bo kazdy Niemiec to nazista.

To nie mój problem, bo nie miałem nazistów w rodzinie....

Pokazywales tu zdjecie dziadka - nazisty. Nie wstydz sie, skoro jestes w 1/2 nazistą.

To by tlumaczylo twoja atencje do zydow i chec wyrownania win...

R.

Data: 2009-06-14 20:54:57
Autor: Tzva Adonai
Wildstein o Polakach: "Naródnieudaczników"...
Pokazywales tu zdjecie dziadka - nazisty. Nie wstydz sie, skoro jestes w 1/2 nazistą.

Nazista to według oficjalnej definicji członek NSDAP, członek zbrodniczych
organizacji nazistowskich lub zwolennik ideologii nazistowskiej - niezależnie od
narodowości... Tak się szczęśliwie złożyło, że nikt z mojej rodziny nie zhańbił
się realizacją żadnego z tych warunków... I to nie dlatego, że byli wielkimi
idealistami i lubili Żydów, tylko dlatego, że po prostu nie musieli... Rodzina
moich przodków od strony ojca od wieków była wychowywana w pruskiej tradycji,
miała liczne zasługi na swoim koncie, 2 EK jeszcze z czasów drugiej połowy XIX
wieku, oraz jeden z XX w., liczne odznaczenia z czasów I wojny światowej, w tym
najwyższe możliwe 'für das Verdienst', jeszcze wcześniej Großkomtur nadany
osobiście przez samego cesarza... Nazistowskie wieśniaki nie mogły zaszkodzić
takim ludziom i nawet nie próbowały... Mój pradziadek nie mordował cywilów,
mordował tylko wrogów Rzeszy, którzy stawiali opór z bronią w ręku i żaden
anonimowy śmieć nie będzie go obrażał...

Data: 2009-06-14 21:08:01
Autor: raff
[...]

Alez nie masz sie co wstydzic. Wiadomo, rodziny sie nie wybiera. Twoj dziadek walczyl za Fuehrera, byl nazistą, no trudno.

Teraz rozumiem dlaczego chcesz wyrownac Zydom bledy swojej rodziny...

R.

Data: 2009-06-14 21:14:55
Autor: Tzva Adonai
Wildstein o Polakach: "Naródnieudaczników"...
dziadek walczyl za Fuehrera, byl nazistą, no trudno.

Nie śmieciu, mój pradziadek walczył dla Niemiec, a nie dla Hitlera.. Dla Hitlera
to walczyliście wy, szmalcownicy i kolaboranci ze Śląska...

Teraz rozumiem dlaczego chcesz wyrownac Zydom bledy swojej rodziny...

Padalcu, akurat moje poglądy nie mają nic wspólnego z losami mojej rodziny,
tylko są efektem moich własnych przemyśleń i duchowych poszukiwań... Niczego
Żydom nie jestem winien i nigdy żaden z nich nie dał mi tego do zrozumienia..
Jesteś pierwszy, frajerze, który coś takiego powiedział... --

Data: 2009-06-14 21:18:53
Autor: raff
[...]

Potem kazdy tak sie tlumaczyl "ja tylko wykonywalem rozkazy". Tak samo bylo z twoim dziadkiem ?

A dziadek nie musial mowic ci wszystkiego co sie dzialo na froncie. Takie rzeczy potem wstyd sie opowiada rodzinie.

Moze mial poczucie winy wobec Zydow i ci je przekazal.

R.

Data: 2009-06-14 21:28:03
Autor: Tzva Adonai
Wildstein o Polakach: "Naródnieudaczników"...
Moze mial poczucie winy wobec Zydow i ci je przekazal.

Jak mógł mi je przekazać, skoro zmarł przed moim narodzeniem?... Głupku, nie mam
zamiaru tłumaczyć ci się z moich życiowych wyborów.. Ani nawet własnej
rodzinie.. Po prostu wyprowadzam cię kretynie z błędu - to co robię nie wynika z
poczucia winy... --

Data: 2009-06-14 21:29:59
Autor: raff
Wildstein o Polakach: "Naródnieudacznikó w"...
Moze mial poczucie winy wobec Zydow i ci je przekazal.

Jak mógł mi je przekazać, skoro zmarł przed moim narodzeniem?...

Poprzez ojca.

Jak dziwnie sie historia uklada, nie ? Dziadek wlaczyl o to zeby Zydow przerabiac na mydlo, a wnuk chce sie zenic z Zydówką.

R.

Data: 2009-06-14 21:33:53
Autor: Tzva Adonai
Wildstein o Polakach: "Naródnieudaczników"...
przerabiac na mydlo, a wnuk chce sie zenic z Zydówką.

Nie słuchasz mnie, parszywcu... Powtórzę jeszcze raz: NIKT z mojej rodziny nie
był nazistą... --

Data: 2009-06-14 21:36:02
Autor: raff
Wildstein o Polakach: "Naródnieudacznikó w"...
przerabiac na mydlo, a wnuk chce sie zenic z Zydówką.

Nie słuchasz mnie, parszywcu... Powtórzę jeszcze raz: NIKT z mojej rodziny nie
był nazistą...

Dziadek wygladal na tym zdjeciu na bardzo dumnego z tego ze nosi nazistowski mundur.

R.

Data: 2009-06-14 21:37:49
Autor: Tzva Adonai
Wildstein o Polakach: "Naródnieudaczników"...
Dziadek wygladal na tym zdjeciu na bardzo dumnego z tego ze nosi nazistowski mundur.

To nie był nazistowski mundur, imbecylu... Kończę z tobą rozmowę, inwalido,
stanowczo zbyt dużo czasu mi dziś zabrałeś...

Data: 2009-06-14 21:39:03
Autor: raff
Wildstein o Polakach: "Naródnieudacznikó w"...
przerabiac na mydlo, a wnuk chce sie zenic z Zydówką.

Nie słuchasz mnie, parszywcu... Powtórzę jeszcze raz: NIKT z mojej rodziny nie
był nazistą...

Twoja rodzina glosowala na NSDAP ? W koncu wsrod arystokracji Hitler mial rowniez wysokie poparcie. Przynajmniej dopoki zwyciezal.

Walczyli za "Wielką Rzeszę" tak jak twoj dziadek, a tak naprawde dawali Hitlerowi parasol ochronny zeby przerabial Zydow na mydlo i na dywaniki dla lumpenproletariatu.

R.

Data: 2009-06-14 21:58:45
Autor: Tzva Adonai
Wildstein o Polakach: "Naródnieudaczników"...
Walczyli za "Wielką Rzeszę" tak jak twoj dziadek, a tak naprawde dawali Hitlerowi parasol ochronny zeby przerabial Zydow na mydlo i na dywaniki dla lumpenproletariatu.

Miałem cię olać, ale ci odpowiem, żeby nie dać ci satysfakcji... Wiesz co to
jest żołnierski honor?.. Skąd mógłbyś wiedzieć, skoro twój pradziadek
prawdopodobnie służył w armii, która dawała dupy każdemu - ze wschodu i zachodu,
a w międzyczasie zajmowała się mordowaniem żydowskich partyzantów i goleniem
głów własnym kobietom... Oczywiście dobrotliwie zakładam, że twój dziadio nie
był nazistowskim kolaborantem.. Otóż kodeks honorowy jasno precyzuje, że twoim
wrogiem jest żołnierz, a nie cywil... W takich jednostkach jak SS coś takiego
jak honor nie istniało.. Tam liczyła się tylko lojalność wobec Hitlera - "Meine
Ehre heißt Treue"... To była organizacja morderców.. I do tej organizacji
przydzielano degeneratów, a w późniejszym okresie w większości cudzoziemców,
również Polaków.. I tylko ona zajmowała się unicestwianiem ludności cywilnej...
Wehrmacht też miał swoje grzechy, podobnie jak każda inna armia na świecie, ale
nigdy oficjalnie nie został uznany za organizację zbrodniczą, bo nie było ku
temu podstaw... Mój pradziadek nigdy nie zhańbił się zbrodnią na ludności cywilnej, gdyby to
zrobił, to nigdy nie stanąłbym w jego obronie... I wiem też, że nie popierał
polityki nazistów wobec Żydów - żaden uczciwy i porządny Niemiec nie wyrażał
zgody na krzywdzenie ludzi, niezależnie od ich narodowości... --

Data: 2009-06-14 15:14:11
Autor: Pistacjusz
On 14 Cze, 21:58, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
głów własnym kobietom... Oczywiście dobrotliwie zakładam, że twój dziadio nie
był nazistowskim kolaborantem.. Otóż kodeks honorowy jasno precyzuje, że twoim

Nie żebym się czepiał ale dlaczego z taka niechęcią wyrażasz się o
idei "nazis" która jest w 100% żydowską koncepcja?

Data: 2009-06-14 22:01:12
Autor: raff
Tzva Adonai pisze:
[...]

Ale w tym czasie walczyl za Wielka Rzesze, za Fuhrera. Po to azeby ten robil to co robil. Czyli dolozyl swoja cegielke do tego co sie stalo.

No chyba ze nie powiedzial wam wszystkiego. Myslisz ze by sie przyznal ze sluzyl w obozie zamiast na froncie ?

R.

Data: 2009-06-14 13:05:03
Autor: Tzva Adonai
On 14 Cze, 22:01, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

No chyba ze nie powiedzial wam wszystkiego. Myslisz ze by sie przyznal
ze sluzyl w obozie zamiast na froncie ?

Spierdalaj, idioto... EOT

Data: 2009-06-14 22:18:09
Autor: raff
Wildstein o Polakach: "Naródnieudacznikó w"...
No chyba ze nie powiedzial wam wszystkiego. Myslisz ze by sie przyznal
ze sluzyl w obozie zamiast na froncie ?

Spierdalaj, idioto... EOT

Alez nie ma sie czego wstydzic. Zwykla logika podpowiada ze im dalej wojska niemieckie byly od granic Rzeszy, tym wiecej Zydow mogl Hitler wymordowac.

Twoj dziadek mial w tym swoj udzial.

R.

Data: 2009-06-15 09:26:18
Autor: Vic
Wildstein o Polakach: "NarĂłdnieudacznikĂłw "...
raff wrote:
Alez nie ma sie czego wstydzic. Zwykla logika podpowiada ze im dalej wojska niemieckie byly od granic Rzeszy, tym wiecej Zydow mogl Hitler wymordowac.

Twoj dziadek mial w tym swoj udzial.

Moze w twojej robotniczo-chlopskiej glowie sie to nie miesci, ale armia nie jest od zastanawiania sie nad polityczno-spolecznymi konsekwencjami swoich dzialan. Armia wypelnia rozkazy swojego dowodztwa, dla ktorego z kolei cele okreslaja politycy sprawujacy legalna wladze w panstwie.
I w zaden sposob nie obciaza armii to, ze inne sluzby na terenie opanowanym dzieki armii dokonywaly mordow.

Bycie zolnierzem scisle wiaze sie z zabijaniem. I poki zolnierz zabija zolnierza - wszystko jest zgodne z zasadami.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-15 09:28:20
Autor: raff
[...]

Ty tu nie filozofuj, Vicku. Nie bierz sie za rzeczy ktore cie pzrerastaja.

R.

Data: 2009-06-15 09:57:16
Autor: Vic
raff wrote:
Ty tu nie filozofuj, Vicku. Nie bierz sie za rzeczy ktore cie pzrerastaja.

Ciekaw jestem co ty masz do powiedzenia w kwestii filozofii.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-15 09:59:43
Autor: raff
Wildstein o Polakach: "NarĂłdnieudacznikĂłw "...
Ty tu nie filozofuj, Vicku. Nie bierz sie za rzeczy ktore cie pzrerastaja.

Ciekaw jestem co ty masz do powiedzenia w kwestii filozofii.

To bardzo milo ze jestes ciekaw. Ciekawosc to pierwszy stopien do piekla.

R.

Data: 2009-06-15 10:44:12
Autor: Vic
raff wrote:
To bardzo milo ze jestes ciekaw. Ciekawosc to pierwszy stopien do piekla.

He, he, czyli tak jak myslalem o tomizmie nie podyskutujemy :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-15 10:51:22
Autor: raff
Wildstein o Polakach: "NarĂłdnieudacznikĂłw "...
To bardzo milo ze jestes ciekaw. Ciekawosc to pierwszy stopien do piekla.

He, he, czyli tak jak myslalem o tomizmie nie podyskutujemy :)

Ja dyskutuje tylko o rzeczach ktore mnie interesują. Mozesz to nazwac "zbawienną ignorancją".

R.

Data: 2009-06-15 11:08:15
Autor: Vic
raff wrote:
Ja dyskutuje tylko o rzeczach ktore mnie interesują. Mozesz to nazwac "zbawienną ignorancją".

Wspominales o filozofowaniu, chcialem wiec zorientowac sie czy istotnie chcesz porozmawiac o filozofii... :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-14 23:14:14
Autor: awe
Wildstein o Polakach: "Naródnieudaczników"...
Podejrzewam ze ani dziadek ani Basia nie byla Twoja.
awe

Data: 2009-06-14 23:56:06
Autor: raff
Wildstein o Polakach: "Naródnieudacznikó w"...
Podejrzewam ze ani dziadek ani Basia nie byla Twoja.

A ja tam w tego dziadka wierze.

Pewnie biegal na wiece z Hitlerem i krzyczal "Sieg Heil" tak samo jak miliony innych Niemcow. Gdyby byl anty to by zgnil w wiezieniu.

Arystokracja tez ma swoja niechlubna karte. Tak jak np. Stauffenberg. Poki Hitler zwyciezal to go popierali. A potem kazdy z nich mowil "ja nic nie wiedzialem".

R.

Data: 2009-06-14 21:31:55
Autor: jadrys
Wildstein o Polakach: "Naród nieudaczni ków"...
Tzva Adonai pisze:
Co za brutal!... ;}

***

Raczej nawiedzony idiota.. Miejscem pobytu tej łajzy powinien być oddział zamknięty..

Data: 2009-06-15 09:37:47
Autor: Hans Kloss
Wildstein o Polakach:
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
Co za brutal!... ;}

O drobiazgu, że tymi słowy Wildsztajn jedynie opisuje sposób myślenia i działania pełobydła, uwolstwa itp gazetowybiórczych czerwonych smieci to oczywiście warzywny skurwysyn ani sie nie zająknie. Typowe dla was, potomków esbecji, metody działania- kłamstwa, przeinaczenia, pomówienia...
J-23

Data: 2009-06-15 11:40:49
Autor: boukun
Wildstein o Polakach:

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h154pb$7ou$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli co myśli Żyd o innych Żydach, z konkurencji...

boukun

Data: 2009-06-15 16:29:04
Autor: Hans Kloss
Wildstein o Polakach:
Czyli co myśli Żyd o innych Żydach, z konkurencji...

Ten Żyd jest 1000x lepszym Polakiem od tysiąca boukunów, wartych najwyżej pognania do kamieniołomów.
J-23

Data: 2009-06-15 10:26:16
Autor: boukun
Wildstein o Polakach:
On 15 Cze, 18:29, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
boukun <bou...@neostrada.pl> napisał(a):

> Czyli co myśli Żyd o innych Żydach, z konkurencji...

Ten Żyd jest 1000x lepszym Polakiem od tysiąca boukunów, wartych najwyżej
pognania do kamieniołomów.
J-23

To wiem, oni są do tego, żeby Polaków gnać do kamieniołomów. W końcu
naród wybrany przez boga.

boukun

Data: 2009-06-16 14:13:04
Autor: Hans Kloss
Wildstein o Polakach:
To wiem, oni sa do tego, zeby Polakow gnac do kamieniolomow.

Nie Polaków- boukunów. Zboukuniony Polak przestaje być Polakiem, automatycznie staje się taką samą gnidą jak zboukuniony rus, enerdowiec czy inny kałmuk. Niestety wbrew twoim rojeniom "oni" zamiast pognać boukuństwo do uczciwej pracy wola karmić je pomyjami i ochłapami (kupowanymi za moja pieniadze).Po to tylko żeby użyć go w charakterze bydła wyborczego raz na 4 lata i usankcjonować dalsze okradanie rzeszy uczciwych, cięzko pracujacych ludzi. Tyle że akurat Wildsztajn nie ma z tym złodziejsko-pełoskim procederem nic wspólnego.
J-23 --

Data: 2009-06-16 21:09:32
Autor: boukun
Wildstein o Polakach:

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1899f$44t$1inews.gazeta.pl...

To wiem, oni sa do tego, zeby Polakow gnac do kamieniolomow.

Nie Polaków- boukunów. Zboukuniony Polak przestaje być Polakiem,

A głupi Polak robi na Żydów. I temat się zamyka.

boukun

Data: 2009-06-16 12:19:53
Autor: Hans Kloss
Wildstein o Polakach:
On 16 Cze, 21:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A głupi Polak robi na Żydów. I temat się zamyka.

Madry Polak pracuje dla siebie. A nie okradają go żadni Zydzi tylko
stada boukunów za posrednictwem wybranych przez siebie band
skurwysynów zwanych politykami. Żydzi nie maja tu nic do rzeczy
palancie, zresztą najgorsza hołota w rodzaju palituska czy tow.
mjullera to rodzina  jakichs wehrmachtowców a nie żydów.
J-23

Data: 2009-06-16 21:31:11
Autor: boukun
Wildstein o Polakach:

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:b32d3e29-423e-4169-b99f-c0fda22490a9e21g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Płacisz podatki, to jesteś okradany i to przez rządzących, proste. Trzeba mieć tylko odwagę to przyznać. Tusk i Miller to niemieccy Żydzi, Kaczyński rosyjskim Żydem...

boukun

Data: 2009-06-16 12:49:08
Autor: Hans Kloss
Wildstein o Polakach:
On 16 Cze, 21:31, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Tusk i Miller to niemieccy Żydzi, Kaczyński rosyjskim
Żydem...

Masz w głowie wielka kupe gówna i pewnie dlatego nawet otwierając
lodówkę widzisz w niej żyda. W dodatku jako niedzwiecki sam jesteś
potomkiem żydowskich emigrantów barensteinów czy barenbauchów, nie
pamiętam- więc żyda ogladasz najczęściej po prostu w lustrze.
J-23

Data: 2009-06-16 21:52:42
Autor: boukun
Wildstein o Polakach:

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:11392df0-05d0-4bac-98ba-e662738ade13e21g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Ale to przecież ty "głosujesz", znaczy tak ci się wydaje i agitujesz za jednym lub drugim Żydem, by na nich głosować. Ja tam ręki do złodziejstwa nie przykładam...

boukun

Data: 2009-06-16 13:08:02
Autor: Hans Kloss
Wildstein o Polakach:
On 16 Cze, 21:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ale to przecież ty "głosujesz",
Bekon, co ty q.. wiesz o głosowaniu? I skąd wiesz ze ja glosuję?
J-23

Data: 2009-06-16 22:12:23
Autor: boukun
Wildstein o Polakach:

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8679971d-a975-4748-bbed-ae23adb26044h11g2000yqb.googlegroups.com...
On 16 Cze, 21:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ale to przecież ty "głosujesz",
Bekon, co ty q.. wiesz o głosowaniu? I skąd wiesz ze ja glosuję?
J-23

Agitujesz idioto, sobie i Polakom na zgubę!

boukun

Wildstein o Polakach: "Naród nieudaczników"...