Wildstein właśnie opier*.*la Kaczyńskiego

Data: 2010-07-07 19:33:33
Autor: Eulalia Browarek
Wildstein właśnie opier*.*la Kaczyńskiego
 w Trójce ;) za Gierka. Normalnie cytuje mnie słowo w słowo ;)

Zennon

Data: 2010-07-07 21:47:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i12kqc$2sm$1tioat.net...
w Trójce ;) za Gierka. Normalnie cytuje mnie słowo w słowo ;)

Nie mogę uwierzyć!
Może dlatego, prezio że przegrał.
Może teraz zechce przyłączyć się do zwycięzcy?

Data: 2010-07-07 21:49:27
Autor: u2
Wildstein właśnie opier*.*la Kaczyńskiego
Nie mogę uwierzyć!
Może dlatego, prezio że przegrał.
Może teraz zechce przyłączyć się do zwycięzcy?

A po co ? Ściemnianie to specjalność Bronka ze spalonych WSI :)

Wildstein właśnie opier*.*la Kaczyńskiego