Wildstein zainspirowany Trzecią Rzeszą.

Data: 2010-10-12 18:20:05
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Wildstein zainspirowany Trzecią Rzeszą.
Röhm jako prekursor... gejowskiego zagrożenia
Trudno uwierzyć, ale mamy w Polsce gazety i publicystów, którzy bronią III Rzeszy. Bronisław Wildstein we wczorajszej " Rzeczpospolitej" fascynuje się sposobem, w jaki Hitler rozprawił się z homoseksualistami noszącymi mundury SA.

W tekście " Przemoc w służbie postępu" Wildstein piętnuje homoseksualną kontrkulturę, która jakoby podbiła już część Europy, a nowy front otworzyła w Polsce. Kreśli rys historyczny gejowskiego zagrożenia. Za prekursora uważa Ernsta Röhma, promotora i współpracownika Hitlera, przywódcę nazistowskich Oddziałów Szturmowych znanych pod skrótem SA.

"Jeśli narodowi niemieckiemu nie podobają się moje upodobania seksualne, to ja go za mordę zmuszę, aby je polubił - miał wrzeszczeć w 1934 roku Ernest Röhm na popijawie w restauracji paryskiej. Przywódca SA był zadeklarowanym homoseksualistą, a tego typu praktyki stanowiły wręcz rytuały w jego organizacji. Noc długich noży [w nocy z 29 na 30 czerwca 1934 r. na polecenie Hitlera wymordowano kierownictwo SA] uniemożliwiła Röhmowi ewentualną realizację jego gróźb" - pisze Wildstein. Dodaje, że "obserwując działania antydyskryminacyjnych" środowisk, można odnieść wrażenie, że rewolucyjny duch führera SA unosi się nad nimi".

Nie potrafię pojąć, jak publicysta, który chlubi się swoją polskością, może usprawiedliwiać nazistowską zbrodnię, jaką ewidentnie była " noc długich noży". Tym bardziej nie potrafię pojąć, jak można wykazać się taką historyczną ignorancją. Zakładałem, że Wildstein wie, że podczas " nocy długich noży" Hitler rozprawiał się z potężną opozycją polityczną w szeregach SA. Homoseksualizm przywódców tej formacji był tylko pretekstem, by ich zgładzić.

Nie rozumiem wreszcie tego pogardliwego tonu. Röhm nie był jedynym homoseksualistą, który zginął z rąk nazistów. Szacuje się, że do obozów koncentracyjnych tylko z powodu ich orientacji seksualnej zesłano kilkanaście tysięcy ludzi. Dwie trzecie zginęło. Redaktor Wildstein, snując swoje chore analogie, nie widzi tu żadnego problemu.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8501054,Wildstein_zainspirowany_Trzecia_Rzesza.html#ixzz12A6SGo5Y

Wildstein ze swoim zafascynowaniem faszyzmem, pasuje jak ulał do picu!

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalność karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

Data: 2010-10-12 19:31:07
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-12 18:20, Jarek nie obronił kżyża pisze:

Wildstein ze swoim zafascynowaniem faszyzmem, pasuje jak ulał do picu!

Przemysław Warzywny

--

O ile mnie pamięć nie myli, to Kaczyński wywalił na zbitą twarz z TVP tego oszołoma..

Data: 2010-10-12 11:00:46
Autor: Antenka
On 12 Paź, 19:31, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

O ile mnie pamięć nie myli, to Kaczyński wywalił na zbitą twarz z TVP tego oszołoma..<

Jadrysiu, ależ on nie jest oszołomem. Prawdopodobnie to był zwykły
konflikt interesów ;-)

Antenka

Data: 2010-10-12 21:39:12
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-12 20:00, Antenka pisze:
[...]

Tylko oszołom mógł zrobić próbę pozbycia sie z TVP takich kultowych seriali jak "Czterej Pancerni I Pies" czy "Stawka Większa Niż Życie".. :-(

Data: 2010-10-13 15:37:39
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i92dne$rkm$1news.onet.pl...
[...]

Rzeczywiscie kultowe- dla opóźnionych w rozwoju.

--
stevep

Data: 2010-10-13 14:41:26
Autor: Antenka
On 13 Paź, 15:37, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Rzeczywiscie kultowe- dla opóźnionych w rozwoju.<

O sobie piszesz natrętna burczymucho? No widzisz czasami przez
przypadek napiszesz szczerą prawdę.
A od Jadrysia wara. Gdybyś był chociaż w 1/3 tak inteligentny jak on,
to byłby to wielki sukces. Niestety nie jesteś.

Antenka

Data: 2010-10-14 07:53:43
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Wildstein zainspirowany Trzecią Rzeszą.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

A od Jadrysia wara. Gdybyś był chociaż w 1/3 tak inteligentny jak on,
to byłby to wielki sukces. Niestety nie jesteś.

Jeśli Jadryś jest inteligentny, to ty zostaw go w spokoju, bo jesteś zwykłym prostakiem, który może go zniszczyc.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-14 14:45:57
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-13 23:41, Antenka pisze:
[...]

Ale utarłaś nosa temu zarozumialcowi, Antenko :-D

Pozdrawiam :-)

--
jadryś

Data: 2010-10-14 10:45:20
Autor: Antenka
On 14 Paź, 14:45, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]
> to byłby to wielki sukces. Niestety nie jesteś.

> Antenka

Ale utarłaś nosa temu zarozumialcowi, Antenko :-D <

Oczywiście, bo ucieranie zarozumiałych kulfonów to moja specjalność :-
D. Pozdrawiam  N.C.Z.W :-*

Antenka ;-)

Data: 2010-10-14 22:53:27
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-14 19:45, Antenka pisze:
[...]

To widać! :-D

Dobranoc M. N. D. Z Ł. :-*

--
jadryś

Data: 2010-10-13 21:09:21
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-13 15:37, cirrus pisze:
[...]

A niby dlaczego dla opóźnionych? Co w nich ci się nie podobało?

Data: 2010-10-14 15:55:20
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i950mq$hvi$2news.onet.pl...
[...]

Prymitywizm i nic dziwnego, że tobie to odpowiada.

--
stevep

Data: 2010-10-14 22:53:39
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-14 15:55, cirrus pisze:

[...]

Prymitywizm? Na jeden odcinek tego serialu wydano więcej kasy niż na 100 odcinków tych dzisiejszych idiotycznych tasiemców serialowych.

Data: 2010-10-15 14:41:25
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i97qla$s30$3news.onet.pl...
[...]

Po pierwsze ile tej kasy?
A po drugie ilość kasy nie stanowi o wartości .
Był taki perelowski gniot pt bodajże "Życie na gorąco", na ktory wydano pewnie więcej kasy niż na oba wychwalane przez ciebie prymitywne agitki.

--
stevep

Data: 2010-10-15 18:01:52
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-15 14:41, cirrus pisze:
[...]

No nie wiem dokładnie, ale widząc te wszystkie rekwizyty, to przypuszczam że kosztował fortunę... mówię oczywiście o "czterech pancernych". Kloss to już przede wszystkim dialogi, a więc nie mógł być kosztowny.
Nie znam tego "życia na gorąco" a więc w tej sprawie nie mam zdania.

Data: 2010-10-14 14:51:16
Autor: PaPi
Wildstein zainspirowany Trzecią Rzeszą.
Tylko oszołom mógł zrobić próbę pozbycia sie z TVP takich kultowych
seriali jak "Czterej Pancerni I Pies" czy "Stawka Większa Niż Życie".. :-(

Przeciez to komunistyczne agitki a nie zadne kultowe seriale.

Data: 2010-10-14 15:02:39
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-14 14:51, PaPi pisze:
Tylko oszołom mógł zrobić próbę pozbycia sie z TVP takich kultowych
seriali jak "Czterej Pancerni I Pies" czy "Stawka Większa Niż Życie".. :-(

Przeciez to komunistyczne agitki a nie zadne kultowe seriale.

Jakie agitki? Za czym agitki? Przecież to nie były seriale dokumentalne. A swoją drogą dlaczego sprowadza sie taki szajs z USA jak film "zielone berety",  w którym to samolot jankeskiego agresora wybija do nogi z pokładowego karabinu maszynowego parę dywizji ( tysiące Wietnamczyków) "Vietcongu"? Albo wyczyny "Rambo"? I nie podda recenzji tych gniotów?

Data: 2010-10-14 15:57:27
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i96v2j$5sv$1news.onet.pl...
[...]

Taki szajs sprowadza się dlatego, że nie brakuje kretynów, którzy to oglądają podobnie jak Stawki i czterech.

--
stevep

Data: 2010-10-14 22:53:04
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-14 15:57, cirrus pisze:
[...]

od "Stawki i Czterech" proszę się odczepić.

Data: 2010-10-15 14:37:22
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i97ql5$s30$1news.onet.pl...
[...]

Mam ja w dupie.

--
stevep

Data: 2010-10-15 18:00:45
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-15 14:37, cirrus pisze:
od "Stawki i Czterech" proszę się odczepić.

Mam ja w dupie.

Nie dam się wciągnąć w te twoje gejowskie marzenia. A więc - bez komentarza.

Data: 2010-10-16 15:36:29
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i99tud$3ud$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-10-15 14:37, cirrus pisze:
od "Stawki i Czterech" proszę się odczepić.
Mam ja w dupie.
Nie dam się wciągnąć w te twoje gejowskie marzenia. A więc - bez komentarza.

Wszystko ci się kojarzy?

--
stevep

Data: 2010-10-16 21:46:11
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-16 15:36, cirrus pisze:
[...]

Tobie Stefan, - a to piszesz o tyłkach męskich, a to nagabujesz użytkowników psp o erekcję. Mnie takie rzeczy nie pociągają, ani nawet nie interesują.

Data: 2010-10-17 16:03:01
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9cvem$p8e$2news.onet.pl...
[...]

A komu kojarzy się potoczne powiedzenie "mam to w dupie" z gejami?

--
stevep

Data: 2010-10-20 22:06:49
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-17 16:03, cirrus pisze:
[...]

Nie kojarzy się, ja to czytam dosłownie jak to napisałeś. Gdybyś chociaż te słowa wziął w cudzysłów..

Data: 2010-10-21 14:49:41
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9ni5c$2te$2news.onet.pl...
[...]

Ty sobie rozum weź w cudzysłów, jeżeli takowy masz.

--
stevep

Data: 2010-10-15 15:03:29
Autor: kochamspamWYTNIJTO
jak to?

> [...]

Jakie agitki? Za czym agitki? Przecież to nie były seriale dokumentalne. A swoją drogą dlaczego sprowadza sie taki szajs z USA jak film "zielone berety",  w którym to samolot jankeskiego agresora wybija do nogi z pokładowego karabinu maszynowego parę dywizji ( tysiące Wietnamczyków) "Vietcongu"? Albo wyczyny "Rambo"? I nie podda recenzji tych gniotów?

Jak to, Jadrys?
To twierdzisz że Amerykanie-imperialiści zaatakowali pokojowy Vietcong? że była to brutalna i nieuzasadniona agresja Ameryki?  Przypuszczam zatem, że twoim zdaniem również wojna w Korei była napaścią Amerykańskich agresorów.
Natomiast "wojna zimowa" przeciwko Finlandii - szlachetną próbą wyzwolenia Finów spod ucisku kajdan kapitalistycznych.

Data: 2010-10-15 17:58:52
Autor: jadrys
jak to?
  W dniu 2010-10-15 15:03, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

To była prawie eksterminacja ludności Płn Wietnamu. Te naloty dywanowe na miasta i wsie pochłonęły prawie 4 mln zmordowanych Wietnamczyków  przez jankeskich zbirów. Rannych nikt nie policzył do końca. Dość powiedzieć że kaleki na wpół spalone napalmem żyją jeszcze do dzisiaj.

Przypuszczam zatem, że twoim zdaniem również wojna w Korei była napaścią
Amerykańskich agresorów.

Oczywiście. Ale Kim Ir Sen nie dał imperialistom zrobić z całej Korei pieska na łańcuchu.

Natomiast "wojna zimowa" przeciwko Finlandii - szlachetną próbą wyzwolenia
Finów spod ucisku kajdan kapitalistycznych.

To zupełnie inna sprawa - poszło o sporne tereny na pograniczu.

Data: 2010-10-15 21:19:32
Autor: kochamspamWYTNIJTO
jeszcze gorzej niż myślałem

> [...]

przez jankeskich zbirów. Rannych nikt nie policzył do końca. Dość powiedzieć że kaleki na wpół spalone napalmem żyją jeszcze do dzisiaj.

Skąd to wytrzasnąłeś??? Podaj wiarygodne źródła.
Amerykanie walczyli nie z ludnością cywilną lecz z komunistycznym zbirami z Vietcongu. Te naloty dywanowe na miasta i wsie... wyssane z palca.
A jeśli nie tak było, to podaj skąd wziąłes te swoje stwierdzenia.

> Przypuszczam zatem, że twoim zdaniem również wojna w Korei była napaścią
> Amerykańskich agresorów.

Oczywiście. Ale Kim Ir Sen nie dał imperialistom zrobić z całej Korei pieska na łańcuchu.

LOL. To dotąd nie wiesz, że to komunistyczna północ zaatakowała południe!

> Natomiast "wojna zimowa" przeciwko Finlandii - szlachetną próbą wyzwolenia
> Finów spod ucisku kajdan kapitalistycznych.

To zupełnie inna sprawa - poszło o sporne tereny na pograniczu.

Tak? tylko o to?? To po co przygotowali zawczasu nowy rząd dla Finlandii???

Data: 2010-10-16 00:28:23
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-15 21:19, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Masz tu opis ofiar tych ogłupiałych z nienawiści morderców których próbujesz usprawiedliwić :

http://www.ofon.net/tragiczne-skutki-wojny-w-wietnamie-dzieci-bez-oczu-i-rak-t5882.html

A wiarygodne źródła to były w necie jeszcze jakieś 5 lat temu. Teraz można poczytać tylko kłamliwe rzygowiny produkowane przez Wiki. - W ktorej obecnie są  opisywane (i to bardzo bardzo obszernie) tylko zgubne skutki wygrania tej wojny przez lud pracujący wsi i miast Wietnamu. - Z małą wzmianką o najbardziej rozpowszechnionej zbrodni - wymordowaniu mieszkańców jednej wioski. O milionach zamordowanych i kalekach przez kolejne pokolenia ani słowa.

Samolot "B52" służył tylko do nalotów dywanowych. Czyli niszczenia miast i wsi, a nie celów wojskowych. Temu samemu zresztą  posłużyły w ostatnim czasie w nalotach na Jugosławię.

Nie wiem czy czytałeś mój opis na psp tego co widziałem na przedmieściach jugosłowiańskiego miasta Kragujevac po nalocie tych samolotów.

[...]

Kogo ty krytykujesz? Tych co chwycili za broń i chcieli się pozbyć feudalizmu w swoim kraju?

[...]

Jednak nie powołali go.. odzyskali swoje terytorium i się wycofali.

Data: 2010-10-12 21:37:39
Autor: Kaczysta
Wildstein zainspirowany Trzecią Rzeszą.
O ile mnie pamięć nie myli, to Kaczyński wywalił na zbitą twarz z TVP tego oszołoma..

No to który jest godny potępienia? Wildsztein czy Kaczyński?
AZ

Data: 2010-10-12 21:46:20
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-12 21:37, Kaczysta pisze:
O ile mnie pamięć nie myli, to Kaczyński wywalił na zbitą twarz z TVP tego
oszołoma..

No to który jest godny potępienia? Wildsztein czy Kaczyński?
AZ

Oczywiście że Wildstein. Choćby za dywersję prowadzoną w TVP.

Data: 2010-10-12 21:47:46
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9261v$i9u$1news.onet.pl...
[...]

No to co z tego, że dwóch miłośników faszyzmu się nie dogadało?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-12 19:31:08
Autor: raff
Wildstein zainspirowany Trzecią Rzeszą.
W dniu 2010-10-12 18:20, Jarek nie obronił kżyża pisze:
RĂśhm jako prekursor... gejowskiego zagroĹźenia
[...]

Mowie wam, robiac takie analogie igracie z ogniem.

R.

Data: 2010-10-12 11:02:54
Autor: Antenka
On 12 Paź, 19:31, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

> Wildstein ze swoim zafascynowaniem faszyzmem, pasuje jak ulał do picu!

Mowie wam, robiac takie analogie igracie z ogniem.<

Raffek, nie przejmuj się. Wreszcie zamkną tę Kupę GóWna :D

Antenka

Data: 2010-10-12 21:27:48
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Wildstein zainspirowany TrzeciÄ? RzeszÄ?.
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Mowie wam, robiac takie analogie igracie z ogniem.

Powiedz swojemu dupowatemu Hitlerowi, że to co mówi o prezydencie Komorowskim, też jest igraniem z ogniem.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-12 21:30:11
Autor: raff
W dniu 2010-10-12 21:27, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Mowie wam, robiac takie analogie igracie z ogniem.

Powiedz swojemu dupowatemu Hitlerowi, Ĺźe to co mĂłwi o prezydencie
Komorowskim, teĹź jest igraniem z ogniem.

Szykujecie wojne ideologiczna to bedziecie ja mieli.

R.

Data: 2010-10-12 21:32:25
Autor: raff
W dniu 2010-10-12 21:30, raff pisze:
[...]

Jeszcze dodam, ze dziwne ze tego nie wiedza w redakcji GW. Bo ty Jacek jestes naturalnie za glupi zeby to zrozumiec.

R.

Data: 2010-10-12 21:39:21
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Wildstein zainspirowany TrzeciĂ?? RzeszĂ??.

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i92d4d$t09$2news.onet.pl...
[...]

No to mnie uświadom, ty taki mądry jesteś, to może skorzystam. Dawaj.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-12 21:42:50
Autor: raff
Wildstein zainspirowany TrzeciĂ?? RzeszĂ?? .
Mowie wam, robiac takie analogie igracie z ogniem.

Powiedz swojemu dupowatemu Hitlerowi, Ĺźe to co mĂłwi o prezydencie
Komorowskim, teĚź jest igraniem z ogniem.

[...]

Co mam ci dac ? :)

Oszalales ? Sam sobie zarob. Ja zebrakom nie daje.

R.

Data: 2010-10-12 21:50:49
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i92dnu$pu2$1news.onet.pl...
[...]

Najpierw sam musiałbyś miec, dzieciaku, to po pierwsze. Po drugie, wytłumacz to czego ja nie mogę zrozumiec, a ty wiesz.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-12 21:58:22
Autor: raff
Wildstein zainspirowany TrzeciÄ??? RzeszÄ? ??.
Powiedz swojemu dupowatemu Hitlerowi, ̟e to co m��wi o
prezydencie
Komorowskim, teĚź jest igraniem z ogniem.

Szykujecie wojne ideologiczna to bedziecie ja mieli.

Jeszcze dodam, ze dziwne ze tego nie wiedza w redakcji GW. Bo ty Jacek
jestes naturalnie za glupi zeby to zrozumiec.

No to mnie u�wiadom, ty taki m�dry jeste�, to moşe skorzystam.
Dawaj.

Co mam ci dac ? :)

Oszalales ? Sam sobie zarob. Ja zebrakom nie daje.

Najpierw sam musiałbyś miec, dzieciaku, to po pierwsze. Po drugie,
wytłumacz to czego ja nie mogę zrozumiec, a ty wiesz.

W ten sposob to sobie mozesz mowic do swoich kolegow na podworku, niedorozwiniety lysy trollu.

A nic ci tlumaczyl nie bede, bo mi sie po prostu nie chce. Mozesz czuc sie olany. A teraz pac, pac po tej twojej durnej lysej glowce i odmaszerowal!

R.

Data: 2010-10-12 22:13:38
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

No i właśnie o to mi chodziło. Kolejny raz wyszedłeś na idiotę, który nie potrafi podtrzymac tego co napisał przed chwilą, he, he, he!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-12 22:28:45
Autor: raff
W dniu 2010-10-12 22:13, Jarek nie obronił kżyża pisze:

[...]

Tak, tak, Kawecki. A teraz paszoł...

R.

Data: 2010-10-13 00:14:50
Autor: Jaksa
On Tue, 12 Oct 2010 22:13:38 +0200, Jarek nie obronił kĹźyĹźa <BroĂąmy RP  przed <pisem@..pl> wrote:

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

A nic ci tlumaczyl nie bede, bo mi sie po prostu nie chce. Mozesz czuc  sie olany. A teraz pac, pac po tej twojej durnej lysej glowce i  odmaszerowal!

No i właśnie o to mi chodziło. Kolejny raz wyszedłeś na idiotę, ktĂłry  nie potrafi podtrzymac tego co napisał przed chwilą, he, he, he!

Mylisz sie Kawecki, to ty wyszedles tutaj na idiote,
jak zawsze zreszta.

Jaksa

Data: 2010-10-13 15:41:00
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i92d07$t09$1news.onet.pl...
[...]

Wsadź sobie w dupę ideologie towarzyszu.

--
stevep

Data: 2010-10-13 16:21:14
Autor: raff
W dniu 2010-10-13 15:41, cirrus pisze:
[...]

Cirrus, ty stary pierniku, zas tu lazisz i smierdzisz ?

R.

Data: 2010-10-13 15:39:51
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i92610$bp2$1news.onet.pl...
[...]

Nie chodź więc z pochodniami.

--
stevep

Data: 2010-10-13 10:41:08
Autor: Tomek

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i921rp$t8v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Komentarz w GW jest dla bezmyślnych lemingów.
Nie ma w tekście Wildsteina słowa o tym, że autor sie fascynuje. Opisuje fakt powstania niemal "oficjalnego" ruchu gejowskiego i opisuje noc długich noży. A następnie pisze zdanie: "obserwując działania antydyskryminacyjnych" środowisk, można odnieść wrażenie, że rewolucyjny duch führera SA unosi się nad nimi". Czyli porównuje działania antydyskryminacyjne dziś do "rewolucyjnego ducha Fuhrera". To chyba nie jest fascynacja, a raczej właśnie deprecjonowanie takich działań.
Ale to tekst dla lemingów - tak jak było z "prawdziwymi Polakami" w TVN. Komentarz poszedł w świat, a na stronę TNV24, gdzie zamieszczono przeprosiny Kaczora to mało kto zagląda...
Tomek

Data: 2010-10-13 14:03:44
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Wildstein zainspirowany Trzecią Rzeszą.
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

Data: 2010-10-14 07:59:49
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a ty lemingu...
> [...]

kilkanaście tysięcy ludzi. Dwie trzecie zginęło. Redaktor Wildstein, snując
swoje chore analogie, nie widzi tu żadnego problemu."

A ty lemingu (cokolwiek miałoby to znaczyć) analizuj nie to co napisała Wyborcza, lecz to co napisał Wildstein.
No przynajmniej spróbuj. Trochę samodzielnej analizy nie zawadzi.

Data: 2010-10-14 08:27:43
Autor: Panslavista
a ty lemingu...

Przecież mu nie wolno...

Data: 2010-10-14 09:29:03
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Wildstein inspirowany Trzecią Rzeszą.

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

A ty lemingu (cokolwiek miałoby to znaczyć) analizuj nie to co napisała
Wyborcza, lecz to co napisał Wildstein.
No przynajmniej spróbuj. Trochę samodzielnej analizy nie zawadzi.

To ty przeanalizuj wypowiedź Wildsteina:

"Bronisław Wildstein: Aktywiści walki o prawa mniejszości dezawuują tradycyjną kulturę i religię. Upokarzają wiernych. Religia i wyrastające z niej obyczaje stają się "obciachem".

i zastanów się nad tym, na kim się wzorował wypisując głupoty, niezgadzając się na prawa mniejszości.

Nie zmieniaj tytułów nie swoich wiadomości.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-14 09:59:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
znowu lemingujesz

> [...]

i zastanów się nad tym, na kim się wzorował wypisując głupoty, niezgadzając się na prawa mniejszości.

Nie zmieniaj tytułów nie swoich wiadomości.

To ma być analiza?
A gdzie te "głupoty"? A skąd wiesz że na kimkolwiek się wzoruje? A gdzie napisał że nie zgadza się na (rozsądne) prawa mniejszości?

A jeśli chodzi o III Rzeszę, to "prześladowano" tam również taką niewątliwą mniejszość jak złodzieje. Zatem nasz kodeks też wzoruje się na III Rzeszy! LOL.
A tradycjna kulturę i religię też tam dezawuowania (choć mniej niż w Sowietach).

Data: 2010-10-14 15:18:26
Autor: Jarek nie obronił kżyża
znowu lemingujesz

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

A gdzie
napisał że nie zgadza się na (rozsądne) prawa mniejszości?

Cóż to za bzdury "rozsądne prawa niejszości"? Każdy człowiek powinien miec takie same prawa, bez względu na orientacje aeksualną, kolor skóry, wyznanie itp.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-15 14:52:22
Autor: kochamspamWYTNIJTO
znowu lemingujesz

> [...]

Cóż to za bzdury "rozsądne prawa niejszości"? Każdy człowiek powinien miec takie same prawa, bez względu na orientacje aeksualną, kolor skóry, wyznanie itp.

Bez względu na cokolwiek?!
Widziałem na ulicy dwóch pedałów - jedne publicznie obmacywał z lubością drugiemu tyłek. Duma gejowska!
Widziałem z autobusu człowieka z napisem na koszulce, mniej więcej takim:
"I can fuck your grandma todays night". Duma ... no jaka?
Gdyby wpadł na mnie w autobusie zapewne bym go spoliczkował. Nie oglądając się na prawa mniejszośći.

Data: 2010-10-15 15:09:03
Autor: the_foe
znowu lemingujesz
W dniu 2010-10-15 14:52, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Gdyby wpadł na mnie w autobusie zapewne bym go spoliczkował. Nie oglądając się
na prawa mniejszośći.

ale tylko pod warunkiem, ze nie bedzie mial 2 m wzrostu i 140 kg wagi?

--
the_foe

Data: 2010-10-15 17:43:02
Autor: jadrys
znowu lemingujesz
[...]

Czyli gardzisz, brzydzisz się kalekami?

Data: 2010-10-15 19:48:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
nie masz racji
> [...]
> "I can fuck your grandma todays night". Duma ... no jaka?
> Gdyby wpadł na mnie w autobusie zapewne bym go spoliczkował. Nie oglądając

Nie masz racji - w tym roku buraki obrodziły całkiem nieźle.

Data: 2010-10-16 00:29:37
Autor: jadrys
nie masz racji
  W dniu 2010-10-15 19:48, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Ależ mam - ty czujesz obrzydzenie do drugiego człowieka tylko dlatego ze natura takim go stworzyła.

Data: 2010-10-16 01:28:22
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a może i masz
> się

> Nie masz racji - w tym roku buraki obrodziły całkiem nieźle.

Ależ mam - ty czujesz obrzydzenie do drugiego człowieka tylko dlatego ze natura takim go stworzyła.

A może i masz, bo zbiory fasoli były w tym roku rzeczywiście mizerne.

Data: 2010-10-16 22:02:03
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Obrzydzenie, wstręt, odraza
> się

> Nie masz racji - w tym roku buraki obrodziły całkiem nieźle.

Ależ mam - ty czujesz obrzydzenie do drugiego człowieka tylko dlatego ze natura takim go stworzyła.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=88331264 Obrzydzenie, wstręt, odraza - to uczucia naturalne, mechanizm obronny wbudowany w nas po to, byśmy nie ponieśli uszczerbku na ciele. W miarę rozwoju psychiki ludzkiej rozciągnęły się na czyny antyspołeczne - szkodzące innym ludziom, zarówno pojedynczym jak i zbiorowościom, oraz zagrażające istnieniu ludzkiego gatunku. Można uznać, że w ten właśnie sposób powstało w nas poczucie moralne, sumienie.
Uczucia te chronią, pozwalają przeżyć, jednoczą, czynią nas ludźmi.
Brzydzisz się? Więc żyjesz i pozostajesz człowiekiem.

Czy uczucia te są uzasadnione wobec homoseksualizmu i lesbizmu?
Jak najbardziej. Praktyki te są szkodliwe dla ciała, bo wykorzystują je w sposób sprzeczny z naturalnym przeznaczeniem organów, co prowadzi do schorzeń i chorób zakaźnych. Nie bez powodu mamy np wbudowaną odrazę do tego co wydalamy, a kontakt z tym uważamy za nieczystość.
Praktyki te są szkodliwe dla społeczeństwa ludzkiego, bo podważają celowość istnienia  rodziny i małżenstwa - niezbędnych dla rodzenia i wychowywania dzieci, dla podtrzymania ludzkiego gatunku. Na pozór wydają się mało szkodliwe - zasługujące na tolerancyjną pobłażliwość (<To przecież też miłość. Coż szkodzi że się poprzytulają, pocałują czy popieszczą?>).
Jednak już przyjrzenie się tzw <paradom dumy gejowskiej> burzy ten naiwny obrazek, a głębsze wejrzenie w ich obyczaje ujawnia niepohamowaną rozpustę i niewierność (są dla siebie na ogół tylko obiektami seksualnymi). Dodajmy do tego niesłychanie obrzydliwe praktyki szczegółowe. Tak obrzydliwe, że niesposób ich tutaj opisywać. Kto chce niech poszuka opisów (na własną odpowiedzialność!) - to co widać na paradach to względne drobiazgi.

Obrzydzenie, wstręt, odraza wobec homoseksualizmu i lesbizmu są więc jak najbardziej naturalne - uzasadnione biologią oraz interesem społeczeństw i ludzkości (nie trzeba nawet powoływać się na względy religijne).
Homoseksualizm i lesbizm jest złem.
Bez względu na to, czy jest zboczeniem czy chorobą, bez względu na to czy jest nabyty czy wrodzony. http://www.przekroj.pl/cywilizacja_spoleczenstwo_artykul,1185,1.html  Paul Rozin przeprowadził kiedyś następujący eksperyment. Postawił przed ochotnikami trzy identyczne szklanki z wodą i powiedział: &#8211; W pierwszej znajduje się bezbarwna i bezwonna, zupełne niegroźna, ale za to dość gorzka substancja. W drugiej jest śmiertelna dawka arszeniku. Woda w trzeciej szklance jest zaś zupełnie czysta, ale w tej szklance przechowywano wcześniej próbki psich odchodów. Zanim nalano do niej wody, naczynie oczywiście starannie umyto i zdezynfekowano. Po którą ze szklanek byś sięgnął, gdyby dręczyło cię ogromne pragnienie?
Zawsze wybierano gorzką wodę. Ten test pokazuje, że wstręt jest czymś więcej niż tylko reakcją na obrzydliwy smak, zapach czy widok. &#8211; Wstręt jest wyzwalany przez wiedzę o naturze czegoś, a nie przez doznania zmysłowe &#8211; wyjaśnia Rozin w piśmie &#8222;Psychology Today&#8221;.

Wiele wskazuje też na to, że wstręt odpowiada za powstanie u ludzi wyższych uczuć moralnych, czyli sumienia.
&#8222;Uczucie wstrętu - pisze psycholog Paul Rozin w piśmie &#8222;Nature&#8221; &#8211; pojawiło się, by ochraniać nasze ciało przed szkodą, ale z czasem zmieniło się w mechanizm chroniący przed uszczerbkiem naszą duszę&#8221;. Potwierdzają to badania Andrew Caldera z Cambridge Brain Unit. Obserwował on ludzi dotkniętych chorobą Huntingtona z uszkodzonym &#8222;centrum wstrętu&#8221; w mózgu i stwierdził, że nie tylko nie czują oni fizycznego obrzydzenia, ale także nie reagują z odrazą na antyspołeczne czyny zwykle budzące oburzenie. A zatem wstręt chroni. Pozwala przeżyć. Jednoczy. Czyni nas ludźmi. Brzydzisz się? Więc żyjesz.

Data: 2010-10-20 22:06:01
Autor: jadrys
Obrzydzenie, wstręt, odraza
W dniu 2010-10-16 22:02, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

A więc nie czujesz żadnych skrupułów okazując swoje fobie publicznie?

Data: 2010-10-15 15:08:09
Autor: the_foe
znowu lemingujesz
W dniu 2010-10-14 09:59, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

wlasnie o to chodzi ze zlodzieji nie przesladowano. Krysztalowa noc kojarzysz?

--
the_foe

Data: 2010-10-13 15:42:53
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cb57337$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Uściślijmy- jesteś prawdziwym lemingiem?

--
stevep

Wildstein zainspirowany Trzecią Rzeszą.