Wildstein zainspirowany TrzeciÄ… RzeszÄ….

Data: 2010-10-12 19:31:08
Autor: raff
Wildstein zainspirowany TrzeciÄ… RzeszÄ….
W dniu 2010-10-12 18:20, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Röhm jako prekursor... gejowskiego zagrożenia
Trudno uwierzyć, ale mamy w Polsce gazety i publicystów, którzy bronią
III Rzeszy. Bronisław Wildstein we wczorajszej " Rzeczpospolitej"
fascynuje się sposobem, w jaki Hitler rozprawił się z homoseksualistami
noszÄ…cymi mundury SA.

W tekście " Przemoc w służbie postępu" Wildstein piętnuje homoseksualną
kontrkulturę, która jakoby podbiła już część Europy, a nowy front
otworzyła w Polsce. Kreśli rys historyczny gejowskiego zagrożenia. Za
prekursora uważa Ernsta Röhma, promotora i współpracownika Hitlera,
przywódcę nazistowskich Oddziałów Szturmowych znanych pod skrótem SA.

"Jeśli narodowi niemieckiemu nie podobają się moje upodobania seksualne,
to ja go za mordę zmuszę, aby je polubił - miał wrzeszczeć w 1934 roku
Ernest Röhm na popijawie w restauracji paryskiej. Przywódca SA był
zadeklarowanym homoseksualistą, a tego typu praktyki stanowiły wręcz
rytuały w jego organizacji. Noc długich noży [w nocy z 29 na 30 czerwca
1934 r. na polecenie Hitlera wymordowano kierownictwo SA] uniemożliwiła
Röhmowi ewentualną realizację jego gróźb" - pisze Wildstein. Dodaje, że
"obserwując działania antydyskryminacyjnych" środowisk, można odnieść
wrażenie, że rewolucyjny duch führera SA unosi się nad nimi".

Nie potrafię pojąć, jak publicysta, który chlubi się swoją polskością,
może usprawiedliwiać nazistowską zbrodnię, jaką ewidentnie była " noc
długich noży". Tym bardziej nie potrafię pojąć, jak można wykazać się
taką historyczną ignorancją. Zakładałem, że Wildstein wie, że podczas "
nocy długich noży" Hitler rozprawiał się z potężną opozycją polityczną w
szeregach SA. Homoseksualizm przywódców tej formacji był tylko
pretekstem, by ich zgładzić.

Nie rozumiem wreszcie tego pogardliwego tonu. Röhm nie był jedynym
homoseksualistą, który zginął z rąk nazistów. Szacuje się, że do obozów
koncentracyjnych tylko z powodu ich orientacji seksualnej zesłano
kilkanaście tysięcy ludzi. Dwie trzecie zginęło. Redaktor Wildstein,
snując swoje chore analogie, nie widzi tu żadnego problemu.

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,75968,8501054,Wildstein_zainspirowany_Trzecia_Rzesza.html#ixzz12A6SGo5Y

Wildstein ze swoim zafascynowaniem faszyzmem, pasuje jak ulał do picu!

Mowie wam, robiac takie analogie igracie z ogniem.

R.

Data: 2010-10-12 11:02:54
Autor: Antenka
Wildstein zainspirowany Trzeci± Rzesz±.
On 12 Pa¼, 19:31, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-10-12 18:20, Jarek nie obroni³ k¿y¿a pisze:

> [...]

> Nie rozumiem wreszcie tego pogardliwego tonu. Röhm nie by³ jedynym
> homoseksualist±, który zgin±³ z r±k nazistów. Szacuje siê, ¿e do obozów
> koncentracyjnych tylko z powodu ich orientacji seksualnej zes³ano
> kilkana¶cie tysiêcy ludzi. Dwie trzecie zginê³o. Redaktor Wildstein,
> snuj±c swoje chore analogie, nie widzi tu ¿adnego problemu.

> Wiêcej...
>http://wyborcza.pl/1,75968,8501054,Wildstein_zainspirowany_Trzecia_Rz...

> Wildstein ze swoim zafascynowaniem faszyzmem, pasuje jak ula³ do picu!

Mowie wam, robiac takie analogie igracie z ogniem.<

Raffek, nie przejmuj siê. Wreszcie zamkn± tê Kupê GóWna :D

Antenka

Data: 2010-10-12 21:27:48
Autor: Jarek nie obroni³ k¿y¿a
Wildstein zainspirowany TrzeciÄ? RzeszÄ?.
U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³

Mowie wam, robiac takie analogie igracie z ogniem.

Powiedz swojemu dupowatemu Hitlerowi, ¿e to co mówi o prezydencie Komorowskim, te¿ jest igraniem z ogniem.

Przemys³aw Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jaros³awie Kaczyñskim: nasz dupowaty Hitler ju¿ o Henrykê Krzywonos mo¿e siê potkn±æ w swoim nieudolnym marszu do w³adzy".

"Dzia³alno¶æ kar³ów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
W³adys³aw Bartoszewski"

Data: 2010-10-12 21:30:11
Autor: raff
Wildstein zainspirowany TrzeciÄ? RzeszÄ?.
W dniu 2010-10-12 21:27, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Mowie wam, robiac takie analogie igracie z ogniem.

Powiedz swojemu dupowatemu Hitlerowi, że to co mówi o prezydencie
Komorowskim, też jest igraniem z ogniem.

Szykujecie wojne ideologiczna to bedziecie ja mieli.

R.

Data: 2010-10-12 21:32:25
Autor: raff
W dniu 2010-10-12 21:30, raff pisze:
[...]

Jeszcze dodam, ze dziwne ze tego nie wiedza w redakcji GW. Bo ty Jacek jestes naturalnie za glupi zeby to zrozumiec.

R.

Data: 2010-10-12 21:39:21
Autor: Jarek nie obroni³ k¿y¿a
Wildstein zainspirowany TrzeciÃ?? RzeszÃ??.

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i92d4d$t09$2news.onet.pl...
[...]

No to mnie u¶wiadom, ty taki m±dry jeste¶, to mo¿e skorzystam. Dawaj.

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-10-12 21:42:50
Autor: raff
Wildstein zainspirowany TrzeciĂ?? RzeszĂ?? .
Mowie wam, robiac takie analogie igracie z ogniem.

Powiedz swojemu dupowatemu Hitlerowi, Ĺźe to co mĂłwi o prezydencie
Komorowskim, teĹź jest igraniem z ogniem.

Szykujecie wojne ideologiczna to bedziecie ja mieli.

Jeszcze dodam, ze dziwne ze tego nie wiedza w redakcji GW. Bo ty Jacek
jestes naturalnie za glupi zeby to zrozumiec.

No to mnie uświadom, ty taki mądry jesteś, to może skorzystam. Dawaj.

Co mam ci dac ? :)

Oszalales ? Sam sobie zarob. Ja zebrakom nie daje.

R.

Data: 2010-10-12 21:50:49
Autor: Jarek nie obroni³ k¿y¿a
Wildstein zainspirowany TrzeciÄ??? RzeszÄ???.
U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i92dnu$pu2$1news.onet.pl...
[...]

Najpierw sam musia³by¶ miec, dzieciaku, to po pierwsze. Po drugie, wyt³umacz to czego ja nie mogê zrozumiec, a ty wiesz.

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-10-12 21:58:22
Autor: raff
Wildstein zainspirowany TrzeciÄ??? RzeszÄ? ??.
Powiedz swojemu dupowatemu Hitlerowi, ̟e to co m��wi o
prezydencie
Komorowskim, teĚź jest igraniem z ogniem.

Szykujecie wojne ideologiczna to bedziecie ja mieli.

Jeszcze dodam, ze dziwne ze tego nie wiedza w redakcji GW. Bo ty Jacek
jestes naturalnie za glupi zeby to zrozumiec.

No to mnie u�wiadom, ty taki m�dry jeste�, to moşe skorzystam.
Dawaj.

Co mam ci dac ? :)

Oszalales ? Sam sobie zarob. Ja zebrakom nie daje.

Najpierw sam musiałbyś miec, dzieciaku, to po pierwsze. Po drugie,
wytłumacz to czego ja nie mogę zrozumiec, a ty wiesz.

W ten sposob to sobie mozesz mowic do swoich kolegow na podworku, niedorozwiniety lysy trollu.

A nic ci tlumaczyl nie bede, bo mi sie po prostu nie chce. Mozesz czuc sie olany. A teraz pac, pac po tej twojej durnej lysej glowce i odmaszerowal!

R.

Data: 2010-10-12 22:13:38
Autor: Jarek nie obroni³ k¿y¿a
[...]

No i w³a¶nie o to mi chodzi³o. Kolejny raz wyszed³e¶ na idiotê, który nie potrafi podtrzymac tego co napisa³ przed chwil±, he, he, he!

Przemys³aw Warzywny

Data: 2010-10-12 22:28:45
Autor: raff
W dniu 2010-10-12 22:13, Jarek nie obronił kżyża pisze:

[...]

No i właśnie o to mi chodziło. Kolejny raz wyszedłeś na idiotę, który
nie potrafi podtrzymac tego co napisał przed chwilą, he, he, he!

Tak, tak, Kawecki. A teraz paszoł...

R.

Data: 2010-10-13 00:14:50
Autor: Jaksa
On Tue, 12 Oct 2010 22:13:38 +0200, Jarek nie obroniÅ‚ kżyża <Broñmy RP  przed <pisem@..pl> wrote:

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

A nic ci tlumaczyl nie bede, bo mi sie po prostu nie chce. Mozesz czuc  sie olany. A teraz pac, pac po tej twojej durnej lysej glowce i  odmaszerowal!

Mylisz sie Kawecki, to ty wyszedles tutaj na idiote,
jak zawsze zreszta.

Jaksa

Data: 2010-10-13 15:41:00
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i92d07$t09$1news.onet.pl...
[...]

Wsadź sobie w dupę ideologie towarzyszu.

--
stevep

Data: 2010-10-13 16:21:14
Autor: raff
W dniu 2010-10-13 15:41, cirrus pisze:
[...]

Cirrus, ty stary pierniku, zas tu lazisz i smierdzisz ?

R.

Data: 2010-10-13 15:39:51
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i92610$bp2$1news.onet.pl...
[...]

Nie chodź więc z pochodniami.

--
stevep

Wildstein zainspirowany TrzeciÄ… RzeszÄ….