Wilgoć w lampie

Data: 2021-02-11 13:18:30
Autor: Jacek Maciejewski
Wilgoć w lampie
Dnia 11 Feb 2021 11:59:49 GMT, Budzik napisał(a):

Sama listwa z gniazdami jestsucha, ale w lampie jest troche wody i nie wiem czy zespuło sie gniazdo czy ta woda robi takie psikusy?

Wodą się nie przejmuj, wysusz co trzeba i OK. Natomiast sprawdź
dokładnie wszystkie masy w tym sektorze elektryki.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2021-02-13 15:59:44
Autor: Budzik
Wilgoć w lampie
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

[...]

Ewidentnie uszkodzona jest listwa zarówkowa bo przy zakładaniu wtyczki jak sie nią porusza to raaz jest ok a raz nie.
Juz wiem co i jak. Dzieki.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Wilgoć w lampie