Wilgotne miejsca

Data: 2014-08-06 11:06:45
Autor: FEniks
Wilgotne miejsca
Śmiały i bardzo fizjologiczny film, momentami obrzydliwy do granic wytrzymałości, ale pomimo tego dość lekki w odbiorze. A przecież mówi o ważnych sprawach. Sama główna bohaterka też kontrastowa z tym swoim świeżym, dziewczęcym wyglądem i w ogóle infantylizmem z jednej strony, a z drugiej - z ciężką samotnością i paskudną chorobą. Mam nadzieję, że jednak tak nie wygląda świat dzisiejszych nastolatków.
Ciekawe, czy jakieś polskie kino odważyło się na projekcje tego filmu? ;)

Ewa

Data: 2014-08-06 12:28:38
Autor: Skylla
Wilgotne miejsca

Ciekawe, czy jakieś polskie kino odważyło się na projekcje tego filmu? ;)

Chciałabyś oglądać takie obrazy w kinie?
S.

Data: 2014-08-06 12:52:32
Autor: FEniks
Wilgotne miejsca
W dniu 2014-08-06 12:28, Skylla pisze:

Ciekawe, czy jakieś polskie kino odważyło się na projekcje tego filmu? ;)

Chciałabyś oglądać takie obrazy w kinie?

To nie ma znaczenia, czy ja bym chciała. Nie takie rzeczy były w kinach, a ten film jednak o czymś ważnym opowiada. Tak mi się zdaje.

Ewa

Data: 2014-08-06 13:05:24
Autor: Skylla
Wilgotne miejsca

To nie ma znaczenia, czy ja bym chciała. Nie takie rzeczy były w kinach,
a ten film jednak o czymś ważnym opowiada. Tak mi się zdaje.

O czym ważnym? Jakoś nie widzę nic na ten temat w pierwszym mailu... :-)

Data: 2014-08-06 19:31:37
Autor: FEniks
Wilgotne miejsca
W dniu 2014-08-06 13:05, Skylla pisze:

To nie ma znaczenia, czy ja bym chciała. Nie takie rzeczy były w kinach,
a ten film jednak o czymś ważnym opowiada. Tak mi się zdaje.

O czym ważnym? Jakoś nie widzę nic na ten temat w pierwszym mailu... :-)

Było, było w pierwszym poście.
A film widziałeś, czy mam opowiadać? O samotności, o pustce, o dorastaniu. A że robi to w sposób kontrowersyjny, nie każdemu musi się podobać.
Dziwi mnie natomiast pytanie, czy chciałabym oglądać taki film w kinie. Taki "Antychryst" był w kinie, dość mocno nagłośniony zresztą, a w sumie polega na babraniu się w psychicznych bebechach, z czego zupełnie nic nie wynika poza obrzydzeniem.

Ewa

Data: 2014-08-06 15:16:25
Autor: Titus Atomicus
Wilgotne miejsca
In article <53e1f023$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>,
 FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

Ciekawe, czy jakie¶ polskie kino odwa¿y³o siê na projekcje tego filmu? ;)

Qrde, przeciez premiera miala miejsce na wiosne.
U mnie w Lunie grali. Nawet Trojka bilety rozdawala.
--
TA

Data: 2014-08-06 19:32:37
Autor: FEniks
Wilgotne miejsca
  FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

Ciekawe, czy jakie¶ polskie kino odwa¿y³o siê na projekcje tego filmu? ;)

Qrde, przeciez premiera miala miejsce na wiosne.
U mnie w Lunie grali. Nawet Trojka bilety rozdawala.

Mo¿e u Was. U nas nie zd±¿y³am nawet zauwa¿yæ, ani biletów nikt nie rozdawa³.

Ewa

Wilgotne miejsca