Wilk i jego Petla Tatrzanska

Data: 2012-06-28 18:21:04
Autor: Wojciech Waga
Wilk i jego Petla Tatrzanska
Panowie, priv!

pozdr.
w.

Data: 2012-06-28 18:24:58
Autor: Titus Atomicus
Wilk i jego Petla Tatrzanska
In article <jsi09g$h17$1@news.icm.edu.pl>, Wojciech Waga <na@drzewo.pl> wrote:

Panowie, priv!

Jesli to do mnie, to nie rozumiem... :-(
Kolega Wilk opowiada o swoich wyczynach publicznie, wiec dlaczego mam komentowac go na priv?

--
TA

Data: 2012-06-28 18:32:50
Autor: Wojciech Waga
wrote:

Panowie, priv!

Jesli to do mnie, to nie rozumiem... :-(
Kolega Wilk opowiada o swoich wyczynach publicznie, wiec dlaczego mam
komentowac go na priv?

Ok, komentarz do wyprawy jest w temacie grupy bardziej niż promocje w Lidlu, ale przytyki osobiste nie łapią się ani w temat ani poziom grupy.

pozdr.
w.

Data: 2012-06-28 18:37:41
Autor: Titus Atomicus
Wilk i jego Petla Tatrzanska [wilkowe brednie]
In article <jsi0vi$inm$1@news.icm.edu.pl>, Wojciech Waga <na@drzewo.pl> wrote:

> [...]

Ok, komentarz do wyprawy jest w temacie grupy bardziej niż promocje w Lidlu, ale przytyki osobiste nie łapią się ani w temat ani poziom grupy.

Wskaz prosze te moje 'przytyki osobiste' ktore w jakis sposob nie licuja z poziomem grupy.

--
TA

Data: 2012-06-28 19:04:12
Autor: Wojciech Waga
On 06/28/2012 06:37 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Wskaz prosze te moje 'przytyki osobiste' ktore w jakis sposob nie licuja
z poziomem grupy.

np. "wilkowe brednie", żeby daleko nie szukać. Nie czytam wszystkich postów więc głowy nie dam, ale jestem prawie pewien, że w ciągu ostatnich powiedzmy 2 tygodni nikt inny nikomu innemu nie przytykał.

Można pewnie uznać, że to większość wyznacza standardy zachowania w danym miejscu. Są grupy, na których taktowne jest skakanie sobie do gardeł, są fora na o2/sfora itp gdzie wręcz trzeba zacząć od obrażenia kogoś żeby wyrobić sobie markę. Tutaj rubla za to nie dają, można tylko stracić.

pozdr.
w.

Data: 2012-06-28 19:15:23
Autor: Titus Atomicus
In article <jsi2qc$m97$1@news.icm.edu.pl>, Wojciech Waga <na@drzewo.pl> wrote:

> [...]

np. "wilkowe brednie", żeby daleko nie szukać. Nie czytam wszystkich postów więc głowy nie dam, ale jestem prawie pewien, że w ciągu ostatnich powiedzmy 2 tygodni nikt inny nikomu innemu nie przytykał.

No coz. Nie dalej jak kilka dni temu kiedt zakwestionowalem fakt zdobycia przez Wilka Rysow na rowerze, po raz kolejny obsmial mnie, ze 'jaki ze mnie rowerzysta skoro odcinek Petli Tatrzanskiej pokonalem w elekryczce, bo byl za trudny'
Taki sam dobry argument, jak ten ze Wilk nie okrazyl tak naprawde Tatr, bo przestraszyl sie trudnosci w Kwaczanskiej Dolinie.
Nie sadzisz?

[...]

Czy twierdzisz wiec, ze nie dopuszczanie do krytyki, 'bo ja tu jestem mistrzem', nazywanie kogos publicznie cipa, ciota i pierdola, oraz stosowanie przeinaczania faktow i uzywanie klamstw, w czym celuje kol. Wilk, miesci sie w standardach tej grupy?

--
TA

Data: 2012-06-28 19:42:53
Autor: Wojciech Waga
Wilk i jego Petla Tatrzanska
Hej,

mam wrażenie, że zostałem odebrany jako atakujący wyłącznie Ciebie. Zgadzam się z tym co napisałeś w poprzednim wątku, że to jest ta sama kategoria.

W sumie to chyba mój problem jest, że to czytam. Żeby nie zaśmiecać grupy to może EOT i na rower póki ładna pogoda?

pozdr.
w.

Data: 2012-06-28 19:44:03
Autor: Wojciech Waga
On 06/28/2012 07:42 PM, Wojciech Waga wrote:
[...]

miałem na myśli siebie również, żeby nie prowokować nieporozumień ;)