Wilk i jego Petla Tatrzanska

Data: 2012-06-28 21:27:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk i jego Petla Tatrzanska
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Thu, 28 Jun 2012 17:48:06 +0200,
pl.rec.rowery:
Jego powrot do Polski odbywal sie zawsze skrotem przez Kwaczanska przelecz. Podczas gdy granica Tatr od zachodu jest Kwaczanska Dolina, oddzielajaca Tatry Zachodnie od Gor Choczanskich.

Za moich czasów granice pasm górskich wytyczało się po jakieś w miarę
zwartej linii - potoku, drodze, linii kolejowej - a nie "doliną". Najwyżej
- doliną potoku jakiegoś-tam.
Ale moje czepialstwo jest na poziomie Twojego.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-29 08:53:09
Autor: ppontek
Wilk i jego Petla Tatrzanska

Za moich czasów granice pasm górskich wytyczało się po jakieś w miarę
zwartej linii - potoku, drodze, linii kolejowej - a nie "doliną". Najwyżej
- doliną potoku jakiegoś-tam.

Co innego granice turystyczne a co innego granice geograficzne (pasm górskich oczywiście).

PABLO

Data: 2012-06-29 11:49:20
Autor: Titus Atomicus
Wilk i jego Petla Tatrzanska
In article <jsjjcl$h17$1@usenet.news.interia.pl>,
 ppontek <ppontek@interia.pl> wrote:

> [...]
> - doliną potoku jakiegoś-tam.

Co innego granice turystyczne a co innego granice geograficzne (pasm górskich oczywiście).
A ta Dolina Kwaczanska to granica turystyczna czy geograficzna?
I co ten Karweta wymysla ('za moich czasow' - dobre!), ze nalezalo jechac dnem potoku?
--
TA

Data: 2012-06-29 14:09:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk i jego Petla Tatrzanska
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Fri, 29 Jun 2012 11:49:20 +0200,
pl.rec.rowery:
[...]

Dolina? Żadna granica.
I co ten Karweta wymysla ('za moich czasow' - dobre!), ze nalezalo jechac dnem potoku?

Nie dnem, przygłupie, tylko środkiem.
Skoro nie rozumiesz, po co napisałem "za moich czasów" to już do reszty nie
mamy o czym rozmawiać. Nadajesz się na "dziennikarza" do Onetu, Gazety
Wyborczej albo Gazety Polskiej - poziom dyskusji prezentujesz podobny, co
ichni "dziennikarze" w artykułach wyjętych z gimnazjum średniej jakości.
Tylko za podrywanie koleżanek z pracy mogłoby Cię czekać spotkanie z
prokuratorem. Bynajmniej, nie za mobbing.
EOT.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-29 12:07:18
Autor: Titus Atomicus

Data: 2012-06-29 14:05:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk i jego Petla Tatrzanska
ppontek, Fri, 29 Jun 2012 08:53:09 +0200, pl.rec.rowery:

[...]

Dobra, to w omawianym przypadku: od których gór zaliczysz Kwaczianską
Dolinę? --
Pozdrowienia,

Wilk i jego Petla Tatrzanska