Wilk i jego Petla Tatrzanska

Data: 2012-06-28 13:38:53
Autor: Marek
Wilk i jego Petla Tatrzanska
Nie wkurzaj człeka (piszę o sobie), bo ruszasz lawinę skojarzeń. Na dobrą sprawę nikt z cyklistów, którzy dotarli na Nordkapp, a nie dotarli na Nordkinn (jeśli trzymać się kontynentu) lub na przylądek Fligely (jeśli dołączyć wyspy), nie był na północnym krańcu Europy. A przecież mają to wpisane w swoją listę osiągnięć.. Nikt, kto był na Chełmcu, a nie był na Borowej Górze nie ma Korony Gór Polski. Itd, itp... Dla mnie wkurzające jest niedawne odkrycie, że Kozie Grzbiety to ewidentnie odrębna grupa górska w CKZ, choć nie wspomina o niej Kondracki, licząc je do Niżnych Tatr. Wobec tego muszę (co za okropne słowo w turystyce) zrobić wypad na Kozí Kameň, choć CKZ miałem już z głowy. Na pogórzach, zamiast "odhaczyć" z listy jeden pipant, muszę wjeżdżać na kilka, bo geografowie nie mogą się dogadać i jest kilka szkół podziału, a w efekcie kilka alterdachów. Jeździsz dla przyjemności podróży, więc nie stawiaj tej turystyki na głowie. Zostaw to niewolnikom liczb ;).

--
Marek

Data: 2012-06-29 04:26:10
Autor: Titus Atomicus
Wilk i jego Petla Tatrzanska
In article <b1cb1324-d8ec-4e79-bf68-d65fca741f20@googlegroups.com>,
 Marek <h.art@op.pl> wrote:

Jeździsz dla przyjemności podróży, więc nie stawiaj tej turystyki na głowie. Zostaw to niewolnikom liczb ;).
Jasne. Ale jesli ten niewolnik liczb, Czak Noris Precla wypomina mi (ostatnio chyba ze 3 razy w ciagu 2 tygodni), ze podjazd na Szczyrsbskie Pleso jest dla mnie z trudny, to chyba moge to skwitowac, ze jego Petla Tatrzanska jest niewazna.
Zwlaszcza ze ja okrazajac Tatry wybralem te Dolina Kwaczanska dwa razy. I to nie na lekko.
Naprawdaz?

--
TA

Wilk i jego Petla Tatrzanska