Wilk już nas nie lubi, czyli o BBTour 2014

Data: 2014-08-30 16:00:59
Autor: Ignac
Wilk już nas nie lubi, czyli o BBTour 2014
Dowód tezy jak w tytule banalnie prosty,gdyż nie poinformował
nas był szanowny Wilk (do tej pory zawsze to robił),o tegorocznej
edycji maratonu Bałtyk-Bieszczady,czyli 1008 km non stop.
A ja jak ten strażnik Teksasu pilnowałem i mi przeleciało.
Ale dla ciekawych,oto fajne relacje:Wilka i szczególnie dwóch damskich uczestniczek tego wyczerpuj±cego maratonu.

http://wilk.bikestats.pl/1214129,BBTour-2014.html http://eranis.bikestats.pl/1212765,BBTour-czyli-tajna-misja-moja-i-djtronika.html
http://kot.bikestats.pl/1214091,BB-Tour-cz-4.html
-i na samym dole tej relacji interesuj±ce FOTKI

Data: 2014-09-01 13:05:25
Autor: qrt
Dnia Sat, 30 Aug 2014 16:00:59 -0700 (PDT), Ignac napisał(a):

Dowód tezy jak w tytule banalnie prosty,gdyż nie poinformował
nas był szanowny Wilk (do tej pory zawsze to robił),o tegorocznej
edycji maratonu Bałtyk-Bieszczady,czyli 1008 km non stop.

skoro taki titus nonstop sie przypieprzał do wszystkiego co napisał to
pewnie wymiękł. Z reszt± sie nie dziwie. Tym sposobem debil titus pisze nadal a kto¶ warto¶ciowy st±d uciekł.

Data: 2014-09-01 13:25:27
Autor: cytawa
qrt pisze:

[...]

Ja to widze inaczej. Wilk sam sie prosil o takie traktowanie. Mnie sie tez od niego dostawalo, a nie kazdy ma cierpliwosc

Jan Cytawa

Data: 2014-09-01 14:11:36
Autor: qrt
Dnia Mon, 01 Sep 2014 13:25:27 +0200, cytawa napisał(a):

qrt pisze:

[...]

Co to znaczy prosił? Titus sie go czepiał nieproszony pod *każdym* postem.
To nie ma nic wspólnego z tym ze sie ma inn± opinię - jest zwyczajn±
agresj±.

Data: 2014-09-01 14:25:36
Autor: Titus Atomicus
Wilk już nas nie lubi, czyli oBBTo ur 2014
In article <54045791$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

qrt pisze:

> [...]

Ja to widze inaczej. Wilk sam sie prosil o takie traktowanie. Mnie sie tez od niego dostawalo, a nie kazdy ma cierpliwosc

A, owszem. Wilk moze jest wybitnym sportowcem, jak sie okazuje.
Ale po pierwsze wypowiadal sie na tematy o ktorych nie mial pojecia.
A po drugie - przede wszystkim - jest chamem i bufonem, nie potrafiacym zachowywac sie na grupie dyskusyjnej.

--
TA

Data: 2014-09-01 14:56:30
Autor: Titus Atomicus
Wilk już nas nie lubi, czyli oBBTo ur 2014
In article <Titus_Atomicus-880671.14253501092014@node1.news.atman.pl>,

> [...]

A po drugie - przede wszystkim - jest chamem i bufonem, nie potrafiacym zachowywac sie na grupie dyskusyjnej.

A po trzecie - smutne jest to, ze taka postawa zyskiwala i jak widac dotad zyskuje jakis poklask.
--
TA

Data: 2014-09-01 15:26:18
Autor: MichałG

qrt pisze:

[...]

a po czwarte: nie miałes go w KF????. Przecież masz tam wszystkich, no prawie wszystkich....... :-)

Michał

Data: 2014-09-01 17:02:10
Autor: qrt
Dnia Mon, 01 Sep 2014 15:26:18 +0200, MichałG napisał(a):

A po trzecie - smutne jest to, ze taka postawa zyskiwala i jak widac dotad zyskuje jakis poklask.

a po czwarte: nie miałes go w KF????. Przecież masz tam wszystkich, no prawie wszystkich....... :-)

kiedy¶ wspominał iż specjalnie dla niego zrobił wyj±tek. Specjalnie po to by móc trollować pod jego postami.

Data: 2014-09-01 17:15:07
Autor: Wojtas
W dniu 2014-09-01 13:05, qrt pisze:

Tym sposobem debil titus pisze nadal a kto¶ warto¶ciowy st±d uciekł.

Tak, tak. Cały precel czekał na kolejne relacje pt. "Grani± Tatr". No chyba, że było to oczekiwanie na kolejn± bękę - wtedy się mogę zgodzić.

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2014-09-01 18:53:53
Autor: marek
On 01.09.2014 17:15, Wojtas wrote:
[...]

Większ± bekę miałem jak Titus zgubił sakwę i nie zauważył tego.
Rozum też kiedy¶ zgubił i do dzisiaj się nie zorientował.

Marek

Data: 2014-09-02 03:12:30
Autor: Titus Atomicus
Wilk już nas nie lubi, czyli oBBTo ur 2014
In article <5404a4a2$0$32694$c3e8da3$dbd57e7@news.astraweb.com>,
 marek <marek@> wrote:

> [...]

Większ± bekę miałem jak Titus zgubił sakwę i nie zauważył tego.
Rozum też kiedy¶ zgubił i do dzisiaj się nie zorientował.

Hahaha. Jest takie powiedzenie 'cieszy sie jak glupi do sera'.
No coz, usenet jest pelen takich klawiaturowych palantow, jak ty.
Kolejny plonk - jak wam sie nie znudzi.
--
TA

Data: 2014-09-01 19:48:06
Autor: Piotr Kosewski
Wilk juĹĽ nas nie lubi, czyli o BBTour 2014
On 2014-09-01 13:05, qrt wrote:
skoro taki titus nonstop sie przypieprzał do wszystkiego co napisał to
pewnie wymiękł.

Może się przypieprzał a może się bronił? Nie możemy po prostu przyjąć,
ĹĽe byli siebie warci?

Wolff niestety ma taki styl, że czasem z nudów przywalał się
do kogoś (najczęściej do wybranych osób - miałem "zaszczyt" być
w tym gronie). Zresztą pełno jest takich ludzi, więc nie można się
za bardzo dziwić.

Dla ewentualnych przejętych: Wolff żyje i ma się dobrze. Jest
hiperaktywny na bikestats.

Z resztÄ… sie nie dziwie.
Tym sposobem debil titus pisze nadal a ktoś wartościowy stąd uciekł.

Po pierwsze: może Wolff po prostu zniknął z tej grupy tak ja zniknęło
wiele innych osĂłb piszÄ…cych tu od lat. Usenet umiera i tyle. Lata
mijajÄ…, a wciÄ…ĹĽ nie ma nawet sensownych klientĂłw www - o czymĹ› na
Android/iPhone nawet nie wspominajÄ…c.

Po drugie: może zabrakło mu widowni. Na każdej grupie są kolesie,
ktĂłrzy czujÄ… siÄ™ trochÄ™ lepsi niĹĽ reszta. Bo: starsi, na grupie od
początku, jeżdżą dłuższe dystanse, mają dłuższe wąsy itp.

Wilk pisał tu sporo, bo i sporo miał fanów, którzy dawali mu takie
usenetowe "lajki" typu: "super wynik Wilk", "super wyprawa Wilk",
"super masz wąsy Wilk". Może bikestats stało się bardziej
atrakcyjne. Chyba już nawet przestał aktualizować swoją stronę
(teĹĽ bez lajkĂłw :P).

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-09-01 12:47:08
Autor: Ignac
W dniu poniedziałek, 1 wrze¶nia 2014 19:48:06 UTC+2 użytkownik Piotr Kosewski napisał:

Wolff niestety ma taki styl, że czasem z nudów przywalał się
do kogo¶ (najczę¶ciej do wybranych osób - miałem "zaszczyt" być
w tym gronie). Zreszt± pełno jest takich ludzi, więc nie można się za bardzo dziwić.

I warto czasem odpu¶cić,bo eskalacja wszelka do niczego dobrego nie
prowadzi.A co do Wilka,to na bikestats jest bardzo przyjacielski,
można nawet powiedzieć,że kompletne przeciwieństwo niż u nas.
Więc to może my go prowokowali¶my?

Wilk pisał tu sporo, bo i sporo miał fanów, którzy dawali mu takie usenetowe "lajki" typu: "super wynik Wilk", "super wyprawa Wilk", "super masz w±sy Wilk".

No ale,na bikestats to jest norma,może dlatego,że gostki tam więcej
jeżdz± od nas i doceniaj± bardziej jego wyczyny/wysiłek.
Powiem tak,ja się do nikogo nie uprzedzam i zarówno TA jak i Wilka
traktuję jednakowo.Nie wiem do dzi¶,czy moje dowcipy na jego temat
mu się podobały,no ale,musimy się też trochę bawić,żeby nie było nudno.
To czy usenet umrze to się zobaczy,wydaje mi się,że jego idea nie
ulega tzw.czasowej dewaluacji.

Data: 2014-09-01 21:54:57
Autor: Jawi
W dniu 2014-09-01 21:47, Ignac pisze:
To czy usenet umrze to się zobaczy,wydaje mi się,że jego idea nie
ulega tzw.czasowej dewaluacji.
Nie ulega, masz rację.
Ale czytnik trzeba skonfigurować, zainstalować.
Nowi tego nie potrafi± lub uważaj±, ze za dużo z tym zachodu.
Inni próbuj± googla używać to znowu obrywa im się od innych za to, że cytować nie potrafi± albo o jakiej¶ netykiecie się im wytyka.
Nowe idzie, leniwe znaczy.

Data: 2014-09-02 01:44:21
Autor: TheGhost
[...]

Tak swoj± drog±. Była kiedy¶ (chyba z 10 lat temu) szlachetna idea naklejek pl.rec.rower z nickiem. Wiem, bo nawet kiedy¶ miałem na ramie jednego z poprzednich swoich rowerów co¶ takiego (chociaż chyba pod innym nickiem). Może by wrócić do tej szlachetnej idei?

Pozdrawiam, M.

Data: 2014-09-03 18:52:18
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-09-02 01:47, TheGhost wrote:
Tak swoją drogą. Była kiedyś (chyba z 10 lat temu) szlachetna idea naklejek
pl.rec.rower z nickiem. Wiem, bo nawet kiedyś miałem na ramie jednego z
poprzednich swoich rowerĂłw coĹ› takiego (chociaĹĽ chyba pod innym nickiem).
Może by wrócić do tej szlachetnej idei?

I pewnie minimalny wolumen zamĂłwienia: 100 sztuk.
Ja nie lubię naklejek, naszywek, szprychówek i tak dalej, ale mogę wziąć
jednÄ… na pamiÄ…tkÄ™ do szuflady.
Jeśli Ty weźmiesz 50, to będziemy musieli znaleźć najwyżej 49 chętnych.
Może się udać...

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-09-02 10:10:05
Autor: johnkelly
W dniu 2014-09-01 21:54, Jawi pisze:
[...]

Ano. Kilkana¶cie lat temu na każdej z kilku grup, jakie subskrybuję dziennie było tyle postów, co teraz tutaj w ci±gu tygodnia. Grupy subskrybuję nadal, niemniej ruch jest w zasadzie tylko tutaj.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
........ johnkelly(at)wp.pl ........ kontakt(at)maciejrozalski.eu .......
................... blog GOwOM: maciejrozalski.vot.pl ...................

Data: 2014-09-03 19:23:58
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-09-02 10:10, johnkelly wrote:
Ano. Kilkanaście lat temu na każdej z kilku grup, jakie subskrybuję
dziennie było tyle postów, co teraz tutaj w ciągu tygodnia. Grupy
subskrybujÄ™ nadal, niemniej ruch jest w zasadzie tylko tutaj.

Zależy na której. Wiele grup hobbystycznych upadło. Naukowe też, albo
zdominowali je psychopaci. Np. kiedy opuszczałem pl.sci.fizyka
co drugi wątek był o obalaniu zasad mechaniki. Teraz to już nawet
boję się zajrzeć, ale podejrzewam, że ruch może być duży (niesforna
mechanika relatywistyczna jest wciąż wykładana na uczelniach!).

pl.rec.foto.cyfrowa w miarę działa (pozostałe foto już nie).
Regionalne też działają, choć zostali tam stali bywalcy i zrobiło
się potwornie nudno. Takie grupy napędzają pytania osób gorzej
znających okolicę, a teraz to już jest głównie umawianie się na
palenie zniczy itp.

Jeśli chodzi o mnie: prawie 15 lat temu 1 grupa, a 5 lat temu
prawie 10. Aktualnie 2. Za rok pewnie 0. Życie toczy się dalej. :)

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-09-02 03:18:08
Autor: Titus Atomicus
Wilk już nas nie lubi, czyli o BBT our 2014
In article <8152ac9a-6edf-48cb-ad05-4dbef5092017@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

prowadzi.A co do Wilka,to na bikestats jest bardzo przyjacielski,
można nawet powiedzieć,że kompletne przeciwieństwo niż u nas.

Kto go niby prowokowal?
Wilkowi w pewnym momencie woda sodowa chyba do glowy uderzyla i zaczal traktowac precla jak swoje prywatne podworko.
A ze znalazl kilku kibicow to sie zaczal nakrecac.
> [...]
jeżdz± od nas i doceniaj± bardziej jego wyczyny/wysiłek.
Powiem tak,ja się do nikogo nie uprzedzam i zarówno TA jak i Wilka

Wypraszam sobie, Ignac.
Ja do wyczynow Wilka nic nie mam. Ale samo krecenie pedalami to za malo zeby zasluzyc na podziw i szacuek.
--
TA

Data: 2014-09-03 10:34:17
Autor: art3k
Wilk już nas nie lubi, czyli o BBTour 2014
W dniu 2014-09-01 21:47, Ignac pisze:

No ale,na bikestats to jest norma,może dlatego,że gostki tam więcej
jeżdz± od nas i doceniaj± bardziej jego wyczyny/wysiłek.

co najwyżej więcej od ciebie ... tak dla porz±dku.

wyczynów wilka nikt nigdy nie kwestionował. ale brednie jakimi czasem nas raczył plus egocentryczne bufonowate za¶lepienie, nawet wbrew faktom oczywistym - to i owszem.
sorry, taki charakter.

--
art3k

Data: 2014-09-03 12:36:53
Autor: JDX
On 2014-09-03 10:34, art3k wrote:
[...]
ale brednie jakimi czasem nas raczył plus egocentryczne bufonowate
za¶lepienie, nawet wbrew faktom oczywistym - to i owszem.
Hehe, i kto to mówi. :-D

Data: 2014-09-03 20:46:10
Autor: art3k
On 2014-09-03 10:34, art3k wrote:
[...]
ale brednie jakimi czasem nas raczył plus egocentryczne bufonowate
zaślepienie, nawet wbrew faktom oczywistym - to i owszem.
Hehe, i kto to mĂłwi. :-D

ja to mówię. bo wiem, że jak coś mówię, to mam rację i na dodatek że ta racja w 100% przystaje do faktów. w przeciwieństwie do piewców przenajświętszej kompatybilności jedynie słusznego shimano, czy domorosłych fahoffców od prawa o ruchu drogowym, dla których zasada prawej ręki czasem obowiązuje, a czasem nie.

wilk też się ze mną kiedyś ostro spierał, o zimowe opony poszło, szedł w zaparte i twierdził, że schalbe winter to zmodyfikowana snow stud, choć na pierwszy rzut oka widać, że to nieco odchudzona marathon winter. jak takiego gościa traktować poważnie?
ale przynajmniej w końcu zrozumiał swą pomyłkę, w przeciwieństwie do coponiektórych.

--
art3k

Data: 2014-09-03 12:36:01
Autor: Ignac
W dniu ¶roda, 3 wrze¶nia 2014 20:46:10 UTC+2 użytkownik art3k napisał:
W dniu 2014-09-03 12:36, JDX pisze:

> Hehe, i kto to mówi.  ja to mówię. bo wiem, że jak co¶ mówię, to mam rację i na dodatek że ta racja w 100% przystaje do faktów. w przeciwieństwie do piewców przenaj¶więtszej kompatybilno¶ci jedynie słusznego shimano, czy domorosłych fahoffców od prawa o ruchu drogowym, dla których zasada  prawej ręki czasem obowi±zuje, a czasem nie.

I tu się z Tob± zgadzam w 200%,potrzebujemy kogo¶ takiego,kto
by nas wyci±gn±ł z ciemnogrodu i wskazał wła¶ciw± drogę,dzięki wielkie!

wilk też się ze mn± kiedy¶ ostro spierał, o zimowe opony poszło, szedł w
B±dz naszym Guru
zaparte i twierdził, że schalbe winter to zmodyfikowana snow stud, choć na pierwszy rzut oka widać, że to nieco odchudzona marathon winter. jak  takiego go¶cia traktować poważnie? ale przynajmniej w końcu zrozumiał sw± pomyłkę, w przeciwieństwie do coponiektórych.

I znowu masz rację.Nie można Cię nie lubić,Ciebie trzeba uwielbiać!
B±dĽ naszym idolem,a ja jestem Twoim pierwszym fanem,pozwól!

Data: 2014-09-03 21:52:25
Autor: Titus Atomicus
Wilk już nas nie lubi, czyli o BBT our 2014
In article <9a817ede-f416-40a4-b3ea-069f5c2734cb@googlegroups.com>,
> [...]

I znowu masz rację.Nie można Cię nie lubić,Ciebie trzeba uwielbiać!
B±dĽ naszym idolem,a ja jestem Twoim pierwszym fanem,pozwól!

Ignac, zlituj sie/
To ze ty nie mozesz zyc bez oddawania czci jakims idolom, a inni nie moga zyc bez posiadania rzeszy wyznawawcow, nie oznacza, ze nie istnieja tacy ktorzy tego nie potrzebuja.
--
TA

Data: 2014-09-03 14:34:04
Autor: Ignac
W dniu ¶roda, 3 wrze¶nia 2014 21:52:25 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Ignac, zlituj sie/ To ze ty nie mozesz zyc bez oddawania czci jakims idolom,

Drogi TA ja nie mogę żyć tylko bez zabawy,próbowałem to leczyć,nie pomogło.Muszę z tym umrzeć.
Dla zabawy wła¶nie tu jestem,wył±cznie!
Czy teraz mnie lepiej rozumiesz?

Data: 2014-09-04 00:46:29
Autor: Wojtas
W dniu 2014-09-03 23:34, Ignac pisze:

Dla zabawy wła¶nie tu jestem,wył±cznie!

¬le trafie¶. Hint - bikestats.

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2014-09-04 01:44:51
Autor: Titus Atomicus
Wilk już nas nie lubi, czyli o BBT our 2014
In article <30728ab2-8c98-4061-9d5e-7e73bca5c844@googlegroups.com>,

Nie.
:-(
--
TA

Data: 2014-09-04 10:06:36
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 4 Sep 2014, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

  Na moje oko to wersja o ironii, która po głowie przeszła i tak
dalej, a przynajmniej tak odebrałem post Ignaca.
  Cytuję:
+++
[...]
-- -

  Doceniam fakt, że w wypowiedziach w usenecie i na forach
teoretycznie może się zdarzyć, że kto¶ to pisze poważnie,
takie czasy, ale... nie przesadzaj ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-03 18:48:12
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-09-01 21:47, Ignac wrote:
I warto czasem odpuścić,bo eskalacja wszelka do niczego dobrego nie
prowadzi.A co do Wilka,to na bikestats jest bardzo przyjacielski,
można nawet powiedzieć,że kompletne przeciwieństwo niż u nas.
Więc to może my go prowokowaliśmy?

No ja mu kiedyś wprost i kulturalnie napisałem, że mi jego osiągnięcia
rowerowe nie imponują i już nie dał spokoju do końca. To jest
prowokowanie?

No ale,na bikestats to jest norma,może dlatego,że gostki tam więcej
jeżdzą od nas i doceniają bardziej jego wyczyny/wysiłek.

Tego typu pochwalne teksty nie są dowodem większego "doceniania"
tylko ewentualnie niedojrzałości psychicznej.
Czym to się niby różni od facebooka, gdzie laska wrzuca zdjęcie
z wakacji, a pod nim 50 osĂłb pisze "super buty", "ekstra wakacje",
"niezłą masz dupę" itp?
Dla mnie wątki ze składaniem hołdu dla Wolffa zawsze były mocno
ĹĽenujÄ…ce. No ale de gustibus... i tym podobne.

To czy usenet umrze to siÄ™ zobaczy,wydaje mi siÄ™,ĹĽe jego idea nie
ulega tzw.czasowej dewaluacji.

Idea rekreacyjnej jazdy konno teĹĽ nie ulega czasowej dewaluacji, ale
200 lat temu jeździło mnóstwo osób. Jeździli, bo mieli konie.

Może i usenetu używałoby dużo osób, ale dla wielu jest prawie zupełnie
niedostępny. Powtarzam: nie ma dobrych bramek www, nie ma sensownych
aplikacji na urządzenia mobilne. Jak to ma przetrwać niby?
Przez lata utrzymywałem na głównym PC (Windows) wirtualnego Linuxa
tylko dlatego, że byłem przyzwyczajony do pewnego konsolowego
klienta. I w końcu mi się odechciało.

Poza tym jakaś dewaluacja oczywiście istnieje. Usenet powstał
w czasach, gdy interfejsy komputerowe były tekstowe. Odpowiadał
oczekiwaniom. Dziś ich po prostu nie spełnia, bo ludzie są
przyzwyczajeni do zupełnie innych interfejsów.

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-09-03 20:27:08
Autor: Wojtas
W dniu 2014-09-03 18:48, Piotr Kosewski pisze:

[...]

O to, to! Bardzo celne spostrzeżenie - ja bym jednak powiedział: kto ma konto na bikestats, tego nie szanuję. To takie "Muzyczne Jedynki" świata rowerowego.

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-09-01 19:59:02
Autor: qrt

On 2014-09-01 13:05, qrt wrote:
skoro taki titus nonstop sie przypieprzał do wszystkiego co napisał to
pewnie wymiękł.

Może się przypieprzał a może się bronił? Nie możemy po prostu przyj±ć,
że byli siebie warci?

[...]

z nim sie popsztykałem raz. Ale w sumie mimo wszystko było do¶ć
merytorycznie i bez argumentów ad personam wiec nie mam jaki¶
nieprzyjemnych wspomnień. Z drugiej strony we flejmy nie wnikam specjalnie wiec może co¶ mnie
omineło. W kazdym razie miałem (mam) go za człowieka o do¶c dużej wiedzy i
do¶wiadczeniu zerówno technicznym jak i turystycznym. Z tego wzgledu uważam
iż jego opinie s± warto¶ciowe.
Wilk pisał tu sporo, bo i sporo miał fanów, którzy dawali mu takie
usenetowe "lajki" typu: "super wynik Wilk", "super wyprawa Wilk",
"super masz w±sy Wilk". Może bikestats stało się bardziej
atrakcyjne. Chyba już nawet przestał aktualizować swoj± stronę
(też bez lajków :P).

kto wie :)

Data: 2014-09-01 22:04:46
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-09-01 19:59, qrt wrote:
z nim sie popsztykałem raz. Ale w sumie mimo wszystko było dość
merytorycznie i bez argumentĂłw ad personam wiec nie mam jakiĹ›
nieprzyjemnych wspomnień.

No cóż. Jeśli chodzi o argumentum ad personam, to pewnie różni
ludzie będą mieli różne wspomnienia.

No ale trudno odmówić doświadczenia. Z wiedzą to bywało różnie,
ale tak nieobecnych nie ma sensu obgadywać (w każdym razie ja
nie mam z tego wielkiej przyjemności ;]).

kto wie :)

No wszedłem dziś na jego profil (jakby ktoś nie wiedział, to ten
http://wilk.bikestats.pl/).

Oczywiście są opisy wypraw, zawodów (w tym BBT), ale jest
też pełno takich: 14 km po mieście, 5 km do sklepu, 2 km na start
maratonu...
Może prowadzi jakieś dokładne statystyki albo się z kimś ściga,
ale że mu się chce takie kilkuminutowe odcinki opisywać, to mnie
naprawdę zadziwiło. :D

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-09-01 21:36:44
Autor: JDX
On 2014-09-01 19:48, Piotr Kosewski wrote:
[...]
Wilk pisał tu sporo, bo i sporo miał fanów, którzy dawali mu takie
usenetowe "lajki" typu: "super wynik Wilk", "super wyprawa Wilk",
"super masz wÄ…sy Wilk".
Wyprawy jak wyprawy, ale jego wyczyny szosowe są IMO całkiem imponujące. Kilkukrotne ukończenie BBTour, ubiegłoroczne zwycięstwo w rajdzie degeneratów (aka MRDP)... Nawet taki "duperel" jak Berlin->Warszawa w ciągu jednego dnia to IMO jest już konkretne wyzwanie. A ja nie jestem jakimś specjalnym kibicem kolarstwa szosowego (chociaż zakup używanej szosówki chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu :-) ).

Data: 2014-09-03 20:10:05
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-09-01 21:36, JDX wrote:
Wyprawy jak wyprawy, ale jego wyczyny szosowe są IMO całkiem imponujące.
Kilkukrotne ukończenie BBTour, ubiegłoroczne zwycięstwo w rajdzie
degeneratĂłw (aka MRDP)... Nawet taki "duperel" jak Berlin->Warszawa w
ciÄ…gu jednego dnia to IMO jest juĹĽ konkretne wyzwanie. A ja nie jestem
jakimĹ› specjalnym kibicem kolarstwa szosowego (chociaĹĽ zakup uĹĽywanej
szosówki chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu :-) ).

W żaden sposób nie mam zamiaru dewaluować osiągnięć i możliwości
Wolffa. Jest naprawdę niezły. Nie wiem, co on porabia na co dzień,
ale pewnie spokojnie mógłby być pro (a teraz to już bogatym byłym pro
na emeryturze).

Ale nie przesadzajmy. Można się przejechać na najbliższą poważną
uczelnię wyższą i wokół będzie pełno profesorów i wybitnych ekspertów
w różnych dziedzinach. Z całym szacunkiem: np. mechanika kwantowa jest
trudniejsza niż nawet dość solidne kolarstwo. Oczywiście i w nauce
znajdą się tacy oczekujący hołdu i oni też mnie zawsze irytowali.

Można też iść do "Sowa i przyjaciele" i zostać otoczonym przez
ludzi rządzących krajem. :D Na pewno wiele osób zupełnie sztywnieje
widzÄ…c lubianego lub waĹĽnego polityka.
Mnie to akurat zupełnie nie kręci.

Kiedyś na DDR w Alejach Ujazdowskich w Warszawie wpakował mi się przed
koło spacerujący z telefonem minister. Jakbym był bardziej porywczy, to
bym go opier... jak losowego menela w podobnej sytuacji.
Normalnie aż mi było za niego wstyd, choć nie z "mojej" partii.
Jakbym miał przy sobie aparat, to bym go chyba zgłosił do Faktu. :(

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-09-02 23:45:06
Autor: rmikke
Wilk już nas nie lubi, czyli o BBTour 2014
W dniu poniedziałek, 1 wrze¶nia 2014 19:48:06 UTC+2 użytkownik Piotr Kosewski napisał:

Po pierwsze: może Wolff po prostu znikn±ł z tej grupy tak ja zniknęło
wiele innych osób pisz±cych tu od lat. Usenet umiera i tyle. Lata
mijaj±, a wci±ż nie ma nawet sensownych klientów www - o czym¶ na
Android/iPhone nawet nie wspominaj±c.

E, Google Groups daj± radę i z Androida też idzie się dogadać.

Data: 2014-09-03 14:49:10
Autor: inimicus
Wilk juĹĽ nas nie lubi, czyli o BBTour 2014

> Android/iPhone nawet nie wspominajÄ…c.
E, Google Groups dają radę i z Androida też idzie się dogadać

Przeczytał i odpisał potwierdzając z androida :P

--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Data: 2014-09-03 15:30:51
Autor: JDX
On Wed, 03 Sep 2014 14:49:10 +0200, "inimicus" <inimicus@op.pl> wrote:
> E, Google Groups daj± radę i z Androida też idzie się dogadać

Przeczytał i odpisał potwierdzaj±c z androida :P

I ja tym razem z Androida. Androidowe czytniki s± do dupy. :-D

Data: 2014-09-03 06:43:19
Autor: rmikke
W dniu ¶roda, 3 wrze¶nia 2014 15:30:51 UTC+2 użytkownik JDX napisał:

> Przeczyta� i odpisa� potwierdzaj�c z androida :P

I ja tym razem z Androida. Androidowe czytniki sďż˝ do dupy. :-D

Ale one s± do dupy w porównaniu z czym?

Bo jak porównujesz z porz±dnym czytnikiem linuxowym, czy windzianym,
to zgoda, marno¶ć nad marno¶ciami i wszystko marno¶ć.

Ale je¶li porównasz z forumciami, na rzecz których ponoć umiera Usenet
(a od tego zaczęli¶my rozmowę o czytnikach), to nie widzę większej
różnicy między Google Groups (również z dostępem via Android),
a dowolnym forum dostępnym w ten sam sposób (WWW/Android).

To dlaczego ten Usenet ma umierać?

Data: 2014-09-03 19:42:39
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-09-03 08:45, rmikke wrote:
E, Google Groups dają radę i z Androida też idzie się dogadać.

Google Groups jest IMO potwornie nieporęczne. O drobiazgach typu
kodowanie nie będę gderał...
Google pakuje miliardy w rozwĂłj swojego softu. Mapy poprawili, gmaila
poprawili, część "foto" (picasa, google+) poprawili, a o Androidzie aż
nie wypada wspominać. Groups stoi w miejscu jak i cały usenet...

Gdyby Groups obciążało bardzo serwery, to pewnie już by go dawno
zatłukli (=> Reader). Ale tu ruch jest mały, a banery duże, więc
po prostu go olali. Przynajmniej na razie.

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-09-03 11:14:31
Autor: Ignac
W dniu ¶roda, 3 wrze¶nia 2014 19:42:39 UTC+2 użytkownik Piotr Kosewski napisał:

Google Groups jest IMO potwornie nieporęczne. O drobiazgach typu
kodowanie nie będę gderał...
No i trudno się z Tob± nie zgodzić.A co do ustawień kodowania
to już mnie szewska pasja ogarnęła,poddaję się!
Niezmiennie widzę tylko teksty Twoje,Ryszarda czy TA.

Data: 2014-09-04 03:01:20
Autor: rmikke
On 2014-09-03 08:45, rmikke wrote:

> E, Google Groups daj± radę i z Androida też idzie się dogadać..

Google Groups jest IMO potwornie nieporęczne. O drobiazgach typu
kodowanie nie będę gderał...
Google pakuje miliardy w rozwój swojego softu. Mapy poprawili, gmaila
poprawili, czę¶ć "foto" (picasa, google+) poprawili

Kiedy wła¶nie kwestię kodowania w końcu poprawili, będzie ze dwa lata...

Wilk już nas nie lubi, czyli o BBTour 2014