Wilk vs Tytus

Data: 2012-07-29 17:26:24
Autor: rAzor
Wilk vs Tytus
Użytkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world  napisał::
Witam, (wersja poprawiona)
Poniewaz z uwagi na dlugotrwalosc tego 'konfliktu'

Nie da się nie zauważyć, ze gdzie się nie zjawisz, tam pojawiają się z twojej strony konflikty, fochy i gówniarskie zachowania.
Jest ktoś na kogo się jeszcze nie obraziłeś, albo kogo nie obraziłeś?
Stary pierdoła, a taki dziecinny. :-)
--
Z teściową się nie dyskutuje. Do teściowej się strzela w obronie własnej.

Data: 2012-07-29 19:43:07
Autor: Titus Atomicus
Wilk vs Tytus
In article <jv3kn6$btn$1@inews.gazeta.pl>, rAzor <azores@de.las.flores> wrote:

> [...]

Nie da się nie zauważyć, ze gdzie się nie zjawisz, tam pojawiają się z twojej strony konflikty, fochy i gówniarskie zachowania.

A ty po co tu przylazles? Wypada w takich sytuacjach sie przedstawic. Nie wiedzialem ze interesuja cie rowery.
No dobra - to ja cie przedstawie. Razor aka Azor aka Maurycy Poszepczynski aka Doktor Grunstein aka Yogi... wyjatkowo namolny supertroll , ktory zmienia nicki i osobowosci, i bawi sie napuszczaniem ludzi przeciwko sobie.
Ten ktory przylazl obok to tez pewnie jego klon.
Wracaj na pregierz, kreaturo!
--
TA

Data: 2012-07-29 19:48:40
Autor: rAzor
Wilk vs Tytus
wrote:

> [...]

Nie da się nie zauważyć, ze gdzie się nie zjawisz, tam pojawiają się z
twojej strony konflikty, fochy i gówniarskie zachowania.

A ty po co tu przylazles?

Przypadkiem. Szukałem informacji na temat oświetlenia do bicykla. I patrz - trafiłem na ciebie i czułem, że znowu i jak zwykle robisz z siebie błazna, przedszkolaku. Nie myliłem się. :-)
Na miejscu calej tutejszej ekipy wpakowałbym ciebie do sitka, pierdoło.
--
Z teściową się nie dyskutuje. Do teściowej się strzela w obronie własnej.

Data: 2012-07-29 20:08:16
Autor: Titus Atomicus
Wilk vs Tytus
In article <jv3t1u$oum$1@inews.gazeta.pl>, rAzor <azores@de.las.flores> wrote:

Użytkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world  napisał::

> A ty po co tu przylazles?

Przypadkiem. Szukałem informacji na temat oświetlenia do bicykla.

Trzeba bylo zapytac twojego ulubienca, Karwety. Na pewno bylby zachwycony, ze moze ci sie przysluzyc.

I patrz - trafiłem na ciebie i czułem, że znowu i jak zwykle robisz z siebie błazna, przedszkolaku. Nie myliłem się. :-)

Jasne. 'Przypadkiem przechodzilismy. Z tragarzami.'

Na miejscu calej tutejszej ekipy wpakowałbym ciebie do sitka, pierdoło.

Na razie ja wrzucam cie do sitka, jak na pregierzu.
Splywaj, plonk!
--
TA

Data: 2012-07-29 20:16:43
Autor: Titus Atomicus
Wilk vs Tytus
In article <Titus_Atomicus-956E1A.19430729072012@news.atman.pl>,

> [...]
No dobra - to ja cie przedstawie. Razor aka Azor aka Maurycy Poszepczynski aka Doktor Grunstein aka Yogi... wyjatkowo namolny supertroll , ktory zmienia nicki i osobowosci, i bawi sie napuszczaniem ludzi przeciwko sobie.

A, jeden z numerow kol. Azora to przekierowywanie dyskusji na sasiednie grupy. To ostrzezenie dla tych, ktorzy chcieliby sie z nim wdawac w dyskusje.
--
TA

Data: 2012-07-29 20:35:53
Autor: Titus Atomicus
Wilk vs Tytus
Przeklejam z sasiedniego watku, zeby bylo bardziej zgodne z tematem:

In article <jv2svt$d6h$1@inews.gazeta.pl>,
 " Ignac" <ignac88@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a): > Absolutnie nie chcę wchodzić między Ciebie a Wilka, ale posłuchaj. Wg > mnie, każdy może jeździć na czym chce. Dodałbym jeszcze jak chce,ile chce,lub może nawet nie chcieć jeżdzić w ogóle
i pewna ortodoksyjnośc (w wartościowaniu) iż tylko jazda którą ja preferuję
jest koszerna (jest zabawna),bo zawsze znajdą się tacy którzy będą jeździć
więcej i zwiększymi prędkościami średnimi,a najogólniej o tym decydują nie
tylko warunki fizyczne ale również czas jaki chcemy/możemy poświęcić jeździe,
oraz na czym i jak jeździmy-odsyłam tu:http://www.bikestats.pl/statystyki i
nikt nie robi z tego wielkiego halo.
[...]
Po prostu róbta co chceta i to by było na tyle.

No ok. Jakby mi to z ust wyjal, Ignac. Ale dlaczego wciaz popierasz tu kolege Wilka ktory chce tu wprowadzac jakas hierarchie dziobania? Ze soba jako przodownikiem stada, rzecz jasna.
I na dodatek jest za jakimis parytetami - znaczy ilosc i waznosc postow na preclu chcialby uzaleznic od ilosci przejechanych kilometrow...
--
TA

Data: 2012-07-29 21:24:09
Autor: Yogi\(n\)
Wilk vs Tytus
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-956E1A.19430729072012news.atman.pl...
[...]

Słodkie ;-)
Czemu ta komusza kreatura, gdziekolwiek nie pojawiłaby się, potrafi narobić sobie wyłącznie wrogów? Wrzuca do killfile każdego, kto ośmieli się mieć inne zdanie, na innych grupa prowadzi podobne do tej akcje zwalczania upatrzonej osoby (przy czym koronnym argumentem jest brak argumentów). To, co wypisuje, nie jest ani śmieszne, ani głupie nawet, z reguły wyłącznie żałosne. Podobnie jak powyższe poplątanie  z pomieszaniem, bo choć rAzor, Maurycy PoszepSzyński i Doktor Grunstein to rzeczywiście jedna i ta sama osoba (która zresztą każdorazowo informuje o zmianie nicka), to ze mną nie ma niczego wspólnego. Poza Titusem w KF. Ale cóż, to było za trudne dla pana Sadurskiego.

--
Yogi(n)

Data: 2012-07-30 08:12:23
Autor: MichałG
Wilk vs Tytus
> [...]

Ten ktory przylazl obok to tez pewnie jego klon.

weż sie juz odstosunkuj od precla....  Zasługujesz na tytuł wicemistz swiata pierdół....

Michał

Wilk vs Tytus