Wilk vs Tytus

Data: 2012-07-29 18:46:40
Autor: Absceu4
Wilk vs Tytus
Poniewaz z uwagi na dlugotrwalosc tego 'konfliktu' niektore osoby
niezbyt go rozumieja, ponizej zamieszczam  moja wersje tegoz.

Znajdzcie sobie obaj jakies kobiety, moze dodatkowo jakas ciekawa prace .... bo ewidentnie macie za duzo wolnego czasu :)

--
PZDR!

Data: 2012-07-29 19:40:44
Autor: Titus Atomicus
Wilk vs Tytus
In article <jv3pdb$pc1$1@inews.gazeta.pl>, Absceu4 <absceu4@email.com> wrote:

> [...]

Znajdzcie sobie obaj jakies kobiety, moze dodatkowo jakas ciekawa prace ... bo ewidentnie macie za duzo wolnego czasu :)

Jasne. Fajny debiut usenetowy.
Spadaj, kandydacie na trolla.
Plonk!
--
TA

Data: 2012-07-29 19:43:39
Autor: rAzor
Wilk vs Tytus
wrote:

> [...]

Znajdzcie sobie obaj jakies kobiety, moze dodatkowo jakas ciekawa
prace ... bo ewidentnie macie za duzo wolnego czasu :)

:-D
Pompką go! Pompką!
Jest jeszcze ktoś na ochotnika do sitka? No! Ja myślę, że nie.
Wchodząc na precla najpierw otupać buciska, ucałować Tytusa w rączęta, usiąść i słuchac co ma do powiedzenia. Bo jak nie.... ;-)
--
Z teściową się nie dyskutuje. Do teściowej się strzela w obronie własnej.

Data: 2012-07-29 21:53:48
Autor: Titus Atomicus
Wilk vs Tytus
Witam,
Zastanawialem sie jak opisac/podsumowac dzialanie Wilka na preclu i doszedlem do wniosku ze opis jest tutaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Porz%C4%85dek_dziobania

Opisane jest tu nie tylko dzialanie Wilka ale i reakcja niektorych grupowiczow. Modelowym przykladem kury akceptujacej porzadek dziobania jest np. kol. Karweta. Dziobie tylko w stadzie. Ostatnio nawet kilka razy lekko dzobnal Wilka, bo zauwazyl ze pozycja przodownika jest nieco zagrozona.

Bardzo mi sie to nie podoba, i nie zamierzam zostac zadziobany. Dlatego prewencyjnie wrzucilem stado do KFa i zajmuje sie Dyrektorem Precla.

A tutaj jeszcze cos innego:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mobbing
Wprawdzie mobbing dotyczy miejsc pracy, ale opis technik mobbingu doskonale pasuje do metody Wilka:

"

Data: 2012-07-29 22:07:32
Autor: Titus Atomicus
Wilk vs Tytus
In article <Titus_Atomicus-FA0DA7.21534829072012@news.icm.edu.pl>,

[...]

Ooops, ucielo:
Dopisuje ponownie:
taktyka upokorzenia (nieuzasadniona krytyka, znieslawienie, wymiewanie, nieodpowiednie zarty, ...) taktyka pomniejszania komptetencji, taktyka izolacji, taktyka ponizania...
Jak dla mnie - pasuje jak ulal.

Pytanie - czy to sa rzeczywiscie tylko moje prywatne porachunki z Wilkiem? Naprawde chcecie takiego precla? Pisze do tych ktorzy twierdza, ze to ich nie dotyczy.
--
TA

Data: 2012-07-29 20:09:49
Autor:
Wilk vs Tytus
begin Titus_Atomicus
Pytanie - czy to sa rzeczywiscie tylko moje prywatne porachunki z
Wilkiem? Naprawde chcecie takiego precla? Pisze do tych ktorzy twierdza,
ze to ich nie dotyczy.

Ja chcę precla z mkarwanem!

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-30 13:04:11
Autor: Kapsel
Wilk vs Tytus
Sun, 29 Jul 2012 22:07:32 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

Chcemy precla, gdzie ludzie dyskutują o rowerach zamiast uprawiać prywatę.
Sam się chłopie upokarzasz i to już jest po prostu przykre.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-07-30 13:21:11
Autor: -Mr. Makarena-
Wilk vs Tytus
Chcemy precla, gdzie ludzie dyskutują o rowerach zamiast uprawiać prywatę.

Nieprawda . Mnie osobiscie sie ta wojenka bardzo podoba , gdyz w pracy cierpie na nadmiar wolnego czasu i mam przynajmniej co czytac .
Wiec do boju chlopaki !!!
Prosba szczegolnie do Wilka bo cos ostanio siadl kondycyjnie :-))

A komu sie ten watek nie podoba  to poprostu nich go nie czyta i tyle :-)

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2012-07-30 17:43:52
Autor: Titus Atomicus
Wilk vs Tytus
In article <50166e28$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>,
 "-Mr. Makarena-" <makarena@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Prosba szczegolnie do Wilka bo cos ostanio siadl kondycyjnie :-))

A komu sie ten watek nie podoba  to poprostu nich go nie czyta i tyle :-)

Czy wy naprawde nie rozumiecie ze ta 'wojenka' nie jest prywatna?
Rozpoczela i trwala na tej wlasnie grupie.
I Wilkowi nie zalezy na obrazaniu ludzi na priv. (gdzie zostalby zignorowany) czy w realu (gdzie dostalby po prostu kopa) tylko wlasnie publicznie gdzie to indywiduum czuje sie bezkarne.
I chodzi mi o to, zeby takich Wilkow tu nie bylo.
Tymczasem jak widze jest tu spore spoleczne poparcie dla mentalnego dresiarstwa.
--
TA

Data: 2012-07-30 17:47:07
Autor: rAzor
Wilk vs Tytus
> [...]

I chodzi mi o to, zeby takich Wilkow tu nie bylo.
Tymczasem jak widze jest tu spore spoleczne poparcie dla mentalnego

Widocznie naród woli dresiarzy (rzekomych) od zdeklarowanych pieniaczy i kłótników.
--
Z teściową się nie dyskutuje. Do teściowej się strzela w obronie własnej.

Data: 2012-08-09 16:45:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk vs Tytus
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Sun, 29 Jul 2012 21:53:48 +0200,
pl.rec.rowery:
Modelowym przykladem kury akceptujacej porzadek dziobania jest np. kol. Karweta.

Bądź pan łaskaw, panie Sadurski, nie wycierać sobie swojej zaplutej jadem
twarzy moim nazwiskiem, albo przynajmniej wykaż resztki tzw. jaj (hiszp.
"cojones") i usuń mnie z KF celem podjęcia względnie merytorycznej dyskusji
o czymkolwiek, bo jak na razie twoje czyny potwierdzają to, co napisałeś o
sobie w pierwszym poście, a co ponoć miał napisać Michał Wolff.

--
Pozdrowienia,

Wilk vs Tytus