Wilk vs Tytus

Data: 2012-07-31 12:04:19
Autor: ziemo
Wilk vs Tytus
W dniu 2012-07-29 15:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
<cut the bullshit>

Baton wróć ;)

--
Ziemo

Data: 2012-07-31 12:14:07
Autor: Absceu4
Wilk vs Tytus

<cut the bullshit>

Baton wróć ;)

+1000
Click do kompletu i zrobia tutaj porządek :)
A znajdzie ktos linka, na ktorym Baton pocina na takim małym rowerku? :)

--
PZDR!

Data: 2012-07-31 14:30:53
Autor: ziemo
Wilk vs Tytus
W dniu 2012-07-31 12:14, Absceu4 pisze:

[...]

click'a nawet spotkałem niedawno, ale nie wyglądał jakby mu się chciało, Baton też ma raczej lepsze rozrywki. Precel jak chyba reszta juznetu nie zestarzał się jak wino. ;)

--
Ziemo

Data: 2012-07-31 18:27:30
Autor: chester
Wilk vs Tytus
W dniu 31.07.2012 14:30, ziemo pisze:
[...]

Szkoda - brakuje mi stringów ;-)

Precel jak chyba reszta juznetu nie zestarzał się jak wino. ;)
Smutne, ale prawdziwe :-(

chester

Data: 2012-07-31 12:17:36
Autor: Titus Atomicus
Wilk vs Tytus
In article <5017adcb$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>,
 ziemo <no@email> wrote:

W dniu 2012-07-29 15:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
<cut the bullshit>

Baton wróć ;)
Bardzo rezulutne i merytoryczne.
Dresiarz czy przyglup?
Tak czy siak, lecisz do wora. Mam tam kilka tuzinow takich.
--
TA

Data: 2012-07-31 13:05:23
Autor: ziemo
Wilk vs Tytus
ziemo <no@email> wrote:

[...]

Spierdalaj ;)

MSPANC

--
Ziemo

Data: 2012-07-31 17:56:56
Autor: solar
Wilk vs Tytus
W dniu 31-07-2012 12:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Bardzo rezulutne i merytoryczne.
Dresiarz czy przyglup?
Tak czy siak, lecisz do wora. Mam tam kilka tuzinow takich.

Qrna, człowieku, ty masz faktycznie nawalone we łbie.
Kiedyś wasz "konflikt" był folklorem, na zasadzie baby z brodą, teraz zdecydowanej większości on kompletnie nie obchodzi i naprawdę nie potrzeba twoich elaboratów, tłumaczeń czy innych genez.
Przeglądając z nudów te wątki, jak dla mnie to ty wychodzisz na przygłupa i dresiarza.
Może po prostu wrzuć do KF wszystkich z precla i będziesz mógł do woli, bez przeszkód pisać swoje wersje wydarzeń...

"Nie potrzeba świątyń, nie potrzeba skomplikowanych filozofii. Mój mózg i moje serce są świątyniami, a moją filozofią jest życzliwość."
                                      Dalajlama

Data: 2012-07-31 18:11:25
Autor: Titus Atomicus
Wilk vs Tytus
In article <jv8v84$itb$1@inews.gazeta.pl>, solar <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote:

> [...]

Może po prostu wrzuć do KF wszystkich z precla i będziesz mógł do woli, bez przeszkód pisać swoje wersje wydarzeń...

Skoro cie to mnie obchodzi, to nie czytaj, przyglupie. Przymusu nie ma.
I nie mow mi, co mam robic. Na razie to ciebie dopisuje do filtra.
Dobrze by tez bylo, gdybys zapoznal sie z tym prostem ficzerem jakim jest KF. Wiec nie badz ciota (jak to mowi twoj wybraniec) i popros kogos o pomoc w konfiguracji.
Dziekuje za merytoryczna wypowiedz.
--
TA

Data: 2012-07-31 19:20:48
Autor: solar
Wilk vs Tytus
W dniu 31-07-2012 18:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Poodpowiadam, jak to ty robisz, analizując każde zdanie.

Skoro cie to mnie obchodzi, to nie czytaj, przyglupie. Przymusu nie ma.

A gdzie wspomniałem o przymusie? Przecież napisałem, że z nudów. Ludzie z nudów robią różne dziwne rzeczy.

I nie mow mi, co mam robic. Na razie to ciebie dopisuje do filtra.

Jakbym ci coś kazał. To była propozycja, dobra rada, w żadnym wypadku przymus. Chyba, że nie rozróżniasz takich niuansów w języku pisanym.

Dobrze by tez bylo, gdybys zapoznal sie z tym prostem ficzerem jakim
jest KF. Wiec nie badz ciota (jak to mowi twoj wybraniec) i popros kogos
o pomoc w konfiguracji.

A tego już w ogóle nie rozumiem. Że niby ciebie mam wrzucić do KF? Jakbym chciał, poszukałbym w google i jakoś sobie poradził. Ale co bym robił, gdy się nudzę przed kompem?
I jaki wybraniec? Że niby Wilk mój wybraniec? To według ciebie cały świat dzieli się tylko na tych co albo popierają Titusa, albo Wilka?
No to już niezły poziom fundamentalizmu...

Dziekuje za merytoryczna wypowiedz.

A proszę bardzo. Powinieneś być zadowolony, że ktoś czyta te twoje żale. I naprawdę, to, że odbieram cię jako niezrównoważonego emocjonalnie pieniacza, nie oznacza, że najbardziej na świecie chciałbym jeździć na tandemie z Wilkiem.

"Zarodek męski staje się człowiekiem po 40 dniach, żeński po 80."
                               św. Tomasz z Akwinu

Data: 2012-07-31 20:43:58
Autor: biodarek
Wilk vs Tytus
W dniu 2012-07-31 12:04, ziemo pisze:
W dniu 2012-07-29 15:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
<cut the bullshit>

Baton wróć ;)

Jasne -Baton wróć, bo pan Ziemo chciałby sobie dla rozrywki poczytać coś śmiesznego na preclu ;) A może tak samemu coś napisać, hę?

Coś z archiwum, aby nawiązać do tematu tego wątku:
http://www.baton.krowa.org/www/crete4/imagepages/image95.htm
http://www.baton.krowa.org/www/crete4/imagepages/image105.htm

BTW dobrze kojarzę Cię z PLV? Jeśli tak, to jeździłem z Tobą zimą :)
Wprawdzie anonimowo, ale wytłumaczyłem się Asedio podczas spotkania w realu.

--
biodarek

Data: 2012-08-09 13:12:41
Autor: karbar