Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ± Tatr

Data: 2011-09-28 14:16:06
Autor: Titus Atomicus
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ± Tatr
In article <895d9e22-11d4-4870-90b9-9c4e8b557e54@u13g2000vbx.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

Zapraszam na relację i zdjęcia z mojego pierwszego poważniejszego
wyjazdu terenowego w góry. Odcinek beskidzki mocno rozczarował, za to
wspaniałe tatrzańskie widoki wynagrodziły to wszystko w pełni:
http://wilk.bikestats.pl/

Relacja jest ułożona (jak to na bikestats) w ten sposób, że ostatni
dzień jest u góry, a pierwszy na dole

Az zajrzalem,
Tylko ze spodziewalem sie ze kol. Wilk czyms mnie zaskoczy.
'Grania Tatr' - wyobrazalem sobie, z wielkim trudem, kol. Wilka robiacego gran glowna Tatra na swoim scigaczu.
A tu okazuje sie, ze tytul byl tylko taka forma autopromocji.
Lipa.
I wciaz nie wiem, czy nadecie bijac z relacji to znowu jakas inteligentna ironia i nawiazanie do relacji Braci Duszak (tez imho lepszych bufonow) czy tez jednak bufonada wlasciwa koledze Wilkowi.

A i jeszcze jedno. Wilk w stroju rowerowym na Orlej Perci wyglada doprawdy cudacznie.
Pewnie te zdjecia trafia na fora gorskie gdzies obok zdjec pan w kozaczkach etc.

TA

Data: 2011-09-28 06:12:03
Autor: Wilk
On 28 Wrz, 14:16, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

Zawi¶ć to niestety bardzo popularne w¶ród Polaków uczucie, a to
przebija z większo¶ci postów preclowych "prawdziwych znawców gór"....
Byłem na tatrzańskich graniach, jechałem po nich rowerem, jak i
spacerowałem po nich pieszo ciekawymi szlakami,  w sumie spędziłem na
nich wiele godzin - więc nie ma tu żadnego naci±gania. Koniec, kropka..
Jak kto¶ się spodziewał po takim tytule przeprawy z rowerem na plecach
przez cał± główn± grań Tatr - jego problem. Ty zatytułowałe¶ swoj±
wyprawę "Dookoła Tatr" - a faktycznie przejechałe¶ jej najwyższ± czę¶ć
poci±giem, więc zamiast szukać ĽdĽbła w moim oku rozejrzyj się za
belk± w swoim.

A i jeszcze jedno. Wilk w stroju rowerowym na Orlej Perci wyglada
doprawdy cudacznie.
Pewnie te zdjecia trafia na fora gorskie gdzies obok zdjec pan w
kozaczkach etc.

Na szczę¶cie opinia takich kolesi jak Ty - nie ma dla mnie żadnego
znaczenia. Strój (poza butami) sprawdził się doskonale, lepiej niż
zwykły strój turystyczny. Spodenki kolarskie na skałach pomagały,
koszulka rowerowa ¶wietnie oddycha, a dzięki kieszeniom na plecach
aparat fotograficzny miałem w każdej chwili pod ręk±; rękawiczki
kolarskie miało wiele osób. To, że kto¶ jest na tyle ograniczony, że
dziwi go każda odmienno¶ć od ogólnie przyjętych reguł - nie moja
broszka. Jeste¶ już starym człowiekiem, wychowanym w realiach PRL-
owskiej urawniłowki, więc niechęć do wszelakich nowo¶ci i odmienno¶ci
w Twoim przypadku jest łatwa do wytłumaczenia.

czy tez jednak bufonada wlasciwa koledze Wilkowi.

EOT trollu, zgło¶ się do psychiatry, kompleks niższo¶ci jest do
wyleczenia.

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-28 13:39:07
Autor: Marek
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
Wilk:

Byłem na tatrzańskich graniach, jechałem po nich rowerem, jak i
spacerowałem po nich pieszo ciekawymi szlakami,  w sumie spędziłem na
nich wiele godzin - więc nie ma tu żadnego naciągania. Koniec, kropka.
Jak ktoś się spodziewał po takim tytule przeprawy z rowerem na plecach
przez całą główną grań Tatr - jego problem. Ty zatytułowałeś swoją
wyprawę "Dookoła Tatr" - a faktycznie przejechałeś jej najwyższą część
pociągiem, więc zamiast szukać źdźbła w moim oku rozejrzyj się za
belkÄ… w swoim.

PiszÄ™ w tym wÄ…tku po raz pierwszy. I ostatni, bo robi siÄ™ flamewar. To
à propos wcześniejszych postów użytkownika o tym samym nicku.
Obejrzałem Twoje zdjęcia i przeczytałem podpisy. Tylko to w Twojej
sieciowej produkcji jestem w stanie strawić :).
Podobało mi się. Jak zwykle ambitna trasa. Trudno mi nawet krytykować
jazdę powyżej schroniska na Polanie Chochołowskiej, czyli naruszenie
przepisów parkowych. Choć ja w podobnych okolicznościach raczej
prowadzÄ™ lub niosÄ™ rower, albo robiÄ™ z niego "cyklotaczki". Bo
zabroniona i rzeczywiście szkodliwa na nieutwardzonym terenie jest
tylko jazda. Miej jednak świadomość, że publikacja takich zdjęć jest
nieetyczna i może być przyczyną kłopotów.
Jak zwykle masz problem z adekwatnością tekstu do opisywanych faktów.
Tytuł "Granią Tatr" nie jest adekwatny nawet do wycieczek pieszych,
jakie odbyłeś w czasie tej wyprawy. Bo w liczbie pojedynczej jest
oczywiste, że chodzi o grań główną. A tam byłeś tylko w punkcie (na
Wołowcu). Nie jest też prawdą, że jeździłeś po tatrzańskich graniach.
Rower został w miejscu, w którym można mówić jedynie o grzbietach.
Daruj sobie ripostÄ™, w ktĂłrej znĂłw przeczytam, ĹĽe nie jesteĹ›
geografem. I bez tego wiem, że rzucam grochem o ścianę. Nadal jesteś
ignorantem, bo tego uczÄ… na przyrodzie w podstawĂłwce. Mimo to liczÄ™ na
konstruktywną reakcję. Choć po tym, jak potraktowałeś bardzo wyważony
komentarz Jacka G. (choć w kwestii gór i kultury wypowiedzi do pięt mu
nie sięgasz), to liczenie jest pewnie naiwne. Ucz się od titusa....
który konstruktywnie właśnie podchodzi do takich uwag. A tytuł jego
relacji jest jak najbardziej adekwatny, więc grając tą kartą tylko się
ponownie ośmieszasz.
Mniej bufoński, lecz bliższy prawdy byłby tytuł w stylu: GSzB i Tatry,
Beskidzkie grzbiety i tatrzańskie doliny, Górski debiut na MTB...

Jak zwykle masz problem z przesadną arbitralnością wypowiedzi.
Ponownie zachęcam do stosowania w opisach zwrotów: według mnie, moim
zdaniem, uważam że ...itp. Prawdopodobnie nie byłoby wtedy tej
nerwowej reakcji rowerzystów - górali. Piszesz, jakbyś wiedział
wszystko o słoniu, bo widziałeś jego... stercum. Na dodatek
najwyraźniej jeszcze nie umiesz jeździć po górach. Jak się nauczysz,
Beskidy bardzo Ci się spodobają. Choćby wspomniany masyw Radziejowej,
gdzie jest sporo szybkich, ale także wymagających dróg. Choć z
perspektywy Warszawy lepszym celem byłyby Sudety. Po czasach
niemieckiej gospodarki więcej tam dobrych dróg i teren bardziej
zróżnicowany technicznie i krajobrazowo.

Życzę powodzenia na górskich szlakach południa Europy i zmiany
nastawienia do naszych gĂłrskich szlakĂłw :).

--
Marek

Data: 2011-09-29 05:03:43
Autor: Wilk
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 28 Wrz, 22:39, Marek <h....@op.pl> wrote:

Piszę w tym w±tku po raz pierwszy. I ostatni, bo robi się flamewar.

Kolejny raz próbujesz tu grać arbitra elegantiarum i bezstronnego
sędziego (jak to miało miejsce parę linijek wyżej w przypadku Alfera).
Pora, żeby¶ zrozumiał, że flameware'y nie tworz± się z niczego, więc
jak tak nad nimi ubolewasz - to zamknij buĽkę i się nie udzielaj. A
jak się już udzielasz - to nie próbuj nam tu grać Wujka Dobra Rada, bo
sam w bagienku już się nieraz wytaplałe¶

 Bo w liczbie pojedynczej jest oczywiste, że chodzi o grań główn±.

A niby na jakiej podstawie to jest oczywiste???
Gdzie napisałem, że chodzi o grań główn±? Prawem kaduka sobie
wymy¶liłe¶, że jak napisałem grań to musi to oznaczać grań główn±, a
przecież to bynajmniej nie jest jedyna grań w Tatrach - i na tej
podstawie snujesz wszystkie swoje dalsze rozważania. Odcinek Grze¶ -
Wołowiec to Północna Grań Wołowca, a odcinek ¦winicka Przełecz -
Skrajny Granat (który pokonałem pieszo) - prowadzi w większo¶ci grani±
główn± Tatr Wysokich.

Więc całe Twoje rozważanie w tej mierze - jest po prostu nierzetelne,
wszystko oparłe¶ na błędnym założeniu, że tytuł "Grani± Tatr" jest
równoważny tytułowi "Główn± Grani± Tatr".

Nie jest też prawd±, że jeĽdziłe¶ po tatrzańskich graniach.
Rower został w miejscu, w którym można mówić jedynie o grzbietach.

Odcinek Grze¶ - Wołowiec (który pokonałem rowerem do wysoko¶ci 1950m,
a od 1950m do 2064m pieszo) to Północna Grań Wołowca:
http://pl.wikipedia.org/wiki/P%C3%B3%C5%82nocna_gra%C5%84_Wo%C5%82owca

Daruj sobie ripostę, w której znów przeczytam, że nie jeste¶
geografem. I bez tego wiem, że rzucam grochem o ¶cianę.

No i powiedz jak można z Tob± dyskutować poważnie? Jak z góry wszystko
wiesz lepiej - to o czym mamy rozmawiać? Udowodniłem Ci, że odcinek
Grze¶ - Wołowiec jest grani± (o czym jak widać z Twojej wypowiedzi nie
wiedziałe¶), jak chcesz polemizować z faktami - Twoja sprawa.

Nadal jeste¶
ignorantem, bo tego ucz± na przyrodzie w podstawówce.

Ciekawa teoria w ustach człowieka, który nie wie, że w Tatrach oprócz
głównych mamy także i boczne granie...

Mimo to liczę na konstruktywn± reakcję.

Ja też.

więc graj±c t± kart± tylko się ponownie o¶mieszasz.

Kolejny raz - nie próbuj nam tu grać arbitra elegantiarum, bo masz na
to zdecydowanie za dużo brudu za uszami; n-ty raz aktywnie
uczestniczysz w preclowej nawalance.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-29 12:46:36
Autor: Menel
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
>  Bo w liczbie pojedynczej jest oczywiste, =BFe chodzi o gra=F1 g=B3=F3wn=
=B1.

A niby na jakiej podstawie to jest oczywiste???
Gdzie napisa=B3em, =BFe chodzi o gra=F1 g=B3=F3wn=B1? Prawem kaduka sobie
wymy=B6li=B3e=B6, =BFe jak napisa=B3em gra=F1 to musi to oznacza=E6 gra=F1
=
g=B3=F3wn=B1, a
przecie=BF to bynajmniej nie jest jedyna gra=F1 w Tatrach - i na tej
podstawie snujesz wszystkie swoje dalsze rozwa=BFania.

obie nazwy stosuje się wymiennie: http://z-ne.pl/t,haslo,1573.html

Data: 2011-09-29 05:57:39
Autor: Wilk
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 29 Wrz, 14:46, "Menel " <mene...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

obie nazwy stosuje si wymiennie:http://z-ne.pl/t,haslo,1573.html

Takie stosowanie - jest zwykłym błędem, wynikaj±cym z
nieprecyzyjno¶ci. Skoro jest wiele innych grani Tatr oprócz głównej -
to nie można uznawać tekstu "grań Tatr" za tożsamy z tekstem "główna
grań Tatr".
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-29 13:15:58
Autor: Ryszard Mikke
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
On 29 Wrz, 14:46, "Menel " <mene...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> obie nazwy stosuje si wymiennie:http://z-ne.pl/t,haslo,1573.html

Takie stosowanie - jest zwyk=B3ym b=B3=EAdem, wynikaj=B1cym z
nieprecyzyjno=B6ci. Skoro jest wiele innych grani Tatr opr=F3cz g=B3=F3wnej=
 -
to nie mo=BFna uznawa=E6 tekstu "gra=F1 Tatr" za to=BFsamy z tekstem "g=B3=
=F3wna
gra=F1 Tatr".

Ale uzus jest taki, a nie inny i nie masz co z nim walczyc. W jezyku polskim
(w kazdym zreszta) jest cale mnostwo takich przypadkow, ze okreslenie jest
nielogiczne, ale sie przyjelo i powszecnie stosuje.

Nie widze sensu Twojej walki. Zahaczyles o Gran Tatr, to sie chwal, chocby i w
tytule. Ze naciagany? A niech przeczytaja naglowki gazet, czy innych serwisow
i sprawdza, jak sie maja do tresci. A jak chca sie czepiac - trudno, niech sie
czepiaja, olac to.

Posty i wpisy na blogach pisze sie po to, zeby ktos przeczytal. Chwytliwy
tytul przyciaga uwage. Robie to samo, tyle ze z postmodernistycznym
mrugnieciem oka ;)

--
rmikke

Data: 2011-09-29 06:37:13
Autor: Wilk
On 29 Wrz, 15:15, "Ryszard Mikke" <rmi...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Ale uzus jest taki, a nie inny i nie masz co z nim walczyc. W jezyku polskim
(w kazdym zreszta) jest cale mnostwo takich przypadkow, ze okreslenie jest
nielogiczne, ale sie przyjelo i powszecnie stosuje.

Ale przeczytałe¶ post kolegi Marka (nie Karwety) który t± sprawę
poruszył? Zarzucił mi zupełny brak wiedzy, był łaskaw napisać, że tego
ucz± na geografii w podstawówce oraz to, że odcinek gdzie dojechałem
nie jest grani±. Więc st±d moja rzeczowa odpowiedĽ na t± kwestię i
tłumaczenie że jest to Północna Grań Wołowca. Nie można mi więc
zarzucać nadużycia, bo grani± Tatr jak najbardziej jechałem.

A tytuł relacji dałem oczywi¶cie na takiej zasadzie jak to opisałe¶ -
bo po to jest tytuł by wygl±dał atrakcyjnie i zachęcał do zapoznania
się z relacj±, kłamliwy nie jest w żadnym razie. Na takiej samej
zasadzie można się czepiać do tytułu wyprawy "Nordkapp" - bo przecież
jechałem 30 dni przez Norwegię i Szwecję, a na Nordkappie to byłem
może 5-6 godzin; a jako¶ nie widzę by ludzie się do takich tytułów
czepiali. Po prostu ta cała sprawa tytułu to dowód na prawdziwo¶ć
stwierdzenia - "jak chcesz uderzyć - to kij się zawsze znajdzie".
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-29 17:24:07
Autor: Titus Atomicus
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ± Tatr

Ja w kwestii formalnej.
TĘ sprawę.
Tego tez ucza w podstawowce.
W kazdym razie - za PRLu uczyli...

TA

Data: 2011-09-29 08:40:07
Autor: Wilk
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 29 Wrz, 17:24, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Ja w kwestii formalnej.
Tę sprawę .

Prawdziwy pies gończy!
Ale jak widać cierpliwo¶ć popłaca, po szczegółowej analizie wszystkich
moich wypowiedzi w tym w±tku w końcu naszemu Titusowi udało się tak
celnie przypierd. niczym sam Witalij Kliczko...
Moje gratulacje, jeste¶ naprawdę wielki!
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-30 14:46:35
Autor: Coaster
On 9/29/11 5:40 PM, Wilk wrote:
[...]

Sam wielokrotnie skaldales 'zamowienie'. Jak Kuba Bogu... :-P

--
PoZdR
"Brown's Law Of Tire Sizing:

Data: 2011-09-30 15:09:09
Autor: Titus Atomicus
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ± Tatr
In article <d74c727a-23d0-44be-bb30-0874a3a2ae0c@z8g2000yqb.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

moich wypowiedzi w tym w±tku w końcu naszemu Titusowi udało się tak
celnie przypierd. niczym sam Witalij Kliczko...

Och, udaje mi sie to znacznie czesciej. Zreszta, nie tylko mi. I w sprawach znacznie wiekszego kalibru.
Tylko publicznie udajesz, ze tego nie widzisz.

Moje gratulacje, jeste¶ naprawdę wielki!

Dzieki za slowa uznania.

TA

Data: 2011-09-29 13:30:29
Autor: Menel
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
> [...]

> obie nazwy stosuje si wymiennie:http://z-ne.pl/t,haslo,1573.html

Takie stosowanie - jest zwyk=B3ym b=B3=EAdem, wynikaj=B1cym z

Masz absolutn± rację. Na bikestats piszesz o "Grani Tatr" a na preclu o "grani Tatr" a to dwie różne rzeczy.

Data: 2011-09-29 06:48:29
Autor: Wilk
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 29 Wrz, 15:30, "Menel " <mene...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Masz absolutn racj . Na bikestats piszesz o "Grani Tatr" a na preclu
o "grani Tatr" a to dwie r ne rzeczy.

Gdzie niby piszę? Z wielkiej litery jest jedynie w tytule, bo jest to
pierwsze słowo owego tytułu, więc chyba oczywiste jest że piszemy je z
wielkiej litery.

Co chcesz na siłę udowodnić łapi±c się lew± ręk± na prawe ucho?
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-29 14:52:16
Autor: Coaster
On 9/29/11 2:46 PM, Menel wrote:
Wilk<m-wolff@wp.pl>  napisał(a):

[...]

I tak nie przyzna sie do niewiedzy i jak zwykle odwroci kota ogonem... Zupelnie jak alter ego kol. MW - Hiacynta Bucket z serialu "Co ludzie powiedza". ;-)

Data: 2011-09-29 06:14:16
Autor: Wilk
On 29 Wrz, 14:52, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

> obie nazwy stosuje si wymiennie:
>http://z-ne.pl/t,haslo,1573.html

I tak nie przyzna sie do niewiedzy

Kolejny arbiter elegantiarum!
Oczywi¶cie, że się nie przyznam bo nie ma do czego. Sam się
kompromitujesz uważaj±c to co zacytował Menel za prawdę objawion±..
Skoro jest wiele różnych grani Tatr - to w żadnym razie nie można
uznawać że tekst "grań Tatr" znaczy to samo co "główna grań Tatr".
Stać Cię na rzeczowe skomentowanie tego - czy będziesz dalej tylko
pluł? Bo przykro patrzeć jak zniżasz się do poziomu półgłówków klasy
Karwety czy Sobocińskiego
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-29 13:46:49
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-09-29, Wilk wrote:
On 29 Wrz, 14:52, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

> obie nazwy stosuje si wymiennie:
>http://z-ne.pl/t,haslo,1573.html

I tak nie przyzna sie do niewiedzy

Kolejny arbiter elegantiarum!
Oczywiście, że się nie przyznam bo nie ma do czego. Sam się
kompromitujesz uważając to co zacytował Menel za prawdę objawioną.
Skoro jest wiele różnych grani Tatr - to w żadnym razie nie można
uznawać że tekst "grań Tatr" znaczy to samo co "główna grań Tatr".

To w zasadzie akademicka dysputa, ale właśnie dla mnie znaczy to samo -
tak samo jak szczytem Alp będzie Mont Blanc, a nie byle jakiśtam pagór u
podnóży. Dałeś pretensjonalny (czy też "prasowy":) tytuł, więc się nie
dziw, że niektórych ta pretensjonalność razi.

Data: 2011-09-29 06:51:39
Autor: Wilk
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 29 Wrz, 15:46, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

To w zasadzie akademicka dysputa, ale wła¶nie dla mnie znaczy to samo -
tak samo jak szczytem Alp będzie Mont Blanc, a nie byle jaki¶tam pagór u
podnóży. Dałe¶ pretensjonalny (czy też "prasowy":) tytuł, więc się nie
dziw, że niektórych ta pretensjonalno¶ć razi.

Nie kolego. Marek zarzucił mi brak wiedzy ¶ci¶le geograficznej. A z
geograficznego punktu widzenia - strzelił po prostu byka, bo odcinek
Grze¶ - Wołowiec jest grani± i nie ma z tym dyskusji.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostarda.pl

Data: 2011-09-29 14:05:03
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

[...]

Nie kolego. Marek zarzucił mi brak wiedzy ściśle geograficznej. A z
geograficznego punktu widzenia - strzelił po prostu byka, bo odcinek
Grześ - Wołowiec jest granią i nie ma z tym dyskusji.

Ale ja nie mówię o tym, co Ci zarzucił Marek - tylko o prostym fakcie:
zatytuowałeś swoją wycieczkę "Granią Tatr". Dla mnie znaczenie tej frazy
jest jednoznaczne, jako "The GraniÄ… Tatr".

BTW, Twoja strona na neostradzie nie działa.

Data: 2011-09-29 07:15:10
Autor: Wilk
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 29 Wrz, 16:05, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Ale ja nie mówię o tym, co Ci zarzucił Marek - tylko o prostym fakcie:
zatytuowałe¶ swoj± wycieczkę "Grani± Tatr". Dla mnie znaczenie tej frazy
jest jednoznaczne, jako "The Grani± Tatr".

Twój problem. Taka jest rola tytułu - akcentuje najatrakcyjniejsze
momenty wyprawy. Jako¶ tytuł mojej relacji z 2006 Nordkapp nikogo nie
raził; podobnie jak i Barcelona czy Giro d'Alpi (po do¶ć małym wycinku
Alp). Nie oszukuj się - gdyby taki tytuł wrzuciła pierwsza z brzegu
osoba to nikt by na to nie zwrócił uwagi (jak nie zwrócił nikt na
forum sakwiarskim gdzie również go pu¶ciłem). Ale że wrzuciłem go
tutaj ja - zaraz się pojawiła sfora ujadaj±cych kundelków.

BTW, Twoja strona na neostradzie nie działa.

Działa, działa - sprawdĽ dokładnie adres.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-29 14:22:39
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

[...]

momenty wyprawy. Jakoś tytuł mojej relacji z 2006 Nordkapp nikogo nie
raził; podobnie jak i Barcelona czy Giro d'Alpi (po dość małym wycinku
Alp). Nie oszukuj się - gdyby taki tytuł wrzuciła pierwsza z brzegu
osoba to nikt by na to nie zwrócił uwagi (jak nie zwrócił nikt na
forum sakwiarskim gdzie również go puściłem). Ale że wrzuciłem go
tutaj ja - zaraz się pojawiła sfora ujadających kundelków.

Jak to mawiajÄ…, "kto sieje burzÄ™, zbiera wiatr".

BTW, Twoja strona na neostradzie nie działa.

Działa, działa - sprawdź dokładnie adres.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Przed chwilą zatem nie działała (kierowała na główną stronę neostrady),
widocznie coĹ› chwilowo popaprali.

Data: 2011-09-29 14:51:09
Autor: Ryszard Mikke
On 2011-09-29, Wilk wrote:

> [...]
> momenty wyprawy. JakoĹ&#65533; tytuĹ&#65533; mojej relacji z 2006 Nordkapp nikogo nie
> raziĹ&#65533;; podobnie jak i Barcelona czy Giro d'Alpi (po doĹ&#65533;Ä&#65533; maĹ&#65533;ym wycinku
> Alp). Nie oszukuj siÄ&#65533; - gdyby taki tytuĹ&#65533; wrzuciĹ&#65533;a pierwsza z brzegu
> osoba to nikt by na to nie zwrĂłciĹ&#65533; uwagi (jak nie zwrĂłciĹ&#65533; nikt na
> forum sakwiarskim gdzie rĂłwnieĹĽ go puĹ&#65533;ciĹ&#65533;em). Ale ĹĽe wrzuciĹ&#65533;em go
> tutaj ja - zaraz siÄ&#65533; pojawiĹ&#65533;a sfora ujadajÄ&#65533;cych kundelkĂłw.

Jak to mawiajÄ&#65533;, "kto sieje burzÄ&#65533;, zbiera wiatr".

W kwesti formalnej: mawiaja dokladnie odwrotnie. Trzeba siac, siac, siac...
tfu, zapetlilem sie. Sieje sie wiatr, a zbiera burze.

--
rmikke

Data: 2011-09-29 14:53:43
Autor: Jan Srzednicki
Wilk wjeĹĽdĹĽa w teren - czyli grani? Tatr
On 2011-09-29, Ryszard Mikke wrote:
> [...]

W kwesti formalnej: mawiaja dokladnie odwrotnie. Trzeba siac, siac, siac...
tfu, zapetlilem sie. Sieje sie wiatr, a zbiera burze.

Ojtam. ;)

Data: 2011-09-29 16:58:06
Autor: geos
Jan Srzednicki wrote:
Przed chwilą zatem nie działała (kierowała na główną stronę neostrady),
widocznie coĹ› chwilowo popaprali.

znajdź różnicę ;)

http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl
http://www.wyprawyrowerowe.neostarda.pl

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-09-29 15:02:11
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-09-29, geos wrote:
Jan Srzednicki wrote:
[...]

A faktycznie. MW zepsuł sobie sygnaturkę. :)

Data: 2011-09-29 21:55:36
Autor: Coaster
Wilk wrote:
[...]

Moim zdaniem czy to w innych dziedzinach (np. tlumaczeniach technicznych tekstow z innych jezykow) czy w geografii jezeli cos nie jest jednoznaczne i budzi watpliwosci nalezy wyraznie precyzowac o czym mowa. Inaczej zawsze powstana jakies watpliwosci.

Stać Cię na rzeczowe skomentowanie tego - czy będziesz dalej tylko
pluł?

Chyba ci sie cos pomylilo.

Bo przykro patrzeć jak zniżasz się do poziomu półgłówków klasy Karwety czy Sobocińskiego

Tylko sie nie poplacz z nadmiaru przykrosci - moze jednak wyslac Ci paczke chusteczek?

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2011-09-29 14:00:29
Autor: Wilk
On 29 Wrz, 21:55, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

> Bo przykro patrzeć jak zniżasz się do poziomu półgłówków klasy Karwety czy Sobocińskiego

Tylko sie nie poplacz z nadmiaru przykrosci - moze jednak wyslac Ci
paczke chusteczek?

Je¶li masz ambicję zostania drug± Karwet± - be my guest. Chusteczki
chętnie przyjmę, bo ze ¶miechu czasem łzy też polec±.
Innych Twoich wypocin komentować nie będę, szkoda mojego czasu; miałem
przyjemno¶ć dyskutowania z Tob± gdy co¶ sob± reprezentowałe¶;
natomiast jak najdzie mnie ochota na nawalankę (a ostatnio jest tutaj
tak schematycznie, że już mnie to przestaje bawić) - to wolę jednak
oryginały (a Titus z Karwet± już na to r±czki zacieraj±).
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-02 00:36:48
Autor: Coaster
Wilk wrote:
[...]

Jeśli masz ambicję zostania drugą Karwetą - be my guest.

W Twojej wyobrazni :-P

Chusteczki chętnie przyjmę,

Podaj namiar :-P

bo ze śmiechu czasem łzy też polecą.

Tak sie mowi. I jeszcze "cos mi wpadlo do oka" :-)

Innych Twoich wypocin komentować nie będę,

LOL!

szkoda mojego czasu;

A to juz ROFTL.

miałem przyjemność dyskutowania z Tobą

Szczerze - nie zauwazylem - podaj jakies konkretne przyklady.

gdy coś sobą reprezentowałeś;

Tu to nawet ROFTLMAO.

natomiast jak najdzie mnie ochota na nawalankÄ™

A te ochote to IMHO masz non stop.

(a ostatnio jest tutaj tak schematycznie,

:-)))))

że już mnie to przestaje bawić)

Ooooo, jednak chusteczki potrzebne? :-(( ;-)

- to wolę jednak oryginały (a Titus z Karwetą już na to rączki zacierają).

Dosc niejasne - rzeklbym nawet zagmatwane - w Twoim stylu. Myslisz pewnie o dzielach sztuki?

Data: 2011-09-29 14:14:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
Wilk, Thu, 29 Sep 2011 05:03:43 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Udowodniłem Ci, że odcinek
Grze¶ - Wołowiec jest grani±

To jeszcze udowodnij, że Beskid ¦l±ski i Żywiecki przeniesiono w Tatry,
oraz że Tatry przeniesiono w Beskidy wschodnie, bo tak na blogu napisałe¶.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-09-29 14:18:10
Autor: lukket
W dniu 2011-09-29 14:03, Wilk pisze:
  a odcinek ¦winicka Przełecz -
Skrajny Granat (który pokonałem pieszo) - prowadzi w większo¶ci grani±
główn± Tatr Wysokich.
Je¶li już u¶ci¶lamy, to do grani głównej Tatr Wysokich należy jedynie odcinek ¦winicka Przełęcz - ¦winica. Ci±g dalszy Orlej Perci jest położony w grzbiecie bocznym, którego zwornikiem jest wła¶nie ¦winica.

pozdr
Łukasz

Data: 2011-09-29 05:28:02
Autor: Wilk
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 29 Wrz, 14:18, lukket <lu...@gazeta.pl> wrote:

Je li ju u ci lamy, to do grani g wnej Tatr Wysokich nale y jedynie
odcinek winicka Prze cz - winica. Ci g dalszy Orlej Perci jest
po o ony w grzbiecie bocznym, kt rego zwornikiem jest w a nie winica.

Racja, tego nie doczytałem. Ale jak najbardziej dalej jest to grań
(choć nie główna)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-28 14:36:35
Autor: Menel
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
Zawi=B6=E6 to niestety bardzo popularne w=B6r=F3d Polak=F3w uczucie, a to
przebija z wi=EAkszo=B6ci post=F3w preclowych "prawdziwych znawc=F3w g=F3r"=

Jaka zawi¶ć? Zrobiłe¶ ze 100km po górach i zaraz by¶ chciał zawi¶ci?

Data: 2011-09-28 15:33:25
Autor: Coaster
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 9/28/11 3:12 PM, Wilk wrote:
zgło¶ się do psychiatry

Wylewasz tu takie potoki zalu, zolci i pretensji, ze chyba sam powinienes sie tam zglosic...

Data: 2011-09-28 06:43:13
Autor: Wilk
On 28 Wrz, 15:33, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Wylewasz tu takie potoki zalu, zolci i pretensji, ze chyba sam
powinienes sie tam zglosic...

Napisałe¶ choć jedno słowo w temacie w±tku???
Więc tekst o tym kto tu wylewa swoje żale, żółcie i pretensje w Twoich
ustach brzmi cokolwiek zabawnie...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-28 15:56:14
Autor: Coaster
On 9/28/11 3:43 PM, Wilk wrote:
On 28 Wrz, 15:33, Coaster<manyp...@mac.com>  wrote:

Wylewasz tu takie potoki zalu, zolci i pretensji, ze chyba sam
powinienes sie tam zglosic...

Napisałe¶ choć jedno słowo w temacie w±tku???

Ale po co??? Biore przyklad z pewnego cyklisty, ktory jak sam twierdzi "precla traktuje jako grupe do 'zabicia czasu' a o jej merytorycznym poziomie ma ustalone (niskie) zdanie" i uwaza tez, ze "to dobre miejsce do roznych "okolorowerowych" nawalanek".
http://www.alfer.pl/Wolffprecel.jpg

Więc tekst o tym kto tu wylewa swoje żale, żółcie i pretensje w Twoich
ustach brzmi cokolwiek zabawnie...

:-P

Data: 2011-09-28 07:14:25
Autor: Wilk
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 28 Wrz, 15:56, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Ale po co???

Miło, że przyznajesz, że zwyczajnie postanowiłe¶ się zabawić prowadz±c
czysto personalny atak, przynajmniej uczciwie stawiasz sprawę.
Co prawda miałem Cię za osobę wyższych lotów niż do¶ć pospolite
internetowe debile w stylu Karwety; ale jak widać życie czasem nas
zaskakuje ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-28 16:52:40
Autor: Coaster
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 9/28/11 4:14 PM, Wilk wrote:
[....]
Co prawda miałem Cię za osobę wyższych lotów [...]

Wlasnie sie poplakalem!* A tak bardzo zalezalo mi na Twojej dobrej opinii!

* Ze smiechu :-P

Data: 2011-09-28 22:27:23
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
Wilk, Wed, 28 Sep 2011 07:14:25 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
internetowe debile w stylu Karwety;

Po pierwsze, liczę, że odszczekasz grzecznie.
Po drugie: definicja "internetowego debila" wg Michała "Wilka" Wolffa -
"człowiek, który ma życie poza rowerem i internetem, nie robi wszystkiego
na pokaz".
Następnym razem lepiej puknij się w łeb, go¶ciu.

Data: 2011-09-28 15:54:11
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 28 Sep 2011 15:33:25 +0200, Coaster napisał(a):

On 9/28/11 3:12 PM, Wilk wrote:
zgło¶ się do psychiatry

Wylewasz tu takie potoki zalu, zolci i pretensji, ze chyba sam powinienes sie tam zglosic...

nie bardzo mam ochotę wnikać w personalne niesnastki ale prawda jest taka
ze człowiek wrzuca relacje z wyprawy a pewna grupa ludzi dostaje małpiego
rozumu i zaczyna jakie¶ uprawiać jakie¶ pe¶ledniego gatunku trolowanie.

Data: 2011-09-28 07:26:14
Autor: Sławomir Rzosiński
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 28 Wrz, 15:54, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:

nie bardzo mam ochot wnika w personalne niesnastki ale prawda jest taka
ze cz owiek wrzuca relacje z wyprawy a pewna grupa ludzi dostaje ma piego
rozumu i zaczyna jakie uprawia jakie pe ledniego gatunku trolowanie.

Skoro podał na grupie link do swojej relacji, to musi liczyć się z
komentarzami tejże, również tymi krytycznymi.

Jaka jest reakcja Wolffa na te komentarze?

Szkoda tego typu wypowiedzi nawet komentować. Jak widzę - jedyn± pomyłk±
to jest publikowanie relacji z wyjazdu na preclu.

... to jak kolega Jacek G oceni atrakcyjno¶ć mojej trasy to mnie G obchodzi..

... i pora żeby¶ zrozumiał, że to co podoba się Tobie i paru innym osobom
niekoniecznie musi spodobać się mi i darował sobie swoje lekcje.

Po takich stwierdzeniach na my¶l przychodzi tylko jedno - BUFON!

--
Pozdrawiam.
Sławek

Data: 2011-09-28 17:00:32
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 28 Sep 2011 07:26:14 -0700 (PDT), Sławomir Rzosiński napisał(a):

[...]

faktycznie twa krytyka była wybitnie merytoryczna :)

Data: 2011-09-28 08:08:19
Autor: Sławomir Rzosiński
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
On 28 Wrz, 17:00, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:

faktycznie twa krytyka by a wybitnie merytoryczna :)

Zauważ, że moja krytyka dotyczyła jego reakcji na komentarze, nie za¶
samej relacji z wyjazdu.

--
Pozdrawiam.
Sławek

Data: 2011-09-28 18:52:52
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 28 Sep 2011 08:08:19 -0700 (PDT), Sławomir Rzosiński napisał(a):

On 28 Wrz, 17:00, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:

faktycznie twa krytyka by a wybitnie merytoryczna :)

Zauważ, że moja krytyka dotyczyła jego reakcji na komentarze, nie za¶
samej relacji z wyjazdu.

no wiem. A moja pierwsza uwaga w tej odnodze w±tku dotyczyła po¶ledniego
rodzaju trolowania i pod to sie załapałe¶ :P

Data: 2011-09-28 10:02:54
Autor: Sławomir Rzosiński
On 28 Wrz, 18:52, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:

no wiem. A moja pierwsza uwaga w tej odnodze w±tku dotyczyła po¶ledniego
rodzaju trolowania i pod to się załapałe¶ :P

Mea culpa. Obiecuję poprawę ;-)

--
Pozdrawiam.
Sławek

Data: 2011-09-28 22:28:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani± Tatr
Sławomir Rzosiński, Wed, 28 Sep 2011 07:26:14 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Skoro podał na grupie link do swojej relacji, to musi liczyć się z
komentarzami tejże, również tymi krytycznymi.

Jak ¶miesz się nie zgadzać z Michałem "Wilkiem" Wolffem!

Data: 2011-09-28 16:25:19
Autor: Coaster

On 9/28/11 3:12 PM, Wilk wrote:
[...]

Nie ma zadnych niesnasek. Wrzucasz np. informacje o zgubie, pewna osoba blyskawicznie wysyla 'merytoryczny' post "Ja pierdziu" i jest git.

Data: 2011-09-28 14:46:24
Autor: Titus Atomicus
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ± Tatr
PS
Kiedys dawno temu czytajac 'Pana Samochodzika i tajemnice tajemnic' natknalem sie na opis wygladu dyrektora Marczaka, ktory udawal sie incognito w Bieszczady. Podkute buty, lina etc.
- Z taki sprzetem widzialem taternikow udajacych sie na Zawrat i Orla Perc - skomentowal Baska.
Tyle, ze taternicy nie wspinaja sie po Zawracie i Orlej Perci. No chyba, ze schodza/wchodza i uzywaja jako drogi podejsciowej/zejsciowej. W taternickiej skali trudnosci Zawrat i Orla Perc to 0. Co co Zamarlej Turni to chyba trudno juz ja nazywac Mekka Taternikow.
Pierwsza droge wytyczono tam ponad 100 lat temu, a nastepne w latach dwudziestolecia miedzywojennego. Na tamte czasy przypada jej najwieksza popularnosc jako 'problemu'.
Obecnie wspinaja sie tam glownie kursanci.
TA (co wspinal sie tam jako kursant cwierc wieku temu)

Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ± Tatr