Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr

Data: 2011-09-28 09:22:54
Autor: karmi
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a): "dać sobie spokój z dziadowskimi Beskidami, które na rower niespecjalnie się
nadają"

Stwierdzić, że Beskid Śląski i Żywiecki nie nadaje się na MTB może tylko osoba
która kupiła sobie górala, ale niestety nie potrafi jeździć po górach. A
Kiczory to akurat jedna z najfajniejszych ścieżek w okolicy Stożka, trzeba i
pary w nogach i trochę umiejętności żeby je przejechać. No ale różnica między
kolarzem górskim a posiadaczem roweru górskiego jest jednak zasadnicza.

Data: 2011-09-28 13:09:48
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 28 Sep 2011 09:22:54 +0000 (UTC), karmi napisał(a):

[...]

to żes się dowartościował co?

Data: 2011-09-28 12:20:40
Autor: karmi
...::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):
Dnia Wed, 28 Sep 2011 09:22:54 +0000 (UTC), karmi napisał(a):
to żes się dowartościował co?
nie potrzebuję się dowartościowywać w internecie. po prostu śmieszą mnie tak
radykalnie wygłaszane poglądy że coś jest do dupy. zwłaszcza w przypadku kiedy
ich autor po pierwsze najzwyczajniej nie przygotował się do wyjazdu
(opracowanie trasy, materiałów na temat tego regionu Beskidów są tony w
internecie) i pomylił jazdę po szutrach z jazdą po szlakach pieszych, co
zaowocowało głębokimi przemyśleniami typu "dać sobie spokój z dziadowskimi
Beskidami" --

Data: 2011-09-28 12:24:40
Autor: Menel
 karmi <k.a.r.m.i.7@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
...i pomylił jazdę po szutrach z jazdą po szlakach pieszych, co
zaowocowało głębokimi przemyśleniami typu "dać sobie spokój z dziadowskimi
Beskidami"
tylko błagam nie wyprowadzajcie go z błędu ;)

Data: 2011-09-28 14:36:08
Autor: Coaster

http://tinyurl.com/za-Beskidy ;-)

--
PoZdR
"Brown's Law Of Tire Sizing:

Data: 2011-09-28 14:52:18
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 28 Sep 2011 12:20:40 +0000 (UTC), karmi napisał(a):

..::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):
Dnia Wed, 28 Sep 2011 09:22:54 +0000 (UTC), karmi napisał(a):
to żes się dowartościował co?
nie potrzebuję się dowartościowywać w internecie

tak tak. A uwagi typu "No ale różnica między
kolarzem górskim a posiadaczem roweru górskiego jest jednak zasadnicza."
dobitnie o tym świadczą.

Data: 2011-09-28 13:59:17
Autor: karmi
...::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):
Dnia Wed, 28 Sep 2011 12:20:40 +0000 (UTC), karmi napisał(a):
tak tak. A uwagi typu "No ale różnica między
kolarzem górskim a posiadaczem roweru górskiego jest jednak zasadnicza."
dobitnie o tym świadczą.
dziękuję za diagnozę, na jaki rachunek bankowy mam przelać wynagrodzenie za nią?

nabycie przedmiotu to jedno - a nauka posługiwania się nim to drugie.
większość ludzi nie rodzi się geniuszami i potrzebuje trochę czasu na nabycie
odpowiednich umiejętności. jeśli wg Ciebie stwierdzenie tego faktu ma
świadczyć o tym, że się przez to się dowartościowałem to moja propozycja jest
następująca, zrezygnuj z internetowego udzielania porad, bo są nietrafne.
chyba że Cię to dowartościowuje, to rób to dalej :D

Data: 2011-09-28 16:59:03
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 28 Sep 2011 13:59:17 +0000 (UTC), karmi napisał(a):

..::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):
[...]

to ja mam dla ciebie lepszą propozycję - poprostu daruj sobie złośliwości i
głupie komentarze ad personam, to może niczego nie bedzie ci imputował.

Data: 2011-09-28 15:21:13
Autor: karmi
...::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):
to ja mam dla ciebie lepszą propozycję - poprostu daruj sobie złośliwości i
głupie komentarze ad personam, to może niczego nie bedzie ci imputował.
doszukujesz się w moim poście złośliwości i próby dowartościowania. nie wiem
na jakiej podstawie, ale to Twój problem. odniosłem się do pewnego
stwierdzenia i tyle. jako osoba dość dobrze znająca Beskid mam prawo do
posiadana własnego zdania na ten temat. swoją drogą, jakoś nie zauważyłem, żeby autor wątku poczuł się urażony moją
wypowiedzią (w każdym razie nie wyartykułował tego publicznie), więc z łaski
swojej nie baw się w jego adwokata. co prawda jest widoczny na preclu wyraźny podział na antagonizujące podgrupy,
ale tak się składa że nie czuję przynależności do żadnej z nich. --

Data: 2011-09-28 17:38:15
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 28 Sep 2011 15:21:13 +0000 (UTC), karmi napisał(a):

..::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):
[...]

Luz. Rozumiem iż jakby ten post napisał dajmy na to Ania Rowerysztka też
byś jej wyjechał z takim tekstem ? :)

Oczywiście możesz utrzymywać ze jak najbardziej i ze tak, ale raczej mnie
nie przkonasz :D
swoją drogą, jakoś nie zauważyłem, żeby autor wątku poczuł się urażony moją
wypowiedzią (w każdym razie nie wyartykułował tego publicznie), więc z łaski
swojej nie baw się w jego adwokata.

zasadniczo W zyci mam autora jak i ciebie :D nie czuj sie urażony to tylko takie stwierdzenie faktu iż nie zmam was, nie
nie bardzo mnie obchodzicie ect.        Poprostu irytuje mnie troche fakt ze koloeś sobie wrzuca jakąś relacje a
uwagi nawet jesli zawierają jakieś tresci merytoryczne to skonstruowane sa
tak aby mu tą szpilę gdzieś wetknąć.
co prawda jest widoczny na preclu wyraźny podział na antagonizujące podgrupy,
ale tak się składa że nie czuję przynależności do żadnej z nich.

to po cholera wyjeżdżasz z takim tekstem? Mozna to napisać po ludzku bez
złośliwości. Dobra kończe. Bez urazy to tylko taka moja refleksja. Aczklowiek może sie mylę :D

Data: 2011-09-28 16:49:34
Autor: karmi
...::QRT::... <nie.m@m.mejla> napisał(a):
zasadniczo W zyci mam autora jak i ciebie :D
i tym cytatem zakończmy dyskusję, co kto uważa za złośliwość. bo jak widać
kontynuacja może doprowadzić do ujawnienie innych niesamowitych faktów
dotyczących tego kto kogo w dupę.

pozdrawiam
karmi

Data: 2011-09-28 22:33:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
....::QRT::..., Wed, 28 Sep 2011 17:38:15 +0200, pl.rec.rowery:
Oczywiście możesz utrzymywać ze jak najbardziej i ze tak, ale raczej mnie
nie przkonasz :D

Dobre zaproszenie do dyskusji, nie ma co.

W zyci mam autora jak i ciebie :D

Chodzi, oczywiście, o rzyć.

Poprostu irytuje mnie troche fakt ze koloeś sobie wrzuca jakąś relacje a
uwagi nawet jesli zawierają jakieś tresci merytoryczne to skonstruowane sa
tak aby mu tą szpilę gdzieś wetknąć.

Zapracował na taką opinię i takie traktowanie to ma. Nikt tutaj nie robi
tego bez powodu. Michał "Wilk" Wolff stale wyraża swoje "inteligentne"
komentarze odnośnie, zasadniczo, wszystkiego i wszystkich, dlaczego więc
odbierasz wszystkim prawo do komentowania idiotycznych pomysłów Michała
"Wilka" Wolffa? (bo jak inaczej nazwać wylezienie na Orlą Perć w butach SPD
albo zaliczanie Beskidów do "grani Tatr"?)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-09-29 09:49:28
Autor: ...::QRT::...
Dnia Wed, 28 Sep 2011 22:33:45 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

Zapracował na taką opinię i takie traktowanie to ma.
Wybacz ale osobiście jak dla mnie nie masz lepszej.

Data: 2011-09-29 11:51:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
....::QRT::..., Thu, 29 Sep 2011 09:49:28 +0200, pl.rec.rowery:
Dnia Wed, 28 Sep 2011 22:33:45 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

Zapracował na taką opinię i takie traktowanie to ma.
Wybacz ale osobiście jak dla mnie nie masz lepszej.

Jestem samozwańczym ekspertem w każdej sprawie? Włażę ludziom do oczu z
relacją z każdego wyjazdu? Chyba mam się w KFie.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-09-29 10:59:03
Autor: JK
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a): Włażę ludziom do oczu z
relacją z każdego wyjazdu?

A czy to jest coś złego ? Czy pochwalenie się rowerową eskapadą na rowerowym forum jest czymś nagannym wg Ciebie? --

Data: 2011-09-29 13:34:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
JK, Thu, 29 Sep 2011 10:59:03 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
[...]

Tyle, że Michał oczekuje ochów i achów nad swoimi pomysłami, a ja - nie.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-09-29 11:55:47
Autor:
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):
Tyle, że Michał oczekuje ochów i achów nad swoimi pomysłami, a ja - nie.

Prześledziłem wątki podróży rowerowych Wilka i nie odniosłem takiego wrażenia. --

Data: 2011-09-29 12:59:59
Autor: Marek
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Jestem samozwańczym ekspertem w każdej sprawie? Włażę ludziom do oczu z
relacją z każdego wyjazdu? Chyba mam się w KFie.

Raczej nie. Tylko co miałbyś pokazać? Bo powitalny przekaz głoszony dla zaglądających na twojego bikestatsa widzi każdy (cytat: ten post jest personalnym atakiem na Michała W., jednego z poważniejszych trolli udzielających się na pl.rec.rowery).

http://marcus075.bikestats.pl/

Trudno wyczuć co cię gryzie. Niewątpliwie obecność Michała W. w twoim życiu jest widoczna dla innych.

Marek

Data: 2011-09-29 13:35:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
Marek, Thu, 29 Sep 2011 12:59:59 +0200, pl.rec.rowery:
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Jestem samozwańczym ekspertem w każdej sprawie? Włażę ludziom do oczu z
relacją z każdego wyjazdu? Chyba mam się w KFie.

Raczej nie. Tylko co miałbyś pokazać?

Kolejny, którego boli, że mam życie poza rowerem i internetem. Że zacytuję
klasyka (Michała "Wilka" Wolffa): "dorośnij".

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-09-29 13:33:13
Autor: ...::QRT::...
Dnia Thu, 29 Sep 2011 11:51:20 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

[...]

wiesz abstrachując od wszelakich cech osobowościowych Michała jest to
człowiek o niewtpliwie dużej wiedzy i jeszcze wiekszym doświadczeniu. I
niezależnie od tego jaki jest, jak reaguje ect wnosi całkiem sporty wkład
merytoryczny w tą grupę. I można z tej wiedzy skorzystać bo uwag udziela
chętnie nawet jesli nie zawsze ma racje.   Ty natomiast chyba zdecydowania bardziej wolisz jebać pisorów na pregierzu. To taka ma opinia.

Data: 2011-09-29 13:55:46
Autor: Coaster
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
On 9/29/11 1:33 PM, ...::QRT::... wrote:
[...]Michał[...] [...] uwag udziela chętnie _nawet_jesli_nie_zawsze_ma_racje_.[...]

LOL dobre podsumowanie! :-P

Data: 2011-09-29 14:08:36
Autor: ...::QRT::...
Dnia Thu, 29 Sep 2011 13:55:46 +0200, Coaster napisał(a):

On 9/29/11 1:33 PM, ...::QRT::... wrote:
[...]Michał[...] [...] uwag udziela chętnie _nawet_jesli_nie_zawsze_ma_racje_.[...]

LOL dobre podsumowanie! :-P

faktom przeczyć nie zamierzam  :)
co jednak nie wpływa na inne fakty ze dużą wiedze i ogromne doświdczenie
zeczywiscie posiada. Naawet jesli czasami wypisuje jakieś dyrdymały jak np
w tym atku o spd :)

Data: 2011-09-29 14:04:08
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
....::QRT::..., Thu, 29 Sep 2011 13:33:13 +0200, pl.rec.rowery:
wnosi całkiem sporty wkład
merytoryczny w tą grupę.

No, no. Szczególnie wycieczki ad personam, są tak merytoryczne, że niech to
szlag trafi.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-09-29 14:11:03
Autor: ...::QRT::...
Dnia Thu, 29 Sep 2011 14:04:08 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

[...]

gdybyś ty jeszcze takich wycieczek nie robił to bym mógł jeszcze uznać
argument za zasadny…

Data: 2011-09-29 14:24:32
Autor: Titus Atomicus
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ą Tatr
In article <8jssd7tfwwhw.1x3upoweugew5$.dlg@40tude.net>,
 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

Dnia Thu, 29 Sep 2011 14:04:08 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisa(C)(C)(a):

> [...]
> szlag trafi.

gdybyś ty jeszcze takich wycieczek nie robił to bym mógł jeszcze uznać

Znowu argument w stylu ' u was Murzynow bija'.
Znaczy, istnienie krytykow filmowych, teatralnych czy komentatorow sportowych nie ma sensu? No bo rzadko kto z nich wielkim artysta, czy wybitnym sportowcem jest.
A co kol. Wilka, czy z racji tego, ze sie troche wspinam i mam na to papier Polskiego Zwiazku Alpinizu moge sie wypowiadac na temat gorskiej wycieczki Wilka i czy w zwiazku z tym moja opinia jest wiazaca?

TA

Data: 2011-09-29 12:30:07
Autor: Ryszard Mikke
Wilk wjeżdża wHRlcmVuIC0gY3p5bGkgZ3Jhbmk ą Tatr
 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

> [...]
Znaczy, istnienie krytykow filmowych, teatralnych czy komentatorow sportowych nie ma sensu? No bo rzadko kto z nich wielkim artysta, czy wybitnym sportowcem jest.

Chyba troche nie trafiles z analogia...

Oraz, cholera, obaj robicie fajne rzeczy, a na preclu znani jestescie glownie
z tego, ze sie do siebie nawzajem(Jezu, Jezu (nieczyt.)) przypierdalacie.

Ale coz, moge tylko czekac, az Wam sie znudzi...

A co kol. Wilka, czy z racji tego, ze sie troche wspinam i mam na to papier Polskiego Zwiazku Alpinizu moge sie wypowiadac na temat gorskiej wycieczki Wilka

Oczywiscie.

i czy w zwiazku z tym moja opinia jest wiazaca?

A widziales w ogole na preclu wiazaca opinie?

--
rmikke

Data: 2011-09-29 15:15:27
Autor: Titus Atomicus
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ą Tatr
In article <j61ocf$hdv$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > In article <8jssd7tfwwhw.1x3upoweugew5$.dlg@40tude.net>,
> [...]
> Znaczy, istnienie krytykow filmowych, teatralnych czy komentatorow > sportowych nie ma sensu? No bo rzadko kto z nich wielkim artysta, czy > wybitnym sportowcem jest.

Mam odmienne zdanie.

Oraz, cholera, obaj robicie fajne rzeczy, a na preclu znani jestescie glownie
z tego, ze sie do siebie nawzajem(Jezu, Jezu (nieczyt.)) przypierdalacie.

To bardzo nieuzasadniona opinia.
Dla mnie to co robi kol. Wolff mozna traktowac w kategorii ciekawostki.
To tak jak z tym czlowiekiem, ktory wjechal na Palac Kultury na rowerze.
OK, jego sprawa.
Ale kol. Wolff zabiera glos w roznych sprawach, o ktorych nie ma pojecia. Bo uwaza ze jego cyrkowe wyczyny go do tgo uprawniaja.
No dobra, niech zabiera, tylko, ze on uwierzyl w swoja nieomylnosc.
Z poczatku to ignorowalem, ale zobaczylem ze kol. Wolff posuwa sie za daleko.
Wlasnie w personalnych, zlosliwych i czasem wrecz chamskich komentarzach.  W tym sporo na moj temat. Probowalem to ignorowac, ale poczytal to za moja slabosc, wiec zmienilem taktyke.
Wiec teraz ja staram punktowac jego wyglupy. Jak to mowia - kto mieczem wojuje od miecza ginie.
That's all, folks.

Ale coz, moge tylko czekac, az Wam sie znudzi...
Ach, nie. Dlaczego mialbym sie teraz wycofywac?

TA

Data: 2011-09-29 15:58:51
Autor: Titus Atomicus
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ą Tatr
In article <Titus_Atomicus-A8C87C.15152729092011@newsfeed.onet.pl>,

Wiec teraz ja staram punktowac jego wyglupy. Jak to mowia - kto mieczem wojuje od miecza ginie.

Hm, po namysle...
Bardziej adekwatne jest chyba:
Nosil Wilk razy kilka poniesli i Wilka.

TA

Data: 2011-09-29 14:37:17
Autor: ...::QRT::...
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ą Tatr

 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

[...]

ze tak powiem ryra mnie to :D Poprostu wracam uwage na niejaka hipokryzje kolegi Marcusa. I tyle.

Data: 2011-09-29 14:39:21
Autor: Marek
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
No, no. Szczególnie wycieczki ad personam, są tak merytoryczne, że niech to
szlag trafi.

Może zerknij na własny wpis na bikestats i oceń go tak trzeźwym okiem jak oceniasz innych.

Marek

Data: 2011-09-29 15:03:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
Marek, Thu, 29 Sep 2011 14:39:21 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

To była trzeźwa i spokojna odpowiedź na dziecinne zachowanie Michała
"Wilka" Wolffa. Gdybym trzy razy do 4-letniego dziecka mojej kuzynki
powiedział "daj mi spokój" to miałbym spokój, Michał "Wilk" Wolff nawet do
poziomu 4-latka się nie zbliżał (żeby teraz było lepiej też nie można
powiedzieć). Tyle. --
Pozdrowienia,

Data: 2011-09-29 14:39:44
Autor: Coaster
On 9/29/11 2:04 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Co sie czepiasz? A kolegoski-MW-oski post nizej - 'kurturalnie' odpowiadajacy na post kolegi Marka - jest przeciez pelen 'merytoryki'!

Cytuje: "zamknij buźkę i się nie udzielaj", "nie próbuj nam tu grać Wujka Dobra Rada, bo sam w bagienku już się nieraz wytaplałeś" oraz "masz na to zdecydowanie za dużo brudu za uszami" - to przeciez sam 'szczyt' (a moze gran) kultury* i erudycji autora!
;-P

* Bazarowo-chodnikowej ofkors.

Data: 2011-09-29 06:07:01
Autor: Wilk
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
On 29 Wrz, 14:39, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Cytuje: "zamknij bu k i si nie udzielaj", "nie pr buj nam tu gra
Wujka Dobra Rada, bo sam w bagienku ju si nieraz wytapla e " oraz
"masz na to zdecydowanie za du o brudu za uszami" - to przeciez sam
'szczyt' (a moze gran) kultury* i erudycji autora!
;-P

* Bazarowo-chodnikowej ofkors.

Uczciwość nakazywałaby pozbieranie tych wszystkich epitetów, które
spadły tutaj na moją głowę (za to, że wrzuciłem relację z ciekawego
wyjazdu rowerowego) - ale na to jesteś już zdecydowanie za bardzo
stronniczy.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-09-29 15:42:43
Autor: Titus Atomicus
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ą Tatr
In article <63a78440-e4c7-44be-a639-2ad99e0deb12@t11g2000yqa.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

Uczciwość nakazywałaby pozbieranie tych wszystkich epitetów, które
spadły tutaj na moją głowę (za to, że wrzuciłem relację z ciekawego

Nie, nie za to. Za to, ze jestes bufonem.

TA

Data: 2011-09-29 06:59:16
Autor: Wilk
On 29 Wrz, 15:42, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Nie, nie za to. Za to, ze jestes bufonem.

Zaczyna mi być szkoda Ciebie Panie Marcinie :))
Samotny, starszy człowiek - i ciągle siedzi przy tym komputerku i
produkuje tego typu wypowiedzi już dawno przekraczając granice
śmieszności. Najwyższa pora poznać jakiś przyjaciół, zacząć robić coś
ciekawszego niż produkowanie się w takich wątkach, bo od tego
szczęśliwszy nie będziesz; a samotna starość to nic przyjemnego,
zresztą nie muszę Ci tego mówić. Ja naprawdę nie jestem temu winny, że
moje wyprawy bardziej ludziom imponują od Twoich, budzą większe
emocje; taki po prostu jest ten świat, opluwając mnie tego nie
zmienisz
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostarda.pl

Data: 2011-09-29 16:15:07
Autor: Titus Atomicus
Wilk wjeżdża w teren - czyli grani ą Tatr
In article <c824e319-7c38-41d0-9946-5a06106a0c4d@p11g2000yqe.googlegroups.com>,
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

moje wyprawy bardziej ludziom imponują od Twoich, budzą większe
emocje; taki po prostu jest ten świat, opluwając mnie tego nie
He, he. Faktycznie, starosc to rzecz straszna. Poa umierac.
Powtarzasz sie.
Poza tym - twoje 'wyprawy' owszem, budza emocje. Ale czy to rzeczywiscie jest powod do zadowolenia?
Tylko dlaczego znowu KLAMIESZ?
Przeciez nigdzie cie nie opluwam. To ty sie wciaz zapluwasz, Wilku.

TA

Data: 2011-09-29 16:28:30
Autor: Titus Atomicus
 Wilk <m-wolff@wp.pl> wrote:

 Ja naprawdę nie jestem temu winny, że
moje wyprawy bardziej ludziom imponują od Twoich, budzą większe
emocje;
Ano tak.
Z tym imponowaniem to przesadziles, ale zapomnialem, ze dla ciebie jest wazne, zeby ludzi o tobie mowili.
Niewazne co. Wazne zeby mowili.
To dosc charakterystyczne dla roznej masci trolli.

TA

Data: 2011-09-29 21:47:17
Autor: Coaster
Wilk wrote:
[...]

Nie odnosze sie do Twojego wyjazdu tylko do sposobu w jaki wyrazasz siebie na pretzlu. Forma, w jakiej czlowiek sie wypowiada jest bardzo wazna. Trzeba miec odwage, zeby przyznac sie do bledu - nie przynosi to ujmy a wrecz przeciwnie. Ty w swoich wypowiedziach wciaz przekraczasz granice dobrego smaku i z reguly idziesz w zaparte...

- ale na to jesteś już zdecydowanie za bardzo stronniczy.

Wedlug Ciebie powinienem udawac, ze mi sie dane zachownie podoba, choc wiem, ze jest naganne? To nazwiesz 'bezstronnoscia'?

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr