Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr

Data: 2011-10-04 13:18:46
Autor: Paweł Pontek
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
W dniu 2011-09-27 18:32, Wilk pisze:
Zapraszam na relację i zdjęcia z mojego pierwszego poważniejszego
wyjazdu terenowego w góry.

Michał
Ja w kwestii stosowanego przez Ciebie nazewnictwa:

https://picasaweb.google.com/112049258709272112752/GraniaTatr#5657042303062320994

To nie 'połonina' - to 'hala'.

PABLO

Data: 2011-10-05 03:12:28
Autor: Wilk
On 4 Paź, 13:18, Paweł Pontek <ppon...@poczta.onet.pl> wrote:

Michał
Ja w kwestii stosowanego przez Ciebie nazewnictwa:

https://picasaweb.google.com/112049258709272112752/GraniaTatr#5657042...

To nie 'połonina' - to 'hala'.

Zmieniłem podpis, bo z geograficznego punktu widzenia masz rację -
pojęcie połonin jest przypisane do Karpat Wschodnich. Ale praktycznie
- różnic nie widzę, tak samo wyglądają trawy na takiej Połoninie
Wetlińskiej jak i te wysoko w Tatrach Zachodnich ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-05 10:37:54
Autor: Ryszard Mikke
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
On 4 Pa=BC, 13:18, Pawe=B3 Pontek <ppon...@poczta.onet.pl> wrote:

> Micha=B3
> Ja w kwestii stosowanego przez Ciebie nazewnictwa:
>
> https://picasaweb.google.com/112049258709272112752/GraniaTatr#5657042...
>
> To nie 'po=B3onina' - to 'hala'.

Zmieni=B3em podpis, bo z geograficznego punktu widzenia masz racj=EA -
poj=EAcie po=B3onin jest przypisane do Karpat Wschodnich. Ale praktycznie
- r=F3=BFnic nie widz=EA, tak samo wygl=B1daj=B1 trawy na takiej Po=B3onini=
Wetli=F1skiej jak i te wysoko w Tatrach Zachodnich ;))

Napotkane w Bieszczadach i Beskidzie Niskim owce tez nie widza roznicy.
Za to juhasi tak - namawiali mnie, zebym do nich w gory przyjechal, a nie po
tych pagorkach sie petal. (Tak, i owce, i juhasi byli z Podhala).

--
rmikke

Data: 2011-10-05 13:51:55
Autor: Paweł Pontek
W dniu 2011-10-05 12:12, Wilk pisze:
[...]

To nie jest kwestia "przypisania nazwy".

Ale praktycznie
- różnic nie widzę, tak samo wyglądają trawy na takiej Połoninie
Wetlińskiej jak i te wysoko w Tatrach Zachodnich ;))

Podobnie, niektórzy na każde napotkane drzewo iglaste mówią ... "choinka".

PABLO

Data: 2011-10-05 09:23:15
Autor: Wilk
On 5 Paź, 13:51, Paweł Pontek <ppon...@poczta.onet.pl> wrote:

To nie jest kwestia "przypisania nazwy".
Podobnie, niektórzy na każde napotkane drzewo iglaste mówią ... "choinka".

Daj już spokój z tym kaznodziejskim tonem, bo gra nie warta świeczki -
mało kogo przekonasz tekstem że trawa w Bieszczadach różni się od tej
w Tatrach jak świerk od modrzewia. Kochasz po prostu te Bieszczady,
Tatr nie cierpisz i dlatego Cię oburzyło, że połoniną ośmieliłem się
nazwać trawę w Tatrach. A jak "ogromne" są różnice - to dobrze
podsumował wcześniejszy post o owcach :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-06 09:39:33
Autor: Paweł Pontek
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
W dniu 2011-10-05 18:23, Wilk pisze:
[...]
A jak "ogromne" są różnice - to dobrze
podsumował wcześniejszy post o owcach :))

No cóż - jak widać są ludzie i owce.

PABLO

Data: 2011-10-06 22:05:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr
Wilk, Wed, 5 Oct 2011 09:23:15 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Daj już spokój z tym kaznodziejskim tonem,

O ironio...

--
Pozdrowienia,

Wilk wjeżdża w teren - czyli granią Tatr