Wilk z Wall Street

Data: 2014-01-30 22:36:49
Autor: Skylla
Wilk z Wall Street
Nie sądziłem, że Scorsese może zrobić coś takiego. American Pie 999.
Dla mnie tragedia na 1/10.
Dla małolatów podniecających się golizną i klątwami.
S.

Data: 2014-01-30 22:48:44
Autor: mr misio
Wilk z Wall Street
Użytkownik Skylla napisał:
Nie sądziłem, że Scorsese może zrobić coś takiego. American Pie 999.
Dla mnie tragedia na 1/10.
Dla małolatów podniecających się golizną i klątwami.
S.

Nawet nie mialem zamiaru tknac tego kijem od szczotki, a tu masz - Skylla dala rade obejrzec ;D

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-01-31 11:44:56
Autor: Ajgul
Wilk z Wall Street

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:lceglm$sjp$1sunflower.man.poznan.pl...

Dla małolatów podniecających się golizną i klątwami.
S.

American Pie był niezły.
Bo nie miał pretensji do bycia ambitnym, czysta zgrywa.

A.

Data: 2014-01-31 16:14:29
Autor: cumulonimbus
Wilk z Wall Street
W dniu 31.01.2014 11:44, Ajgul pisze:

American Pie był niezły.
Bo nie miał pretensji do bycia ambitnym, czysta zgrywa.

Za to miał pretensję do bycia ¶miesznym. Tylko pretensję

Data: 2014-01-31 21:26:52
Autor: Ajgul
Wilk z Wall Street

Użytkownik "cumulonimbus" <xcvb@asdf.ly> napisał w wiadomo¶ci news:52ebbdd5$0$2210$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 31.01.2014 11:44, Ajgul pisze:

American Pie był niezły.
Bo nie miał pretensji do bycia ambitnym, czysta zgrywa.

Za to miał pretensję do bycia ¶miesznym. Tylko pretensję

Jak byłem na premierze w kinie, to ludzie się wili ze ¶miechu.
Aż zachowałem bilet na pami±tkę:)
Oczywi¶cie, jeżeli kto¶ gustuje raczej w "Kabarecie starszych panów", to go AP nie będzie bawić.
A.

Data: 2014-01-31 21:32:27
Autor: Habeck Colibretto
Wilk z Wall Street
Dnia 30.01.2014, o godzinie 22.36.49, na pl.rec.film, Skylla napisał(a):

Nie s±dziłem, że Scorsese może zrobić co¶ takiego. American Pie 999.
Dla mnie tragedia na 1/10.
Dla małolatów podniecaj±cych się golizn± i kl±twami.

No nie wiem. Sprawnie nakręcony, mocna jazda po japiszonach z WS i po
naiwniakach, którzy daj± im się dymać. Od zera do "bohatera" - wystarczy
być tylko bezczelnym psychopat±. A zagrany rewelacyjnie. 1/10 to mocne
przegięcie. Może moje 7/10 też, ale uważam, że cało¶ciowo zasługuje na
kilka razy więcej niż 1. O!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-01-31 21:42:16
Autor: Skylla
Wilk z Wall Street

[...]

Moja ocena jest protestem przeciw takiemu kinu. To jest dno.
Chcesz ten sam temat zrobiony na poziomie? Proszę:
http://www.filmweb.pl/film/%C5%BB%C4%85dza+bankiera-2012-627250
S.

Data: 2014-01-31 22:07:18
Autor: Qrczak
Wilk z Wall Street
Dnia 2014-01-31 21:42, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

[...]

To było niezłe.
Mnie się jeszcze z takich okołobiznesowych kojarzy Margin Call.

Pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim.

Data: 2014-01-31 22:43:50
Autor: Habeck Colibretto
Wilk z Wall Street
Dnia 31.01.2014, o godzinie 21.42.16, na pl.rec.film, Skylla napisał(a):

[...]

No dobra, ale co konkretnie? Seks? Dragi wci±gne z dupy kurwy?
To film o uzależnieniu - od narkotyków, seksu, kasy. Można oczywi¶cie
opowiedzieć inaczej, ale czy by robił takie wrażenie?

Chcesz ten sam temat zrobiony na poziomie? Proszę:
http://www.filmweb.pl/film/%C5%BB%C4%85dza+bankiera-2012-627250

Ale to chyba jakie¶ inne kino. Nie widziałem, obejrzę przy okazji.

Data: 2014-02-03 12:59:27
Autor: Poldek
Wilk z Wall Street
Habeck Colibretto wrote:

No dobra, ale co konkretnie? Seks? Dragi wci±gne z dupy kurwy?
To film o uzależnieniu - od narkotyków, seksu, kasy. Można oczywi¶cie
opowiedzieć inaczej, ale czy by robił takie wrażenie?

W tej scenie on nie wci±gał, tylko jej wdmuchiwał do tyłu biały proszek przypominaj±cy cukier puder.

A wracaj±c do filmu, to ogl±dało się go sympatycznie, zakanszaj±c sałatk± owocow±.

Data: 2014-03-10 18:26:20
Autor: Titus Atomicus
Wilk z Wall Street
In article <lch1r8$dlp$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> [...]
> kilka razy więcej niż 1. O!

Moja ocena jest protestem przeciw takiemu kinu. To jest dno.
[...]
Jak obok (tj. w przypadku 'hrabstwa Osage') - nawet bilet za 8 zl nie zachecil mnie do pojscia do kina...
Z recenzji wynika ze to cos dla milosnikow historii o celebrytach i Pudelka.
--
TA

Data: 2014-03-11 10:59:45
Autor: radek
Wilk z Wall Street
W dniu 2014-03-10 18:26, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

true. maj±c do wyboru godzinę czekania na seans filmowy o Walterze Mitty lub od razu wej¶cie na sale celem zobaczenia Wilka z Wall Street wybrałem to pierwsze...

I nie żałuję :)

r.

Data: 2014-03-11 21:43:40
Autor: Habeck Colibretto
Wilk z Wall Street
Dnia 11.03.2014, o godzinie 10.59.45, na pl.rec.film, radek napisał(a):

[...]

Ale Wilka widziałe¶?

Data: 2014-03-12 10:43:03
Autor: radek
Wilk z Wall Street
W dniu 2014-03-11 21:43, Habeck Colibretto pisze:
[...]

tia... i żałuję :)

r.

Data: 2014-03-12 21:15:36
Autor: Qrczak
Wilk z Wall Street
Dnia 2014-03-11 10:59, obywatel radek uprzejmie donosi:
[...]

Się ciesz, że wcze¶niej nie było jakiego¶ Bieguna.

Data: 2014-01-31 22:09:47
Autor: Qrczak
Wilk z Wall Street
Dnia 2014-01-31 21:32, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

No dobra, sprawnie, mocno ale... jak wysiedzieć TRZY godziny na dupsku w kinie?
Nie dałoby się tak jeszcze sprawniej i mocniej tego w półtorej, no dwóch zmie¶cić godzinach?

Q, z odleżynami

Data: 2014-01-31 22:44:59
Autor: Habeck Colibretto
Wilk z Wall Street
Dnia 31.01.2014, o godzinie 22.09.47, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

Nie wiem! :)
Miał kilka słabych momentów, ale niezbyt wiele.

Nie dałoby się tak jeszcze sprawniej i mocniej tego w półtorej, no dwóch zmie¶cić godzinach?

My¶lę, że do dwóch można byłoby skrócić...

Q, z odleżynami

Odleżynami? Hemoroidy się robi± od takiego kina a nie odleżyny.

Data: 2014-01-31 23:28:57
Autor: Qrczak
Wilk z Wall Street
Dnia 2014-01-31 22:44, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Od leżenia i pachnienia s± odleżyny.
Ale Wilka obejrzę, nawet i na siedz±co. Tylko jeszcze nie teraz

Data: 2014-02-20 12:00:00
Autor: robot
Wilk z Wall Street
W dniu 2014-01-30 22:36, Skylla pisze:
Nie sądziłem, że Scorsese może zrobić coś takiego. American Pie 999.
Dla mnie tragedia na 1/10.
Dla małolatów podniecających się golizną i klątwami.
S.
Muszę w końcu obejrzeć. Rzadko się zdarzają tak skrajne opinie wśród moich znajomych.
Połowa nienawidzi, a druga się zachwyca. Ciekawe jak z oskarami będzie.

--
pozdro

Data: 2014-02-24 09:35:42
Autor: robot
Wilk z Wall Street
[...]
No i w końcu obejrzałem.
Zgadzam się całkowicie z przedmówcą.

--
pozdro

Data: 2014-05-10 20:44:32
Autor: Qrczak
Wilk z Wall Street
Dnia 2014-01-30 22:36, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
Nie sądziłem, że Scorsese może zrobić coś takiego. American Pie 999.
Dla mnie tragedia na 1/10.
Dla małolatów podniecających się golizną i klątwami.
S.

Wszystko można sprzedać. Małolatów, goliznę, klątwy a i Twoją tragedię też.

7/10

Data: 2014-05-11 13:14:26
Autor: FEniks
Wilk z Wall Street
W dniu 2014-05-10 20:44, Qrczak pisze:
[...]

No popatrz! A ja, gdybym - nie miała możliwości podzielenia tego sobie na 2 części - nie zdzierżyłabym na jeden raz.

Ewa

Data: 2014-05-11 13:22:10
Autor: Qrczak
Wilk z Wall Street
[...]

teĹĽ.

7/10

No popatrz! A ja, gdybym - nie miała możliwości podzielenia tego sobie
na 2 części - nie zdzierżyłabym na jeden raz.

Ja miałam szczególny motywator na podorędziu.

Data: 2014-05-11 13:44:36
Autor: FEniks
Wilk z Wall Street
W dniu 2014-05-11 13:22, Qrczak pisze:
[...]

No, ja teĹĽ  miaĹ‚am motywator(a), dlatego podeszĹ‚am do drugiej części.

Ewa

Wilk z Wall Street