Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)

Data: 2012-02-01 00:30:43
Autor: Adam Płaszczyca
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U

Jak widać, jak kto¶ się o¶mieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka musz± zaczynaj± pulsować ;)

W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?

P.S. Po zmianie miejsca zamieszkania stwierdzam, że KRA to nie rejestracja - to
stan umysłu.
--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2012-02-01 01:02:53
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U

Jak widać, jak ktoś się ośmieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka muszą zaczynają pulsować ;)

W jakim celu zacząłeś przyspieszać jak byłeś wyprzedzany?

Data: 2012-02-01 10:58:22
Autor:
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f288f3d$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
begin Adam PĹ‚aszczyca

Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U

Jak widać, jak ktoś się ośmieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka muszą zaczynają pulsować ;)

W jakim celu zacząłeś przyspieszać jak byłeś wyprzedzany?

Prawdopodobnie podjerzewał, że za kierownicą audi jedzie moon ;-)

--
MW

Data: 2012-02-01 11:24:08
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Wed, 1 Feb 2012 10:58:22 +0100, MW
W jakim celu zacząłeś przyspieszać jak byłeś wyprzedzany?
Prawdopodobnie podjerzewał, że za kierownicą audi jedzie moon ;-)

ROTFL :D PS Ciekawe, czy na pace wieĹşli arbuzy...

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-02 23:13:03
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 01 Feb 2012 01:02:53 GMT, to napisał(a):

Jak widać, jak kto¶ się o¶mieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka musz± zaczynaj± pulsować ;)

W jakim celu zacz±łe¶ przyspieszać jak byłe¶ wyprzedzany?

Raz, że nie byłem wyprzedzany, dwa, na tym odcinku nie powinienem być
wyprzedzany (art. 4 PoRD), trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem. --

Data: 2012-02-02 23:24:42
Autor: AZ
On 02/02/2012 11:13 PM, Adam Płaszczyca wrote:

Raz, że nie byłem wyprzedzany, dwa, na tym odcinku nie powinienem być
wyprzedzany (art. 4 PoRD), trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Co nie zmienia faktu, że wyprzedzany byłe¶, w PoRD nie ma że "nie wolno przy¶pieszać no chyba, że jest zakaz wyprzedzania".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 23:00:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 02 Feb 2012 23:24:42 +0100, AZ napisał(a):

Co nie zmienia faktu, że wyprzedzany byłe¶, w PoRD nie ma że "nie wolno przy¶pieszać no chyba, że jest zakaz wyprzedzania".

W momencie kiedy zauważyłem, że zaraz będę wyprzedzany przyhamowałem, żeby
nie zwiększyć prędko¶ci. Przeczytaj definicję wyprzedzania - art. 2 PoRD.

Data: 2012-02-03 08:43:16
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 02.02.2012 Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał/a:

Jak widać, jak kto¶ się o¶mieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka musz± zaczynaj± pulsować ;)

W jakim celu zacz±łe¶ przyspieszać jak byłe¶ wyprzedzany?

Raz, że nie byłem wyprzedzany,

Byłe¶.

dwa, na tym odcinku nie powinienem być wyprzedzany (art. 4 PoRD),

"chyba że okoliczno¶ci wskazuj± na możliwo¶ć odmiennego ich zachowania."
Samochód po drugiej stronie podwójnej ci±głej wyraĽnie wskazuje, że nie
porusza się zgodnie z przepisami.

trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Ale zwróciłe¶ uwagę, że silnik słychać?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-03 23:01:21
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 03 Feb 2012 08:43:16 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Raz, że nie byłem wyprzedzany,
Byłe¶.
Nie wtedy, kiedy auto przy¶pieszało.
[...]

I dlatego jak zauważyłem, to przyhamowałem.
trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Ale zwróciłe¶ uwagę, że silnik słychać?

No i? Trudno, żeby nie było go słychać.

Data: 2012-02-03 23:40:42
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 03.02.2012 Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał/a:

Raz, że nie byłem wyprzedzany,
Byłe¶.
Nie wtedy, kiedy auto przy¶pieszało.

Wtedy, wtedy. Wyprzedzanie nie zaczyna się od momentu jak wyprzedzaj±cy
minie wyprzedzanego.

[...]

Przyhamowałe¶ jak już kole¶ zacz±ł wracać na wła¶ciwy pas. Owszem,
zajeżdżaj±c Ci drogę, ale sam mu zabrałe¶ miejsce na skończenie manewru.

trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Ale zwróciłe¶ uwagę, że silnik słychać?

No i? Trudno, żeby nie było go słychać.

No i słychać, że depn±łe¶.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-04 00:24:27
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 03 Feb 2012 23:40:42 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Nie wtedy, kiedy auto przy¶pieszało.

Wtedy, wtedy. Wyprzedzanie nie zaczyna się od momentu jak wyprzedzaj±cy
minie wyprzedzanego.

Nie, od momentu kiedy wyprzedzaj±cy zacznie jechać obok wyprzedzanego.
I dlatego jak zauważyłem, to przyhamowałem.

Przyhamowałe¶ jak już kole¶ zacz±ł wracać na wła¶ciwy pas. Owszem,
zajeżdżaj±c Ci drogę, ale sam mu zabrałe¶ miejsce na skończenie manewru.

Dodaj czasy reakcji.
No i? Trudno, żeby nie było go słychać.

No i słychać, że depn±łe¶.

No i?

Data: 2012-02-04 12:22:17
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
No i słychać, że depnąłeś.

No i?

No i w najlepszym razie stwarzasz zagrożenie na drodze egzekwując swoje rozumienie LITERY prawa. W dodatku publikujesz zapisy takich wybryków jako przykład niewłaściwego zachowania innych. Może trochę samokrytyki refleksji na własnym stylem jazdy?

Data: 2012-02-04 19:40:45
Autor: Adam Płaszczyca
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Dnia 04 Feb 2012 12:22:17 GMT, to napisał(a):

No i słychać, że depn±łe¶.

No i?

No i w najlepszym razie stwarzasz zagrożenie na drodze egzekwuj±c swoje rozumienie LITERY prawa.

No ba :D Przecież każdy wie, że na odcinku z podwójn± ci±gł± i załamaniem
profilu drogi należy się spodziewać wyprzedzaj±cych, prawda? I taki
wyprzedzaj±cy jest cacy :D

Data: 2012-02-05 23:02:17
Autor: Krzysiek Kielczewski
[...]

LOL.

[...]

Do czego?

No i? Trudno, żeby nie było go słychać.

No i słychać, że depn±łe¶.

No i?

No i przyspieszałe¶.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-03 09:11:07
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Thu, 2 Feb 2012 23:13:03 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
W jakim celu zacząłeś przyspieszać jak byłeś wyprzedzany?
Raz, że nie byłem wyprzedzany

Byłeś wyprzedzany czy ci się to podoba czy nie.

dwa, na tym odcinku nie powinienem być wyprzedzany (art. 4 PoRD),

Nie powinien był wyprzedzać, a ty nie powinieneś był przyśpieszać. Dobraliście się jak w korcu maku.

trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Słychać po dźwięku silnika że dajesz w pedał i przyśpieszasz, hipokryto.

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3* http://put-and-go.pl - pasy śniegowe

Data: 2012-02-03 13:34:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Hello Myjk,

Friday, February 3, 2012, 9:11:07 AM, you wrote:

W jakim celu zacz±łe¶ przyspieszać jak byłe¶ wyprzedzany?
Raz, że nie byłem wyprzedzany
Byłe¶ wyprzedzany czy ci się to podoba czy nie.
dwa, na tym odcinku nie powinienem być wyprzedzany (art. 4 PoRD),
Nie powinien był wyprzedzać, a ty nie powiniene¶ był przy¶pieszać.
Dobrali¶cie się jak w korcu maku.
trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.
Słychać po dĽwięku silnika że dajesz w pedał i przy¶pieszasz, hipokryto.

Wiesz... Mam od dawna plaskatego we własciwym miejscu dla niego i
widzę tylko odpryski z tej kłótni. Jednak poszukałem watku na Gógle i
obejrzałem filmik.
To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa. To, że
kierowcy "lepszych" (w ich mniemaniu) bryczek dostaja małpiego rozumu,
jak się ich wyprzedzi, to sprawa druga.

Ja w takiej sytuacji równiez nie mam skrupułów i nie ułatwiam
wyprzedzania. Oczywi¶cie nic na chama - żadne wpuszczania na czołowe
itp. Ale zero współpracy z mojej strony.

--
Best regards,

Data: 2012-02-03 13:25:17
Autor: kamil

Rozumiem, "dorobił się złodziej j****y" pokutuje w narodzie do dzisiaj. To, że Adam nielepsz± bryczk± stwarza zagrożenie, zapieprza i utrudnia wyprzedzanie to jest jak najbardziej objaw małpiego rozumu, bo przecież nie będzie taki żyd i mason w drogim samochodzie go wyprzedzał, ujma na honorze.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-03 17:25:00
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin kamil
Rozumiem, "dorobił się złodziej j****y" pokutuje w narodzie do dzisiaj.
To, ĹĽe Adam nielepszÄ… bryczkÄ… stwarza zagroĹĽenie, zapieprza i utrudnia
wyprzedzanie to jest jak najbardziej objaw małpiego rozumu, bo przecież
nie będzie taki żyd i mason w drogim samochodzie go wyprzedzał, ujma na
honorze.

W dodatku taka jazda złomowatym autem jest podwójnie niebezpieczna.

Data: 2012-02-03 13:58:09
Autor: szufla
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
itp. Ale zero współpracy z mojej strony.

Dlaczego mie to nie dziwi :/

sz.

Data: 2012-02-03 14:12:26
Autor: J.F
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:6481057393$20120203133442@squadack.com...
To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa. To, że
kierowcy "lepszych" (w ich mniemaniu) bryczek dostaja małpiego rozumu,
jak się ich wyprzedzi, to sprawa druga.

Ja podtrzymuje zdanie ze oni jakos dziwnie jada - audi trzyma sie z seatem.

Borowiki na sluzbie :-)

J.

Data: 2012-02-03 14:19:52
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Fri, 3 Feb 2012 13:34:41 +0100, RoMan Mandziejewicz
Wiesz... Mam od dawna plaskatego we własciwym miejscu dla niego i
widzę tylko odpryski z tej kłótni. Jednak poszukałem watku na Gógle i
obejrzałem filmik.

Ja nie mam, bo koleĹ› jest niebezpieczny dla otoczenia.
Takich nie można ignorować.

To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa.

Rozmijasz się z faktami. Adasiu próbował manewr utrudnić.

To, że kierowcy "lepszych" (w ich mniemaniu) bryczek dostaja małpiego rozumu, jak się ich wyprzedzi, to sprawa druga.

Ja nie mam Audi A8, ale w moim mniemaniu to jest jedna z "lepszych
bryczek". Mnie się to auto bardzo podoba, na starość sobie takie kupię. :P
Oj, to jakoś niedługo już...

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-03 14:58:50
Autor: J.F
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
UĹĽytkownik "Myjk"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

No bez przesady - jedzie w miare poprawnie, oznakowania przestrzega .... tylko nie mozna go wyprzedzac jak jedzie w kolumnie, w niewielkiej i zmiennej odleglosci i na podwojnej ciaglej - wtedy o wypadek nietrudno :-)

To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa.
Rozmijasz się z faktami. Adasiu próbował manewr utrudnić.

Manewr zabroniony :-)

J.

Data: 2012-02-03 17:24:14
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin J.F
No bez przesady - jedzie w miare poprawnie, oznakowania przestrzega ...
tylko nie mozna go wyprzedzac jak jedzie w kolumnie, w niewielkiej i
zmiennej odleglosci i na podwojnej ciaglej - wtedy o wypadek nietrudno
:-)

Wiesz co, wolę takiego, co wyprzedzi na ciągłej jeśli jest to bezpieczne niż takiego, co będzie złośliwie utrudniał komuś wyprzedzanie.

Data: 2012-02-03 17:23:26
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Myjk
Ja nie mam Audi A8, ale w moim mniemaniu to jest jedna z "lepszych
bryczek". Mnie się to auto bardzo podoba, na starość sobie takie kupię.
:P Oj, to jakoś niedługo już...

Żartujesz, zdecydowanie lepiej kupić Sierrę 2.0 lub Lanosa 1.6 niż tego wielkiego, niemieckiego śmiecia...

Data: 2012-02-03 17:25:40
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin RoMan Mandziejewicz
Wiesz... Mam od dawna plaskatego we własciwym miejscu dla niego i widzę
tylko odpryski z tej kłótni. Jednak poszukałem watku na Gógle i
obejrzałem filmik.

ROTFL. :D

Data: 2012-02-04 11:03:36
Autor: R2r
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Ja w takiej sytuacji równiez nie mam skrupułów i nie ułatwiam
wyprzedzania. Oczywiście nic na chama - żadne wpuszczania na czołowe
itp. Ale zero współpracy z mojej strony.

"Znaczy nie ma się czym chwalić"... :-/

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-02-04 11:36:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Hello R2r,

Saturday, February 4, 2012, 11:03:36 AM, you wrote:

Ja w takiej sytuacji równiez nie mam skrupułów i nie ułatwiam
wyprzedzania. Oczywi¶cie nic na chama - żadne wpuszczania na czołowe
itp. Ale zero współpracy z mojej strony.
"Znaczy nie ma się czym chwalić"... :-/

Nigdy nie twierdzilem, że jestem ideałem. Jestem upierdliwy nie tylko
tutaj...

--
Best regards,

Data: 2012-02-04 12:23:33
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin RoMan Mandziejewicz
Jestem upierdliwy nie tylko tutaj...

:)

Data: 2012-02-04 13:30:19
Autor: R2r
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Nigdy nie twierdzilem, że jestem ideałem.

Hmm... Werbalnie może nie. Ale człowieka nie poznaje się po tym co pisze (mówi) o sobie, lecz co pisze (mówi) w ogóle i - przede wszystkim - co robi.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-02-03 12:18:52
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
Raz, że nie byłem wyprzedzany

Jeśli pijesz do tego, że Audi było jeszcze z metr za Tobą, to masz z kolei
zasadÄ™ ograniczonego zaufania, bo manewr juĹĽ rozpoczÄ…Ĺ‚.
dwa, na tym odcinku nie powinienem być wyprzedzany (art. 4 PoRD)

Bez znaczenia.

trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Zawsze "nie hamując" zwiększasz obroty silnika? --

Data: 2012-02-03 23:03:00
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 03 Feb 2012 12:14:43 GMT, to napisał(a):

trzy, tam jest z górki, po prostu nie
hamowałem.

Zawsze hamuj±c zwiększasz obroty silnika?

Często. Wiesz, hamuję redukuj±c biegi. Natomiast tutaj kiedy zaczęło się
wyprzedzanie przez audice przyhamowałem. Tez widac Ľle. --

Data: 2012-02-03 23:41:26
Autor: Krzysiek Kielczewski
[...]

A jak często przy hamowaniu gwałtownie zaczynasz się zbliżać do pojazdu,
który nie hamuje?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-04 00:24:55
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 03 Feb 2012 23:41:26 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

[...]

Zauwaz pocz±tek rozmowy :D

Data: 2012-02-05 22:43:46
Autor: Krzysiek Kielczewski
[...]

Trudne słowo na dzi¶: kontekst.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-04 12:24:50
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
Zawsze hamując zwiększasz obroty silnika?

Często. Wiesz, hamuję redukując biegi.

Redukcji tam nie słychać.

Data: 2012-02-04 17:32:54
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
04 Feb 2012 12:24:50 GMT, to
Zawsze hamując zwiększasz obroty silnika?
Często. Wiesz, hamuję redukując biegi.
Redukcji tam nie słychać.

Adaś co powie uważa za prawdę obiawioną, więc słuchaj, tam była redukcja!
Że Ty wiesz jak brzmi silnik przy redukowaniu, nic nie znaczy.W życiu nie
siedziałeś za kierownicą gówniarzu. ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-04 19:42:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 04 Feb 2012 12:24:50 GMT, to napisał(a):

Zawsze hamuj±c zwiększasz obroty silnika?

Często. Wiesz, hamuję redukuj±c biegi.

Redukcji tam nie słychać.

No i? Pytasz się, czy zawsze, odpowiadam, że nie. Nie pytałe¶ się o to, co
w tej sytuacji robiłem. --

Data: 2012-02-04 19:34:31
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
Zawsze hamując zwiększasz obroty silnika?

Często. Wiesz, hamuję redukując biegi.

Redukcji tam nie słychać.

No i? Pytasz się, czy zawsze, odpowiadam, że nie. Nie pytałeś się o to,
co w tej sytuacji robiłem.

A pojęcie "kontekstu" jest Ci znane?

Data: 2012-02-04 21:05:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 04 Feb 2012 19:34:31 GMT, to napisał(a):

No i? Pytasz się, czy zawsze, odpowiadam, że nie. Nie pytałe¶ się o to,
co w tej sytuacji robiłem.

A pojęcie "kontekstu" jest Ci znane?

Jest, kiedy zacz±łes pytać o 'zazwyczaj', to tenże zmieniłe¶. --

Data: 2012-02-04 20:22:37
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
A pojęcie "kontekstu" jest Ci znane?

Jest, kiedy zacząłes pytać o 'zazwyczaj',

Nie.

to tenże zmieniłeś.

Nie.

Data: 2012-02-04 17:39:31
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Fri, 3 Feb 2012 23:03:00 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
Zawsze hamując zwiększasz obroty silnika?
Często. Wiesz, hamuję redukując biegi.

Ależ z ciebie doświadczony kierowca! Możemy się pościgać na zdarte klocki.
Mazda6, 95% trasy po wawie, pierwsza wymiana po 80 tkm. Obecnie 85 tkm, z
tyłu jeszcze oryginalne.

Natomiast tutaj kiedy zaczęło się
wyprzedzanie przez audice przyhamowałem.

Przyhamowałeś, bo inaczej doprowadziłbyś do kolizji i musiałbyś marznąć
dwie godziny czekajÄ…c na swoich ulubionych pupili.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-04 19:16:55
Autor: AZ
On 02/04/2012 05:39 PM, Myjk wrote:

Ależ z ciebie doświadczony kierowca! Możemy się pościgać na zdarte klocki.
Mazda6, 95% trasy po wawie, pierwsza wymiana po 80 tkm. Obecnie 85 tkm, z
tyłu jeszcze oryginalne.

Ty masz po prostu serwo zjebane ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-04 19:43:42
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 4 Feb 2012 17:39:31 +0100, Myjk napisał(a):

Natomiast tutaj kiedy zaczęło się
wyprzedzanie przez audice przyhamowałem.

Przyhamowałe¶, bo inaczej doprowadziłby¶ do kolizji i musiałby¶ marzn±ć
dwie godziny czekaj±c na swoich ulubionych pupili.

Ja? Nie, misiu, ten, kto wymuszał pierwszeństwo przy zmianie pasa po
wyprzedzaniu w miejscu niedozwolonym. Tego, że misiu w Audi złamał trzy
przepisy i wyprzedzał na pałę bez widoczno¶ci to już nie zauważasz :D

Data: 2012-02-04 20:20:18
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Sat, 4 Feb 2012 19:43:42 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
[...]
przepisy i wyprzedzał na pałę bez widoczności to już nie zauważasz :D

Oczywiście że zauważam, ale w przeciwieństwie do ciebie jestem obiektywny i
widzę też twoje przewinienie, które ciągnąć dalej doprowadziłoby do
kolizji. Możesz oczywiście standardowo iść w zaparte, a jaki jest koń,
kaĹĽdy i tak sam widzi. --
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-04 21:06:02
Autor: Adam Płaszczyca
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Dnia Sat, 4 Feb 2012 20:20:18 +0100, Myjk napisał(a):

Oczywi¶cie że zauważam, ale w przeciwieństwie do ciebie jestem obiektywny i
widzę też twoje przewinienie,

Jakie?

Data: 2012-02-01 01:09:34
Autor: Maciek
Dnia Wed, 1 Feb 2012 00:30:43 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?

Wyslij, dostaniesz mandat za wielokrotne przekraczanie dozwolonej
predkosci...

--
Maciek

Data: 2012-02-01 20:34:24
Autor: MM
Dnia 01-02-2012 o 01:09:34 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> napisał(a):

Wyslij, dostaniesz mandat za wielokrotne przekraczanie dozwolonej
predkosci...

Na jakiej podstawie?

Data: 2012-02-02 23:12:07
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 1 Feb 2012 01:09:34 +0100, Maciek napisał(a):

W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?

Wyslij, dostaniesz mandat za wielokrotne przekraczanie dozwolonej
predkosci...

O, ciekawe. Gdzie i o ile przekroczyłem?

Data: 2012-02-01 02:11:23
Autor: DoQ
[...]

Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego ¶wiateł na klapie seata) to zacz±łe¶ przy¶pieszać - dlaczego?

--
Paweł

Data: 2012-02-01 02:30:36
Autor: Aleksander
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego ¶wiateł na klapie seata) to zacz±łe¶ przy¶pieszać - dlaczego?

.... bo ma małe, pulsuj±ce i zawistne jajeczka ? ;)))

Data: 2012-02-01 09:20:37
Autor: DoQ
W dniu 01-02-2012 02:30, Aleksander pisze:
Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego ¶wiateł na
klapie seata) to zacz±łe¶ przy¶pieszać - dlaczego?
... bo ma małe, pulsuj±ce i zawistne jajeczka ? ;)))

To trochę tak wygl±da, jakby swój na swego trafił ;)
--
Paweł

Data: 2012-02-01 09:12:06
Autor: news-gazeta
[...]

Żeby huja nie wpu¶cić - szkoda że tak póĽno się zorientował - była ci±gła, nie miał prawa wyprzedzać i powinien zostać na lewym pasie skurwiel...
W pełni popieram autora filmiku. Wiekszo¶ć wła¶cicieli obsranych ałdi to frajerstwo.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-02-01 09:18:52
Autor: DoQ
W dniu 01-02-2012 09:12, news-gazeta pisze:

[...]

O ROTFL... I jakby wydzwonił kogo¶ b.ducha winnego z przeciwka to na pewno byłaby to wygrana walka z frajerstwem.

--
Paweł

Data: 2012-02-01 09:58:29
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Wed, 01 Feb 2012 02:11:23 +0100, DoQ
Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego świateł na klapie seata) to zacząłeś przyśpieszać - dlaczego?

PoniewaĹĽ jego racja jest najmojsza.

PS zauważyliście jak Adaś dba aby się zemiścić przed najechaniem na linie
ciągłe kosztem zajeżdżania innym drogi? Tak się w swoich innych nagraniach
piekli jak jemu "zajeĹĽdĹĽajÄ…"...

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-01 10:15:06
Autor: DoQ
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
W dniu 01-02-2012 09:58, Myjk pisze:
Ponieważ jego racja jest najmojsza.

Kali? ;-)

--
Paweł

Data: 2012-02-02 23:14:16
Autor: Adam Płaszczyca
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Dnia Wed, 1 Feb 2012 09:58:29 +0100, Myjk napisał(a):

PS zauważyli¶cie jak Ada¶ dba aby się zemi¶cić przed najechaniem na linie
ci±głe kosztem zajeżdżania innym drogi? Tak się w swoich innych nagraniach
piekli jak jemu "zajeżdżaj±"...

Ciekawie prawisz. Jakim cudem można zajechac komu¶ driogę, kiedy się jedzie
dużo szybciej niż on?

Data: 2012-02-03 08:20:24
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Thu, 2 Feb 2012 23:14:16 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
Ciekawie prawisz. Jakim cudem moĹĽna zajechac komuĹ› driogÄ™, kiedy siÄ™ jedzie duĹĽo szybciej niĹĽ on?

W 0:20 powaĹĽnie jedziesz "duĹĽo szybciej", hipokryto?

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-03 23:05:36
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 3 Feb 2012 08:20:24 +0100, Myjk napisał(a):

Ciekawie prawisz. Jakim cudem można zajechac komu¶ driogę, kiedy się jedzie dużo szybciej niż on?

W 0:20 poważnie jedziesz "dużo szybciej", hipokryto?

W 0:20 zajeżdz±m drogę Audi, które jest o trzy długo¶ci auta za mn±, tak?

Data: 2012-02-04 17:43:24
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Fri, 3 Feb 2012 23:05:36 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
W 0:20 powaĹĽnie jedziesz "duĹĽo szybciej", hipokryto?
W 0:20 zajeżdząm drogę Audi, które jest o trzy długości auta za mną, tak?

Kłamiesz, jak tam wjechałeś, to z pewnością nie było trzech długości. Już
abstrahując od tego, że zmieniasz temat, bo pisałeś o prędkości a nie
odległości -- a i tu kłamiesz, bo wjeżdżając przed niego miałeś taką samą
prędkość, a potem jeszcze hamowałeś, jego też zapewne zmuszając do
hamowania. Wg twojej teorii (patrz inne dyskusje w odniesieniu do twojego
filmiku o policji) to jest właśnie zajechanie drogi, hipokryto.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-04 19:44:57
Autor: Adam Płaszczyca
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Dnia Sat, 4 Feb 2012 17:43:24 +0100, Myjk napisał(a):

Fri, 3 Feb 2012 23:05:36 +0100, Adam Płaszczyca
W 0:20 poważnie jedziesz "dużo szybciej", hipokryto?
W 0:20 zajeżdz±m drogę Audi, które jest o trzy długo¶ci auta za mn±, tak?

Kłamiesz, jak tam wjechałe¶, to z pewno¶ci± nie było trzech długo¶ci.

Ponieważ?

prędko¶ć, a potem jeszcze hamowałe¶, jego też zapewne zmuszaj±c do
hamowania.

Ojej, naprawdę? Zatem ten przede mn±, co hamował to zły jest, bo on mnie
zmuszał do hamowania.
Wg twojej teorii (patrz inne dyskusje w odniesieniu do twojego
filmiku o policji) to jest wła¶nie zajechanie drogi, hipokryto.

zacytuj ta moj± teorię :D

Data: 2012-02-04 20:13:36
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Sat, 4 Feb 2012 19:44:57 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
[...]
PoniewaĹĽ?

DlategoĹĽ.

prędkość, a potem jeszcze hamowałeś, jego też zapewne zmuszając do
hamowania.

Ojej, naprawdę? Zatem ten przede mną, co hamował to zły jest, bo on mnie zmuszał do hamowania.
Wg twojej teorii (patrz inne dyskusje w odniesieniu do twojego
filmiku o policji) to jest właśnie zajechanie drogi, hipokryto.
zacytuj ta mojÄ… teoriÄ™ :D

Po co? To dzieło mówi samo za siebie -> http://youtu.be/Q61s1GfMMk4

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-04 21:08:40
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 4 Feb 2012 20:13:36 +0100, Myjk napisał(a):

[...]
Dlategoż.

Czyli klasyczny zarzut bez dowodu. Na nagraniu widać wyraĽnie, że misio z
Audi nie jedzie szybciej niż poprzedzaj±cy go samochód, widać też, ile jest
miejsca.
[...]

Ano. Jak widać misiek maj±c MNIEJSZˇ prędko¶ć zmienił pas. Nie najpierw
zmienił pas, a potem musiał hamować. Ja rozumiem, że dla Ciebie to za trudne do rozumienia. --

Data: 2012-02-04 21:45:29
Autor: DoQ
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)

Ano. Jak widać misiek maj±c MNIEJSZˇ prędko¶ć zmienił pas. Nie najpierw
zmienił pas, a potem musiał hamować.
Ja rozumiem, że dla Ciebie to za trudne do rozumienia.

Straciłe¶ z 8m pomiędzy tyłem radiowozu, a tym srebrnym co jechał wolno lewym pasem. Po takim awaryjnym hamowaniu to się do prasy nadaje.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 22:29:22
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 04 Feb 2012 21:45:29 +0100, DoQ napisał(a):

Straciłe¶ z 8m pomiędzy tyłem radiowozu, a tym srebrnym co jechał wolno lewym pasem. Po takim awaryjnym hamowaniu to się do prasy nadaje.

To jest hamowanie ze 140 do 90km/h. Ja wiem, że to dla Ciebie pikus, Ty
50km/h nie przekraczasz/

Data: 2012-02-04 22:38:55
Autor: DoQ
[...]

No i jakie to ma znaczenie, czy wytraciłe¶ tę prędko¶ć za radiowozem zamiast za samochodem który jechał cały czas lewym 90? Zachowujesz się tak, jakby Cię kiedy¶ zgwałcił dzielnicowy...

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-06 08:24:25
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Sat, 04 Feb 2012 22:38:55 +0100, DoQ
No i jakie to ma znaczenie, czy wytraciłeś tę prędkość za radiowozem zamiast za samochodem który jechał cały czas lewym 90?

Co Ty gadasz?! Zajechał mu bezczelnie drogę! Gdyby nie to, w ogóle nie
musiałby hamować! Ponadto jazda prawym pasem jest dla mienczaków...

Zachowujesz się tak, jakby Cię kiedyś zgwałcił dzielnicowy...

Ciekawe co go łączy z munem i kiedy, tworząc idealny trójkąt, dołączy
arbuz.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-01 18:30:51
Autor: nazgul
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)

Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego świateł na klapie
seata) to zacząłeś przyśpieszać - dlaczego?

bo wyprzedzał na ciągłej i potrzebował ewangelizacji ;-)
film zmanipulowany bo nie wierzę, żeby autor wątku wymiękł i naprawdę to ałdi wpuścił.

Data: 2012-02-01 17:34:33
Autor: kamil
On 01/02/2012 17:30, nazgul wrote:

Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego ¶wiateł na klapie
seata) to zacz±łe¶ przy¶pieszać - dlaczego?

bo wyprzedzał na ci±głej i potrzebował ewangelizacji ;-)
film zmanipulowany bo nie wierzę, żeby autor w±tku wymiękł i naprawdę to
ałdi wpu¶cił.

W ałdi to jeżdż± same buraki więc ja się nie dziwię. Bez gwiazdy nie ma jazdy, w mietkach w tedeku nie widzę takich sytuacji.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-02 23:14:36
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 01 Feb 2012 18:30:51 +0100, nazgul napisał(a):

bo wyprzedzał na ci±głej i potrzebował ewangelizacji ;-)
film zmanipulowany bo nie wierzę, żeby autor w±tku wymiękł i naprawdę to ałdi wpu¶cił.

A co ja bede potem stał i czekał na blacharnię?

Data: 2012-02-01 23:35:17
Autor: jerzu
On Wed, 01 Feb 2012 02:11:23 +0100, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego ¶wiateł na klapie seata) to zacz±łe¶ przy¶pieszać - dlaczego?

TTTM.

Ja jeszcze zadam pytanie dodatkowe: po co AP wyprzedzał Audi? Co mu to
dało? Satysfakcję?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-02 23:13:32
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 01 Feb 2012 02:11:23 +0100, DoQ napisał(a):

Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego ¶wiateł na klapie seata) to zacz±łe¶ przy¶pieszać - dlaczego?

A dlaczego nie? Zobacz art. 2 PoRD. --

Data: 2012-02-03 08:37:45
Autor: Krzysiek Kielczewski
[...]

I co tam ciekawego znajdzie?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-03 08:41:41
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Fri, 03 Feb 2012 08:37:45 +0100, Krzysiek Kielczewski
A dlaczego nie? Zobacz art. 2 PoRD.
I co tam ciekawego znajdzie?

Że Adaś ma zawsze rację, bo zawsze wygrywa w sądach!

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-03 23:06:46
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 3 Feb 2012 08:41:41 +0100, Myjk napisał(a):

A dlaczego nie? Zobacz art. 2 PoRD.
I co tam ciekawego znajdzie?

Że Ada¶ ma zawsze rację, bo zawsze wygrywa w s±dach!

Raczej, że zna przepisy i wie czego nie wolno. A innym często się tylko
wydaje. --

Data: 2012-02-04 17:54:23
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Fri, 3 Feb 2012 23:06:46 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
Raczej, ĹĽe zna przepisy i wie czego nie wolno.

Nie wolno przyśpieszać będąc wyprzedzanym.
Masz racjÄ™, tylko ci siÄ™ wydaje, ĹĽe znasz przepisy.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-04 19:45:26
Autor: Adam Płaszczyca
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Dnia Sat, 4 Feb 2012 17:54:23 +0100, Myjk napisał(a):

Fri, 3 Feb 2012 23:06:46 +0100, Adam Płaszczyca
Raczej, że zna przepisy i wie czego nie wolno.

Nie wolno przy¶pieszać będ±c wyprzedzanym.

Istotnie. A teraz pytanie - kiedy rozpoczyna się wyprzedzanie? --

Data: 2012-02-04 20:24:25
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Sat, 4 Feb 2012 19:45:26 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
Nie wolno przyśpieszać będąc wyprzedzanym.
Istotnie. A teraz pytanie - kiedy rozpoczyna siÄ™ wyprzedzanie?

Mnie się pytasz? To ty jesteś specjalistą i nikt nie wmówi ci że białe jest
białe... Nigdy nie umiałeś i nadal nie umiesz się przyznać do swoich
błędów.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-04 21:09:32
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 4 Feb 2012 20:24:25 +0100, Myjk napisał(a):

Nie wolno przy¶pieszać będ±c wyprzedzanym.
Istotnie. A teraz pytanie - kiedy rozpoczyna się wyprzedzanie?

Mnie się pytasz?

Tak, Ciebie. Pytam dlatego, żeby¶ pokazał swoj± 'wiedzę'.

To ty jeste¶ specjalist± i nikt nie wmówi ci że białe jest
białe... Nigdy nie umiałe¶ i nadal nie umiesz się przyznać do swoich
błędów.

Szczególnie tych niepoepełnionych. No to bierz PoRD (art. 2) i czytaj co to wyprzedzanie. --

Data: 2012-02-06 08:14:01
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Sat, 4 Feb 2012 21:09:32 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
Dnia Sat, 4 Feb 2012 20:24:25 +0100, Myjk napisał(a):

Nie wolno przyśpieszać będąc wyprzedzanym.
Istotnie. A teraz pytanie - kiedy rozpoczyna siÄ™ wyprzedzanie?
Mnie siÄ™ pytasz?
Tak, Ciebie. Pytam dlatego, żebyś pokazał swoją 'wiedzę'.

Po prostu napisz jaka jest prawda objawiona w twoim wydaniu, bo: patrz
cytat deczko niĹĽej.

[...]

Znam go na pamięć. Tymczasem ty spróbuj przyswoić Art. 24.6. PORD

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-07 20:56:04
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 6 Feb 2012 08:14:01 +0100, Myjk napisał(a):

[...]
cytat deczko niżej.

Ciebie pytam. Dlaczego sie boisz odpowiedzieć?

Szczególnie tych niepoepełnionych. No to bierz PoRD (art. 2) i czytaj co to wyprzedzanie.
Znam go na pamięć. Tymczasem ty spróbuj przyswoić Art. 24.6. PORD

No to znajdĽ definicję wyprzedzania i zaprezentuj. --

Data: 2012-02-08 08:16:34
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Tue, 7 Feb 2012 20:56:04 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
[...]

BojÄ™ siÄ™ o to, ĹĽe nie zrozumiesz odpowiedzi. JesteĹ› po prostu zbyt zadufany
w sobie. Na takich typów jeszcze nikt sposobu nie znalazł.

Szczególnie tych niepoepełnionych. No to bierz PoRD (art. 2) i czytaj co to wyprzedzanie.
Znam go na pamięć. Tymczasem ty spróbuj przyswoić Art. 24.6. PORD
No to znajdĹş definicjÄ™ wyprzedzania i zaprezentuj.

Nudzisz.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-14 20:49:00
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 8 Feb 2012 08:16:34 +0100, Myjk napisał(a):

Tak, Ciebie. Pytam dlatego, żeby¶ pokazał swoj± 'wiedzę'.
Po prostu napisz jaka jest prawda objawiona w twoim wydaniu,
bo: patrz cytat deczko niżej.
Ciebie pytam. Dlaczego sie boisz odpowiedzieć?

Boję się o to, że nie zrozumiesz odpowiedzi. Jeste¶ po prostu zbyt zadufany
w sobie. Na takich typów jeszcze nikt sposobu nie znalazł.

Ja jednak s±dzę, że albo nie znasz odpowiedzi, albo też wiesz, że jesli
przedstawisz zapis z art. 2. PoRD, to wyjdzie, że jeszcze nie byłem

Data: 2012-02-03 23:06:13
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 03 Feb 2012 08:37:45 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

A dlaczego nie? Zobacz art. 2 PoRD.

I co tam ciekawego znajdzie?

Definicję wyprzedzania. Ani w trakcie, ani bezpo¶rednio po tymże prędko¶ci
jako¶ nie zwiększałem.

Data: 2012-02-03 23:41:58
Autor: Krzysiek Kielczewski
[...]

W trakcie wyprzedzania zwiększyłe¶.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-08 21:25:35
Autor: Shrek
On 2012-02-01 02:11, DoQ wrote:
[...]

Bo też ma małego. I na dodatek nie ma wielkiej, wypasionej bryki, która by mu to skompensowała;)

Shrek.

Data: 2012-02-01 02:41:49
Autor: krz
[...]

Audi wyprzedziło (fakt, ryzykownie) - jeden raz.
Ty wyprzedzałe¶ jak debil (bo co Ci to da w takim zagęszczeniu ruchu?) jakie¶ pięć razy.

Więc kto tu ma małe jajeczka..?

Poza tym przy¶pieszałe¶ będ±c wyprzedzanym (przez audi ofc) - co jest naruszeniem PoRD.

Leszcz bez jaj jeste¶ i tyle... a zainstalowanie kamerki Cię Bogiem szos nie czyni.

Data: 2012-02-01 02:04:22
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin krz
Audi wyprzedziło (fakt, ryzykownie) - jeden raz.

Gdyby nie przyspieszał (co widać i słychać) to żadnego ryzyka by nie było...

Data: 2012-02-01 07:46:26
Autor: jerzy.n
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f289da6$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
begin krz

Audi wyprzedziło (fakt, ryzykownie) - jeden raz.

Gdyby nie przyspieszał (co widać i słychać) to żadnego ryzyka by nie
było...
Było i to sporo ponad 50 km/godzinę w mieście ...

Data: 2012-02-01 07:51:37
Autor: anCZka
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Audi wyprzedziło (fakt, ryzykownie) - jeden raz.

JAki idiota publikuje jedno wkorczenie wroga i osiem własnych? I jeszcze chce biedz na Policje....

Ania PORD

Data: 2012-02-02 23:16:03
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 1 Feb 2012 07:46:26 +0100, jerzy.n napisał(a):

Gdyby nie przyspieszał (co widać i słychać) to żadnego ryzyka by nie
było...
Było i to sporo ponad 50 km/godzinę w mie¶cie ...

O, naprawdę? Gdzie tam miasto widziałe¶?

Data: 2012-02-02 23:15:43
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 01 Feb 2012 02:41:49 +0100, krz napisał(a):

Audi wyprzedziło (fakt, ryzykownie) - jeden raz.
Ty wyprzedzałe¶ jak debil (bo co Ci to da w takim zagęszczeniu ruchu?) jakie¶ pięć razy.

O, jak debil? A tak konkretniej? Jakie¶ zagrożenie dla kogo¶, złamanie
przepisów?

Więc kto tu ma małe jajeczka..?
Ty.
Poza tym przy¶pieszałe¶ będ±c wyprzedzanym (przez audi ofc) - co jest naruszeniem PoRD.

Art. 2 PoRD. Poczytaj, możesz się zdziwić. --

Data: 2012-02-01 09:43:58
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Wed, 1 Feb 2012 00:30:43 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
Jak widać, jak ktoś się ośmieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy zaraz jajeczka muszą zaczynają pulsować ;)

W takim razie ty ich w ogĂłle nie masz.

W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?

Posyłaj!

Po zmianie miejsca zamieszkania stwierdzam, że KRA to nie rejestracja - to stan umysłu.

Rejestracja czy miejsce zamieszkania nie ma znaczenia,
co widać idealnie po tym filmie.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-01 11:41:31
Autor: J.F
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Użytkownik "AdamPłaszczyca"  napisał w wiadomo¶ci
Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U
Jak widać, jak kto¶ się o¶mieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka musz± zaczynaj± pulsować ;)
W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?

A jak policza czas miedzy slupkami ? :-)

Na moj gust to nie jajeczka, tylko chcialy te dwa pojazdy jechac razem.

Ciekawe - natknales sie na kradziez audi (bo chyba nie seata), czy na borowikow na sluzbie :-)

J.

Data: 2012-02-01 18:44:58
Autor: Bydlę
On 2012-02-01 00:30:43 +0100, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> said:

Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U

Jak widać, jak kto¶ się o¶mieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka musz± zaczynaj± pulsować ;)

W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?

997?
Chłop pewnie kiedy¶ pił z policjantem.
;-)

--
Bydlę

Data: 2012-02-01 19:24:13
Autor: Gabriel'wilk'
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U

Jak widać, jak kto¶ się o¶mieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka musz± zaczynaj± pulsować ;)

Je¶li się nie mylę to jest to DK79 z Krakowa przez Krzeszowice, Trzebinię do Jaworzna i dalej. A je¶li tak to ten fotoradar (2:06) pod koniec nagrania często jest załadowany - ciekawe ile miałe¶ na budziku po wyprzedzaniu w terenie zabudowanym tego C4 dojeżdżaj±c do budki z pstryczkiem? :-)

Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2012-02-02 23:17:28
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 01 Feb 2012 19:24:13 +0100, Gabriel'wilk' napisał(a):

[...]

Załadowany to on sobie może być. To budka na rapida, przy takim ruchu
zawsze złapie więcej niż 1.0000 auta w kadrze.

Data: 2012-02-01 19:32:14
Autor: Kuba \(aka cita\)
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c1.01.3Td3jv$0rOmike.oldfield.org.pl...
Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U

Jak widać, jak kto¶ się o¶mieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka musz± zaczynaj± pulsować ;)

W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?

pomijaj±c to co już napisali koledzy, chcialem dodać, ze to Twoje pierwsze wyprzedzenie bylo tak samo bez sensu jak wyprzedzanie Ciebie przez Audi.
Wjebałe¶ mu sie przed miche, bo zostawił sobie bezpieczny odstęp do poprzedzaj±cego samochodu. Jechał sobie spokojnie, bo nie bardzo bylo gdzie wyprzedzać i nagle wjebałe¶ mu sie zmuszaj±c to zmniejszenia prędko¶ci (żeby znów zachować bezpieczny odstęp)....

I po chuj tak naprawde?
Żeby być jeden samochód dalej? Warto?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na ¶mieci - 120L - 40zł

Data: 2012-02-02 13:42:00
Autor: Marek Dyjor
Kuba (aka cita) wrote:
[...]

Niektózy tak maj± musz± wyprzedzać choćby to nie miało grama sensu.

Data: 2012-02-02 14:46:40
Autor: J.F
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w
Kuba (aka cita) wrote:
[...]
[...]
I po chuj tak naprawde?
Żeby być jeden samochód dalej? Warto?

Niektózy tak maj± musz± wyprzedzać choćby to nie miało grama sensu.

A skad mial wiedziec ze dwa kilometry dalej beda sprzyjajace warunki do wyprzedzenia calej trojki ? Tu sie wyprzedzi audi, tam seata, i moze dzieki temu za te 2km wyprzedzi sie trzeciego i zyska caly kilometr.

I moze nawet sie spotkaja na najblizszych swiatlach, tylko ze on przejedzie, a oni nie i dwie minuty zaoszczedzone.

Minutka do minutki i uzbiera sie godzina :-)

No i nie wiem co za okolice i czy znal trase - jak nie znal, to kto wie ze tam zakaz wyprzedzania, tzn ciagla linia przez kilometr czy dwa.

J.

Data: 2012-02-02 18:38:31
Autor: Marek Dyjor
Kuba (aka cita) wrote:
[...]

chyba na trasie do Paryża...  a o ile się zwiększa ryzyko nie dojechania :)

Data: 2012-02-03 12:21:03
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Marek Dyjor
Niektózy tak mają muszą wyprzedzać choćby to nie miało grama sensu.

Jak się człowiek spieszy, to sens ma wyprzedzanie wszędzie gdzie się da. Nie rozumiem komentarzy "po co wyprzedzał jak zaraz skręca" -- co to ma do rzeczy kiedy skręca?

Data: 2012-02-03 13:29:26
Autor: DoQ
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)
W dniu 03-02-2012 13:21, to pisze:

Jak się człowiek spieszy, to sens ma wyprzedzanie wszędzie gdzie się da.
Nie rozumiem komentarzy "po co wyprzedzał jak zaraz skręca" -- co to ma
do rzeczy kiedy skręca?

Nieraz wyprzedzi po to, żeby np. za 300m skręcać w lewo. Zatrzymuje siebie i wyprzedzonego w celu ustąpienia pierwszeństwa jadącym z przeciwka. Idiotyzm pierwszej rangi.

--
pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
[CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)

Data: 2012-02-03 17:26:35
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Nieraz wyprzedzi po to, żeby np. za 300m skręcać w lewo.

To w jakiej odległości przed skrętem mam przestać wyprzedzać? 100 m? 1000 m? 10 km? I dlaczego akurat tyle?

Zatrzymuje
siebie i wyprzedzonego w celu ustąpienia pierwszeństwa jadącym z
przeciwka. Idiotyzm pierwszej rangi.

Im więcej aut z tyłu, tym szybciej ktoś puści. :)

Data: 2012-02-03 19:10:00
Autor: DoQ
W dniu 03-02-2012 18:26, to pisze:
Nieraz wyprzedzi po to, żeby np. za 300m skręcać w lewo.
To w jakiej odległości przed skrętem mam przestać wyprzedzać? 100 m? 1000
m? 10 km? I dlaczego akurat tyle?

Tyle żeby nie wkurwiać innych.

Data: 2012-02-03 19:32:44
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Tyle żeby nie wkurwiać innych.

A dlaczego ważniejsze jest wkurwienie innych z powodu mojego skrętu, a nie moje z powodu jazdy za jakimś mułem? :>

Data: 2012-02-03 22:05:40
Autor: DoQ
W dniu 03-02-2012 20:32, to pisze:
Tyle żeby nie wkurwiać innych.
A dlaczego ważniejsze jest wkurwienie innych z powodu mojego skrętu, a
nie moje z powodu jazdy za jakimś mułem? :>
A dlaczego ktoś miałby Ci ustąpić pierwszeństwa w korku gdy będziesz chciał wyjechać z podporządkowanej? A dlaczego wychodząc ze sklepu miałbyś nie zostać wepchnięty do niego z powrotem przez ludzi którym nie chce się stać 3s dłużej na mrozie? Czy byłbyś zadowolony gdybyś został zablokowany dostawczakiem, skoro formalności zajęły kierowcy tylko kwadransik? Czy byłbyś zadowolony gdyby złotówa wyjechał z podporządkowanej i po 300m zablokował Cię na 5min bo musiał wydać resztę pasażerowi? Dlaczego tak fajnie być bezmyślną pizdą, która patrzy własnym pępkiem wyłącznie przez przednią szybę??

Data: 2012-02-03 22:49:50
Autor: to
[...]

Ale ja nie wyprzedzam 100 metrów przed zakrętem, bo ktoś jedzie 5 km/h wolniej ode mnie, a potem skręcam przez 10 minut. Nieraz natomiast wyprzedzam 300-500 metrów przed zakrętem, bo ktoś jedzie 50+ km/h wolniej ode mnie i zazwyczaj nawet nie zdąży dojechać, zanim skręcę, a jak zdąży i postoi pół minuty, to nic mu się nie stanie, bo skoro jechał z taką prędkością, to najwyraźniej nigdzie się nie spieszył.

Data: 2012-02-03 23:22:27
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Nudny jesteĹ›.

A Ty nudna. :D

Data: 2012-02-04 00:27:11
Autor: DoQ
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)
W dniu 04-02-2012 00:22, to pisze:
Nudny jesteĹ›.
A Ty nudna. :D

Dobra Jacek, EOT.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-03 23:28:56
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Dobra Jacek, EOT.

Ech Rzędek, nieubłaganie zbliżasz się do plonka. :/

Data: 2012-02-04 01:01:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)
Hello DoQ,

Buzi sobie dajcie na dobranoc.

--
Best regards,

Data: 2012-02-04 10:15:05
Autor: DoQ
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)
Dobra Jacek, EOT.
Buzi sobie dajcie na dobranoc.

Nie bÄ…dĹş zazdrosny.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 11:34:51
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, February 4, 2012, 10:15:05 AM, you wrote:

Dobra Jacek, EOT.
Buzi sobie dajcie na dobranoc.
Nie b±dĽ zazdrosny.

Chyba Ty.

--
Best regards,

Data: 2012-02-04 11:06:55
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin RoMan Mandziejewicz
Chyba Ty.

PLONK WARNING!

Data: 2012-02-04 12:26:35
Autor: DoQ
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)

Dobra Jacek, EOT.
Buzi sobie dajcie na dobranoc.
Nie bÄ…dĹş zazdrosny.
Chyba Ty.

O kogo mam być zazdrosny? Wycałuj cały PMS jeśli sprawi Ci to przyjemność.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 11:29:34
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Wycałuj cały PMS jeśli sprawi Ci to przyjemność.

Bez przesady, to nie grupa homoseksualna! Niech sobie wejdzie na tęczowy portal Gejowo.pl i tam cmoka. :>

Data: 2012-02-04 12:33:28
Autor: DoQ
W dniu 04-02-2012 12:29, to pisze:

Wycałuj cały PMS jeśli sprawi Ci to przyjemność.
Bez przesady, to nie grupa homoseksualna! Niech sobie wejdzie na tęczowy
portal Gejowo.pl i tam cmoka. :>

To nie ja zaczÄ…Ĺ‚em :))

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 12:49:21
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, February 4, 2012, 12:33:28 PM, you wrote:

W dniu 04-02-2012 12:29, to pisze:

Wycałuj cały PMS je¶li sprawi Ci to przyjemno¶ć.
Bez przesady, to nie grupa homoseksualna! Niech sobie wejdzie na tęczowy
portal Gejowo.pl i tam cmoka. :>

To nie ja zacz±łem :))

===8<===
Nudny jeste¶.
A Ty nudna. :D
===8<===

Podziękuj temu, kto zacz±ł.

--
Best regards,

Data: 2012-02-04 12:55:57
Autor: DoQ
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)

Nudny jesteĹ›.
A Ty nudna. :D
Podziękuj temu, kto zaczął.

Nie obraĹĽaj siÄ™, nie masz monopolu na ten przymiotnik :)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 12:47:59
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, February 4, 2012, 12:26:35 PM, you wrote:

Dobra Jacek, EOT.
Buzi sobie dajcie na dobranoc.
Nie b±dĽ zazdrosny.
Chyba Ty.
O kogo mam być zazdrosny? Wycałuj cały PMS je¶li sprawi Ci to przyjemno¶ć.

Chyba Ty.

--
Best regards,

Data: 2012-02-04 12:55:02
Autor: DoQ
[...]

A co, buzi byś chciał? Jak cały to cały.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 11:58:51
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
A co, buzi byś chciał? Jak cały to cały.

Ciągle pisze, że jesteś nudny, więc może mu chodzi o to, że nie chce już czytać Twoich postów tylko chciałby wreszcie buziaka? :>

Data: 2012-02-04 13:00:52
Autor: DoQ
W dniu 04-02-2012 12:58, to pisze:

A co, buzi byś chciał? Jak cały to cały.
Ciągle pisze, że jesteś nudny, więc może mu chodzi o to, że nie chce już
czytać Twoich postów tylko chciałby wreszcie buziaka? :>

Może. Ale, są tacy co wolą kluczyć, robiąc sobie nadzieje niż zapytać wprost i dostać kosza:)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 12:03:08
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Może. Ale, są tacy co wolą kluczyć, robiąc sobie nadzieje niż zapytać
wprost i dostać kosza:)

Dokładnie. Śmiało Piękny Romanie!

Data: 2012-02-04 05:54:44
Autor: Grejon
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)
W dniu 2012-02-03 18:26, to pisze:
begin DoQ

Nieraz wyprzedzi po to, żeby np. za 300m skręcać w lewo.

To w jakiej odległości przed skrętem mam przestać wyprzedzać? 100 m? 1000
m? 10 km? I dlaczego akurat tyle?

Hmm... w takiej, żebyś zdążył od niej odjechać i skręcić zanim zablokujesz tych z tyłu :)

--
Grzegorz JoĹ„ca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-02-04 11:08:24
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Grejon
Hmm... w takiej, żebyś zdążył od niej odjechać i skręcić zanim
zablokujesz tych z tyłu :)

Ale skąd mam to wiedzieć i dlaczego mam jechać kilometr za jakimś
zamulaczem na wszelki wypadek? A co gdy on będzie skręcał, a że wcześniej
zamulał, to teraz będzie się czaił aż będzie pusto po horyzont? A co gdy
będzie skręcał wcześniej niż ja? Te dwa scenariusze są bardzo
prawdopodobne, bo dziwna prędkość łączy się często właśnie z wypatrywaniem
skrętu przez mało ogarniętych kierowców. A co, gdy jadę pierwszy w
kolumnie -- mogę skręcić czy nie mogę?

Jedni jadą prosto, inni skręcają. Jedziesz wolniej niż inni, to Cię
wyprzedzajÄ…. Czasami jedno z drugim siÄ™ Ĺ‚Ä…czy. Takie ĹĽycie. Jak Ci siÄ™
spieszy, to nie zamulaj, a nie -- najpierw 10 km/h poniĹĽej ograniczenia, a
potem nagle minuty poczekać się nie da, bo szybszy skręca.

Data: 2012-02-03 13:34:29
Autor: AZ
On 02/03/2012 01:21 PM, to wrote:

Jak się człowiek spieszy, to sens ma wyprzedzanie wszędzie gdzie się da.
Nie rozumiem komentarzy "po co wyprzedzał jak zaraz skręca" -- co to ma
do rzeczy kiedy skręca?

Albo wyprzedza wyprzedza a i tak zjechał za kilometr na stację. Tylko, że gdyby nie wyprzedzał to by zjechał później na tą stację.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-02 13:59:52
Autor: Artur Ma¶l±g
[...]

Dziwię się, że w ogóle pytasz ;) To taki permanentny stan umysłu,
który się między innymi w tej sposób objawił ;)

--
Jutro to dzi¶, tyle że jutro.

Data: 2012-02-02 23:18:23
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 1 Feb 2012 19:32:14 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

[...]

A teraz powiedz, ile metrów było miedzy nim, a następnym pojazdem. Potem
się zastanów, dlaczego dojechałem temu nastepnemu do tyłka. --

Data: 2012-02-01 22:13:52
Autor: KrisPolska
[...]

JAKIS LAMER TEN W AUDI
po co sie chowal przed siebie?
pozniej mial 2-3 okazje by pociaganc

nie bylo ryzka wiec jakbys mial lewy blotnik do roboty...:P

Data: 2012-02-02 23:19:16
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 1 Feb 2012 22:13:52 +0100, KrisPolska napisał(a):

JAKIS LAMER TEN W AUDI
po co sie chowal przed siebie?
pozniej mial 2-3 okazje by pociaganc

Miał. Ale wła¶nie to jest taki typ - musiał pokazać, jaki to on jest wielka
pana ;)

Data: 2012-02-04 01:31:24
Autor: KrisPolska
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c1.01.3TfG2V$0rqmike.oldfield.org.pl...
[...]

trzeba bylo go nie wpuscic i jechac swoje

Data: 2012-02-04 09:14:59
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 4 Feb 2012 01:31:24 +0100, KrisPolska napisał(a):

Miał. Ale wła¶nie to jest taki typ - musiał pokazać, jaki to on jest wielka
pana ;)

trzeba bylo go nie wpuscic i jechac swoje

I stać na mrozie przez dwie godziny? Dziękuję. --

Data: 2012-02-05 10:47:40
Autor: KrisPolska
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c1.01.3Tg7CR$0sNmike.oldfield.org.pl...
[...]

tylko ze on mial szanse przy wpychaniu sie o obrot o 180% i ladowanie w rowie
widok bezcenny, nauczka drogocenna

Data: 2012-02-05 21:51:17
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 5 Feb 2012 10:47:40 +0100, KrisPolska napisał(a):

I stać na mrozie przez dwie godziny? Dziękuję.

tylko ze on mial szanse przy wpychaniu sie o obrot o 180% i ladowanie w rowie
widok bezcenny, nauczka drogocenna

Pewnie tak, tylko wtedy to ja miałbym go na sumieniu. --

Data: 2012-02-07 23:07:30
Autor: KrisPolska
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c1.01.3Th3xd$0tImike.oldfield.org.pl...
[...]

o czym mowisz?
on wyprzedzal spychajac cie i stwarzajac zagrozenie z premedytacja
w zasadzie jego manewr wogole nie mial racji bytu

Data: 2012-02-08 00:44:06
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 7 Feb 2012 23:07:30 +0100, KrisPolska napisał(a):

Pewnie tak, tylko wtedy to ja miałbym go na sumieniu.

o czym mowisz?
on wyprzedzal spychajac cie i stwarzajac zagrozenie z premedytacja
w zasadzie jego manewr wogole nie mial racji bytu

A ja miałem możliwo¶ć uniknięcia kolizji.

Data: 2012-02-02 01:30:09
Autor: Bugatti
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)

Jakim autem jedziesz na filmie - a wła¶ciwie to chodzi mi głównie o silnik ?

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2012-02-02 04:36:46
Autor: Staszek Sosenko
W dniu 2012-02-02 01:30, Bugatti pisze:

Jakim autem jedziesz na filmie - a wła¶ciwie to chodzi mi głównie o
silnik ?

Zapewne ¦cierka, czyli 2.0 DOHC

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2012-02-02 23:19:30
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 2 Feb 2012 01:30:09 +0100, Bugatti napisał(a):

Jakim autem jedziesz na filmie - a wła¶ciwie to chodzi mi głównie o silnik ?

Sierra, 2.0 DOHC. --

Data: 2012-02-02 08:40:33
Autor: Marek Dyjor
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

fajnie jeĽdzisz...

boszzzzzz.

i ty sie masz czelno¶ć kogo¶ czepiać o co¶, policzyłę¶ juz ile razy złamałe¶ przepisy przekraczjać znacznie dopuszczaln± prędko¶ć

Data: 2012-02-05 23:25:49
Autor: radxcell
*Adam Płaszczyca* wrote in <news:c1.01.3Td3jv$0rOmike.oldfield.org.pl>:
[...]

Raczej tu chodzi o audi. Audi to samochod dla mentalnych piecdziesięciolatków.
Tak było od zawsze.

Teraz pozycjonuj± się jako samochód dla "młodych dynamicznych", co jeszcze
bardziej podoba się piećdziesieciolatkom, zwlaszcza sfrustrowanym.

pozdr, rdx

Data: 2012-02-06 00:22:09
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 5 Feb 2012 23:25:49 +0100, radxcell napisał(a):

[...]

Aurat nie chodzi mi o to audi. Po prostu - dla KRA dowolna prędko¶ć ponad
60km/h to za szybko, wci¶nięcie gazu ponad 1/4 to zło, a jazda prawym pasem
do dyshonor. --