Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)

Data: 2012-02-01 01:02:53
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U

Jak widać, jak ktoś się ośmieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka muszą zaczynają pulsować ;)

W jakim celu zacząłeś przyspieszać jak byłeś wyprzedzany?

Data: 2012-02-01 10:58:22
Autor:
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f288f3d$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prawdopodobnie podjerzewał, że za kierownicą audi jedzie moon ;-)

--
MW

Data: 2012-02-01 11:24:08
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Wed, 1 Feb 2012 10:58:22 +0100, MW
W jakim celu zacząłeś przyspieszać jak byłeś wyprzedzany?
Prawdopodobnie podjerzewał, że za kierownicą audi jedzie moon ;-)

ROTFL :D PS Ciekawe, czy na pace wieĹşli arbuzy...

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-02 23:13:03
Autor: Adam Płaszczyca
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Dnia 01 Feb 2012 01:02:53 GMT, to napisał(a):

Jak widać, jak kto¶ się o¶mieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka musz± zaczynaj± pulsować ;)

W jakim celu zacz±łe¶ przyspieszać jak byłe¶ wyprzedzany?

Raz, że nie byłem wyprzedzany, dwa, na tym odcinku nie powinienem być
wyprzedzany (art. 4 PoRD), trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2012-02-02 23:24:42
Autor: AZ
On 02/02/2012 11:13 PM, Adam Płaszczyca wrote:

Raz, że nie byłem wyprzedzany, dwa, na tym odcinku nie powinienem być
wyprzedzany (art. 4 PoRD), trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Co nie zmienia faktu, że wyprzedzany byłe¶, w PoRD nie ma że "nie wolno przy¶pieszać no chyba, że jest zakaz wyprzedzania".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 23:00:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 02 Feb 2012 23:24:42 +0100, AZ napisał(a):

Co nie zmienia faktu, że wyprzedzany byłe¶, w PoRD nie ma że "nie wolno przy¶pieszać no chyba, że jest zakaz wyprzedzania".

W momencie kiedy zauważyłem, że zaraz będę wyprzedzany przyhamowałem, żeby
nie zwiększyć prędko¶ci. Przeczytaj definicję wyprzedzania - art. 2 PoRD.

Data: 2012-02-03 08:43:16
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 02.02.2012 Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał/a:

Jak widać, jak kto¶ się o¶mieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka musz± zaczynaj± pulsować ;)

W jakim celu zacz±łe¶ przyspieszać jak byłe¶ wyprzedzany?

Raz, że nie byłem wyprzedzany,

Byłe¶.

dwa, na tym odcinku nie powinienem być wyprzedzany (art. 4 PoRD),

"chyba że okoliczno¶ci wskazuj± na możliwo¶ć odmiennego ich zachowania."
Samochód po drugiej stronie podwójnej ci±głej wyraĽnie wskazuje, że nie
porusza się zgodnie z przepisami.

trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Ale zwróciłe¶ uwagę, że silnik słychać?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-03 23:01:21
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 03 Feb 2012 08:43:16 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Raz, że nie byłem wyprzedzany,
Byłe¶.
Nie wtedy, kiedy auto przy¶pieszało.
[...]

I dlatego jak zauważyłem, to przyhamowałem.
trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Ale zwróciłe¶ uwagę, że silnik słychać?

No i? Trudno, żeby nie było go słychać.

Data: 2012-02-03 23:40:42
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 03.02.2012 Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał/a:

Raz, że nie byłem wyprzedzany,
Byłe¶.
Nie wtedy, kiedy auto przy¶pieszało.

Wtedy, wtedy. Wyprzedzanie nie zaczyna się od momentu jak wyprzedzaj±cy
minie wyprzedzanego.

[...]

Przyhamowałe¶ jak już kole¶ zacz±ł wracać na wła¶ciwy pas. Owszem,
zajeżdżaj±c Ci drogę, ale sam mu zabrałe¶ miejsce na skończenie manewru.

trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Ale zwróciłe¶ uwagę, że silnik słychać?

No i? Trudno, żeby nie było go słychać.

No i słychać, że depn±łe¶.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-04 00:24:27
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 03 Feb 2012 23:40:42 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Nie wtedy, kiedy auto przy¶pieszało.

Wtedy, wtedy. Wyprzedzanie nie zaczyna się od momentu jak wyprzedzaj±cy
minie wyprzedzanego.

Nie, od momentu kiedy wyprzedzaj±cy zacznie jechać obok wyprzedzanego.
I dlatego jak zauważyłem, to przyhamowałem.

Przyhamowałe¶ jak już kole¶ zacz±ł wracać na wła¶ciwy pas. Owszem,
zajeżdżaj±c Ci drogę, ale sam mu zabrałe¶ miejsce na skończenie manewru.

Dodaj czasy reakcji.
No i? Trudno, żeby nie było go słychać.

No i słychać, że depn±łe¶.

No i?

Data: 2012-02-04 12:22:17
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
No i słychać, że depnąłeś.

No i?

No i w najlepszym razie stwarzasz zagrożenie na drodze egzekwując swoje rozumienie LITERY prawa. W dodatku publikujesz zapisy takich wybryków jako przykład niewłaściwego zachowania innych. Może trochę samokrytyki refleksji na własnym stylem jazdy?

Data: 2012-02-04 19:40:45
Autor: Adam Płaszczyca
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Dnia 04 Feb 2012 12:22:17 GMT, to napisał(a):

No i słychać, że depn±łe¶.

No i?

No i w najlepszym razie stwarzasz zagrożenie na drodze egzekwuj±c swoje rozumienie LITERY prawa.

No ba :D Przecież każdy wie, że na odcinku z podwójn± ci±gł± i załamaniem
profilu drogi należy się spodziewać wyprzedzaj±cych, prawda? I taki
wyprzedzaj±cy jest cacy :D

Data: 2012-02-05 23:02:17
Autor: Krzysiek Kielczewski
[...]

LOL.

[...]

Do czego?

No i? Trudno, żeby nie było go słychać.

No i słychać, że depn±łe¶.

No i?

No i przyspieszałe¶.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-03 09:11:07
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Thu, 2 Feb 2012 23:13:03 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
W jakim celu zacząłeś przyspieszać jak byłeś wyprzedzany?
Raz, że nie byłem wyprzedzany

Byłeś wyprzedzany czy ci się to podoba czy nie.

dwa, na tym odcinku nie powinienem być wyprzedzany (art. 4 PoRD),

Nie powinien był wyprzedzać, a ty nie powinieneś był przyśpieszać. Dobraliście się jak w korcu maku.

trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Słychać po dźwięku silnika że dajesz w pedał i przyśpieszasz, hipokryto.

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3* http://put-and-go.pl - pasy śniegowe

Data: 2012-02-03 13:34:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Hello Myjk,

Friday, February 3, 2012, 9:11:07 AM, you wrote:

W jakim celu zacz±łe¶ przyspieszać jak byłe¶ wyprzedzany?
Raz, że nie byłem wyprzedzany
Byłe¶ wyprzedzany czy ci się to podoba czy nie.
dwa, na tym odcinku nie powinienem być wyprzedzany (art. 4 PoRD),
Nie powinien był wyprzedzać, a ty nie powiniene¶ był przy¶pieszać.
Dobrali¶cie się jak w korcu maku.
trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.
Słychać po dĽwięku silnika że dajesz w pedał i przy¶pieszasz, hipokryto.

Wiesz... Mam od dawna plaskatego we własciwym miejscu dla niego i
widzę tylko odpryski z tej kłótni. Jednak poszukałem watku na Gógle i
obejrzałem filmik.
To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa. To, że
kierowcy "lepszych" (w ich mniemaniu) bryczek dostaja małpiego rozumu,
jak się ich wyprzedzi, to sprawa druga.

Ja w takiej sytuacji równiez nie mam skrupułów i nie ułatwiam
wyprzedzania. Oczywi¶cie nic na chama - żadne wpuszczania na czołowe
itp. Ale zero współpracy z mojej strony.

--
Best regards,

Data: 2012-02-03 13:25:17
Autor: kamil

Rozumiem, "dorobił się złodziej j****y" pokutuje w narodzie do dzisiaj. To, że Adam nielepsz± bryczk± stwarza zagrożenie, zapieprza i utrudnia wyprzedzanie to jest jak najbardziej objaw małpiego rozumu, bo przecież nie będzie taki żyd i mason w drogim samochodzie go wyprzedzał, ujma na honorze.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-03 17:25:00
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin kamil
Rozumiem, "dorobił się złodziej j****y" pokutuje w narodzie do dzisiaj.
To, ĹĽe Adam nielepszÄ… bryczkÄ… stwarza zagroĹĽenie, zapieprza i utrudnia
wyprzedzanie to jest jak najbardziej objaw małpiego rozumu, bo przecież
nie będzie taki żyd i mason w drogim samochodzie go wyprzedzał, ujma na
honorze.

W dodatku taka jazda złomowatym autem jest podwójnie niebezpieczna.

Data: 2012-02-03 13:58:09
Autor: szufla
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
itp. Ale zero współpracy z mojej strony.

Dlaczego mie to nie dziwi :/

sz.

Data: 2012-02-03 14:12:26
Autor: J.F
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:6481057393$20120203133442@squadack.com...
To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa. To, że
kierowcy "lepszych" (w ich mniemaniu) bryczek dostaja małpiego rozumu,
jak się ich wyprzedzi, to sprawa druga.

Ja podtrzymuje zdanie ze oni jakos dziwnie jada - audi trzyma sie z seatem.

Borowiki na sluzbie :-)

J.

Data: 2012-02-03 14:19:52
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Fri, 3 Feb 2012 13:34:41 +0100, RoMan Mandziejewicz
Wiesz... Mam od dawna plaskatego we własciwym miejscu dla niego i
widzę tylko odpryski z tej kłótni. Jednak poszukałem watku na Gógle i
obejrzałem filmik.

Ja nie mam, bo koleĹ› jest niebezpieczny dla otoczenia.
Takich nie można ignorować.

To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa.

Rozmijasz się z faktami. Adasiu próbował manewr utrudnić.

To, że kierowcy "lepszych" (w ich mniemaniu) bryczek dostaja małpiego rozumu, jak się ich wyprzedzi, to sprawa druga.

Ja nie mam Audi A8, ale w moim mniemaniu to jest jedna z "lepszych
bryczek". Mnie się to auto bardzo podoba, na starość sobie takie kupię. :P
Oj, to jakoś niedługo już...

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-03 14:58:50
Autor: J.F
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
UĹĽytkownik "Myjk"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

No bez przesady - jedzie w miare poprawnie, oznakowania przestrzega .... tylko nie mozna go wyprzedzac jak jedzie w kolumnie, w niewielkiej i zmiennej odleglosci i na podwojnej ciaglej - wtedy o wypadek nietrudno :-)

To, że plaskaty nie ułatwił wyprzedzania to jedna sprawa.
Rozmijasz się z faktami. Adasiu próbował manewr utrudnić.

Manewr zabroniony :-)

J.

Data: 2012-02-03 17:24:14
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin J.F
No bez przesady - jedzie w miare poprawnie, oznakowania przestrzega ...
tylko nie mozna go wyprzedzac jak jedzie w kolumnie, w niewielkiej i
zmiennej odleglosci i na podwojnej ciaglej - wtedy o wypadek nietrudno
:-)

Wiesz co, wolę takiego, co wyprzedzi na ciągłej jeśli jest to bezpieczne niż takiego, co będzie złośliwie utrudniał komuś wyprzedzanie.

Data: 2012-02-03 17:23:26
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Myjk
Ja nie mam Audi A8, ale w moim mniemaniu to jest jedna z "lepszych
bryczek". Mnie się to auto bardzo podoba, na starość sobie takie kupię.
:P Oj, to jakoś niedługo już...

Żartujesz, zdecydowanie lepiej kupić Sierrę 2.0 lub Lanosa 1.6 niż tego wielkiego, niemieckiego śmiecia...

Data: 2012-02-03 17:25:40
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin RoMan Mandziejewicz
Wiesz... Mam od dawna plaskatego we własciwym miejscu dla niego i widzę
tylko odpryski z tej kłótni. Jednak poszukałem watku na Gógle i
obejrzałem filmik.

ROTFL. :D

Data: 2012-02-04 11:03:36
Autor: R2r
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Ja w takiej sytuacji równiez nie mam skrupułów i nie ułatwiam
wyprzedzania. Oczywiście nic na chama - żadne wpuszczania na czołowe
itp. Ale zero współpracy z mojej strony.

"Znaczy nie ma się czym chwalić"... :-/

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-02-04 11:36:55
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Hello R2r,

Saturday, February 4, 2012, 11:03:36 AM, you wrote:

Ja w takiej sytuacji równiez nie mam skrupułów i nie ułatwiam
wyprzedzania. Oczywi¶cie nic na chama - żadne wpuszczania na czołowe
itp. Ale zero współpracy z mojej strony.
"Znaczy nie ma się czym chwalić"... :-/

Nigdy nie twierdzilem, że jestem ideałem. Jestem upierdliwy nie tylko
tutaj...

--
Best regards,

Data: 2012-02-04 12:23:33
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin RoMan Mandziejewicz
Jestem upierdliwy nie tylko tutaj...

:)

Data: 2012-02-04 13:30:19
Autor: R2r
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
Nigdy nie twierdzilem, że jestem ideałem.

Hmm... Werbalnie może nie. Ale człowieka nie poznaje się po tym co pisze (mówi) o sobie, lecz co pisze (mówi) w ogóle i - przede wszystkim - co robi.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-02-03 12:18:52
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
Raz, że nie byłem wyprzedzany

Jeśli pijesz do tego, że Audi było jeszcze z metr za Tobą, to masz z kolei
zasadÄ™ ograniczonego zaufania, bo manewr juĹĽ rozpoczÄ…Ĺ‚.
dwa, na tym odcinku nie powinienem być wyprzedzany (art. 4 PoRD)

Bez znaczenia.

trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

Zawsze "nie hamując" zwiększasz obroty silnika? --

Data: 2012-02-03 23:03:00
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 03 Feb 2012 12:14:43 GMT, to napisał(a):

trzy, tam jest z górki, po prostu nie
hamowałem.

Zawsze hamuj±c zwiększasz obroty silnika?

Często. Wiesz, hamuję redukuj±c biegi. Natomiast tutaj kiedy zaczęło się
wyprzedzanie przez audice przyhamowałem. Tez widac Ľle. --

Data: 2012-02-03 23:41:26
Autor: Krzysiek Kielczewski
[...]

A jak często przy hamowaniu gwałtownie zaczynasz się zbliżać do pojazdu,
który nie hamuje?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-04 00:24:55
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 03 Feb 2012 23:41:26 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

[...]

Zauwaz pocz±tek rozmowy :D

Data: 2012-02-05 22:43:46
Autor: Krzysiek Kielczewski
[...]

Trudne słowo na dzi¶: kontekst.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-04 12:24:50
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
Zawsze hamując zwiększasz obroty silnika?

Często. Wiesz, hamuję redukując biegi.

Redukcji tam nie słychać.

Data: 2012-02-04 17:32:54
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
04 Feb 2012 12:24:50 GMT, to
Zawsze hamując zwiększasz obroty silnika?
Często. Wiesz, hamuję redukując biegi.
Redukcji tam nie słychać.

Adaś co powie uważa za prawdę obiawioną, więc słuchaj, tam była redukcja!
Że Ty wiesz jak brzmi silnik przy redukowaniu, nic nie znaczy.W życiu nie
siedziałeś za kierownicą gówniarzu. ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-04 19:42:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 04 Feb 2012 12:24:50 GMT, to napisał(a):

Zawsze hamuj±c zwiększasz obroty silnika?

Często. Wiesz, hamuję redukuj±c biegi.

Redukcji tam nie słychać.

No i? Pytasz się, czy zawsze, odpowiadam, że nie. Nie pytałe¶ się o to, co
w tej sytuacji robiłem. --

Data: 2012-02-04 19:34:31
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
Zawsze hamując zwiększasz obroty silnika?

Często. Wiesz, hamuję redukując biegi.

Redukcji tam nie słychać.

No i? Pytasz się, czy zawsze, odpowiadam, że nie. Nie pytałeś się o to,
co w tej sytuacji robiłem.

A pojęcie "kontekstu" jest Ci znane?

Data: 2012-02-04 21:05:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 04 Feb 2012 19:34:31 GMT, to napisał(a):

No i? Pytasz się, czy zawsze, odpowiadam, że nie. Nie pytałe¶ się o to,
co w tej sytuacji robiłem.

A pojęcie "kontekstu" jest Ci znane?

Jest, kiedy zacz±łes pytać o 'zazwyczaj', to tenże zmieniłe¶. --

Data: 2012-02-04 20:22:37
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Adam PĹ‚aszczyca
A pojęcie "kontekstu" jest Ci znane?

Jest, kiedy zacząłes pytać o 'zazwyczaj',

Nie.

to tenże zmieniłeś.

Nie.

Data: 2012-02-04 17:39:31
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Fri, 3 Feb 2012 23:03:00 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
Zawsze hamując zwiększasz obroty silnika?
Często. Wiesz, hamuję redukując biegi.

Ależ z ciebie doświadczony kierowca! Możemy się pościgać na zdarte klocki.
Mazda6, 95% trasy po wawie, pierwsza wymiana po 80 tkm. Obecnie 85 tkm, z
tyłu jeszcze oryginalne.

Natomiast tutaj kiedy zaczęło się
wyprzedzanie przez audice przyhamowałem.

Przyhamowałeś, bo inaczej doprowadziłbyś do kolizji i musiałbyś marznąć
dwie godziny czekajÄ…c na swoich ulubionych pupili.

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-04 19:16:55
Autor: AZ
On 02/04/2012 05:39 PM, Myjk wrote:

Ależ z ciebie doświadczony kierowca! Możemy się pościgać na zdarte klocki.
Mazda6, 95% trasy po wawie, pierwsza wymiana po 80 tkm. Obecnie 85 tkm, z
tyłu jeszcze oryginalne.

Ty masz po prostu serwo zjebane ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-04 19:43:42
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 4 Feb 2012 17:39:31 +0100, Myjk napisał(a):

Natomiast tutaj kiedy zaczęło się
wyprzedzanie przez audice przyhamowałem.

Przyhamowałe¶, bo inaczej doprowadziłby¶ do kolizji i musiałby¶ marzn±ć
dwie godziny czekaj±c na swoich ulubionych pupili.

Ja? Nie, misiu, ten, kto wymuszał pierwszeństwo przy zmianie pasa po
wyprzedzaniu w miejscu niedozwolonym. Tego, że misiu w Audi złamał trzy
przepisy i wyprzedzał na pałę bez widoczno¶ci to już nie zauważasz :D

Data: 2012-02-04 20:20:18
Autor: Myjk
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Sat, 4 Feb 2012 19:43:42 +0100, Adam PĹ‚aszczyca
[...]
przepisy i wyprzedzał na pałę bez widoczności to już nie zauważasz :D

Oczywiście że zauważam, ale w przeciwieństwie do ciebie jestem obiektywny i
widzę też twoje przewinienie, które ciągnąć dalej doprowadziłoby do
kolizji. Możesz oczywiście standardowo iść w zaparte, a jaki jest koń,
kaĹĽdy i tak sam widzi. --
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-04 21:06:02
Autor: Adam Płaszczyca
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Dnia Sat, 4 Feb 2012 20:20:18 +0100, Myjk napisał(a):

Oczywi¶cie że zauważam, ale w przeciwieństwie do ciebie jestem obiektywny i
widzę też twoje przewinienie,

Jakie?