Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)

Data: 2012-02-01 19:32:14
Autor: Kuba \(aka cita\)
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c1.01.3Td3jv$0rOmike.oldfield.org.pl...
Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U

Jak widać, jak kto¶ się o¶mieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
zaraz jajeczka musz± zaczynaj± pulsować ;)

W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?

pomijaj±c to co już napisali koledzy, chcialem dodać, ze to Twoje pierwsze wyprzedzenie bylo tak samo bez sensu jak wyprzedzanie Ciebie przez Audi.
Wjebałe¶ mu sie przed miche, bo zostawił sobie bezpieczny odstęp do poprzedzaj±cego samochodu. Jechał sobie spokojnie, bo nie bardzo bylo gdzie wyprzedzać i nagle wjebałe¶ mu sie zmuszaj±c to zmniejszenia prędko¶ci (żeby znów zachować bezpieczny odstęp)....

I po chuj tak naprawde?
Żeby być jeden samochód dalej? Warto?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na ¶mieci - 120L - 40zł

Data: 2012-02-02 13:42:00
Autor: Marek Dyjor
Kuba (aka cita) wrote:
[...]

Niektózy tak maj± musz± wyprzedzać choćby to nie miało grama sensu.

Data: 2012-02-02 14:46:40
Autor: J.F
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w
Kuba (aka cita) wrote:
[...]
[...]
I po chuj tak naprawde?
Żeby być jeden samochód dalej? Warto?

Niektózy tak maj± musz± wyprzedzać choćby to nie miało grama sensu.

A skad mial wiedziec ze dwa kilometry dalej beda sprzyjajace warunki do wyprzedzenia calej trojki ? Tu sie wyprzedzi audi, tam seata, i moze dzieki temu za te 2km wyprzedzi sie trzeciego i zyska caly kilometr.

I moze nawet sie spotkaja na najblizszych swiatlach, tylko ze on przejedzie, a oni nie i dwie minuty zaoszczedzone.

Minutka do minutki i uzbiera sie godzina :-)

No i nie wiem co za okolice i czy znal trase - jak nie znal, to kto wie ze tam zakaz wyprzedzania, tzn ciagla linia przez kilometr czy dwa.

J.

Data: 2012-02-02 18:38:31
Autor: Marek Dyjor
Kuba (aka cita) wrote:
[...]

chyba na trasie do Paryża...  a o ile się zwiększa ryzyko nie dojechania :)

Data: 2012-02-03 12:21:03
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Marek Dyjor
Niektózy tak mają muszą wyprzedzać choćby to nie miało grama sensu.

Jak się człowiek spieszy, to sens ma wyprzedzanie wszędzie gdzie się da. Nie rozumiem komentarzy "po co wyprzedzał jak zaraz skręca" -- co to ma do rzeczy kiedy skręca?

Data: 2012-02-03 13:29:26
Autor: DoQ
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)
W dniu 03-02-2012 13:21, to pisze:

Jak się człowiek spieszy, to sens ma wyprzedzanie wszędzie gdzie się da.
Nie rozumiem komentarzy "po co wyprzedzał jak zaraz skręca" -- co to ma
do rzeczy kiedy skręca?

Nieraz wyprzedzi po to, żeby np. za 300m skręcać w lewo. Zatrzymuje siebie i wyprzedzonego w celu ustąpienia pierwszeństwa jadącym z przeciwka. Idiotyzm pierwszej rangi.

--
pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
[CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)

Data: 2012-02-03 17:26:35
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Nieraz wyprzedzi po to, żeby np. za 300m skręcać w lewo.

To w jakiej odległości przed skrętem mam przestać wyprzedzać? 100 m? 1000 m? 10 km? I dlaczego akurat tyle?

Zatrzymuje
siebie i wyprzedzonego w celu ustąpienia pierwszeństwa jadącym z
przeciwka. Idiotyzm pierwszej rangi.

Im więcej aut z tyłu, tym szybciej ktoś puści. :)

Data: 2012-02-03 19:10:00
Autor: DoQ
W dniu 03-02-2012 18:26, to pisze:
Nieraz wyprzedzi po to, żeby np. za 300m skręcać w lewo.
To w jakiej odległości przed skrętem mam przestać wyprzedzać? 100 m? 1000
m? 10 km? I dlaczego akurat tyle?

Tyle żeby nie wkurwiać innych.

Data: 2012-02-03 19:32:44
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Tyle żeby nie wkurwiać innych.

A dlaczego ważniejsze jest wkurwienie innych z powodu mojego skrętu, a nie moje z powodu jazdy za jakimś mułem? :>

Data: 2012-02-03 22:05:40
Autor: DoQ
W dniu 03-02-2012 20:32, to pisze:
Tyle żeby nie wkurwiać innych.
A dlaczego ważniejsze jest wkurwienie innych z powodu mojego skrętu, a
nie moje z powodu jazdy za jakimś mułem? :>
A dlaczego ktoś miałby Ci ustąpić pierwszeństwa w korku gdy będziesz chciał wyjechać z podporządkowanej? A dlaczego wychodząc ze sklepu miałbyś nie zostać wepchnięty do niego z powrotem przez ludzi którym nie chce się stać 3s dłużej na mrozie? Czy byłbyś zadowolony gdybyś został zablokowany dostawczakiem, skoro formalności zajęły kierowcy tylko kwadransik? Czy byłbyś zadowolony gdyby złotówa wyjechał z podporządkowanej i po 300m zablokował Cię na 5min bo musiał wydać resztę pasażerowi? Dlaczego tak fajnie być bezmyślną pizdą, która patrzy własnym pępkiem wyłącznie przez przednią szybę??

Data: 2012-02-03 22:49:50
Autor: to
[...]

Ale ja nie wyprzedzam 100 metrów przed zakrętem, bo ktoś jedzie 5 km/h wolniej ode mnie, a potem skręcam przez 10 minut. Nieraz natomiast wyprzedzam 300-500 metrów przed zakrętem, bo ktoś jedzie 50+ km/h wolniej ode mnie i zazwyczaj nawet nie zdąży dojechać, zanim skręcę, a jak zdąży i postoi pół minuty, to nic mu się nie stanie, bo skoro jechał z taką prędkością, to najwyraźniej nigdzie się nie spieszył.

Data: 2012-02-03 23:22:27
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Nudny jesteĹ›.

A Ty nudna. :D

Data: 2012-02-04 00:27:11
Autor: DoQ
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)
W dniu 04-02-2012 00:22, to pisze:
Nudny jesteĹ›.
A Ty nudna. :D

Dobra Jacek, EOT.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-03 23:28:56
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Dobra Jacek, EOT.

Ech Rzędek, nieubłaganie zbliżasz się do plonka. :/

Data: 2012-02-04 01:01:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)
Hello DoQ,

Buzi sobie dajcie na dobranoc.

--
Best regards,

Data: 2012-02-04 10:15:05
Autor: DoQ
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)
Dobra Jacek, EOT.
Buzi sobie dajcie na dobranoc.

Nie bÄ…dĹş zazdrosny.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 11:34:51
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, February 4, 2012, 10:15:05 AM, you wrote:

Dobra Jacek, EOT.
Buzi sobie dajcie na dobranoc.
Nie b±dĽ zazdrosny.

Chyba Ty.

--
Best regards,

Data: 2012-02-04 11:06:55
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin RoMan Mandziejewicz
Chyba Ty.

PLONK WARNING!

Data: 2012-02-04 12:26:35
Autor: DoQ
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)

Dobra Jacek, EOT.
Buzi sobie dajcie na dobranoc.
Nie bÄ…dĹş zazdrosny.
Chyba Ty.

O kogo mam być zazdrosny? Wycałuj cały PMS jeśli sprawi Ci to przyjemność.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 11:29:34
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Wycałuj cały PMS jeśli sprawi Ci to przyjemność.

Bez przesady, to nie grupa homoseksualna! Niech sobie wejdzie na tęczowy portal Gejowo.pl i tam cmoka. :>

Data: 2012-02-04 12:33:28
Autor: DoQ
W dniu 04-02-2012 12:29, to pisze:

Wycałuj cały PMS jeśli sprawi Ci to przyjemność.
Bez przesady, to nie grupa homoseksualna! Niech sobie wejdzie na tęczowy
portal Gejowo.pl i tam cmoka. :>

To nie ja zaczÄ…Ĺ‚em :))

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 12:49:21
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, February 4, 2012, 12:33:28 PM, you wrote:

W dniu 04-02-2012 12:29, to pisze:

Wycałuj cały PMS je¶li sprawi Ci to przyjemno¶ć.
Bez przesady, to nie grupa homoseksualna! Niech sobie wejdzie na tęczowy
portal Gejowo.pl i tam cmoka. :>

To nie ja zacz±łem :))

===8<===
Nudny jeste¶.
A Ty nudna. :D
===8<===

Podziękuj temu, kto zacz±ł.

--
Best regards,

Data: 2012-02-04 12:55:57
Autor: DoQ
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)

Nudny jesteĹ›.
A Ty nudna. :D
Podziękuj temu, kto zaczął.

Nie obraĹĽaj siÄ™, nie masz monopolu na ten przymiotnik :)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 12:47:59
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, February 4, 2012, 12:26:35 PM, you wrote:

Dobra Jacek, EOT.
Buzi sobie dajcie na dobranoc.
Nie b±dĽ zazdrosny.
Chyba Ty.
O kogo mam być zazdrosny? Wycałuj cały PMS je¶li sprawi Ci to przyjemno¶ć.

Chyba Ty.

--
Best regards,

Data: 2012-02-04 12:55:02
Autor: DoQ
[...]

A co, buzi byś chciał? Jak cały to cały.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 11:58:51
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
A co, buzi byś chciał? Jak cały to cały.

Ciągle pisze, że jesteś nudny, więc może mu chodzi o to, że nie chce już czytać Twoich postów tylko chciałby wreszcie buziaka? :>

Data: 2012-02-04 13:00:52
Autor: DoQ
W dniu 04-02-2012 12:58, to pisze:

A co, buzi byś chciał? Jak cały to cały.
Ciągle pisze, że jesteś nudny, więc może mu chodzi o to, że nie chce już
czytać Twoich postów tylko chciałby wreszcie buziaka? :>

Może. Ale, są tacy co wolą kluczyć, robiąc sobie nadzieje niż zapytać wprost i dostać kosza:)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 12:03:08
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin DoQ
Może. Ale, są tacy co wolą kluczyć, robiąc sobie nadzieje niż zapytać
wprost i dostać kosza:)

Dokładnie. Śmiało Piękny Romanie!

Data: 2012-02-04 05:54:44
Autor: Grejon
Wilkie audi = ma³e, pulsuj±ce jajeczka :)
W dniu 2012-02-03 18:26, to pisze:
begin DoQ

Nieraz wyprzedzi po to, żeby np. za 300m skręcać w lewo.

To w jakiej odległości przed skrętem mam przestać wyprzedzać? 100 m? 1000
m? 10 km? I dlaczego akurat tyle?

Hmm... w takiej, żebyś zdążył od niej odjechać i skręcić zanim zablokujesz tych z tyłu :)

--
Grzegorz JoĹ„ca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-02-04 11:08:24
Autor: to
Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)
begin Grejon
Hmm... w takiej, żebyś zdążył od niej odjechać i skręcić zanim
zablokujesz tych z tyłu :)

Ale skąd mam to wiedzieć i dlaczego mam jechać kilometr za jakimś
zamulaczem na wszelki wypadek? A co gdy on będzie skręcał, a że wcześniej
zamulał, to teraz będzie się czaił aż będzie pusto po horyzont? A co gdy
będzie skręcał wcześniej niż ja? Te dwa scenariusze są bardzo
prawdopodobne, bo dziwna prędkość łączy się często właśnie z wypatrywaniem
skrętu przez mało ogarniętych kierowców. A co, gdy jadę pierwszy w
kolumnie -- mogę skręcić czy nie mogę?

Jedni jadą prosto, inni skręcają. Jedziesz wolniej niż inni, to Cię
wyprzedzajÄ…. Czasami jedno z drugim siÄ™ Ĺ‚Ä…czy. Takie ĹĽycie. Jak Ci siÄ™
spieszy, to nie zamulaj, a nie -- najpierw 10 km/h poniĹĽej ograniczenia, a
potem nagle minuty poczekać się nie da, bo szybszy skręca.

Data: 2012-02-03 13:34:29
Autor: AZ
On 02/03/2012 01:21 PM, to wrote:

Jak się człowiek spieszy, to sens ma wyprzedzanie wszędzie gdzie się da.
Nie rozumiem komentarzy "po co wyprzedzał jak zaraz skręca" -- co to ma
do rzeczy kiedy skręca?

Albo wyprzedza wyprzedza a i tak zjechał za kilometr na stację. Tylko, że gdyby nie wyprzedzał to by zjechał później na tą stację.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-02 13:59:52
Autor: Artur Ma¶l±g
[...]

Dziwię się, że w ogóle pytasz ;) To taki permanentny stan umysłu,
który się między innymi w tej sposób objawił ;)

--
Jutro to dzi¶, tyle że jutro.

Data: 2012-02-02 23:18:23
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 1 Feb 2012 19:32:14 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

[...]

A teraz powiedz, ile metrów było miedzy nim, a następnym pojazdem. Potem
się zastanów, dlaczego dojechałem temu nastepnemu do tyłka. --
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Wilkie audi = małe, pulsuj±ce jajeczka :)