Willa Nieruchomości [cross] PRZESTROGA

Data: 2009-09-18 22:33:18
Autor: Reseller
Willa Nieruchomości [cross] PRZESTROGA
UWAGA!!! na tego Pośrednika. Wyłapują dowolne nieruchomości z Netu i wstawiają na swoją stronę WWW jako nieruchomości ze swojej oferty. Często właściciele nieruchomości nie wiedzą, że ich oferta sprzedaży BEZ POŚREDNIKÓW jest przejęta przez "nieuczciwego" pośrednika, który sprzedaje coś do czego nie ma żadnego prawa.
OSTRZEGAM PRZED KONTAKTAMI z biurem pośrednictwa "Willa nieruchomości" z Wrocławia z ulicy Sztabowej. To samo dotyczy mieszkań "deweloperskich" - nie mają umów na sprzedaż nieruchomości od dewelopera - wstawiają na swoją stronę co popadnie, na czym mogą ewentualnie zarobić a deweloper nic o tym nie wie.
UWAGA - WILLA NIERUCHOMOśCI to jakaś podwodna firma, która za wszelką cenę sprzeda wszystko, nawet to co co jest poza jej zasięgiem finansowym.
--
Reseller

Data: 2009-09-18 16:34:52
Autor: witek
Reseller wrote:
[...]

No i co z tego?
Przychodzi klient do pośrednika i chce, żeby ten mu znalazł mieszkanie.
I co go to obchodzi w jaki sposób porednik ma dane o lokalach.
Równie dobrze mógł dostać od wróżki.

Data: 2009-09-19 06:13:39
Autor: SQLwysyn
Willa Nieruchomości [cross] PRZESTROGA
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h90uds$o40$3inews.gazeta.pl...
Reseller wrote:
UWAGA!!! na tego Pośrednika.

No i co z tego?
Przychodzi klient do pośrednika i chce, żeby ten mu znalazł mieszkanie.
I co go to obchodzi w jaki sposób porednik ma dane o lokalach.

Głupiś. Prawdziwy pośrednik:
- ma tytuł do zawarcia transakcji (umowa ze sprzedającym)
- jest ubezpieczony od transakcji

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-09-19 09:59:04
Autor: Boombastic
Willa Nieruchomości [cross] PRZESTROGA
Głupiś. Prawdziwy pośrednik:
- ma tytuł do zawarcia transakcji (umowa ze sprzedającym)
- jest ubezpieczony od transakcji

Posrednik nie zawiera żadnych transakcji.

Data: 2009-09-20 07:28:36
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h92308$1nm2$1newsread2.aster.pl...
Głupiś. Prawdziwy pośrednik:
- ma tytuł do zawarcia transakcji (umowa ze sprzedającym)
- jest ubezpieczony od transakcji

Posrednik nie zawiera żadnych transakcji.

A czy ja napisałem, że pośrednik zawiera transakcję kupna-sprzedaży nieruchomości? Jest ubezpieczony od wad prawnych transakcji w której pośredniczy.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-09-20 13:18:05
Autor: Boombastic

Użytkownik "SQLwysyn" <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> napisał w wiadomości news:h94g2i$c2v$1news.onet.pl...
[...]

Nie, napisałeś, że ma tytuł do zawarcia transakcji (umowa ze sprzedającym), więc odpisuję, że nie zawiera żadnej transakcji. Tak ciężko to zrozumieć?

Data: 2009-09-19 10:38:59
Autor: Ra
witek pisze:
Reseller wrote:
[...]

nie tylko o to chodzi, kumpel sprzedając mieszkanie zawarł umowę z pośrednikiem(ami), chyba nawet na wyłączność, a tu jakaś agencja wystawiła jego ogłoszenia i to po mniejszych cenach

Data: 2009-09-19 09:27:17
Autor: witek
Ra wrote:
nie tylko o to chodzi, kumpel sprzedając mieszkanie zawarł umowę z pośrednikiem(ami), chyba nawet na wyłączność, a tu jakaś agencja wystawiła jego ogłoszenia i to po mniejszych cenach

No i?

Data: 2009-09-19 13:13:24
Autor: gasper
Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:h91q5p$1a7$1node1.news.atman.pl...

nie tylko o to chodzi, kumpel sprzedając mieszkanie zawarł umowę z pośrednikiem(ami), chyba nawet na wyłączność, a tu jakaś agencja wystawiła jego ogłoszenia i to po mniejszych cenach

no i jaki problem? on chce 1 mln a agencja chce 800 tys - to problem agencji a nie jego

Data: 2009-09-19 15:54:47
Autor: Boombastic
[...]

Jak po mniejszych cenach te ogłoszenia to tylko się cieszyć.

Data: 2009-09-19 16:15:47
Autor: Ra
Boombastic pisze:
[...]

raczej nie, kolega chciał dostać xxx zł bo tyle potrzebował dołożyć do kupna większego a jakaś agencja wystawiła za xxx - 20tys to po pierwsze primo, po drugie zaczęły dzwonić do niego agencje z którymi miał umowę dlaczego ktoś inny wystawia to mieszkanie i to jeszcze taniej niż oni mają w umowie

Data: 2009-09-19 09:28:35
Autor: witek
Ra wrote:
[...]

Wiec niech im odpowie, ze on z tymi agencjami nie zawierał żadnej umowy i nie ma z tym nic wspolnego.
I niech się agancje same bujaja między sobą.

Data: 2009-09-19 16:21:05
Autor: Boombastic
[...]

To wystarczy napisać po polsku tak by inni nie mieli wątpliwości czytając posta.
A odnośnie samego tematu to czy agencje nie powystawiały czasem cen xxx zł + prowizja i zamiast szukać kupującego to zaczęły sie martwic o swoje prowizje?

Data: 2009-09-19 16:43:04
Autor: Ra
Boombastic pisze:
[...]

sorry
A odnośnie samego tematu to czy agencje nie powystawiały czasem cen xxx zł + prowizja i zamiast szukać kupującego to zaczęły sie martwic o swoje prowizje?
tak chyba były z prowizją ale kumpel chciał xxx. Pamiętam żeby było wystawione w serwisie typu trader.pl chyba z kilkanaście razy i każde z inną ceną.

Data: 2009-09-19 20:09:49
Autor: Wemif
In pl.regionalne.wroclaw Reseller <reseller@o2.pl> wrote:
UWAGA!!! na tego Pośrednika. Wyłapują dowolne nieruchomości z Netu i wstawiają na swoją stronę WWW jako nieruchomości ze swojej oferty.

Podobno większość (wszyscy?) pośredników tak właśnie działa.
a.

Data: 2009-09-19 22:23:32
Autor: Reseller
Wemif pisze:
[...]

Odwiedziłem wiele biur nieruchomości i znakomita większość przynajmniej informowała DEWELOPERA lub innego "oferenta" o fakcie zamieszczenia ich ofert na swojej stronie, (nie mówiąc już o pytanie o zgodę na umieszczenie oferty) dodatkowo pośrednik "sprzedawał" mieszkanie w cenie takiej jak deweloper (uwzględniając swoją prowizję) albo nawet nieco niższej, biorąc na siebie sprzedaż kilku lub kilkunastu mieszkań z danej lokalizacji. Tak np robi "Iglica" z "Apartamentami Sowia".
Willa to po prostu naciągacze, którzy nie dotrzymują żadnych uzgodnień "słownych" a papiery, które dają naiwnym do podpisania są co najwyżej kiepskiej jakości prawnej.

--
Reseller

Data: 2009-09-20 07:32:07
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości news:h93dqd$i3i$1host.amsnet.pl...
[...]

Za takie działania traci się certyfikat pośrednika, wiec nie opowiadaj bajek.
Jeśli oferta jest wywieszona w kilku agencjach, to na zasadzie umowy pomiedy nimi, a agencje sie dziela za taka forme rozpowszechnienia oferty prowizja.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-09-20 20:24:55
Autor: OpeK
[...]

Wiekszych bzdur nie slyszalem/czytalem. Do poki posrednik nie ma z Toba umowy o posrednictwo, to nie moze zamiescic ogloszenia.

--
OpeK

Data: 2009-09-20 21:24:29
Autor: BartekK
OpeK pisze:
[...]
Nie może, ale zamieszcza. Co najmniej kilku z Opola tak robi, sprawdzone na dwóch mieszkaniach sprzedawanych. Bez żadnej umowy - ogłoszenia (+ zajumane fotki z allegro) ukazały się u kilku pośredników.

Data: 2009-09-20 22:57:33
Autor: Reseller
BartekK pisze:
OpeK pisze:
[...]

Dokładnie tak było!!! Ostrzegam przed nieuczciwymi praktykami firmy Willa.

--
Reseller

Data: 2009-09-21 09:40:15
Autor: Marek Dyjor
Reseller wrote:
BartekK pisze:
OpeK pisze:
[...]

wciąż prónuję pojąc na cyzm polega problem :)

Data: 2009-09-21 11:44:33
Autor: Boombastic
Willa Nieruchomości [cross] PRZESTROGA
Dokładnie tak było!!! Ostrzegam przed nieuczciwymi praktykami firmy
Willa.

wciąż prónuję pojąc na cyzm polega problem :)

Inni posrednicy się rzucali :-)

Data: 2009-09-22 13:40:26
Autor: Marek
On 21 Wrz, 09:40, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
Reseller wrote:
> Dokładnie tak było!!! Ostrzegam przed nieuczciwymi praktykami firmy
> Willa.

wciąż prónuję pojąc na cyzm polega problem :)

Problem polega na tym, ze dla niektorych wolny rynek to nieuczciwe
praktyki...

Willa Nieruchomości [cross] PRZESTROGA