Willa prezydencka Tuska

Data: 2014-07-01 18:14:54
Autor: u2
Willa prezydencka Tuska
[...]

Za pięć ósma. Spieszyłem się na pierwszą lekcję w ostatniej klasie ogólniaka. Nagle z piskiem podjechał Mercedes, taksówka, a ze środka wytoczył się pierworoczniak, zabawny i zabawowy Grek, Fifek, w smokingu z muchą, ale za to w drewnianych chodakach. Zalany w trupa, prosto do szkoły. Ciężkie życie rozrywkowego ucznia.

Tak, Fifek, to Fivos Fengaras, po latach honorowy konsul Grecji w Trójmieście, biznesman i postać jak najbardziej szemrana, I jeden z nieformalnych władców Sopotu. Na organizowanych przez niego imprezach bywała cała polityczna góra Trójmiasta, z oczywistą przewagą ferajny Tuska, jak również wówczas nietykalna góra mafii z śp. Nikosiem i Szwarcenegerem na czele.

A Fifek miał ścisłe interesy z gminą Sopot.

Willę, właściwie stary piękny dworek przy ul. Sępiej 18 grecki dyplomata dzierżawił od 1991 roku. Z księgi wieczystej wynika, że umowę na okres 30 lat zawarto między Zarządem Miasta Sopotu a
Przedsiębiorstwem Zagranicznym FOS, które należało do Fengarasa. W zamian za dzierżawę Fengaras był zobowiązany do sprzątania półtora kilometra sopockiej plaży.

I nagle, po 2001 roku coś się popsuło w świetnych stosunkach między Fengarasem i prezydentem Karnowskim.

Konkretnie wtedy, gdy Tusk chciał kandydować na prezydenta. Wówczas to wierny bojar Karnowski zdecydował za friko zafundować Tuskowi prezydencką willę, wypieprzając Greka, który już popadł w niełaskę z posiadłości przy Sępiej 18.

Jak mówi Fengaras dziennikarzom: - " Dostałem telefon do Grecji, abym przyjechał do Sopotu w ważnej sprawie. Tam dowiedziałem się, że w willi przy Sępiej ma być rezydencja prezydenta Tuska" – dodaje.

  Lider PO wyborów prezydenckich nie wygraÅ‚, a nieruchomość jest wystawiona na sprzedaż.

Fengaras twierdzi, że nie wie nic o aferze sopockiej. Jest zbulwersowany, że łączy się go z nią: – Ktoś chce mnie zastraszyć – stwierdza. – Może komuś się nie podoba, że walczę o pieniądze za inwestycję na Sępiej. Chodzi o drobne 7 milionów, czyli tyle, ile Tusk wspaniałomyślnie podarował kumplowi Kilianowi.

Więcej jest tutaj [2], jak chcecie się państwo dowiedzieć o przyjaźni honorowego konsula z miastem Sopot i jego już nie platfomerskim prezydentem Karnowskim. Pilnie czuwającym nad "mirem domowym" premiera Tuska i handlującym z jego córką.

[2]   http://www.rp.pl/artykul/171601.html?p=1

[...]

http://naszeblogi.pl/47834-sopockie-molo-sprzedane-za-gotowke-pani-katarzynie-tusk

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-07-01 19:11:07
Autor: MarkWoydak
Willa prezydencka Tuska

paj-dak  "u2" <u_2@o2.pl> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Za pięć ósma. Spieszyłem się na pierwszą lekcję w ostatniej klasie
ogólniaka. Nagle z piskiem podjechał Mercedes, taksówka, a ze środka
wytoczył się pierworoczniak, zabawny i zabawowy Grek, Fifek, w smokingu z
muchÄ…, ale za to w drewnianych chodakach. Zalany w trupa, prosto do
szkoły. Ciężkie życie rozrywkowego ucznia.

No zoabcz, Tusk zaczynał już w ogólniaku a on:
http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

MW

Willa prezydencka Tuska