"Wilno grudniową nocą" - Wilka

Data: 2014-12-19 19:49:37
Autor: Alf/red/
"Wilno grudniową nocą" - Wilka
On 17/12/14 20:37, Ignac wrote:
http://wilk.bikestats.pl/1259788,Wilno-grudniowa-noca.html

No to jak każdy może, to i ja też.
Z jednej strony wyjazd: daleki i szybki, ale nudny. No bo zimno ciemno, bociana nie uświadczysz ani krajobrazu. Z Litwy wiadomo tylko, że pagórki. A z Polski głównie że pusto.
Z drugiej relacja, no zdjęcia w nocy to jest to ;-) Jadę dobrą nawierzchnią, jadę słabą, na Orlenie nie ma stolików, jeden samochód, pagórki, dojechałem. No i co ja z tego mam? Tutaj wspomnę relację kolesia, który jednym ciągiem pojechał spod Zygmunta (Wwa) pod Neptuna (Gda). Opisał co zapakował na drogę, co i kiedy jadł, co zrobił źle - oooo, dzięki temu to ja mogę poprawić moje jeżdżenie. Dlatego tamta (i wyprawa, i relacja) podobała mi się bardziej, choć to "tylko" 300 km.
A że on pojechał 500, a ja bym tak nie dał rady? No cóż, nie dał bym i już. Świat mnie przyzwyczaił, że jestem małe miki. Pełno jest takich którzy skaczą z kosmosu, śmigają na nartach na stokach bardziej pionowych niż poziomych, biegają Harpagany i Katorżniki co weekend, nurkują 100 m przed śniadaniem, tańczą motocyklem - nie mam aspiracji, żeby dorównywać.

--
Alf/red/

Data: 2014-12-19 14:15:17
Autor: Ignac
"Wilno grudniową nocą" - Wilka
W dniu piątek, 19 grudnia 2014 19:49:40 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:

A że on pojechał 500, a ja bym tak nie dał rady? nie mam aspiracji,żeby dorównywać.

Bo "miętki" jesteś.Powinieneś natychmiast przejść na emeryturę.
Może to wyrwie Cię z fotela:
http://literat.ug.edu.pl/amwiersz/0004.htm

Data: 2014-12-20 00:23:21
Autor: Titus Atomicus
"Wilno grudniową nocą" - Wilka
In article <c8825fff-05f4-49f3-ae28-38d9a5664f7c@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

Bo "miętki" jesteś.Powinieneś natychmiast przejść na emeryturę.

Ojej, jakiez grafomanskie i egzaltowane...
:-(
--
TA

Data: 2014-12-20 13:21:51
Autor: MichałG
"Wilno grudniową nocą" - Wilka
[...]

wpadasz do KF :-) :-)

Data: 2014-12-20 06:22:24
Autor: Ignac
"Wilno grudniową nocą" - Wilka
W dniu sobota, 20 grudnia 2014 13:22:36 UTC+1 użytkownik MichałG napisał:

> Ojej, jakiez grafomanskie i egzaltowane...
> :-(
wpadasz do KF :-) :-)

Wbrew pozorom TA mnie bardzo lubi,tylko tak się ze mną droczy!
Ale najbardziej intrygują mnie,te dwie wyluzowane cyklistki,które
się koło niego kręcą

Data: 2014-12-19 22:42:57
Autor: Titus Atomicus
"Wilno grudniową nocą" - Wilka
In article <m71s01$9pm$1@node1.news.atman.pl>,
 Alf/red/ <fake_1412@ump.waw.pl> wrote:

On 17/12/14 20:37, Ignac wrote:
> [...]

A że on pojechał 500, a ja bym tak nie dał rady? No cóż, nie dał bym i już. Świat mnie przyzwyczaił, że jestem małe miki. Pełno jest takich którzy skaczą z kosmosu, śmigają na nartach na stokach bardziej pionowych niż poziomych, biegają Harpagany i Katorżniki co weekend, nurkują 100 m przed śniadaniem, tańczą motocyklem - nie mam aspiracji, żeby dorównywać.

Ano wlasnie.
Lubie tematyke rowerowa (podobnie gorska, czy podroznicza), ale to nie oznacza ze musze czytac/ogladac wszystko co jest z tym zwiazane.
Co z tego, ze wyczyn, skoro relacja nudna jak flaki z olejem.
Czesto zreszta w przypadku Wilka sam pomysl 'wyczynu' jest dla  mnie nudny, chocby to 'zdobywanie gmin'. Sa oczywiscie i tacy, ktorych to jako podnieca.
Oczywiscie wierze, ze Wilk jest jak terminator i jakby sie spial, to pojechalby do Zakopanego, zaliczylby w swoich likrach i spdach jakies krotkie nieszpory w Sanktuarium i zaraz potem wrocilby do Warszawy.
ok
Ja bym tego nie zrobil - tylko, ze kompletnie nic z tego dla mnie nie wynika.
Do wyczynow Wilka mialbym stosunek obojetny - bo kazdy ma prawo realizowac sie w sposob jaki mu odpowiada. Ale z powodu jego 'wyczynow' na preclu dawno juz stosunek do tego osobnika zmienilem na jednoznacznie negatywny. I nie wstydze sie tego mowic.
Zeby zasluzyc na szacunek trzeba czegos wiecej jednak niz krecenie pedalami i kilometrowka.
--
TA

Data: 2014-12-19 22:00:04
Autor: piecia aka dracorp
"Wilno grudniową nocą" - Wilka
Dnia Fri, 19 Dec 2014 22:42:57 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

[...]
Akurat tutaj masz rację ale z tym swoim KF to przeginasz.

--
piecia aka dracorp

"Wilno grudniową nocą" - Wilka