Wilno i bia³oruska emigracja

Data: 2020-08-20 21:13:14
Autor: Zexon
Wilno i bia³oruska emigracja
On 8/17/2020 10:13, Jacek Bialy wrote:
Czasami mo¿na spotkaæ zawiedzione g³osy, Pozdrawiam
JB

,,mo¿na spotkaæ zawiedzione g³osy"
,,Internet wrze"
,,internauci oburzeni"
To stare chwyty gówna wyborczego, ONETu i tym podobnych.
Proszê podaæ odno¶nik do ,,mo¿na spotkaæ zawiedzione g³osy"

Data: 2020-08-20 21:17:54
Autor: Bruno Brunowski
Wilno i bia³oruska emigracja
W dniu pi±tek, 21 sierpnia 2020 05:13:16 UTC+2 u¿ytkownik Zexon napisa³:
> [...]
To stare chwyty gówna wyborczego, ONETu i tym podobnych.
Proszê podaæ odno¶nik do ,,mo¿na spotkaæ zawiedzione g³osy"

https://www.google.com/search?q=internauci oburzeni wpolityce

https://www.google.com/search?q=internet+wrze+wpolityce

"Nie znaleziono ¿adnych wyników wyszukiwania dla has³a "mo¿na spotkaæ zawiedzione g³osy"."

Nie wiedzia³em, ¿e Karnowscy pracuj± dla Onetu. Od dawna?

--
Bruno

Data: 2020-08-21 08:05:49
Autor: u2
Wilno i bia³oruska emigracja
Nie wiedzia³em, ¿e Karnowscy pracuj± dla Onetu. Od dawna?

nie lubisz brutu¶ jak ka¿den volksdeutsch ¿ydów Karnowskich:)))))))))))))))

Data: 2020-08-23 06:53:01
Autor: Jacek Bialy
Wilno i bia³oruska emigracja
pi±tek, 21 sierpnia 2020 o 05:13:16 UTC+2 Zexon napisa³(a):
On 8/17/2020 10:13, Jacek Bialy wrote: > Czasami mo¿na spotkaæ zawiedzione g³osy,
> Pozdrawiam > JB > ,,mo¿na spotkaæ zawiedzione g³osy" ,,Internet wrze" ,,internauci oburzeni" To stare chwyty gówna wyborczego, ONETu i tym podobnych.

No w³a¶nie o to mi chodzi³o (frazê 'zawiedzione g³osy' powinienem byl wstawiæ w cudzys³ów)

Proszê podaæ odno¶nik do ,,mo¿na spotkaæ zawiedzione g³osy"

Chodzi konkretnie o opiniotwórcz± psiarniê, która rozdziera szaty nad 'marginaln± rol± Polski' w ostatnim bia³oruskim temacie, a w szególno¶ci nad tym, ¿e bia³oruska opozycja skupia siê we Wilnie. A gdzie ma siê skupiaæ, skoro przez d³ugie stulecia Wilno by³o ich stolic±?
Moim zdaniem polski rz±d zachowuje siê w tych sprawach w³a¶ciwie. Uda³o nam siê obecny problem Bia³orusinów wprowadziæ na forum europejskie, lecz nie mo¿emy mieæ pretensji o to, ¿e im jest bli¿ej do Wilna ni¿ do Warszawy. Gdyby¶my zaczêli pod tym wzglêdem z kims rywalizowaæ, to by¶my siê zachowali jak przys³owiowy s³oñ w sk³adzie porcelany.

JB

Wilno i bia³oruska emigracja