Win XP[32], adaptec 39320A, problemy instalacyjne

Data: 2010-03-03 21:38:10
Autor: Irek N.
Win XP[32], adaptec 39320A, problemy instalacyjne
Potrzebuję pomocy przy rozwiązaniu pewnego problemu.

Instaluję Windows XP w wersji 32 bitowej na kompie w którym jest tylko dysk SCSI podpięty do kontrolera 39320A Adapteca. Oczywiście CD, USB, FDD... też, ale nie o tym.
W momencie butowania kompa widzę że kontroler widzi dysk na kanale A pod ID=0. Instalator windows natomiast już tego dysku nie widzi. Wygenerowałem sobie dyskietkę z driverem do kontrolera i przy starcie instalatora laduję go (F6, dalej S i wybieram driver pod XP w wersji 32 bity - całość wygląda dobrze). Przy kontynuowaniu instalacji niestety nadal nie widzę dysku na którym ów system miał by się zainstalować. Instalowałem kiedyś dawno podobny sprzęt ale z kontrolerem 39160 i nie było kłopotów. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba kontroler był na tyle stary technologicznie, że instalator z niego skorzystał, a z nowszego jakoś za cholerę nie chce.
Może mi ktoś podpowiedzieć o co chodzi? Bo już wyczerpałem własne idee.

Miłego.
Irek.N.
ps. dysk jest nowy.

Data: 2010-03-04 21:56:32
Autor: Irek N.
Win XP[32], adaptec 39320A, problemy instalacyjne
NM.
Irek.N.

Win XP[32], adaptec 39320A, problemy instalacyjne