Win XP - raz startuje, innym razem nie - PILNE !!!

Data: 2009-02-21 15:45:02
Autor: Benjamin
Win XP - raz startuje, innym razem nie - PILNE !!!
Witam
Od kilku dni mam problem ze swoim kompem. Po jego wł±czeniu raz startuje bez problemu, innym razem pojawia się czarny ekran i kursor myszki (niestety jest on nieruchomy). Czy może być to kwestia sprzętu, czy raczej softu (jaki¶ czas temu instalowałem nakładkę Vista Inspirat, potem j± odinstalowałem i komp chodził ok)? Czy może być to kwestia plików systemowych (może które¶ s± uszkodzone) i czy jest jaki¶ sposób aby je naprawić, oczywi¶cie bez przeinstalowania całego systemu i wszystkich aplikacji?

Za wszelk± pomoc bardzo dziękuję.

--
Pzdr
Benjamin

Data: 2009-02-22 09:44:13
Autor: Michal AKA Miki
Win XP - raz startuje, innym razem nie - PILNE !!!

Użytkownik "Benjamin" <kapoeira@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gnp41f$aid$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sprobuj uruchomic komputer na jakims LiveCD (np. Knoppix). Jesli z plyty CD/DVD system ci wstanie, to problemow szukaj raczej w systemie...

Pozdrawiam
Michal

Win XP - raz startuje, innym razem nie - PILNE !!!