Win7 x64- RAM dostępny

Data: 2013-06-26 14:31:42
Autor: ggs
Win7 x64- RAM dostępny

"Forall" <No.SPAM.forall@stalowka.info> wrote in message news:51caa32e$0$1251$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

Sprawa z archiwum X.. wszystko działało i nagle się popsuło.. a dokładnie chodzi o dostępny ram pod Windows 7 x64.. jest 8GB widzi to bios, windows pokazuje 8GB a obok dostępne tylko 3,99GB. Sprawdzałem w msconfig i tam wszystko jest odznaczone, zeby nie litowalo...
Memtest nic nie wykazał na pamięci.. przychodzi mi do głowy, żeby jeszcze wyciągnąć ram pozamieniać miejscami, ale z drugiej strony jakby był uszkodzony to by nie wykrywało 8GB, tak mi sie wydaje..
Jakieś inne pomysły? Płyty MSI ale modelu nie pamietam :)

Jakas grafika zintegrowana ? W BIOSie memory size ustaw np. 32MB zamiast Auto ?

Win7 x64- RAM dostępny