Wina (?) Dariusza Ratajczaka

Data: 2010-06-21 10:19:15
Autor: Panslavista
Wina (?) Dariusza Ratajczaka
<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:60b5.00000f12.4c1f1b3anewsgate.onet.pl...

Np przez bardzo długi czas panowało przekonanie że hitlerowcy przerabiali
zwłoki Żydów na mydło. Ostatecznie okazało się że była to powstała podczas
wojny plotka.

Oczywiście że plotka, To byli ludzie różnej narodowości, w tym oczywiście moise - Chazarzy.
Miałem takie mydło w ręce, kawałek wyprawionej ludzkiej skóry i abażur na lampkę nocną z takiej skóry. U kogo to oglądałem - nie powiem.

Data: 2010-06-21 10:19:33
Autor: Neko
Wina (?) Dariusza Ratajczaka
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Miałem takie mydło w ręce, kawałek wyprawionej ludzkiej skóry i abażur na lampkę nocną z takiej skóry. U kogo to oglądałem - nie powiem.

Jak sie mialo dziadka w Werhmahcie to wszystko jest mozliwe.

Data: 2010-06-21 11:24:11
Autor: Panslavista
Wina (?) Dariusza Ratajczaka

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hvn7c2$5m4$1news.onet.pl...
[...]

To nie ja - z tym dziadkiem. Akurat to było w posiadaniu żyda z wyglądu, a Ukraińca z nazwiska.

Wina (?) Dariusza Ratajczaka