Wina Tuska!

Data: 2012-02-01 18:39:06
Autor: Leprechaun
Wina Tuska!
Data: 2012-02-01 19:51:54
Autor: Albert
Wina Tuska!
Dnia Wed, 1 Feb 2012 18:39:06 +0100, Leprechaun napisał(a):

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11070534,Bulgaria__Fala_mrozow_do_minus_31_4_st__C__Juz_10.html?lokale=warszawa

BomBel

Cokolwiek niedobrego dzieje się na świecie to wina Tuska. ;-)

RP

Data: 2012-02-01 19:54:37
Autor: u2
Wina Tuska!
W dniu 2012-02-01 19:51, Albert pisze:
Cokolwiek niedobrego dzieje się na świecie to wina Tuska.

Wczesniej albercik twierdziles ze wina Kaczki.

Data: 2012-02-02 11:25:19
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Wina Tuska!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f298a70$0$1226$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-02-01 19:51, Albert pisze:
Cokolwiek niedobrego dzieje się na świecie to wina Tuska.

Wczesniej albercik twierdziles ze wina Kaczki.

To czywiste, że wina Tuska! ;) Ktokolwiek twierdziłby, że jest inaczej zostanie wyrzucony z PiS!

BBR

Data: 2012-02-02 11:29:41
Autor: u2
Wina Tuska!
W dniu 2012-02-02 11:25, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Ktokolwiek twierdziłby, że jest inaczej zostanie wyrzucony z PiS!

Tuskiem kieruja esbeckie watahy, a Bronkiem wsiowe watahy. To tylko
figuranci.

Data: 2012-02-02 11:32:11
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Wina Tuska!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f2a6599$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kto kieruje J.Kaczyńskim? Opatrzność boska w osobie ojczulka Rydzyka?

BBR

Data: 2012-02-02 11:33:34
Autor: u2
Wina Tuska!
W dniu 2012-02-02 11:32, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Tuskiem kieruja esbeckie watahy, a Bronkiem wsiowe watahy. To tylko
figuranci.

Kto kieruje J.Kaczyńskim? Opatrzność boska w osobie ojczulka Rydzyka?

Kosciol katolicki udziela wsparcia PiS-owi a nie esbeckim czy wsi-owym
watahom :)

Data: 2012-02-02 11:45:52
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Wina Tuska!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f2a6682$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W jaki sposób objawia się to wsparcie? Kto go udziela? Rydzyk?

BBR

Data: 2012-02-02 13:17:09
Autor: u2
Wina Tuska!
W dniu 2012-02-02 11:45, Pan hrabia Bobrowski pisze:
W jaki sposób objawia się to wsparcie? Kto go udziela? Rydzyk?

BBR

Te cwelik bambaryla, a co masz przeciwko Rydzykowi ?

Data: 2012-02-02 13:32:08
Autor: u2
Wina Tuska!
W dniu 2012-02-02 13:28, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Te cwelik bambaryla, a co masz przeciwko Rydzykowi ?

Spadaj idioto!

BBR

Ale na jakiej podstawie cwelik bambaryla twierdzisz, ze Rydzyk to idiota ?

Data: 2012-02-03 12:33:48
Autor: u2
Wina Tuska!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Ale na jakiej podstawie cwelik bambaryla twierdzisz, ze Rydzyk to idiota ?

Dziecko, grzeszysz! Opętał cię szatan z Internetu! Nie pal więcej tego zioła!
W niedzielę marsz do spowiedzi!

Data: 2012-02-03 12:35:28
Autor: u2
Wina Tuska!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Ale na jakiej podstawie cwelik bambaryla twierdzisz, ze Rydzyk to idiota ?

Dziecko, ciągle grzeszysz! Opętał cię szatan! Nie wąchaj już więcej tego
proszku! W niedzielę marsz do spowiedzi

Data: 2012-02-02 17:29:33
Autor: Leprechaun
Wina Tuska!

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f2a6629$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

[...]

J.Kaczyńskim kieruje patriotyzm! ;))))))))))))))))))))))))

BomBel

Data: 2012-02-03 06:15:47
Autor: stevep
Wina Tuska!
Dnia 02-02-2012 o 11:29:41 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A tobą Tworki Alfonsie.

--
stevep

Data: 2012-02-03 11:47:12
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Wina Tuska!

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v827klgc50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

To nie alfons, to sutener! ;) Co to za pajac ten u2?

BBR

Data: 2012-02-03 12:18:30
Autor: u2
Wina Tuska!
W dniu 2012-02-03 11:47, Pan hrabia Bobrowski pisze:
Tuskiem kieruja esbeckie watahy, a Bronkiem wsiowe watahy. To tylko
figuranci.

A tobą Tworki Alfonsie.

To nie alfons, to sutener! ;)

No co ty cwelik, sutener to ty. :)

Data: 2012-02-03 12:35:05
Autor: u2
Wina Tuska!

Data: 2012-02-03 08:10:06
Autor: Wania
Wina Tuska!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-01 19:51, Albert pisze:
> Cokolwiek niedobrego dzieje się na świecie to wina Tuska.

Wczesniej albercik twierdziles ze wina Kaczki.

Ty durnyj pisowski Polak. Kaczka eto ptica!

Data: 2012-02-03 09:32:14
Autor: u2
Wina Tuska!
W dniu 2012-02-03 09:10,  Wania pisze:
Ty durnyj pisowski Polak. Kaczka eto ptica!

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Te cwelik znowu rzucasz gwnem :)

Data: 2012-02-03 12:33:23
Autor: u2
Wina Tuska!

Data: 2012-02-03 12:34:09
Autor: u2
Wina Tuska!

Data: 2012-02-03 08:09:25
Autor: Wania
Wina Tuska!
Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11070534,Bulgaria__Fala_mrozow_
do_minus_31_4_st__C__Juz_10.html?lokale=warszawa

BomBel

Po mojemu to, że Putin prezidentom to toże wina Tuska! Pisowskije Palaki eto
duraki! --

Wina Tuska!