Wina Tuska

Data: 2012-12-29 23:15:51
Autor: Jaskiniowiec
Wina Tuska
W dniu 24.12.2012 o 13:13 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

.... czyli pozory mylą, ale do czasu :

http://niezalezna.pl/36391-pozory-myla-do-czasu

"To nie kryzys, to rezultat" - mawiał Kisiel. Doskonale pasuje to  powiedzonko do komunikacyjnego zawału na Śląsku. Cała propagandowa  orkiestra jazgocze oczywiście, że to nie wina Tuska (bo przecież nic nie  jest winą Tuska, a kto za cokolwiek wini wszechwładnego premiera, tego  nadworny satyryk wychłoszcze rymami). Że wszystko spaprały "koleje  śląskie". Nie poradziły sobie, nie umieją, nie nadają się.... No, ale to  dość marne wyjaśnienie problemu, bo przecież trudno nie zapytać - a kto  takiej firmie, która sobie nie radzi, przekazał newralgiczną sprawę,  jaką jest komunikacja w mocno zindustrializowanym, ludnym regionie? Nie  upewniwszy się, czy jest ona zdolna sprostać wyzwaniu?

 Ano, odpowiedź jest taka - zrobił to rząd Donalda Tuska właśnie. I to  już ładnych parę lat temu. I jeszcze ogłosił "usamorządowienie"  przewozów wielkim sukcesem. A dlaczego "usamorządowił"? A właśnie po to,  żeby się pozbyć odpowiedzialności. Żeby móc teraz mówić "to nie my".  Mądrzy ludzie przestrzegali wielokrotnie, że to się źle skończy, że  samorządy nie są w stanie sprostać beztrosko przerzucanym na nie  zadaniom, zwłaszcza gdy, tradycyjnie już, za zwiększaniem ich zadań nie  idą większe pieniądze. Dziś mądrzy ludzie mówią, że to, co wyrabia się  na Śląsku, to przedsmak chaosu czekającego nas w całym kraju, region po  regionie. Ale rząd się mądrymi ludźmi od dawna już nie przejmuje, to nie  jego elektorat.

Autor: Rafał A. Ziemkiewicz
Żródło: Gazeta Polska

Pan Ziemkiewicz zapomnial niestety dodac, ze gdy wydzielano PR-y z PKP,
PiS sie temu nie przeciwstawial, a wrecz to wlasnie ludzie PiS, jeszcze za  czasow AWS zapoczatkowal ten stan :) Teraz, gdy zle, kopie sie tego przy  korycie, zapominajac przy tym swoje grzechy. Tego nie da sie nawet nazwac  kurewstwem. To obluda w najohydniejszym wydaniu.

Odnosnie KŚ, to gdy one powstawaly, bylem ich przeciwnikiem, ale pozniej  stalem sie ich zwolennikiem. Mieszkam w tym regionie i gdyby nadal  jezdzily tu PR-y, mielibysmy wciaz wąsatych zwioncholi, jezdzilibysmy  kiblami i za bilety placilibysmy 25% wiecej. Za KŚ pozbyto sie zwioncholi,  postawiono na ludzi mlodych (i UPRZEJMYCH nawet w najbardziej stresowych  momentach), obnizono ceny biletow etc. Owszem, marszalkowi nalezy sie  rozga za kilka chorych pomyslow (chec objecia calego woj. bez  przygotowania taboru, oddzielne kasy, brak skomunikowania z innymi  przewoznikami, brak wspolpracy odnosnie honorowania biletow innych  przewoznikow itd) i butnosc, ale ogolnie nie bylo zle. Potrzeba bylo  regionalnego przewoznika, chociazby po to, by nie doplacac do innych  regionow. Gdyby jezdzily nadal PR-y, w cenie biletu na trasie Czewa-Katosy  musialbym doplacic sciepke na biedniejsze, mniej rentowne trasy gdzies w  jakims wypizdowie w lubuskim, albo warm.-mazurskim.

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.

Data: 2012-12-29 23:33:40
Autor: u2
Wina Tuska
W dniu 2012-12-29 23:15, Jaskiniowiec pisze:
[...]

Chlopcze kolorowy, likwidacja kolei to fakt. Niedawno dowiedzialem sie, ze zuliki z nie-rzadu PO-PSL planuja zlikwidowac trase Sokolka - Suwalki, czyli de facto trase Bialystok - Suwalki.

Za to plany maja kutafony wielkie. Zbuduja Rail Baltice. A wlasciwie to chca, zeby dla nich Unia zbudowala, bo bidaki wszystko przepierdolili na autostrady, ktore do dzisiaj nie sa wybudowane.

Data: 2012-12-30 00:00:06
Autor: Jaskiniowiec
Wina Tuska
W dniu 29.12.2012 o 23:33 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Przeciez ja nie zaprzeczam! Wiem ze trwa likwidacja kolei. Ba! z reszta  slow Ziemkiewicza wrecz sie utozsamiam, tyle ze nalezaloby wymienic  wszystkich ojcow tego stanu, a nie tylko jednego z nich! W 2008 r.  odnosnie PR-ow, PiS glosowal razem z PO w tej sprawie! :) Mozna by nawet  powiedziec, ze PiS gdy rzadzil, zrobil podwaliny dla PO...

Z perspektywy rzadzacych, to wcale im sie nie dziwie, ze chca zlikwidowac  kolej. Do kolei trzeba niestety doplacac, a jakby tak motloch przesiadlby  sie na wlasne auta, to i celowosc tych autostrad bylaby jako tako  uzasadniona, a i z fotoradarow plynelaby rzeka mamony, by nakarmic gang  Vincenta ;)

Serio, ja jestem ZA koleja, tylko nie trawie obludy i pierdolenia, jacy to  wszyscy zli, tylko "MY" (czyli w tym wypadku PiS) najlepsi...

Wiesz kiedy ten kraj odetchnie? Gdy prezes prezesow odejdzie w zaswiaty.  Wtedy juz nie bedzie straszenia PiS-em, co pociagnie za soba kleske PO. Do  wladzy dojda inne oszolomy, ale moze wsrod nich cos nowego sie urodzi. Nie  to, co obecnie, gdzie spierdoli sie samemu, zwali na innego, a i tak nikt  nie bierze za to odpowiedzialnosci, bo w umyslach Polakow jest tylko  POPiS. Niech oba te ugrupowania jasny szlag w koncu trafi, bo jak na razie  to jest marazm...

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-12-30 10:14:47
Autor: u2
Wina Tuska
W dniu 2012-12-30 00:00, Jaskiniowiec pisze:
[...]

Dla ciebie zawsze bedzie winny PiS i Kaczynski.

To dyskwalifikuje powazna dyskusje z toba i tobie podobnymi.

Zwalajac na PiS wybielasz obecna wladze. Zapewne jestes albo uzytecznym idiota, albo slugusem pelomafii.

Data: 2012-12-30 17:02:17
Autor: Jaskiniowiec
Wina Tuska
W dniu 30.12.2012 o 10:14 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Nie no, jasne, kazdy kto jest przeciw PiS i wytyka jego grzechy, to sluga  PO. Ech... Niewazne, ze PiS byl rownie winny i nalezaloby walnac sie w  piers i chociaz przemilczec swoje partactwo i skurwysynstwo, o  przeprosinach nie wspominam.

Wazne, ze sobie ulzyles :) Gratuluje "madrosci" i merytoryki. Takim  wlasnie zachowaniem skazujesz sie na odosobnienie i niebyt, jak caly  PiS... Tak wlasnie przyczyniasz sie do wciaz niemales popularnosci PO. I  kto tu bardziej wspiera Tuska? Ja?

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2012-12-30 17:55:39
Autor: u2
Wina Tuska
W dniu 2012-12-30 17:02, Jaskiniowiec pisze:
[...]

No wiesz, Kaczynski i PiS lata mi kolo jadra skoro nie rzadzi.
Tylko slugusy obecnego rezimu wmawiaja rzekoma wine Kaczynskiemu i PiS.

A ja nie mam takiej wladzy, aby dokonywac cudow co obiecywal Tusk.

Data: 2012-12-30 21:21:06
Autor: [HeÂŽSk]
Wina Tuska
On Sun, 30 Dec 2012 17:55:39 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Tylko slugusy obecnego rezimu wmawiaja rzekoma wine Kaczynskiemu i PiS.

A ja nie mam takiej wladzy, aby dokonywac cudow co obiecywal Tusk.

 nie masz zadnej wiedzy bo jako dyrektor pgr potrafiles jedynie chlac
wode z kombajnistami i pastuchami.

Data: 2012-12-30 22:46:35
Autor: u2
Wina Tuska
W dniu 2012-12-30 21:21, "[HeÂŽSk]" pisze:
  nie masz zadnej wiedzy bo jako dyrektor pgr potrafiles jedynie chlac
wode z kombajnistami i pastuchami.

oj tam, herrsk, lubie sledziki takie jak ty. na pewno robisz w tepsie :-)

Wina Tuska