Data: 2018-08-03 14:19:41 | |
Autor: RadoslawF | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
W dniu 2018-08-03 o 06:49, egips pisze:
Witam Coś ten prąd okazyjnie żre. Napięcia jakie podałeś są typowe. Sprawdził bym gęstość elektrolitu i jak będzie poprawna to pilnował bym aby nie zostawiać niepotrzebnie włączonych odbiorników prądu na noc. Jak nie pomoże to niech elektryk szuka. Pozdrawiam |
|
Data: 2018-08-03 16:03:32 | |
Autor: viktorius | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
W dniu 2018-08-03 o 14:19, RadoslawF pisze:
A ja bym zrobił taką samą serie pomiarów, ale żeby gdy jest wyłączony, to była jeszcze klema odpięta.Co obstawiacie ? Ja wtedy spadnie, to aku ma samorozładowanie. Drugim sposobem byłoby wpiąć amperomierz i pomierzyć ile prądu bierze auto w spoczynku. Nawet zwykły miernik za 10 złotych wystarczy, on ma zakres do 10A, do takiego pomiaru wystarczy. Ale wtedy broń boże włączać zapłon, albo odpalać, bo dycha pójdzie z dymem ;) -- viktorius |
|
Data: 2018-08-03 07:09:36 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
Dycha nie, przewody.
|
|
Data: 2018-08-05 21:50:05 | |
Autor: LordBluzg(R) | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
W dniu 2018-08-03 o 16:09, Zenek Kapelinder pisze:
Dycha nie, przewody.Bezpiecznik. Tam jest bezpiecznik 10A. -- LordBluzg(R) ?Sukces WOŚP klęską PiS? |
|
Data: 2018-08-05 16:19:37 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
Na chuju masz bezpiecznik. Na zakresie 10A w tanich i rowniez drogich multimetrach nie ma bezpiecznika. Bo niby co mialby zabezpieczac jak opornik na ktorym mierzony jest spadek napiecia to drut miedziany 1,5?.
|
|
Data: 2018-08-05 16:24:30 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
Data: 2018-08-06 21:49:55 | |
Autor: Pszemol | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:358e3275-a962-4ada-81ae-0475576e4880googlegroups.com...
W tanich jest tak nieukowcu No i czemu ludzi obrażasz? Masz zero kultury. |
|
Data: 2018-08-07 05:55:10 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
Chamow mozna i nie jest to grzechem.
|
|
Data: 2018-08-07 19:52:59 | |
Autor: Pszemol | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote:
Chamow mozna i nie jest to grzechem. Taką metodą napędzasz spiralę negatywnych emocji. Spróbuj innej metody: nie odpowiadaj chamstwem tylko neutralnie lub wcale. |
|
Data: 2018-08-07 17:27:06 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
Wez sie Pszemol pierdol na koszt lanstwa. I co jeszcze? Jak na wojnie beda do mnie strzelali zeby zabic to mam z Biblia z okopow wyjsc i najezcom fragmenty czytac ze tak nie wypada robic jak robia?
|
|
Data: 2018-08-08 05:59:57 | |
Autor: Budzik | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...
Wez sie Pszemol pierdol na koszt lanstwa. I co jeszcze? Jak na Najczesciej Zenek to ty zaczynasz strzelac... :) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor, written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition. |
|
Data: 2018-08-08 05:27:21 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
Ale nie jako agresor.
|
|
Data: 2018-08-08 15:01:59 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
Dnia Wed, 8 Aug 2018 05:27:21 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):
Ale nie jako agresor. Zenku, Zenku, jak ci dwóch mówi żeś pijany to się zastanów :) Jak trzech to idź spać. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2018-08-08 20:03:33 | |
Autor: collie | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
W dniu 08.08.2018 15:01, Jacek Maciejewski pisze:
Zenku, Zenku, jak ci dwóch mówi żeś pijany to się zastanów :) Jak trzech A ten trzeci - podobnie trzeźwy jak świnia - to kto? Bo nie widzę, prócz durmolla i zegarka. |
|
Data: 2018-08-08 15:59:59 | |
Autor: Budzik | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...
Ale nie jako agresor. ROTFL -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg |
|
Data: 2018-08-06 11:28:52 | |
Autor: Pszemol | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> wrote:
Na chuju masz bezpiecznik. Na zakresie 10A w tanich i rowniez drogich Miałby zabezpieczać od pożaru. Ja mam w swoim mierniku taki: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F172286640515 |
|
Data: 2018-08-06 12:42:09 | |
Autor: Queequeg | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> wrote:
Dycha nie, przewody.Bezpiecznik. Tam jest bezpiecznik 10A. Nie ma. -- https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0 |
|
Data: 2018-08-06 12:44:02 | |
Autor: Queequeg | |
Wina akumulatora czy ??? - pomiary | |
viktorius <viktorius@interia.pl> wrote:
Drugim sposobem byłoby wpiąć amperomierz i pomierzyć ile prądu bierze auto w spoczynku. Nawet zwykły miernik za 10 złotych wystarczy, on ma zakres do 10A, do takiego pomiaru wystarczy. Ale wtedy broń boże włączać zapłon, albo odpalać, bo dycha pójdzie z dymem ;) Po podpięciu klemy może popłynąć więcej niż te 10A, zresztą tani miernik do 10A ma takie przewody, że w życiu tych 10A nie przeniosą. Sprawdzone. One mają grubą izolację i kilka cienkich żyłek w środku. Ja to robię podpinając przewody do miernika, ale zwarte przełącznikiem. Jak podłączę klemę i już się ustabilizuje to, co ma się ustabilizować, to wyłączam przełącznik i prąd płynie przez miernik. -- https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0 |