Winą pedofilskiego kościoła, Michalik obarcza "współczesny świat"!

Data: 2010-12-25 15:30:00
Autor: pluton
Winą pedofilskiego kościoła, Michalik obarcza "współczesny świat"!
Powołując się na artykuł w "Rzeczpospolitej" zauważył też, że Unia
Europejska wydała kalendarz dla uczniów, w którym są zamieszczone święta
wszystkich religii, ale brak jest świąt chrześcijańskich: Bożego
Narodzenia
i Wielkanocy.

Eeeee... Ale to znaczy sie kto konkretnie wydal ten kalendarz ? Prezydenci
i premierzy wszystkich krajow unii ? 250 milionow obywateli Unii ?
I co to za kalendarz? Jedynie sluszny i obowiazujacy na terenie Unii ?
Jaki byl naklad ?

Nullification

Data: 2010-12-26 01:31:13
Autor: Jaksa

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:if4v9s$24f$1inews.gazeta.pl...
> [...]

i premierzy wszystkich krajow unii ? 250 milionow obywateli Unii ?
I co to za kalendarz? Jedynie sluszny i obowiazujacy na terenie Unii ?

To są bardzo cenne informacje mimo wszystko. Po raz pierwszy poczułem
wrogość, taką zimną, wobec biurew z kiszek Brukseli.

Nigdy wcześniej czegoś takiego nie odczuwałem, może dlatego że jestem
byłym Brukselczykiem, co łagodziło nadmiernie moje sądy.

Ale teraz zauważę, że tych urzędników w urzędach unijnych mamy zbyt dużo,
samych posłów będzie chyba z 800, a wystarczyłaby setka, no, góra dwie,
poza tym ich pobory są zbyt wysokie jak na gryzipiórków pierdzących
w stołek. Jest to zdaje się jakieś 12 tys euro plus dodatki mieszkaniowe itp.
To nie są oczywiście żadne wielkie pieniądze, ale chyba jednak zbyt duże
jak na osoby nie pełniące żadnych odpowiedzialnych funkcji.

Jako podatnik sądzę, że rozsądne będzie obcięcie uposażen tych urzędników
o dokładnie połowę. A liczebność ich samych należałoby zredukować do
jakies 15%-20% obecnego stanu. Reszta, na bruk.  W Polsce brakuje np.
zdecydowanie babci klozetowych a w Anglii jak slyszałem sprzedawców
hotdogów.

Jaksa

Winą pedofilskiego kościoła, Michalik obarcza "współczesny świat"!