Wina wiezy w Smolensku jest bezsprzeczna

Data: 2011-01-19 13:52:14
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
Wina wiezy w Smolensku jest bezsprzeczna

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d36ae24$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
Zaniedbania pilotow + zaniedbania wiezy.

I gdyby Moskale tak do tego podeszli (raz w zyciu uczciwie)
nie byloby sprawy.

A tak mamy jak zwykle syf.

Sam Durczok na TVN24 (sic!) powiedzial, ze rzad
Donalda Tuska osmieszyl sie. Myslalem, ze spadne z fotela.

Co nie zmienia faktu, że tylko dureń l±duje na oslep. Czyżby głupota rusków zwalniała prezydenta i 4 generałów od my¶lenia?

Data: 2011-01-19 17:22:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wina wiezy w Smolensku jest bezsprzeczna
środa, 19 stycznia 2011 13:52. carbon entity 'Wasz Ukochany Dobrodziej' <wasz.nowy.stary.user@domena.org>

Co nie zmienia faktu, że tylko dureń ląduje na oslep. Czyżby głupota
rusków zwalniała prezydenta i 4 generałów od myślenia?

Powiem tak: zawiniĹ‚y wszystkie strony po rĂłwno: prezydencka, rzÄ…dowa i rosyjska (obojÄ™tnie, czy tobyĹ‚o zaniedbanie, czy celowy zamach). Ten wypadek to byĹ‚a  k a r m a .

Prezydencka -- - nieostrożnością i brakiem planowania. Wybierając się do rosji trzeba zawsze przydotowac się nanajgorsze, to mówiąc językiem Sun Tzu teren niepewny, czyli taki, gdzie na prostej drodze koło od wozu może dyaboł wywrócić. Tymczasemprezydent i zaproszeni przez niego ludzie piknikowali sobie w najlepsze.

Rządowa -- - bo nie dopilnowała bezpieczeństwwa personelu, jak i oprzyrządowania technicznego, za które była odpowiedzialna. Jak wiemy, zarówno personel, jak i przyrządy podczas lotu Tutki wariowały. Nie mówiąc o presji psychicznej na prezydenta przez nagonkę medialną w związku z brutalną kampanią wyborczą.

Rosyjska -- - o tym nie ma żadnych wątpliwości. Burdel jaki tam panował i panuje wychodzi sam z rozmów kontrolerów. W takich sytuacjach niewiele potrzeba, by ten bardak celowo pogłębić -- - dziesięć zamachów by w nim utonęło niezauważonych (najlepiej ukryć liść w lesie!).

PS. Wzajemne obrzucanie się winą przypomina podrzucanie (nomen omen) gorącego kartofla. Ten beknie, kto się okaże najsłabszy w te klocki.

Data: 2011-01-19 18:19:39
Autor: u2
W dniu 2011-01-19 17:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
Co nie zmienia faktu, że tylko dureń l±duje na oslep. Czyżby głupota
> rusków zwalniała prezydenta i 4 generałów od my¶lenia?
Powiem tak: zawiniły wszystkie strony po równo: prezydencka, rz±dowa i rosyjska (obojętnie, czy tobyło zaniedbanie, czy celowy zamach). Ten wypadek to była  k a r m a .

No nie, zdrajcy wiwatowali kiedy zamach się powiódł. I wiwatuj± do
dzisiaj, wystarczy poczytać ich bełkot na psp :)

Data: 2011-01-19 18:24:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wina wiezy w Smolensku jest bezsprzeczna
środa, 19 stycznia 2011 18:19. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

No nie, zdrajcy wiwatowali kiedy zamach się powiódł. I wiwatują do
dzisiaj, wystarczy poczytać ich bełkot na psp :)

Chodzi o rozkład kraju kolego, nie o dobrą karmę tylko karmę zbiorową. Karma nie jest czymś chwalebnym, tylko czymś co się spala. Wypisana jest na czołach ludzi pod postacią litery Tau i ja ją widzę. Ja, ty, Kaziu spod budki z piwem, możemy być następni.

Data: 2011-01-19 18:27:21
Autor: u2
W dniu 2011-01-19 18:24, Jakub A. Krzewicki pisze:
No nie, zdrajcy wiwatowali kiedy zamach się powiódł. I wiwatuj± do
> dzisiaj, wystarczy poczytać ich bełkot na psp :)
Chodzi o rozkład kraju kolego, nie o dobr± karmę tylko karmę zbiorow±. Karma nie jest czym¶ chwalebnym, tylko czym¶ co się spala. Wypisana jest na czołach ludzi pod postaci± litery Tau i ja j± widzę. Ja, ty, Kaziu spod budki z piwem, możemy być następni.

¦ciemniasz, mi się powodzi nieĽle. Piję piwko i mam w 4 literach twoj±
karmę.

Data: 2011-01-19 18:37:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wina wiezy w Smolensku jest bezsprzeczna
środa, 19 stycznia 2011 18:27. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Ĺšciemniasz, mi siÄ™ powodzi nieĹşle. PijÄ™ piwko i mam w 4 literach twojÄ…
karmÄ™.

No paczpan -- - ja teĹĽ: Orkiszowe z miodem. Piwo jasne, pastertzowane, niefiltrowane, browar kormoran (Olsztyn). Ekstrakt 14,5% wag., 500 ml, alk. 5.1% vol.

BTW. Tę karmę robią zarówno rebelianci jak reżim. Dosrywają sobie równo. Rosja ma szczęście choć nabroiła najsrożej, bo od czasów Katarzyny II ma dyspensę na najgorsze grzechy od samego Dalaj-lamy, nie wiedział pan?

Data: 2011-01-19 18:50:03
Autor: u2
Wina wiezy w Smolensku jest bezsprzeczna
W dniu 2011-01-19 18:37, Jakub A. Krzewicki pisze:
BTW. Tę karmę robi± zarówno rebelianci jak reżim. Dosrywaj± sobie równo. Rosja ma szczę¶cie choć nabroiła najsrożej, bo od czasów Katarzyny II ma dyspensę na najgorsze grzechy od samego Dalaj-lamy, nie wiedział pan?

A co mnie Dalaj Lama obchodzi ? Pewnie to on sprowadził te wszystkie
nieszczę¶cia na ruskich ? :)

Data: 2011-01-19 19:12:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wina wiezy w Smolensku jest bezsprzeczna
środa, 19 stycznia 2011 18:50. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

A co mnie Dalaj Lama obchodzi ? Pewnie to on sprowadził te wszystkie
nieszczęścia na ruskich ? :)

Jakie tam nieszczęścia, panie. Oktiabr był zaplanowany przez ochranę od początku do końca. Grób cara to taki sam fake jak Lecha na Wawelu, podobnie jak mauzoleum Lenina, gdzie leży woskowa kukła. Mikołaj II i Wołodia Iliicz żyją wiecznie ;)

http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201004/1271793336_by_olkakolka_500.jpg

http://tinyurl.com/4st573k

PS. Hint: Tunguska wyprzedza o pĂłl wieku Roswell.

Data: 2011-01-19 21:36:11
Autor: u2
W dniu 2011-01-19 19:12, Jakub A. Krzewicki pisze:
A co mnie Dalaj Lama obchodzi ? Pewnie to on sprowadził te wszystkie
> nieszczę¶cia na ruskich ? :)
Jakie tam nieszczę¶cia, panie. Oktiabr był zaplanowany przez ochranę od pocz±tku do końca.

Jak± ochranę ? Przez niemieckie stasi prędzej.

Wina wiezy w Smolensku jest bezsprzeczna